SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 25
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
MODEL STRATEŠKE POSTAVITVE POSLOVNO PROIZVODNEGA SISTEMA
Dejan Rojko, 2010, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo je nastalo na osnovi izkušenj s področja vodenja start-up podjetja in zakonitosti projektnega menedžmenta. Predstavlja model strateške postavitve poslovno proizvodnega sistema, s katerim si je mogoče pomagati v semenski fazi, pa tudi kasneje, ko je podjetje že dobro izoblikovano. Celotna zgodba se začne z detekcijo podjetniške ideje, nadaljuje z razvojem le-te in vodi v pripravo učinkovitega poslovnega načrta ter predstavitve, ki navduši investitorje. Velik poudarek je namenjen pomembnemu področju organizacije projektov in proizvodnje s sistemom zunanje oskrbe ter informacijskim tokovom in kriterijem v bolj ali manj kompleksno organiziranem sistemu. Poleg stroškovne učinkovitosti je poudarjena tudi pomembnost stopnje inovativnosti in edinstvenosti v produktu, ki ga poslovni sistem zagotavlja ciljnim grupam. Z integracijo metod stohastičnega napovedovanja, natančneje metode drsečih srednjih vrednosti in linearne regresije I. reda smo, kot je predstavljeno v magistrskem delu, v mladem podjetju dvignili stopnjo inovativnosti oz. edinstvenosti, ki je lahko v očeh trga v neki točki ključnega pomena za uspešno realizacijo poslovnih planov. Na koncu magistrskega dela je na kratko predstavljen poslovni model 21. stoletja, ki zagotavlja obojestransko korist, in sicer med proizvajalcem ter kupcem na trg lansiranega izdelka. Živimo v času, ko je uspeh na področju prodaje mogoče doseči le, če potencialna stranka v produktu uvidi rentabilnost oz. profitabilnost investicije. Ta se lahko izraža tudi v dvigu dodane vrednosti njegovi storitvi oz. produktu, ki ga zagotavlja trgu ali celo njegovemu privatnemu življenju. Upoštevanje modela strateške postavitve poslovnega sistema zagotavlja hitro integracijo mladega podjetja in močno integriteto na lokalni ter kasneje tudi na globalni trg.
Ključne besede: detekcija ideje, poslovni načrt, organizacija proizvodnje, zunanja oskrba, informacijski tokovi, stroškovna učinkovitost, projektni menedžment, stohastično napovedovanje, dodana vrednost, poslovni model
Objavljeno: 30.03.2010; Ogledov: 2133; Prenosov: 273
.pdf Celotno besedilo (1001,42 KB)

9.
VPELJAVA ORODJA ZA STRIŽENJE V REDNO PROIZVODNJO
Bojan Onič, 2010, diplomsko delo

Opis: Tržišče zahteva od proizvajalcev vedno krajši razvojni cikel in boljšo kakovost izdelkov, ki postajajo vse zahtevnejši. Globalizacija narekuje nizke cene in visoko prilagodljivost željam kupcev. Zaradi kompleksnosti zahteva vodenje tako projekta kot proizvodnje sistematičen pristop in sprotno analizo stanja s potrebnimi korekcijami in dopolnili. V nalogi je predstavljen sistem, ki je v veljavi v podjetju Iskra Mehanizmi d. d. in s pomočjo katerega sem izpeljal projekt od naročila do redne proizvodnje v delavnici IM Štance. Ves čas projekta je bilo treba usklajevati želje in zahteve naročnika, izdelovalca orodja in proizvodnih procesov in pokazale so se potrebe po novih korakih v projektu ter zahteve za dopolnitev oziroma spremembo dokumentacije.
Ključne besede: Ključne besede: stiskalnica, orodje, projektno vodenje, vodenje proizvodnje, dokumentacijski sistem, prenova procesov, avtomobilska industrija, statistično spremljanje proizvodnje, dodana vrednost
Objavljeno: 03.06.2010; Ogledov: 1527; Prenosov: 132 
(1 glas)
.pdf Celotno besedilo (2,17 MB)

10.
ZASNOVA IN UPORABA KAZALCA EVA ZA PRESOJO USPEŠNOSTI V ORGANIZACIJI X
Vesna Ogriz, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Model ekonomske dodane vrednosti, kot nadgradnja računovodskega modela rezidualnega dobička, je v letih po njegovi predstavitvi postal razširjen po vsem svetu. Upoštevanje stroškov tako lastniškega kot dolžniškega kapitala pri izračunu kazalca EVA, omogoča uporabo modela na različnih področjih — za ugotavljanje uspešnosti poslovanja, kot podlago za nagrajevanje poslovodstva, lahko pa predstavlja tudi pomoč za napovedovanje bodoče tržne vrednosti delnic podjetja. Uvedba modela ekonomske dodane vrednosti v podjetje je pogosto zapletena, dolgotrajna in zahteva visoke stroške. Predvsem v majhnih podjetjih, katera ne kotirajo na borzi, je izračun vrednosti EVA težaven in zaradi uporabe modelov, ki temeljijo na učinkovitem trgu kapitala, pri določanju cene lastniškega kapitala, pogosto nenatančen. Izračun vrednosti EVA na primeru podjetja X kaže tudi, da je mogoče ob poznavanju dogajanja v podjetju in sposobnosti povezane obravnave tradicionalnih meril za merjenje uspešnosti, pridobiti podatke informacije skladne s podatki pridobljeni ob uporabi modela EVA.
Ključne besede: ekonomska dodana vrednost (EVA), uspešnost poslovanja podjetja, tradicionalna merila uspešnosti poslovanja.
Objavljeno: 27.01.2011; Ogledov: 1342; Prenosov: 188
.pdf Celotno besedilo (348,26 KB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici