1. Uporaba zbirk podatkov pri neposrednem trženju na primeru kataloške prodaje Neckermann : diplomsko deloBorut Dretar, 2003, diplomsko delo Ključne besede: neposredna prodaja, direktno trženje, baze podatkov, katalogi, podatki, varstvo podatkov, marketing mix, marketinški splet, marketing, trženje, prodaja po telefonu, telemarketing, prodaja po pošti, Slovenija, storitve, tržna analiza, tržne raziskave, oskrba, dobavitelji, blago, odjemalec Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3522; Prenosov: 255
Celotno besedilo (842,44 KB) |
2. Razvoj spletnega nakupovalnega centra podjetja Comtron d.o.o. : diplomsko deloRenato Pulko, 2003, diplomsko delo Ključne besede: nakup, WWW, World Wide Web, komuniciranje, nova ekonomija, internet, marketing, trženje, trgovinsko podjetje, spletna trgovina, neposredna prodaja, direktno trženje, računalniške komunikacije, uporabniki, potrošnik, prodaja, računalniške mreže, elektronsko poslovanje, pospeševanje prodaje, metodologija, uporaba računalnika, on-line, informacijska tehnologija, tržne raziskave, podatki, procesna informatika, izdelki, promocija, strategija trženja, storitve Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3944; Prenosov: 431
Celotno besedilo (1,60 MB) |
3. Tržno komuniciranje v Zdravilišču Strunjan : diplomsko deloAleksandra Šturm, 2003, diplomsko delo Ključne besede: zdravilišča, zdraviliški turizem, komuniciranje, trženje, marketing, marketinški splet, marketing mix, pogovori, osebna prodaja, neposredna prodaja, direktno trženje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, oglaševanje, ekonomska propaganda, promocija, hotelirstvo, zagotavljanje kvalitete, upravljanje, organiziranost, management, tržne poti, storitve, ponudba Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 4557; Prenosov: 546
Celotno besedilo (526,10 KB) |
4. Osebna prodaja kot oblika tržnega komuniciranja v banki : diplomsko deloMajda Senica, 2005, diplomsko delo Ključne besede: komuniciranje, poslovno komuniciranje, banke, bančništvo, uporabniki, marketing, trženje, strategija trženja, praksa, bančno poslovanje, storitve, odnosi z javnostjo, marketing mix, marketinški splet, dejavnost, delovanje, uspešnost poslovanja, motiviranje, direktno trženje, organiziranost, neposredna prodaja, osebna prodaja, pospeševanje prodaje, cilj, tržna analiza, aktivnosti, poslovni rezultati Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2267; Prenosov: 241
Celotno besedilo (570,19 KB) |
5. Tržno komuniciranje na primeru adrenalinskega športa Zorbing : diplomsko deloSaša Žula, 2005, diplomsko delo Ključne besede: šport, komuniciranje, trženje, Slovenija, Nova Zelandija, ponudba, turizem, turistični objekti, storitve, ponudba, znamenitosti, rekreacija, SWOT analiza, oglaševanje, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, neposredna prodaja, direktno trženje, tržni mehanizem, posredniki, strategija trženja Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2405; Prenosov: 147
Celotno besedilo (388,26 KB) |
6. Tržno komuniciranje v podjetju Emona Obala Koper : diplomsko deloJana Poglajen, 2005, diplomsko delo Ključne besede: komuniciranje, medorganizacijsko trženje, trgovinsko podjetje, trgovske družbe, trgovinska politika, predstava, tržne raziskave, marketing, trženje, živila, organiziranost, marketing mix, marketinški splet, pospeševanje prodaje, direktno trženje, neposredna prodaja, odnosi z javnostjo, praksa, nakup, prodaja, planiranje, blagovne znamke, medorganizacijski sistemi, interakcije, strategija trženja, operativni plani, poslovno sodelovanje Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2955; Prenosov: 224
Celotno besedilo (562,45 KB) |
7. Marketinško komuniciranje pri uvajanju blagovne znamke "5 na dan" : diplomsko deloTatjana Rus Prvinšek, 2005, diplomsko delo Ključne besede: blagovne znamke, image, komuniciranje, marketing, trženje, strategija trženja, financiranje, prodajalne, oglaševanje, ekonomska propaganda, pospeševanje prodaje, uporabniki, potrošnik, nakup, izdelki, trgovinsko podjetje, trgovske družbe, poslovni sistemi, direktno trženje, neposredna prodaja, kupci, tržne poti, mediji, predstava, storitve Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2057; Prenosov: 153
Celotno besedilo (801,25 KB) |
8. Posebnosti uporabe trženjskega spleta v zasebnih nepridobitnih kulturnih organizacijah : diplomsko deloMarko Brumen, 2005, diplomsko delo Ključne besede: trženje, marketing, marketing mix, marketinški splet, direktno trženje, neposredna prodaja, neprofitne organizacije, kultura, multimedia, multidisciplinarni vidik, komuniciranje, oglaševanje, odnosi z javnostjo, organizacijska kultura, ekonomska propaganda, teorija, umetnost, potrebe, delovanje, cilj, tržne raziskave, strategija, programi, promocija, Slovenija, storitve Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2236; Prenosov: 224
Celotno besedilo (836,61 KB) |
9. Osebna prodaja v podjetju Orbico d.o.o. : diplomsko deloBojana Kidrič, 2005, diplomsko delo Ključne besede: osebna prodaja, neposredna prodaja, direktno trženje, pospeševanje prodaje, metode, orodja, organizacijske strukture, cilj, zmogljivost, prodajna politika, Slovenija, organiziranost, kozmetika, blagovne znamke, teorija, predstava, distribucija, potrebe, programi, osebje, trgovec, kupci Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2394; Prenosov: 397
Celotno besedilo (239,18 KB) |
10. Pospeševanje prodaje in oglaševanje Restavracije Golovec : diplomsko deloAleš Mastnak, 2005, diplomsko delo Ključne besede: gostinstvo, komuniciranje, marketing mix, marketinški splet, odnosi z javnostjo, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, neposredna prodaja, direktno trženje, ponudba, oglaševanje, ekonomska propaganda, prehrana, živila, pijače, podjetje, predstava, izboljšave, tržni mehanizem, povezanost, storitve, SWOT analiza, prostor, zmogljivost Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2763; Prenosov: 628
Celotno besedilo (524,93 KB) |