| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj sistema za digitalno podpisovanje dokumentov : diplomsko delo
Marcel Iskrač, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi predstavimo postopek razvoja TRONsign sistema, ki omogoča podpisovanje izdanih dokumentov s pomočjo ERP sistema. Najprej predstavimo tehnologije in orodja, med katere spada platforma Android, platforma Firebase, ogrodje Angular in orodje Postman. Nato sledi opis razvoja spletnega vmesnika in podatkovne baze s pomočjo PostgreSQL. Sledi opis razvoja mobilne aplikacije in uporaba potisnih sporočil za njeno delovanje ter opis razvoja spletne aplikacije z ogrodjem Angular. Sledi integracija rešitve v TRONInterCenter ERP sistem. Na koncu primerjamo obstoječe rešitve z našo.
Ključne besede: Android, Android Studio, Java, Angular, PostgreSQL, potisna sporočila, digitalno podpisovanje
Objavljeno v DKUM: 25.10.2022; Ogledov: 577; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (2,02 MB)

2.
ANALIZA UVEDBE E-RAČUNA V PODJETJU SI.MOBIL D.D.
Maja Križan, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Podjetje Si.mobil za svoje storitve poslovnim in fizičnim uporabnikom vsak mesec izda več kot 450.000 računov. Zaradi optimizacije delovnega procesa, potrebe po zmanjšanju operativnih stroškov poslovanja, potreb trga in trendov razvoja tehnologij elektronskega poslovanja ter konkurenčnosti se je podjetje že odločilo za uvedbo e-računa. Podjetje uporabo omogoča vsem svojim uporabnikom, vendar se je zanjo zaenkrat odločilo le cca. 26 % vseh naročnikov. V diplomskem delu smo raziskali, opisali ter primerjali poslovni proces izdaje klasičnega računa s procesom izdaje e-računa. Zanimalo nas je, če in v kakšni meri uvedba e-računa vpliva na poslovanje in racionalizacijo operativnih stroškov v podjetju. Proučili in ocenili smo tudi druge vidike, ki prinašajo koristi vsem deležnikom, povezanimi z e-računi (procesi, odpravljanje napak, pravni vidik, informacijska varnost in zadovoljstvo naročnikov). Ugotovili smo, da je proces izdaje računa v obravnavanem podjetju popolnoma avtomatiziran in optimiziran. Izdaja klasičnega računa je za podjetje velik strošek, ki se na račun širjenja izdaje e-računa lahko zmanjša. Za kupca kot prejemnika e-računa pa smo ugotovili, da ima različne motive za prehod s klasičnega na e-račun. Ugotovili smo, da e-račun za prejemnika ni vedno najcenejša ali najhitrejša rešitev, zato so izzivi za izdajatelja toliko večji. Na trgu so se pričele pojavljati hitre, enostavne in ugodnejše rešitve, ki podjetju lahko predstavljajo dodatno tveganje za doseganje želene rasti izdaje e-računa.
Ključne besede: E-poslovanje, E-račun, Digitalno potrdilo, Elektronsko podpisovanje, Elektronska hramba
Objavljeno v DKUM: 06.10.2016; Ogledov: 1916; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (862,28 KB)

3.
RAZVOJ IN UVAJANJE BANČNIH STORITEV MOBILNEGA BANČNIŠTVA V POSLOVNE BANKE
Maja Grušovnik, 2013, magistrsko delo

Opis: Hitrost razvoja tehnologije in tehnike, predvsem tempo življenja, nas sili v uporabo mobilnih tehnologij in pripomočkov. Z drugega zornega kota, pa nas gospodarska kriza, ki nas je zajela leta 2008, sili v iskanje cenejših storitev in izdelkov, šele potem se sprašujemo za varnost, kljub temu pa sta ti dve postavki zelo močno skupaj in tudi med seboj prepleteni. Veliko je na področju varnosti mobilnega poslovanja izboljšanega zaradi digitalnega podpisovanja in pametnih kartic. Zaradi tega tudi prihranimo čas, ki ga na koncu porabimo zopet za delo, saj smo z mobilnimi storitvami vedno bolj oddaljeni od družabnega življenja oziroma nas takšne inovacije silijo v nenehno delo. Mobilno bančništvo je eden izmed novih in ključnih storitev v mobilnem poslovanju in ima že kar nekaj uporabnikov, vendar še vedno je premalo izkoriščenega, glede na to kaj storitev mobilnega poslovanja ponuja. Po drugi strani, pa je mobilno poslovaje ena izmed cenejših rešitev poslovanja, saj potrebujemo za delo manj zaposlenih, s strani pridobivanja nepovratnih evropskih sredstev, pa imamo velike možnosti financiranja. Največji strošek pa še vedno ostaja izguba podatkov, zaradi izgube mobilnih telefonov in računalniških tablic. Južnoafriški trg je tvegal z investicijami najprej v infrastrukturo mobilnega signala in s tem pridobil pokritost signala sto odstotno, kar je že izhodišče za vsa težko dostopna področja, kjer lahko razvijajo poslovne prednosti s pomočjo mobilnega poslovanja. Sicer drzna investicija se je izkazala za najbolj uspešno.
Ključne besede: mobilno poslovanje, mobilno bančništvo, rešitve mobilnega bančništva, elektronsko bančništvo, digitalno podpisovanje, varnost poslovanja, stroški mobilnega bančništva, investicije
Objavljeno v DKUM: 13.01.2014; Ogledov: 1416; Prenosov: 276
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici