| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Facebook in Instagram oglaševanje B2C spletnih trgovin v Sloveniji
Jure Šenveter, 2020, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo se osredotoča na Facebook in Instagram oglaševanje spletnih trgovin v Sloveniji, ki prodajajo proizvode ali storitve končnim odjemalcem. Gre za hitro spreminjajoče se področje marketinškega komuniciranja, kar smo poskušali čim bolj aktualno opredeliti in opisati. Magistrsko delo tako zajema teoretično umestitev oglaševanja na družbenih omrežjih v marketing, prakse Facebook in Instagram oglaševalcev slovenskih podjetij in tudi samo izdelavo oglasa. Magistrsko delo je spoznanje, kako kompleksno je oglaševanje na družbenih omrežjih, za katero je treba imeti dosti znanja in dobro pripravljeno strategijo. Magistrsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. Teoretični del zajema komuniciranje v marketingu, strategijo digitalnega marketinga, izdelavo spletne strani, zgodovino in opis interneta ter družbenih omrežij, digitalno oglaševanje ter na koncu še izdelavo Facebook in Instagram oglasa. Empirični del raziskuje vprašanja, povezana z oglaševanjem preko Facebook upravitelja oglasov, primerjavo z Google oglaševanjem in ugotavljanje ključnih kazalcev uspešnosti za slovenska podjetja. Pridobljeni podatki nam dajejo odgovore na vprašanja, kam se stekajo sredstva slovenskih digitalnih oglaševalcev, katere cilje Facebook kampanj uporabljajo slovenska podjetja, ali uporabljajo Facebook Pixel ter ali slovenska podjetja uporabljajo ponovno ciljanje občinstva s pomočjo občinstva po meri in s pomočjo kataloške prodaje. Analiza rezultatov je razporejena glede na pojasnjevanje posameznih hipotez in vizualno predstavlja podatke s pomočjo grafov in tabel.
Ključne besede: Facebook, Instagram, družbena omrežja, digitalno oglaševanje, spletna trgovina.
Objavljeno: 13.04.2021; Ogledov: 120; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

2.
Digitalno oglaševanje na primeru glasbene skupine
Tomaž Rihtar, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili, na kakšen način uporabiti družbena omrežja, da pridemo do čim večjega učinka s čim manj stroški (čas, denar). Izhajali smo iz digitalnega marketinga in nato prešli na digitalno oglaševanje, kjer smo se specifično posvetili družbenim omrežjem. Diplomska naloga je potekala na primeru glasbene skupine, Ansambel Vžig. Za primer analize smo uporabili profile na družbenih omrežjih Facebook-a, Instagram-a, YouTube-a in TikTok-a. Kljub nekajletni prisotnosti zgoraj omenjene glasbene skupine na družbenih omrežjih, nikoli ni bilo načrtovanih objav.
Ključne besede: Družbena omrežja, digitalno oglaševanje, Facebook, objave, marketing.
Objavljeno: 12.03.2021; Ogledov: 160; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

3.
Marketinško komuniciranje podjetja Radenska Adriatic
Maja Cerovec Ertl, 2020, magistrsko delo

Opis: Podjetja morajo za svoj obstoj na trgu uspešno komunicirati s ciljnim občinstvom, da si zagotovijo svoj prostor. Na kakšen način naj to storijo? Sodobni uporabniki so namreč vedno bolj zahtevni, ker so dnevno izpostavljeni mnogim oglasom. Zato je še posebej pomembno načrtovanje, izvedba in vrednotenje celotnega marketinškega komuniciranja in uporabljenih instrumentov. Prav tako je potrebno instrumente marketinškega komuniciranja upravljati integrirano, da bodo prostorsko in časovno med seboj usklajeni, saj bodo le tako dosegli zastavljene cilje. Marsikatero podjetje se sooča z vprašanjem: »Kateri medij oglaševanja izbrati?« in/ali »Kako jih med seboj kombinirati?« Za oglaševanje lahko podjetje uporabi tradicionalne in digitalne medije. Prav zaradi tega mora dobro poznati bistvene značilnosti in prednosti posameznega medija, da uporabi ravno pravšnje, ki jih med seboj lažje kombinira. Kot pravi Kates (2013) »Staro brez novega ne gre oziroma pasivno oglaševanje spodbudimo k aktivnemu« Pojavljajo se novi načini življenja s spletom, ki mu sledijo tudi uporabniki, in jih je iz dneva v dan več. Na spletu preživljajo svoj prosti čas, se informirajo, nakupujejo ali povezujejo preko spletnih družbenih omrežij. Zato morajo temu trendu slediti tudi podjetja. Splet in spletna družbena omrežja jim omogočajo povezovanje s ciljno skupino, saj so uporabniki tam sproščeni in bolj pripravljeni na interakcijo. V magistrskem delu bomo predstavili marketinško komuniciranje podjetja Radenska Adriatic, ki je na slovenskem ozemlju prisotno že 150 let. Predstavili bomo njihov način marketinškega komuniciranja s ciljno skupino, z integriranim upravljanjem instrumentov ter oglaševanje s kombinacijo tradicionalnih in digitalnih medijev na primeru projekta Trojčki. Spletna družbena omrežja so medij, kjer se informacije širijo prav tako hitro kot virusi in nam omogočajo oglaševanje z nižjimi stroški kot tradicionalni mediji. Omogočajo nam tudi sprotno vrednotenje in s tem večji nadzor nad oglaševanjem. Vendar pa podjetje ne sme ves proračun oglaševanja nameniti samo digitalnim medijem, saj smo v magistrskem delu dokazali pomembnost televizijskih oglasov, katerih doseg ob enkratni frekvenci doseže več uporabnikov kot spletna družbena omrežja. Z oglasom, ki je bil predvajan na Kanalu A 28. 12. 2018, ob 18. uri, avtorice Mance Turk z naslovom »Trojno presenečenj«, smo ugotovili, da je mogoče doseči 352.419 gledalcev. Z oglaševanjem na spletnih družbenih omrežjih v Sloveniji nismo dosegli toliko uporabnikov kot z enkratnim oglasom na televiziji.
Ključne besede: Marketinško komuniciranje, integrirano marketinško upravljanje, oglaševanje, množični mediji oglaševanja, digitalno oglaševanje, spletno oglaševanje, družbena omrežja
Objavljeno: 25.08.2020; Ogledov: 212; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (2,14 MB)

4.
Digitalno oglaševanje oblačilnih modnih izdelkov
Katarina Mir, 2019, diplomsko delo

Opis: Delo diplomskega projekta z naslovom Digitalno oglaševanje oblačilnih modnih izdelkov je celostno zasnovano na podlagi teoretičnih izhodišč in primera dobre prakse. V svetu oglaševalcev oblačilnih modnih izdelkov postajajo digitalni mediji vse pomembnejši, saj ponujajo drugačno okolje za oglaševanje kot pa tradicionalni mediji. V okviru diplomskega dela smo raziskovali, kaj sploh je digitalno oglaševanje, kako modne hiše uporabljajo digitalne medije za oglaševanje, kakšna je prihodnost za digitalne medije in kakšne trende lahko pričakujemo v prihodnosti. V zadnjem poglavju smo navedli primer dobre prakse na podlagi podjetja NET-A-PORTER.
Ključne besede: digitalno oglaševanje, oblačilni modni izdelki, družbena omrežja
Objavljeno: 10.12.2019; Ogledov: 412; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (6,49 MB)

5.
Konceptualni model merjenja uspešnosti digitalnega marketinga na izbranih digitalnih oglaševalskih kanalih
Eva Roškar, 2019, magistrsko delo

Opis: Digitalni oglasi so vse privlačnejša orodja tržnega komuniciranja, ki na različne načine in na različnih lokacijah v digitalnem svetu dosegajo ciljno usmerjenost. Digitalno oglaševanje pa ne vključuje le iskanja ali prikazovanja oglasov, temveč tudi vse vrste tržnih komunikacij, ki se izvajajo z uporabo spleta ter mobilne tehnologije. Z uporabo digitalnega oglaševanja, ki med drugim omogoča hitro in enostavno distribucijo ter uporabo multimedijskih in dinamičnih vsebin ter njihov nadzor, lahko oglaševalci s potrošniki komunicirajo na povsem drugačen način.
Ključne besede: digitalni marketing, digitalno oglaševanje, oglaševalski kanali, Facebook, Google Display
Objavljeno: 18.07.2019; Ogledov: 513; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (2,06 MB)

6.
Digitalno pripovedovanje zgodb spletnih vplivnežev na Instagramu
Anja Hauptman, 2018, magistrsko delo

Opis: Življenje naše generacije se odvija v digitalni dobi, pri čemer je svetovni splet glavni vir širjenja informacij. Te se širijo skupaj z uporabo hitro rastočih družbenih omrežij, ki uporabnikom omogočajo različne interakcije. V danem trenutku nam omogočajo pregled informacij, ki jih z nami delijo ostali uporabniki družbenih omrežjih na svojih profilih. Spremljamo lahko vsakodnevno življenje in navade ljudi, ki jim na družbenih omrežjih sledimo, četudi jih osebno sploh ne poznamo. Najbolj rastoče družbeno omrežje zadnjih let je zagotovo Instagram. Od njegove ustanovitve leta 2010 je na njem aktivnih že kar bilijon uporabnikov. Vedno več uporabnikov je tudi podjetij in posledično spletnih vplivnežev – vplivnih posameznikov, ki ustvarjajo vsebino z namenom oglaševanja komercialnih izdelkov in storitev raznih podjetij. Takšne poteze oglaševanja igrajo pri odločitvah potrošnikov veliko vlogo. Tako postaja oglaševanje preko vplivnih posameznikov na družbenih omrežjih vse pogosteje uporabljen vzorec snovanja oglaševalskih kampanj, pripovedovanja zgodb in tržnih politik. Digitalno pripovedovanje zgodb preko družbenih omrežij je postalo eno izmed močnejših orodij sodobnega spleta. Uporabniki so postali kreativni pripovedovalci zgodb, s tradicionalno zgodbo, vendar podano preko novih medijev in v nove namene.
Ključne besede: družbena omrežja, Instagram, spletni vplivnež, spletno oglaševanje, zgodbe, digitalno pripovedovanje
Objavljeno: 20.11.2018; Ogledov: 693; Prenosov: 207
.pdf Celotno besedilo (1,44 MB)

7.
Digitalizirano oglaševalsko okolje
Valentina Sreš, 2017, diplomsko delo

Opis: S pojavom in razvojem digitalizacije so se pojavile nove možnosti za razvoj in napredek na številnih področjih. Diplomsko delo tako ugotavlja, kako se je oglaševanje spremenilo v obdobju digitalizacije. V prvem delu, ki je pretežno sestavljen iz teorije, najprej razjasnimo temeljne pojme in se osredotočimo na digitalni način oglaševanja. Raziščemo prednosti in predstavimo nekatere oblike tovrstnega oglaševanja. V nadaljevanju preidemo na praktični del, kjer s pomočjo raziskave ugotovimo, kakšni so pogledi obravnavanih podjetij na sodoben način oglaševanja. S pomočjo odgovorov, pridobljenih iz spletne ankete, ugotovimo, katere so prednosti digitalizacije oglaševalskega prostora za uporabnike ter kakšne so razlike v zaznavanju med digitalnim in klasičnim oglaševanjem. Pri odgovarjanju na raziskovalna vprašanja se opremo na empirične dokaze.
Ključne besede: digitalizacija, oglaševanje, digitalno oglaševanje
Objavljeno: 18.08.2017; Ogledov: 825; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (3,58 MB)

8.
SISTEM ZA DIGITALNO OGLAŠEVANJE
Uroš Žilavec, 2013, diplomsko delo

Opis: Smo v času, ko nas ponudniki storitev ali posameznih izdelkov obkrožajo z oglasi v tiskani, v zadnjem času vse več tudi v digitalni obliki. Zavedajo se, da se potrošniki odločijo za nakup oziroma uporabo določenega izdelka ravno na podlagi dobrega oglaševanja oziroma dobre predstavitve. Razvoj informacijske in digitalne tehnologije je prinesel nove možnosti za učinkovitejšo komunikacijo s strankami, kupci in zaposlenimi. Digitalno oglaševanje prinaša pravo revolucijo v klasično oglaševanje. Z rešitvami digitalnega oglaševanja, ki med drugim omogočajo uporabo multimedijskih in dinamičnih vsebin ter nadzor nad njihovo distribucijo, lahko oglaševalci komunicirajo s potrošniki na povsem drugačen način. V diplomski nalogi je predstavljeno digitalno oglaševanje kot telekomunikacijska storitev, ki postaja ena od vodilnih načinov med tehnologijami oglaševanja in je vedno bolj razširjena med ponudniki storitev in izdelkov.
Ključne besede: digitalno oglaševanje, prikazovalniki, predvajalniki, sistem digitalnega oglaševanja
Objavljeno: 18.09.2013; Ogledov: 1726; Prenosov: 171
.pdf Celotno besedilo (2,59 MB)

9.
UVEDBA SISTEMA SPINETIX ZA ORGANIZIRANJE DOGODKOV
Dragica Šobot, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno digitalno oglaševanje v kulturno-kongresni organizaciji Cankarjev dom z uporabo sistema SpinetiX. Cilj diplomskega dela je uporabiti ta sistem za hitro in učinkovito posredovanje sporočil ciljni publiki ter pokazati tehnične zmogljivosti sistema. V diplomskem delu so najprej podane osnove oglaševanja s poudarkom na digitalnem oglaševanju. Opisane so značilnosti konkretnega organizatorja kulturnih in kongresnih dogodkov. Sledi predstavitev glavnih komponent sistema SpinetiX. Prikazan je konkreten primer izdelave vsebin. Ovrednoten je učinek uporabe, ocenjeni so tudi potrebni viri za uvedbo. Odzivi ciljne publike in ustvarjalcev vsebin so spodbudni, saj sistem SpinetiX brez težav deluje vzporedno s starejšim in dražjim sistemom.
Ključne besede: - digitalno oglaševanje; - upravljanje vsebin; - sistem SPINETIX.
Objavljeno: 15.01.2013; Ogledov: 995; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (3,20 MB)

Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici