| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 27
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Uvajanje novega izdelka v podjetju TPV d.o.o.
Tomaž Rojko, 2019, diplomsko delo

Opis: Ideja za opravljanje diplomske naloge je prišla v času opravljanja prakse v podjetju TPV Prikolice d. o. o., kjer sem se vključil v izdelavo dokumentacije v oddelku kakovosti in tehnološkega razvoja. Prav takrat je podjetje Daimler AG poslalo povpraševanje za želen izdelek. Za področje dela diplomske naloge bom načrtoval postopek uvajanja novega izdelka v podjetju. Pri tem bom zajel področja pridobivanja posla, študijo izvedljivosti, posebne zahteve odjemalcev, planiranje kakovosti, vrednotenje, FMEA, zagotavljanje kakovosti, zvezke zahtev, nabavo KMP opreme, sodelovanje z dobavitelji, plan obvladovanja, vhodno kontrolo, kontrolne liste in vpisne liste, avtokontrolo, tekočo kontrolo, statistično obvladovanje procesov, sodelovanje z odjemalci, izdelavo prototipa, začetni vzorec, potrditev vzorca s strani kupca, odobritev delovnega procesa, izmet in reklamacije, obvladovanje in izboljševanje kakovosti, kazalnike kakovosti, presoje in QRCI metodo. Diplomska naloga bo obsegala predpise s strani podjetja in predstavitve mojega dela pri posameznem sklopu.
Ključne besede: Novi izdelek, kupec, dobavitelj, zahteve kakovosti, vzorec, reklamacije.
Objavljeno: 11.11.2019; Ogledov: 363; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (3,50 MB)

2.
Postopek izbire najugodnejšega dobavitelja
Anja Plohl, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Postopek izbire najugodnejšega dobavitelja V tem diplomskem delu se bomo ukvarjali z izbiro najugodnejšega dobavitelja v izbranem podjetju. Izbrano podjetje se ukvarja s predelovanjem kovin, zaradi katerega pa potrebuje dobavitelje za različne stvari za uspešno proizvodnjo. Ukvarjali se bomo samo s tremi, za njih najpomembnejšimi dobavitelji. Pri dobaviteljih bomo analizirali najpomembnejše kriterije to so čas dobave, tehnološko zmogljivost dobavitelja, potek reševanja reklamacij, kakovost, cena in plačilne pogoje. Za analizo anketnega vprašalnika smo uporabili postopek AHP modela. V prvem delu diplomske naloge smo s pomočjo izbrane literature povedali nekaj teoretičnih osnov o nabavi in kriterijih za izbiro dobavitelja. V nadaljevanju smo govorili o različnih odločitvenih modelih. Mi smo izbrali večkriterijski odločitveni model AHP model. V raziskovalnem delu smo s pomočjo računskega postopka po Kunzu dobili rezultate in ugotovili, kateri dobavitelj je najugodnejši.
Ključne besede: nabava/dobava, dobavitelj, odločitveni modeli, kriteriji za izbiro dobavitelja, AHP model
Objavljeno: 25.01.2019; Ogledov: 486; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

3.
Izboljšava procesa nadzora kakovosti dobavljenih izdelkov
Dražen Marković, 2016, magistrsko delo

Opis: Namen magistrskega dela je izboljšava procesa nadzora kakovosti dobavljenih električnih aparatov, katere proizvaja zunanji dobavitelj. Zaradi dobaviteljeve geografske oddaljenosti je onemogočena vsakodnevna prisotnost lastnih nadzornikov kakovosti, zato je potrebno vzpostaviti zanesljiv sistem nadzora kakovosti ter vpeljevanje izboljšav procesa proizvodnje in procesa nadzora. Potrebno je poznati razloge za izbiro dobavitelja in aparata, ter faze skozi katere gre aparat v času od zasnove, izdelave do prodaje končnemu uporabniku, kot tudi potrebne poprodajne aktivnosti, ki bi morebiti bile potrebne za zagotavljanje zadovoljstva uporabnika. Nadzor kakovosti je eden od elementov zagotavljanja ustreznega ugleda blagovne znamke, ki jo nosi aparat. Aparat mora prinašati uporabno vrednost uporabniku. Zaradi tega je to zelo pomemben proces, ki se mora stalno izboljševati. V delu so predstavljeni tako razlogi za tako sodelovanje, elementi, ki vplivajo na odločitev o izbiri dobavitelja in aparata, načini pregleda proizvedenega aparata, kot tudi beleženje najdenih napak ter ponovno odločanje o definiciji aparata in proizvodnega procesa za izboljšanje kakovosti. Rezultat dela je proces, ki se kontinuirano vrača na svoj začetek z novimi spoznanji, ki so bila zabeležena ob morebitnih odpovedih in tako vzpostavlja krožno metodo stalnega izpopolnjevanja.
Ključne besede: kakovost, nadzor kakovosti, dobavitelj, proizvodnja, električni aparati
Objavljeno: 12.09.2016; Ogledov: 706; Prenosov: 113
.pdf Celotno besedilo (3,83 MB)

4.
OD IZBIRE IN PRESOJE DO OCENJEVANJA IN RAZVOJA DOBAVITELJEV V PODJETJU ELTI D.O.O.
Lidija Ivanek, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se nanaša na področje nabavne funkcije v podjetju in s tem povezano na področje dobaviteljev. Oboje je potrebno obravnavati strateško, kar pa pomeni vključevanje veliko različnih kompleksnih aktivnosti med drugim izbiranje potencialnih dobaviteljev in njihovo presojanje do njihovega ocenjevanja in na koncu še razvoja. Vse omenjeno pa v prvi vrsti zaradi zagotavljanja ustrezne kvalitete in pravočasnih dobav, ki so ključne za podjetje Elti d.o.o., ki proizvaja visoko kvalitetne in tehnološko zahtevne izdelke s katerimi mora zadovoljiti svoje kupce pravočasno. V prvem teoretičnem delu predstavljamo zgoraj omenjene aktivnosti in z njimi povezana pomembna področja kot so pomembnost nabave in njenih nalog in ciljev, njena organiziranost in povezanost z ostalimi funkcijami v podjetju in z zunanjimi dobavitelji. S pomočjo spoznanj v prvem teoretične delu bomo na koncu ob vključitvi drugega praktičnega dela v katerem predstavljamo kako potekajo določene aktivnosti, ki so tema diplomske naloge v podjetju potrdili naše hipoteze. Za določene hipoteze, ki se nanašajo na izbiranje dobaviteljev, presojo dobaviteljev, ocenjevanje dobaviteljev in razvoj dobaviteljev s pomočjo metode 20 ključev smo se odločili, ker zaposleni v nabavi opažamo težavo, da imamo z nekaj strateškimi dobavitelji precejšnjo količino reklamacij kar pomeni dobavljanje slabe kvalitete. Ti isti dobavitelji tudi konstantno zamujajo z dobavami. To pa predstavlja za naše podjetje veliko stopnjo tveganosti. Želeli smo ugotoviti ali se določene aktivnosti izvajamo pravilno, da bi lahko dosegli najpomembnejše cilje v nabavi in zagotovili ustrezne kvalitete materiala ob praven času.
Ključne besede: nabava, dobavitelj, presoja dobavitelja, izbira dobavitelja, ocenjevanje dobavitelja, razvoj dobavitelja.
Objavljeno: 21.06.2016; Ogledov: 653; Prenosov: 202
.pdf Celotno besedilo (2,02 MB)

5.
METODE OCENJEVANJA DOBAVITELJEV V PODJETJU SERENA D.O.O.
Lina Skarlovnik, 2015, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu diplomskega projekta sem opisala pojem, pomen in vlogo nabavne funkcije v podjetju. Na začetku sem opisala funkcijo nabave. Prav ta zagotavlja potrebno blago, materiale, razne storitve, opremo in druge potrebščine, ki so pomembni za poslovanje celotnega podjetja. Glavna naloga nabave je, da zagotovi nemoten potek proizvodnega procesa ob pravem času in primerni ceni. Pri tem ima veliko vlogo pravilna izbira dobavitelja. V nadaljevanju sem predstavila pomen izbire in ocenjevanja dobavitelja ter metode in kriterije, po katerih se ocenitev izvrši. Podjetje mora na začetku najprej narediti seznam zahtev, ki bi jih naj izbrani dobavitelj zadovoljil, ter strmeti k takim dobaviteljem, ki se prilagajajo tem zahtevam in podjetju prinesejo največ koristi. Podjetja izbirajo med različnimi načini in metodami izbire ter ocenjevanja dobaviteljev. V praktičnem delu sem predstavila in raziskala postopek ocenjevanja in izbire dobaviteljev v podjetju Serena d.o.o.. Zelo pomembno je, da podjetje temeljito preuči dobavitelja preden se odloči za trajno sodelovanje.
Ključne besede: nabava, dobavitelj, izbor dobavitelja, ocenitev dobavitelja, metode za izbor dobavitelja.
Objavljeno: 01.12.2015; Ogledov: 881; Prenosov: 113
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

6.
Prenova procesa poslovanja s tretjimi dobavitelji v podjetju Lek d.d.
Špela Zoran, 2013, diplomsko delo

Opis: Farmacevtska podjetja se v današnjem času ne srečujejo le z vse hitrejšo konkurenco, ampak tudi z zahtevami zdravstva po nižjih cenah, kar pa je nedvomno vzrok, da podjetja posvečajo vedno več pozornosti zniževanju skupnih stroškov. To se kaže predvsem v prilagajanju in spremembi poslovanja. Zniževanje stroškov ima lahko tudi negativni učinek na samo kvaliteto, zato je njeno ohranjanje oziroma njena rast ključnega pomena. Prenova poslovanja in njenih internih procesov ni omejena le znotraj organizacije, vendar se njena sodelovanja širijo v smeri strateškega sodelovanja z drugimi organizacijami. Združitev prednosti dveh ali več partnerjev, v mojem primeru tretjih dobaviteljev, pomeni ne-le medsebojno pomoč, temveč tudi učinkovitejše poslovanje ob zniževanju stroškov in zagotavljanju večje kvalitete izdelkov. Njihovo razmerje je določeno s sklenjeno pogodbo, ki natančno določa pogoje za skupno sodelovanje pri oskrbi s potrebnimi surovinami, embalažo, končnimi izdelki ali celo storitvami. V svoji diplomski nalogi sem se osredotočila na oskrbovalno verigo poslovanja s tretjimi dobavitelji v podjetju Lek d.d in njen pomen pri učinkovitejšemu sodelovanju z oskrbovalno verigo na strani tretjega dobavitelja. Dogovorjen učinkovit proces oskrbe je ključni začetek strateškega partnerstva in konkurenčna moč na trgu farmacevtskih izdelkov. Diplomska naloga je vsebinsko predstavljena iz dveh delov, in sicer prvega teoretičnega dela in drugega aplikativnega dela, v katerem je predstavljeno obstoječe stanje in prenovljeno stanje poslovanja s tretjimi dobavitelji. Namen diplomske naloge je preučiti obstoječi proces poslovanja farmacevtskega podjetja Lek d.d. s tretjimi dobavitelji, ugotoviti morebitne slabosti in predlagati spremembe. Izboljšave v procesu bi pripomogle k večji uspešnosti in učinkovitosti sodelovanja internih služb, k boljšemu poslovanju z svojimi dobavitelji in na koncu k dobri oskrbi naročnikov.
Ključne besede: Zunanji dobavitelj, oskrbovalna veriga, management oskrbovalnih verig, končni farmacevtski izdelek, prenova poslovnega procesa
Objavljeno: 12.12.2013; Ogledov: 1425; Prenosov: 285
.pdf Celotno besedilo (931,54 KB)

7.
RAČUNALNIŠKA IZMENJAVA PODATKOV V NABAVI IN LOGISTIKI NA PRIMERU SREDNJE VELIKEGA PROIZVODNEGA PODJETJA
Mateja Klobasa, 2012, diplomsko delo

Opis: V svetu informacijske družbe, ko so potrebe kupcev vse večje, se povečuje tudi potreba po sodelovanju in izmenjavi podatkov med organizacijami. Potencial, ki ga prinaša e-poslovanje, lahko podjetje izkoristi le, če prilagodi poslovne procese novim tehnologijam. Koristi pa prinese le spremenjen način dela, ne pa tehnologija sama. Sodobna informacijska tehnologija se mora tudi nadgrajevati in moramo jo dobro izkoriščati v namen, da procesi postanejo hitrejši. Uporabljamo jo za notranje poslovanje in za poslovanje med podjetji in tako so zadovoljni zaposleni, kupci in dobavitelji. Z uporabo sodobnih tehnologij lahko podjetja tudi oblikujejo učinkovit sistem naročanja in sledijo izdelkom na njihovi distribucijski poti. Hkrati pa ne smemo pozabiti pravne ureditve e-poslovanja, saj zakona ZEPEP in ZEPT namreč omogočata poslovati elektronsko. ERP rešitev je temelj elektronskega poslovanja in najpomembnejše izmerljive koristi ERP sistema vključujejo zmanjšane zaloge, nižje stroške proizvodnega materiala, in dela ter nižje režijske stroške, kot tudi izboljšanje odnosov s strankami in povečanje prodaje v podjetju. To je dostopno s skrbno izbiro ERP ponudnika in s premišljenim in selektivnim sprejemanjem posameznih vrst tveganj, saj obvladovanje tveganj večinoma ne pomeni popolne zaščite pred tveganji. RIP posnema klasično papirno izmenjavo dokumentov in informacij. Uporaba RIP pomaga podjetjem povečati hitrost pri pošiljanju dokumentov poslovnim partnerjem, skrbi za točen prenos informacij, skrajša procese in operativne stroške. V preteklosti je bila slabost visoka cena vzpostavitve in vzdrževanja, danes pa internet to izpodbija. EDI še masovne uporabe ni doživel, vendar ga čaka svetla prihodnost, ker bo vedno bolj dostopen. S tem pa se bodo procesi v oskrbovalnih verigah skrajšali. Dandanes referent nabave za organizacijo z e-poslovanjem ne naroča le materiala, veliko časa namenijo delu z dobavitelji, mesečno ocenjujejo njihovo učinkovitost, hkrati pa poskrbijo pri prevoznikih, da je material pravočasno na razpolago za proizvodnjo in posledično kupca.
Ključne besede: e-poslovanje, ERP, dobavitelj, internet, kupec, medpodjetniško poslovanje (B2B), nabava, oskrbovalna veriga, računalniška izmenjava podatkov (RIP), tveganje
Objavljeno: 25.03.2013; Ogledov: 1491; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (739,89 KB)

8.
POSTOPEK IZBIRE IN OCENJEVANJA DOBAVITELJEV V DRUŽBI UNIOR D.D.
Jasna Vovk, 2012, diplomsko delo

Opis: Proces raziskave nabavnega trga in izbira dobavitelja je proces, ki postaja vedno bolj in bolj pomemben v današnjem okolju. Podjetja se zato v današnjem času vse bolj posvečajo nabavi, saj tukaj lahko v veliki meri zmanjšajo stroške, kajti največji del vrednosti proizvoda predstavlja ravno nabavljen material. Nabavno poslovanje postaja vse bolj obsežno, dopolnjujejo ga sedaj že tržne funkcije, kot so proučevanje nabavnega trga, planiranje nabave, odločitve glede dobaviteljev, razvoj dobaviteljev, odločitve o oblikah in načinih nabavnega poslovanja ter nabavnih poteh. Nekdaj tradicionalno razumevanje odnosa kupec–dobavitelj, ki je temeljil na zniževanju cen in tekmovalnosti med udeleženci v menjalnem procesu, usmerjenim v proizvajanje dobrin, je zamenjal sodoben pristop, ki ima v celotni oskrbovalni verigi v središču končnega kupca in idejo, kako zadovoljiti njegove želje in potrebe. V Uniorju, d. d., smatrajo dobavitelje kot strateški kapital in ugled svojega podjetja, zato jim ni vseeno, kdo so njihovi poslovni partnerji. V ta namen vlagajo v razvoj dobaviteljev vse svoje znanje in hotenja, da bi lahko skupaj z njimi razvijali nove inovativne izdelke, nove procese in kljubovali vse močnejši globalni konkurenci. Zavedajo se, da bodo le skupaj povezani v celotni dobavni verigi uspeli čim bolj zadovoljiti potrebe, ki jih od njih pričakujejo njihovi kupci.
Ključne besede: nabava, dobavitelj, izbira dobavitelje, ocenjevanje dobaviteljev, kriteriji ocenjevanja
Objavljeno: 07.12.2012; Ogledov: 1903; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (3,59 MB)

9.
OCENJEVANJE DOBAVITELJEV V ORGANIZACIJI X
Darja Premzl, 2012, diplomsko delo

Opis: Pri pisanju diplomskega seminarja sem ugotovila, da je pomemben dejavnik nakupnega procesa izbira primernega dobavitelja. Priporočljivo je, da podjetja pri izboru najprej naredijo spisek zahtev oziroma kriterijev, ki bi jih naj izbrani dobavitelji čim bolj izpolnjevali. Temu sledi priprava seznama potencialnih dobaviteljev, med katerimi bo podjetje s svojim načinom ocenjevanja izbralo najprimernejšega. Izbor dobavitelja je lahko zelo zahteven, saj je potrebno pri tem upoštevati mnogo dejstev, zbrati in preučiti mnogo podatkov ter upoštevati tudi subjektivna dejstva. Vloga dobavitelja v zadnjem času narašča, s tem pa narašča tudi potreba po objektivnem ocenjevanju dobaviteljev. Sistematično zbiranje podatkov o delovanju dobavitelja omogoča kupcu, da se ob sklepanju pogodb lahko pogaja o boljši kakovosti, o zmanjšanju stroškov ter o krajših dobavnih rokih. Pri izbiri dobaviteljev pa se naloga nabave ne zaključi. Podjetje mora dobavitelja spremljati ter odnos z njim neprestano razvijati.
Ključne besede: Ključne besede Nabava, nabavni proces, dobavitelj, ocenjevanje dobaviteljev, izbiranje dobaviteljev
Objavljeno: 07.12.2012; Ogledov: 1119; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (8,84 MB)

10.
NABAVNI PROCES V PODJETJU KOVINTRADE D.D.
Klavdija Klinc, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem seminarju smo si zadali cilj, da analiziramo nabavni proces s teoretičnega in praktičnega vidika. V uvodu smo opredelili področje dela in cilje natančno opredelili ter navedli tudi predpostavke ter omejitve in metode raziskovanja. V teoretičnem delu naloge smo opisali vse faze nabavnega procesa na osnovi tega kakor je predstavljen v strokovni literaturi s področja nabave. Osnovni namen primerne organizacije nabavnega procesa je, da nabavna služba pravočasno zagotovi iskano količino materiala po pravi ceni in v primerni kvaliteti. V aplikativnem delu smo na osnovi teoretičnih izhodišč analizirali nabavni proces v podjetju Kovintrade d.d. in na koncu zapisali naša opažanja in predloge za izboljšave. Ugotovili smo, da je nabavni proces v proučevanem podjetju organiziran enako kot smo navedli v teoretičnem delu naloge, praktična izvedba procesa nabave pa ima določene specifične značilnosti, saj je v tem podjetju nabavna funkcijo združena s prodajno funkcijo.
Ključne besede: Nabava, nabavni proces, dobavitelj, kupec, naročilo, pogodba, potrebe
Objavljeno: 13.08.2012; Ogledov: 2212; Prenosov: 251
.pdf Celotno besedilo (215,04 KB)

Iskanje izvedeno v 0.24 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici