1. |
2. |
3. Razvoj ohišja diferenciala za formula student dirkalnikBoštjan Trobentar, 2012, diplomsko delo Opis: Predmet, ki ga želim raziskovati, je plod mojega udejstvovanja pri projektu Formula student. Sam sem razvijal pogonski sklop, in sicer ohišje diferenciala, ki je popolnoma prilagojeno potrebam dirkalnika. Ker so bile nekateri sestavni deli sponzorsko pridobljeni, kot so na primer lamele in stožčasti zobniki, je bilo potrebno izdelati ohišje diferenciala in poskrbeti za usklajeno delovanje med kupljenimi in izdelanimi deli sklopa. Ključne besede: Formula student, dirkalnik, diferencial, delna zapora Objavljeno: 15.11.2012; Ogledov: 1203; Prenosov: 193
Celotno besedilo (6,99 MB) |
4. Razvoj kompozitnega kolesa za dirkalnik Formula S GPE12Luka Jerman, 2012, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi je predstavljen začetni razvoj kolesa izdelanega iz kompozitnega materiala, ogljikovih vlaken prepojenih z epoksidno smolo, za dirkalnik razreda Formula Student. Predstavljene so splošne informacije o kompozitih z urejenimi kontinuiranimi vlakni v polimerni matrici. V namen numerične simulacije so izdelani linearno elastični materialni modeli treh vrst kompozita iz različnih tkanin ogljikovih vlaken z nateznimi preizkusi. Z numerično analizo je določena razporeditev in orientacija plasti kompozita po kolesu, s kriterijem togosti kolesa. Deloma je določena trdnost kolesa, po kriteriju porušitve plasti Tsa-Hill. Predstavljene so možnosti za nadaljevanje razvoja, do končnega izdelka. Ključne besede: kompoziti, kolo, platišče, GPE12, Formula Student, dirkalnik, ogljikova vlakna, epoksidna smola, laminat, Tsai-Hill, natezni preizkus, numerična analiza, ortotropija Objavljeno: 20.11.2012; Ogledov: 1382; Prenosov: 261
Celotno besedilo (5,51 MB) |
5. Konstruiranje podvozja Formula Student dirkalnikaDino Florjančič, 2013, diplomsko delo Opis: Na podlagi pravilnika Formula SAE se določijo zmogljivosti dirkalnika, ki bodo na tekmovanju prinesle čim boljši rezultat. Predstavljene so osnovne lastnosti pnevmatik in osnove dinamike vozil. Predstavljeni so modeli dinamike vozila v zavoju od točkovnega do štirikolesnega z nelinearnim modelom pnevmatike, ki pokažejo vpliv osnovnih parametrov vzmetenja vozila na zmogljivosti. Obravnavane so kinematične in dinamične lastnosti vzmetenja z dvojnimi A-rokami. Predstavljen je model prenosa sile teže v zavoju glede na lastnosti vzmetenja. Podane so priporočljive okvirne vrednosti osnovnih parametrov za začetek konstruiranja dirkalnika Formula Student. Predstavljena je metodologija konstruiranja vzmetenja z dvojnimi A-rokami s ciljem doseganja zahtevanih lastnosti. Ključne besede: dinamika vozil, vzmetenje, dirkalnik, Formula Student, Formula SAE Objavljeno: 12.07.2013; Ogledov: 1409; Prenosov: 298
Celotno besedilo (2,30 MB) |
6. SEKVENČNI MENJALNIK DIRKALNIKA FORMULA STUDENTAleksander Klemenčič, 2014, diplomsko delo Opis: Predstavljen je postopek razvoja robotiziranega sekvenčnega menjalnika za dirkalnik Formula Student, ki mora biti usklajen z razvojem samega dirkalnika. Naloga obsega predstavitev sekvenčnega menjalnika, opis meritev in analizo zajetih podatkov na že obstoječem sistemu ter razvoj povsem novega mehanskega in elektronskega sklopa menjalnika. Podanih je nekaj dodatnih možnosti razvoja menjalnika, ki so bile tekom aktualne sezone razvoja dirkalnika izpuščene. Prav tako je opisanih nekaj najpogostejših težav, vzrokov in rešitev zanje, s katerimi se bo bodoči graditelj takega sistema srečal. Ključne besede: dirkalnik Formula Student, sekvenčni menjalnik, DC elektromotor, močnostni pretvornik Objavljeno: 06.11.2015; Ogledov: 880; Prenosov: 102
Celotno besedilo (5,66 MB) |
7. Konstruiranje blažilca trkov dirkalnika Formula StudentFranci Krajnc, 2015, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu je predstavljeno konstruiranje blažilca trkov iz aluminijastega satovja s pomočjo dinamičnih numeričnih analiz za dirkalnik Formula Student. Predstavljeno je kalibriranje materialnih podatkov s pomočjo rezultatov opravljenega tlačnega preizkusa. S pomočjo teh materialnih podatkov je bilo kasneje izvedenih več dinamičnih računalniških simulacij trka, in sicer za dve različni izvedbi blažilca trkov. Za ta dva različna tipa blažilca trkov sta bila kasneje izvedena tudi praktična preizkusa oz. testna trka pri predpisanih testnih pogojih. Na podlagi rezultatov testnega trka je bil izbran končni blažilec trkov, ki izpolnjuje vse zahteve pravilnika »Formula SAE Rules«. Ključne besede: blažilec trkov, Formula Student, dirkalnik, satovje, numerična analiza, eksplicitna dinamična analiza, konstruiranje, testni trk Objavljeno: 27.10.2015; Ogledov: 768; Prenosov: 103
Celotno besedilo (6,67 MB) |