| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 49
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
Direktna pošta kot orodje neposrednega marketinga
Damijan Mumel, Igor Unger, 2000, izvirni znanstveni članek

Opis: V neposrednem marketingu so pri vzpostavitvi in ohranjanju neposrednega odnosa med prodajalcem in kupcem odločilnega pomena komunikacijske poti. V prispevku je predstavljena direktna pošta kot ena najstarejših komunikacijskih poti neposrednega marketinga, ki kljub pojavom sodobnih medijev ohranja učinkovitost in uspešnost. V prispevku je odnos do uporabe direktne pošte analiziran z vidika organizacij. Prikazane so prednosti, ki jih vidijo organizacije, ki uporabljajo direktno pošto, in razlogi, ki organizacije odvračajo od njene uporabe. Med prednostmi se najpogosteje pojavlja možnost predstavitve izdelkov, medtem ko je neskladnost med naravo izdelka organizacije in direktno pošto glavna ovira.
Ključne besede: neposredna prodaja, strategija, strategija trženja, trg, marketing, Slovenija, storitve, trženje, pošta, direktno trženje
Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1306; Prenosov: 67
URL Povezava na celotno besedilo

2.
3.
VLOGA KLICNEGA CENTRA V ZAVAROVALNO ZASTOPNIŠKI DRUŽBI PRI PRODAJI ZAVAROVALNIH STORITEV
Žiga Kržič, 2014, diplomsko delo

Opis: Zavarovalništvo je gospodarska panoga, ki postaja v Republiki Sloveniji vse pomembnejša. Zaradi vse boljšega poznavanja prednosti zavarovalništva, vse več ljudi dnevno koristi zavarovalniške produkte. Zavarovalništvo v splošnem nudi in omogoča socialno ravnovesje posamezniku, ki koristi zavarovalne produkte, in družbi. V diplomski nalogi je opredeljena pomembnost zavarovalništva kot gospodarske panoge, trženje zavarovalnih produktov in tržnih poti, ki so v zavarovalništvu v uporabi. Med njimi je klicni center, z namenom pridobivanja novih potrošnikov, med pogostejšimi načini trženja. Kaže celo, da postaja trenutno najpogostejši tržni kanal na slovenskem trgu. V raziskavi nas je zanimala pomembnost klicnega centra pri trženju zavarovalnih produktov. Raziskava tako ugotovi, da je v zavarovalništvu pomemben telefonski kontakt s potrošnikom, saj ta vpliva na nakup zavarovalniških storitev in veča prodajo v podjetju.
Ključne besede: Zavarovalništvo, zavarovalni produkt, klicni center, direktno trženje, osebna prodaja
Objavljeno v DKUM: 19.11.2014; Ogledov: 1648; Prenosov: 178
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici