| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 19
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Marketinško komuniciranje s podporo digitalnih medijev na primeru znamke Čas za kavo
Anita Tomić, 2020, diplomsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje je izjemno pomembna marketinška aktivnost, saj s pomočjo nje vzpostavljamo stik z odjemalci in ostalimi podjetji. Vse bolj pa je razširjena komunikacija s pomočjo digitalnih medijev in uporabo raznih digitalnih kanalov, česar se poslužuje praktično že vsako podjetje. Uporaba družbenih omrežji je postala neizbežna in nujno potrebna za odjemalce. Obravnavana znamka Čas za kavo je digitalnega marketinškega komuniciranja vešča in večinoma uporablja za komunikacijo družbena omrežja. Glavno omrežje, ki ga uporabljajo, je Instagram, ki je kot omrežje pri uporabi med odjemalci v porastu. Znamka redno vzdržuje kontakt s svojimi odjemalci in se od marketinških orodij najbolj poslužuje oglaševanja in pospeševanja prodaje. Izdelke in samo prodajo prilagajajo glede na željo odjemalcev in jih vključujejo v gradnjo znamke od samega začetka. Glavni obraz znamke in mnenjski vodja je ustanoviteljica Nina Štefe, ki je znamko bazirala in ustvarila na bazi Instagram profila.
Ključne besede: Marketinško komuniciranje, digitalni mediji, družbena omrežja, Instagram, Čas za kavo.
Objavljeno: 01.12.2020; Ogledov: 268; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (968,26 KB)

2.
Proces uvedbe digitalnega marketinga na primeru podjetja: 9 round kickbox fitness kuwait
Žiga Plavčak, 2020, magistrsko delo

Opis: Tehnološki razvoj v zadnjih letih je poskrbel, da se podjetja oz. trgovci soočajo z novimi priložnostmi in izzivi, povzročil vidnejše spremembe v okolju in s tem posledično vplival tudi na načine poslovanja ter promocijo. Nove spletne komunikacijske tehnologije so prestruktu-rirale glavne gospodarske sektorje, vključno s trženjem. Lahko bi rekli, da je trženje ustvarilo popolnoma novo nišo poslovanja, imenovano digitalni marketing. Gre za način oglaševanja na spletu, pri katerem se za trženje blaga oz. storitev vključuje uporaba virtualnih prostorov, s tem pa podjetjem omogoča stroškovno učinkovitost in prilagodljivost. Glavno prednost predstavja hitrejša interakcija s strankami, vendar pa se posledično povečuje konkurenčnost med podjetji v smislu pridobivanja pozornosti strank. Kljub temu učinkovita marketinška metoda vključuje tudi nekatere slabosti, kot je pomanjkanje osebnega stika, zasebnosti, posredno pa tudi varnosti. Magistrsko delo v prvem delu obravnava opredelitev digitalnega marketinga, njegovo zgodovinsko ozadje, predstavlja ključne razlike med tradicionalnim trženjem in digitalnim marketingom ter pojasnjuje prednosti in slabosti, ki jih vključuje spletno oglaševanje. V osrednjem delu se proučujejo vse obstoječe vrste digitalnega marketinga, podrobno je opisana tudi uvedba digitalnega marketinga skozi SOSTAC® metodo. V zaključku magis-trskega dela je predstavljeno izbrano podjetje vključno z že obstoječimi vrstami digitalnega marketinga ter praktične rešitve procesa uvedbe določenih vrst digitalnega marketinga, ki so izbrane na podlagi primernosti v povezavi z izbranim podjetjem.
Ključne besede: Digitalni marketing, uvajanje digitalnega marketinga, digitalni mediji, vrste digitalnega marketinga, načrtovanje digitalnega marketinga.
Objavljeno: 18.08.2020; Ogledov: 189; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (21,97 MB)

3.
Vizualna identiteta blagovne znamke »Tovarna kave« kot dejavnik uspešnega marketinškega komuniciranja
Carina Mandl, 2019, magistrsko delo

Opis: Strast do ustvarjanja je gonilna sila, ki pripelje do uspeha. A sama želja še zdaleč ne zadostuje, potreben je pogum, predvsem pa vztrajnost, da že pri prvih ovirah ne obupamo. Kako opozoriti nase? Kako zgraditi zgodbo, ki pritegne potrošnike? Z zanimivo zgodbo, kakovostno ponudbo, dovršeno vizualno identiteto in uspešnim marketinškim komuniciranjem. To so elementi, na katere smo stavili pri razvoju blagovne znamke Tovarna kave, ki predstavlja majhno lokalno pražarno kave. Identiteto znamke smo izrazili s celostno grafično podobo tako osnovnih kot tudi marketinških komunikacijskih sredstev. Šele z razvojem blagovne znamke in marketinškim komuniciranjem oživimo imensko oznako, ki ob ustrezni strategiji pri potrošnikih doseže prepoznavni učinek.
Ključne besede: Blagovna znamka, vizualna identiteta, marketinško komuniciranje, vizualna komunikacija, digitalni mediji
Objavljeno: 23.12.2019; Ogledov: 382; Prenosov: 0

4.
Nasveti kot pomoč pri prodaji v digitalnem marketingu: analiza primera
Janja Plečko, 2019, diplomsko delo

Opis: S pojmom digitalni marketing se danes srečujemo vse več in je eden najpomembnejših faktorjev uspeha vsakega podjetja. Prednosti digitalnega marketinga danes izkoriščajo v skoraj vseh podjetjih, ne glede na njihovo velikost ali lokacijo. Danes ni več vprašanje, digitalni marketing ja ali ne, temveč predstavlja nujno sredstvo, ki ga vsako podjetje potrebuje za svoje poslovanje. Sodobna tehnologija je odprla vrata novim prodajnim potem in oglaševalskim kanalom, sodobnega kupca, ki je vpet v digitalni svet, je potrebno nagovoriti drugače, drugačen pa je tudi način analize rezultatov trženja. V nalogi bom predstavila sam pojem digitalni marketing in njegovo zgodovino oz. razvoj, razliko med spletnim in digitalnim marketingom. Predstavila bom kanale digitalnega marketinga. To so optimizacija za iskalnike (SEO), Content (Vsebinski) marketing, Inbound Marketing (Vhodni marketing), Marketing na družabnih omrežjih (SMM – Social Media Marketing) in Iskalni marketing (SEM – Search Engine Marketing). Srečali se bomo s strategijami marketinga in z orodji za merjenje uspešnosti digitalnega marketinga. Predstavila bom tudi pojem družabni mediji in njihove koristi za podjetja ter ključne medije za tržno komuniciranje. Med te spadajo spletno mesto podjetja, Facebook, Youtube in Instagram. V diplomski nalogi je podrobneje analiziran digitalni marketing na primeru podjetja Flegis d.o.o.
Ključne besede: digitalni marketing, družabni mediji, kanali digitalnega marketinga, tržno komuniciranje, strategije marketinga
Objavljeno: 17.12.2019; Ogledov: 455; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

5.
Marketinško komuniciranje s podporo digitalnih medijev treh turističnih destinacij
Bianca Žitnik, 2017, diplomsko delo

Opis: Cilj marketinškega komuniciranja, ki je pomemben del marketinškega spleta je vzpostaviti stik oz. komunikacijo med organizacijo in odjemalcem. Pri digitalnem marketinškem komuniciranju poteka komuniciranje in interakcija med ponudnikom in odjemalcem z uporabo digitalnih kanalov in informacijsko komunikacijske tehnologije. Mestne turistične destinacije ponujajo hitro rastoč poslovni in kulturni turizem. Lokalne turistične organizacije (v nadaljevanju LTO) Ljubljane, Dunaja in Zagreba so javne organizacije, ki so nastale zaradi vedno večje konkurence na turističnem trgu in skrbijo za promocijo in informiranje turistov (ter organiziranje dogodkov). Kot orodja marketinškega komuniciranja se LTO Ljubljane, Dunaja in Zagreba največ poslužujejo oglaševanja in odnosov z javnostmi. Za svoje marketinško komuniciranje LTO Ljubljane, Dunaja in Zagreba uporabljajo tudi različne digitalne kanale. Glavni digitalni medij treh raziskanih turističnih organizacij je spletna stran. Različno dolge spletne strani ponujajo v številnih tujih jezikih. Sporočila prilagajajo na različno intenzivnem analiziranju ciljnih skupin.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, digitalni kanali, digitalni mediji mestne turistične destinacije, marketinško komuniciranje turističnih destinacij, digitalni marketing
Objavljeno: 30.11.2017; Ogledov: 743; Prenosov: 223
.pdf Celotno besedilo (1,65 MB)

6.
Uporaba digitalnega marketinga v podjetju jagros, d. o. o.
Urška Šek, 2017, diplomsko delo

Opis: V svetu sodobne tehnologije nastajajo nove oblike medijev in podjetja morajo uporabljati digitalne medije, saj jim ti omogočajo lažje komuniciranje s svojimi odjemalci. Podjetja lahko izbirajo med različnimi načini družbenih omrežij ter tako ugotovijo, kateri način je najprimernejši. Digitalni marketing je način, ki je izbruhnil v svet tehnologije. Predstavlja gospodarski razcvet, saj so tradicionalne marketinške metode postale manj dobičkonosne, ker so ostale v večini omejene le na standardne televizijske in časopisne oglase. Odjemalci pa so povsod postali vedno zahtevnejši in tudi bolj kritični, tako zahtevajo pred nakupom izdelkov podrobne informacije. Digitalni marketing omogoča podjetjem boljši stik s svojimi odjemalci, podjetja pa si morajo za svojo uspešnost z digitalnim komuniciranjem ustvariti sliko o svojih odjemalcih ter upoštevati njihove potrebe in želje. Da bi bilo digitalno marketinško komuniciranje čim bolj uspešno, morajo ob začetku vsakega izbranega medija pripraviti pravilno strategijo, preučiti prednosti in morebitne slabosti. V diplomskem projektu bomo predstavili digitalni marketing, ga primerjali s tradicionalnim, raziskali njegov razvoj, opredelili njegove strategije ter predstavili vrste digitalnih marketinških kanalov. Osredotočili se bomo na to, kako uvesti digitalni marketing v podjetje. Navedli bomo, zakaj je pomemben za podjetje ter njegove prednosti in slabosti, potem pa bomo opisali še postopek uvajanja digitalnega marketinga v podjetje.
Ključne besede: digitalni marketing, digitalno komuniciranje, trgovine Jager, digitalni mediji, tradicionalni marketing
Objavljeno: 10.11.2017; Ogledov: 1146; Prenosov: 295
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

7.
POSLOVNI POTENCIAL DRUŽBENEGA OMREŽJA INSTAGRAM NA PRIMERU PODJETJA X
Maja Mujkanović, 2016, diplomsko delo

Opis: V svetu sodobne tehnologije je že skoraj nujno, da podjetja za komuniciranje uporabljajo digitalne medije, saj jim omogočajo lažje približanje ciljni skupini in komuniciranje s svojimi odjemalci. Tako lahko podjetja izbirajo med različnimi družbenimi omrežji, sami pa morajo presoditi, kateri način komuniciranja je najbolj primeren glede na segment njihovih strank. Enega od načinov komuniciranja s strankami omogoča tudi družbeno omrežje Instagram, ki ga bomo kot poslovni potencial v nadaljevanju predstavili na primeru podjetja X. Vpeljava družbenega omrežja Instagram v podjetje X omogoča komuniciranje z odjemalci na način deljenja slik, ki jih lahko odjemalci všečkajo in komentirajo. Aplikacija Instagram omogoča tudi, da lahko odjemalci objavljajo slike in jih z različnimi ˝hashtagi˝ označijo, kar podjetju X omogoča dodatno oglaševanje med odjemalci, brez dodatnih stroškov. Da pa bi bilo digitalno marketinško komuniciranje z odjemalci čim bolj uspešno, morajo ob začetku uporabe izbranega medija pripraviti pravilno strategijo, preučiti prednosti in morebitne slabosti ter se čim bolj poskušati približati odjemalčevim potrebam.
Ključne besede: Digitalni marketing, družbeni mediji, komuniciranje, Instagram, digitalni mediji, marketinško komuniciranje, družena omrežja.
Objavljeno: 24.11.2016; Ogledov: 1397; Prenosov: 309
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

8.
PRILOŽNOST UPORABE DRUŽBENIH OMREŽIJ V TURIZMU
Majda Praprotnik, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Spletna družbena omrežja so ena od podskupin družbenih medijev, zato smo na kratko predstavili, kaj so družbeni mediji in katere podskupine zajemajo. V poslovnem svetu so zelo priljubljena oblika oglaševanja storitev in promoviranja podjetja ter navsezadnje tudi samega turističnega kraja. V diplomski nalogi smo raziskovali, kako so nekateri najbolj poznani spletni družbeni mediji prisotni pri poslovanju gorenjskih turističnih ponudnikov. Sestavili smo spletni anketni vprašalnik in ga poslali različnim turističnim ponudnikom na Gorenjskem. Prejete odzive smo analizirali in primerjali s predvidevanji. Izsledki raziskave prikazujejo najbolj aktualne družbene medije pri turističnih ponudnikih, njihovo pomembnost pri poslovanju ter pomanjkljivosti in težave, ki jih srečujejo anketiranci pri uporabi družbenih medijev. Na podlagi raziskave smo ocenili, ali so družbeni mediji dovolj zastopani v turistični panogi na Gorenjskem in kje vidimo dodatne možnosti, kako uporabo razširiti. Družbeni mediji so zanimiv vir informacij in zaradi svoje razširjenosti omogočajo turističnim ponudnikom veliko možnosti uporabe. Glede na izsledke raziskave smo zapisali šibke točke pri uporabi in pripravili priporočila, kako bi lahko še bolje izkoristili družbene medije pri svojem poslovanju.
Ključne besede: družbeni mediji, družbena omrežja, digitalni oglaševanje, turizem
Objavljeno: 09.11.2016; Ogledov: 1192; Prenosov: 179
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

9.
UPORABA INTERNETA ZA MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE MIKRO IN MALIH PODJETIJ NA PRIMERU SLOVENSKIH GOSTINCEV
Boštjan Leskovar, 2016, diplomsko delo

Opis: Razvoj tehnologije in njena splošna dostopnost sta vedno spreminjala navade potrošnikov. Še nikoli do sedaj nismo bili priča tako hitremu razvoju kot ga doživljamo danes. Internet in družbeni mediji so spremenili navade ljudi, v poslovno okolje podjetij pa prinesli veliko sprememb in nove marketinške priložnosti. V času, ko internet dnevno uporablja velika večina prebivalcev, ni več vprašanje biti ali ne biti prisoten, temveč kako in na kakšen način kar najbolje izkoristiti sodobne digitalne medije. V diplomskem delu sem proučeval vpliv sodobnih medijev na marketinško komuniciranje podjetij. Sodobne tehnologije omogočajo malim podjetjem, da tekmujejo z velikimi. A praksa kaže, da pogosto ni tako. Čeprav veljajo mala podjetja za bolj prilagodljiva se zdi, da ne izkoriščajo dovolj vseh priložnosti, ki jih informacijsko-komunikacijska tehnologija prinaša Raziskava je pokazala, da se podjetja še kako dobro zavedajo pomena, ki ga ima za njihovo poslovanje internet. Pri tem je bilo ugotovljeno, da se ga aktivno poslužuje več kot tri četrtine v raziskavo zajetij podjetij. Namen raziskave ni bil ugotavljanje uspešnosti in učinkovitosti uporabe, a na podlagi nekaterih odgovorov in ugotovitev iz drugih primerljivih raziskav ocenjujem, da obstaja resen dvom v učinkovito marketinško izkoriščanje vseh priložnosti, ki jih internet po 25 letih ponuja.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, družbeni mediji, digitalni marketing, splet, mikro in mala podjetja;
Objavljeno: 29.06.2016; Ogledov: 1232; Prenosov: 82
.pdf Celotno besedilo (2,02 MB)

10.
UPORABA KUPLJENIH FOTOGRAFIJ V OGLAŠEVALSKE NAMENE
Ajda Vernik, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljena profesionalna etika in njena vloga na področju digitalnih medijev. Opisana so glavna etična načela, ki jih je potrebno upoštevati pri uporabi kupljenih fotografij v oglaševanju. Na podlagi dveh oglaševalskih kampanj so prikazane nepravilnosti in možnosti manipulacije, ki se lahko v tem kontekstu pojavijo. Skozi analizo virov in primerjavo obeh kampanj so predstavljene posledice nepravilne uporabe in možne rešitve, s katerimi bi se lahko kršitvam izognili.
Ključne besede: etika, digitalni mediji, oglaševanje, fotografija
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 888; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (1,91 MB)

Iskanje izvedeno v 0.29 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici