1. Direktna pošta kot orodje neposrednega marketingaDamijan Mumel, Igor Unger, 2000, izvirni znanstveni članek Opis: V neposrednem marketingu so pri vzpostavitvi in ohranjanju neposrednega odnosa med prodajalcem in kupcem odločilnega pomena komunikacijske poti. V prispevku je predstavljena direktna pošta kot ena najstarejših komunikacijskih poti neposrednega marketinga, ki kljub pojavom sodobnih medijev ohranja učinkovitost in uspešnost. V prispevku je odnos do uporabe direktne pošte analiziran z vidika organizacij. Prikazane so prednosti, ki jih vidijo organizacije, ki uporabljajo direktno pošto, in razlogi, ki organizacije odvračajo od njene uporabe. Med prednostmi se najpogosteje pojavlja možnost predstavitve izdelkov, medtem ko je neskladnost med naravo izdelka organizacije in direktno pošto glavna ovira. Ključne besede: neposredna prodaja, strategija, strategija trženja, trg, marketing, Slovenija, storitve, trženje, pošta, direktno trženje Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1306; Prenosov: 67
Povezava na celotno besedilo |
2. Marketing managementPhilip Kotler, 2000, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: trženje, marketing, upravljanje, management, planiranje, ekonomska propaganda, strateško planiranje, strategija trženja, prodaja, tržna analiza, kontrola, tržne raziskave, strateško upravljanje, storitve, direktno trženje, metodologija, priročniki Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1779; Prenosov: 153
Povezava na celotno besedilo |
3. VLOGA KLICNEGA CENTRA V ZAVAROVALNO ZASTOPNIŠKI DRUŽBI PRI PRODAJI ZAVAROVALNIH STORITEVŽiga Kržič, 2014, diplomsko delo Opis: Zavarovalništvo je gospodarska panoga, ki postaja v Republiki Sloveniji vse pomembnejša. Zaradi vse boljšega poznavanja prednosti zavarovalništva, vse več ljudi dnevno koristi zavarovalniške produkte. Zavarovalništvo v splošnem nudi in omogoča socialno ravnovesje posamezniku, ki koristi zavarovalne produkte, in družbi.
V diplomski nalogi je opredeljena pomembnost zavarovalništva kot gospodarske panoge, trženje zavarovalnih produktov in tržnih poti, ki so v zavarovalništvu v uporabi. Med njimi je klicni center, z namenom pridobivanja novih potrošnikov, med pogostejšimi načini trženja. Kaže celo, da postaja trenutno najpogostejši tržni kanal na slovenskem trgu.
V raziskavi nas je zanimala pomembnost klicnega centra pri trženju zavarovalnih produktov. Raziskava tako ugotovi, da je v zavarovalništvu pomemben telefonski kontakt s potrošnikom, saj ta vpliva na nakup zavarovalniških storitev in veča prodajo v podjetju. Ključne besede: Zavarovalništvo, zavarovalni produkt, klicni center, direktno trženje, osebna prodaja Objavljeno v DKUM: 19.11.2014; Ogledov: 1648; Prenosov: 178
Celotno besedilo (1,21 MB) |
4. Developing a creative and innovative integrated marketing communications plan : a working modelJames R. Ogden, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: marketing, komuniciranje, integracija, metode, tržno planiranje, tržna analiza, selekcija, strateško planiranje, oglaševanje, reklama, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, direktno trženje, prodaja, promocija, pospeševanje prodaje, neposredna prodaja, osebna prodaja, tržne raziskave, ocenjevanje, elektronska pošta, elektronsko poslovanje Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1691; Prenosov: 49
Povezava na celotno besedilo |
5. The lead generation handbook : how to generate all the sales leads you'll ever need - quickly, easily, and inexpensivelyRobert W. Bly, priročnik Ključne besede: prodaja, vodenje, poslovodni delavci, prodajna politika, management, direktno trženje, neposredna prodaja, pospeševanje prodaje, poslovno okolje, potrošnik, psihologija potrošnika, ekonomska propaganda, prostor, prodaja po pošti, promocija, osebna prodaja, prodaja po telefonu, mediji, radio, televizija, WWW, World Wide Web, računalniške mreže Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1582; Prenosov: 74
Povezava na celotno besedilo |
6. Šaleško folklorno društvo Koleda : diplomsko deloAlanka Holešek, 2006, diplomsko delo Ključne besede: kultura, trženje, marketing, marketing mix, marketinški splet, direktno trženje, neprofitne organizacije, komuniciranje, oglaševanje, odnosi z javnostjo, odjemalec, zadovoljstvo, organizacijska kultura, ekonomska propaganda, teorija, umetnost, potrebe, delovanje, cilj, tržne raziskave, strategija, programi, promocija, Slovenija Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1727; Prenosov: 82
Celotno besedilo (355,33 KB) |
7. Marketinško komuniciranje v Slovenskem narodnem gledališču Maribor : diplomsko deloSuzana Krivec, 2006, diplomsko delo Ključne besede: poslovno komuniciranje, komuniciranje, marketing, trženje, direktno trženje, tržni mehanizem, marketinški splet, marketing mix, družbene dejavnosti, tržno planiranje, tržna analiza, dejavnost, javni zavodi, kultura, glasba, predstava, uspešnost poslovanja, cilj Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1624; Prenosov: 86
Celotno besedilo (1,40 MB) |
8. Načrt uvajanja in izvajanja marketinškega komuniciranja v Marines d.o.o. : specialistično deloMatej Čopar, 2006, specialistično delo Ključne besede: trženje, marketing, prodaja na debelo, postopki, podjetje, predstava, trgovinsko podjetje, trgovske družbe, izdelki, proizvodi, politika izdelka, življenjski cikel, trg, tržni mehanizem, tržne raziskave, poslovno komuniciranje, oglaševanje, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, organiziranost, komuniciranje, osebna prodaja, direktno trženje, neposredna prodaja, cilj, pospeševanje prodaje, marketinški splet, marketing mix, tekstilna industrija, oblačilna industrija, konfekcija Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2240; Prenosov: 76
Celotno besedilo (508,86 KB) |
9. Splet marketinškega komuniciranja v fazi uvajanja biodieselskega goriva : specialistično deloTomaž Bojnec, 2006, specialistično delo Ključne besede: trženje, marketing, komuniciranje, vrednotenje, marketing mix, marketinški splet, strategija trženja, prodaja, pospeševanje prodaje, naftni derivati, tržno planiranje, medorganizacijsko trženje, tržni mehanizem, tržne raziskave, poslovno komuniciranje, oglaševanje, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, organiziranost, osebna prodaja, direktno trženje, neposredna prodaja, cilj, vrednotenje, naftna industrija, proizvodni programi Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2288; Prenosov: 70
Celotno besedilo (1,24 MB) |
10. Marketinško komuniciranje na področju nezgodnega zavarovanja otrok in mladine v Zavarovalnici Triglav, d.d. OE Murska Sobota : specialistično deloUrban Šebjan, 2006, specialistično delo Ključne besede: zavarovalnice, storitve, uporabniki, potrošnik, zadovoljstvo, trženje, marketing, komuniciranje, strategija trženja, prodaja, pospeševanje prodaje, zavarovalstvo, zavarovanje, trg, medorganizacijsko trženje, tržni mehanizem, marketing mix, marketinški splet, tržne raziskave, poslovno komuniciranje, oglaševanje, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, organiziranost, osebna prodaja, direktno trženje, neposredna prodaja, cilj, SWOT analiza, aktivnosti, vrednotenje Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2377; Prenosov: 90
Celotno besedilo (1,49 MB) |