| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Razvoj ohišja diferenciala za formula student dirkalnik
Boštjan Trobentar, 2012, diplomsko delo

Opis: Predmet, ki ga želim raziskovati, je plod mojega udejstvovanja pri projektu Formula student. Sam sem razvijal pogonski sklop, in sicer ohišje diferenciala, ki je popolnoma prilagojeno potrebam dirkalnika. Ker so bile nekateri sestavni deli sponzorsko pridobljeni, kot so na primer lamele in stožčasti zobniki, je bilo potrebno izdelati ohišje diferenciala in poskrbeti za usklajeno delovanje med kupljenimi in izdelanimi deli sklopa.
Ključne besede: Formula student, dirkalnik, diferencial, delna zapora
Objavljeno: 15.11.2012; Ogledov: 1203; Prenosov: 193
.pdf Celotno besedilo (6,99 MB)

4.
Razvoj kompozitnega kolesa za dirkalnik Formula S GPE12
Luka Jerman, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljen začetni razvoj kolesa izdelanega iz kompozitnega materiala, ogljikovih vlaken prepojenih z epoksidno smolo, za dirkalnik razreda Formula Student. Predstavljene so splošne informacije o kompozitih z urejenimi kontinuiranimi vlakni v polimerni matrici. V namen numerične simulacije so izdelani linearno elastični materialni modeli treh vrst kompozita iz različnih tkanin ogljikovih vlaken z nateznimi preizkusi. Z numerično analizo je določena razporeditev in orientacija plasti kompozita po kolesu, s kriterijem togosti kolesa. Deloma je določena trdnost kolesa, po kriteriju porušitve plasti Tsa-Hill. Predstavljene so možnosti za nadaljevanje razvoja, do končnega izdelka.
Ključne besede: kompoziti, kolo, platišče, GPE12, Formula Student, dirkalnik, ogljikova vlakna, epoksidna smola, laminat, Tsai-Hill, natezni preizkus, numerična analiza, ortotropija
Objavljeno: 20.11.2012; Ogledov: 1382; Prenosov: 261
.pdf Celotno besedilo (5,51 MB)

5.
Konstruiranje podvozja Formula Student dirkalnika
Dino Florjančič, 2013, diplomsko delo

Opis: Na podlagi pravilnika Formula SAE se določijo zmogljivosti dirkalnika, ki bodo na tekmovanju prinesle čim boljši rezultat. Predstavljene so osnovne lastnosti pnevmatik in osnove dinamike vozil. Predstavljeni so modeli dinamike vozila v zavoju od točkovnega do štirikolesnega z nelinearnim modelom pnevmatike, ki pokažejo vpliv osnovnih parametrov vzmetenja vozila na zmogljivosti. Obravnavane so kinematične in dinamične lastnosti vzmetenja z dvojnimi A-rokami. Predstavljen je model prenosa sile teže v zavoju glede na lastnosti vzmetenja. Podane so priporočljive okvirne vrednosti osnovnih parametrov za začetek konstruiranja dirkalnika Formula Student. Predstavljena je metodologija konstruiranja vzmetenja z dvojnimi A-rokami s ciljem doseganja zahtevanih lastnosti.
Ključne besede: dinamika vozil, vzmetenje, dirkalnik, Formula Student, Formula SAE
Objavljeno: 12.07.2013; Ogledov: 1409; Prenosov: 298
.pdf Celotno besedilo (2,30 MB)

6.
SEKVENČNI MENJALNIK DIRKALNIKA FORMULA STUDENT
Aleksander Klemenčič, 2014, diplomsko delo

Opis: Predstavljen je postopek razvoja robotiziranega sekvenčnega menjalnika za dirkalnik Formula Student, ki mora biti usklajen z razvojem samega dirkalnika. Naloga obsega predstavitev sekvenčnega menjalnika, opis meritev in analizo zajetih podatkov na že obstoječem sistemu ter razvoj povsem novega mehanskega in elektronskega sklopa menjalnika. Podanih je nekaj dodatnih možnosti razvoja menjalnika, ki so bile tekom aktualne sezone razvoja dirkalnika izpuščene. Prav tako je opisanih nekaj najpogostejših težav, vzrokov in rešitev zanje, s katerimi se bo bodoči graditelj takega sistema srečal.
Ključne besede: dirkalnik Formula Student, sekvenčni menjalnik, DC elektromotor, močnostni pretvornik
Objavljeno: 06.11.2015; Ogledov: 880; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (5,66 MB)

7.
Konstruiranje blažilca trkov dirkalnika Formula Student
Franci Krajnc, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno konstruiranje blažilca trkov iz aluminijastega satovja s pomočjo dinamičnih numeričnih analiz za dirkalnik Formula Student. Predstavljeno je kalibriranje materialnih podatkov s pomočjo rezultatov opravljenega tlačnega preizkusa. S pomočjo teh materialnih podatkov je bilo kasneje izvedenih več dinamičnih računalniških simulacij trka, in sicer za dve različni izvedbi blažilca trkov. Za ta dva različna tipa blažilca trkov sta bila kasneje izvedena tudi praktična preizkusa oz. testna trka pri predpisanih testnih pogojih. Na podlagi rezultatov testnega trka je bil izbran končni blažilec trkov, ki izpolnjuje vse zahteve pravilnika »Formula SAE Rules«.
Ključne besede: blažilec trkov, Formula Student, dirkalnik, satovje, numerična analiza, eksplicitna dinamična analiza, konstruiranje, testni trk
Objavljeno: 27.10.2015; Ogledov: 768; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (6,67 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici