| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Priložnosti in izzivi digitalne preobrazbe papirnega poslovanja v izbranem podjetju
David Hrnjaz, 2025, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava priložnosti in izzive digitalne preobrazbe papirnega poslovanja na primeru podjetja, ki deluje v logistiki farmacevtskih izdelkov. Osrednji cilj naloge je bil preveriti, ali digitalizacija kontrolnih obrazcev za prejem in odpremo blaga prispeva k večji učinkovitosti, skladnosti in zmanjšanju stroškov poslovanja. V teoretičnem delu so predstavljeni ključni pojmi s področja papirnega poslovanja, digitalizacije in zakonodajnih zahtev. Empirični del temelji na analizi obstoječih procesov, časovnih meritvah in intervjujih z zaposlenimi. Na podlagi ugotovitev je bil razvit predlog digitalne rešitve, ki vključuje elektronsko izpolnjevanje, podpisovanje ter arhiviranje obrazcev. Ugotovljeno je bilo, da bi uvedba digitalnih obrazcev lahko zmanjšala stroške za več kot 20 %, obenem pa izboljšala preglednost in sledljivost. Diplomsko delo ponuja tudi smernice za uspešno uvedbo digitalne rešitve ter možnosti nadaljnjega razvoja digitalizacije v podjetju. Rezultati potrjujejo raziskovalno tezo in poudarjajo pomen strateškega pristopa k digitalni preobrazbi v visoko reguliranih panogah.
Ključne besede: digitalizacija, papirno poslovanje, farmacevtska logistika, dobra distribucijska praksa, optimizacija procesov
Objavljeno v DKUM: 09.10.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (2,65 MB)

2.
PRENOVA POSLOVNIH PROCESOV Z VIDIKA REŠEVANJA REKLAMACIJ V PODJETJU X
Dušanka Jurenec, 2013, magistrsko delo

Opis: »Uspeh ni nikdar dokončen. Poraz ni nikdar usoden. Vse kar šteje, je pogum poskusiti znova.« John Wooden V podjetju želimo vzpostaviti želimo kulturo organizacije, kjer bodo ljudje želeli pomagati narediti dobro ekipo in organizacijo za najboljše delovno okolje, za delovno okolje zadovoljnih ljudi. Menimo, da zaposleni potrebujejo pogum in odločnost za ukrepanje z razumevanjem, kaj je prav in kaj narobe in ambicijo za stalno učenje. Ustvariti želimo okolje za razvoj sposobnosti organizacije in dolgoročno odpraviti slabosti in razviti prednosti, ustvariti razvoj znanja ljudi, osebnosti, vrednot. Navedene lastnosti so pomembne tudi pri izvajanju poslovnih procesov, saj gre za ponavljajoče se aktivnosti, zato mora uspešno podjetje razpolagati z vsemi potrebnimi resursi v zadostni količini, na pravem mestu ob pravem času, jih vsakič znova pretvoriti v nove učinke in te učinke vsakič znova prodati. Podjetje je živ sistem, ki mora vedno znova delovati in poslovati, saj brez delovanja ne more uresničiti svojega poslanstva, ki pa izhaja iz spoznanih potreb iz okolja. Verjamemo, da uspešnost podjetja temelji tudi na skupni strateški konkurenčni prednosti, ki omogoča trajno rast in razvoj podjetja. Pri vsem tem gre za uveljavitev integracije planiranja z vodstvenim kontroliranjem, motiviranjem in nagrajevanjem ter organizacijsko kulturo. Zelo pomembno vlogo ima tudi kontinuirano planiranje, ki je hkrati dolgoročno in kratkoročno usmerjeno k iskanju optimalnih rešitev v prihodnost podjetja. Gre za izbiro optimalne skladnosti med prihodnjimi možnostmi in zmožnostmi podjetja v prihodnosti pri čemer pa moramo izhajati iz preteklih pojavov, iz sprememb, ki spremljajo poslovanje podjetja in na poznavanju okoljskih možnosti. Ker podjetje deluje v okviru trgovinske dejavnosti, je zelo pomembno, da se ukvarjamo tudi z aktivnostmi po nakupu, občutki in razpoloženjem tistih, ki so kupili izdelke. Pomoč prodajalca je zelo na mestu, bodisi v obliki nasveta ali druge storitve, saj si bo prodajalec, ki bo uspešen v tej fazi po nakupu, zagotovil to osebo kot nadaljnjega potencialnega kupca, razen tega, pa bo ta oseba tudi priporočala to podjetje tudi drugim. Navedeno velja tudi za primer reklamacij. Ta skrb za popoln izdelek in storitev pri prodaji zagotovo vpliva na pozitivno nadaljnje razpoloženje kupca in dober sloves podjetja in možnosti dolgoročnega sodelovanja. To pomeni, da s prodajo izdelka ne sme biti konec prodajalčevih aktivnosti temveč moramo pozornost usmeriti na to, kako je kupljeno blago uporabljeno. Ljudje se že po naravi skušamo izogniti velikemu tveganju in negotovosti, zato so pri prodaji zelo pomembne informacije, nasveti, tako da bi kupec v čim večji meri pridobil zaupanje, da bo tisto, kar bo kupil, čim bolj prava odločitev in da bi v čim večji meri zadovoljil svoje potrebe. Zadovoljstvo naših kupcev pa lahko merimo s tako imenovanimi anketnimi vprašanji, kjer lahko raziskujemo potrošnika in njegove motive ali pa izdelke, ceno, embalažo, način distribucije, zadovoljstvo pri reševanju reklamacij, ipd.
Ključne besede: poslovni proces, proces nabave, proces skladiščenja, proces prodaje, reklamacija, dobra distribucijska praksa
Objavljeno v DKUM: 11.06.2013; Ogledov: 2300; Prenosov: 364
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici