| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 41
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjava nepremičninskega trga Gorica - Nova Gorica
Mitja Barišić, 2021, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomskega dela je bil preučiti nepremičninski trg v Novi Gorici in Gorici po vstopu Slovenije v Evropsko unijo. Pričakovati bi bilo, da se bodo Novogoričani po odprtju meje v večji meri odločali za nakup nepremičnin v Gorici. Za takšno domnevo obstaja več objektivnih razlogov, denimo večja ponudba, nižje cene, subvencije in nižji davki. Pregled obstoječega stanja pa je pokazal, da se Novogoričani kljub nakazanim prednostim le v manjši meri odločajo za nakup nepremičnin v Gorici. Preko pogovorov z nepremičninskimi agencijami v Novi Gorici in prek anonimne ankete, ki smo jo izvedli med Novogoričani, smo skušali ugotoviti, zakaj je temu tako. Glede na pridobljene podatke navajamo nekatera priporočila, ki bodo lahko v pomoč nepremičninskih agencijam pri oglaševanju prodaje nepremičnin v Gorici, pa tudi posameznikom, ki se zanimajo za nakup nepremičnine v Gorici. Novogoriške nepremičninske agencije morajo povečati obstoječo ponudbo nepremičnin iz Gorice. Pri tem se morajo podrobneje seznaniti z italijanskim nepremičninskim trgom in novogoriškim kupcem nuditi celovito podporo pri nakupu stanovanja, tudi v primeru reševanja praktičnih zadev (italijansko telefonsko omrežje, registracija avtomobila v Italiji, asistenca na italijanskih uradih v teku urejanja dokumentacij ipd.). Obenem lahko novogoriške nepremičninske agencije k oglaševanju nepremičnin v Gorici dodajo informacije o prednostih nabave nepremičnine v Gorici (nižje cene, nižji davki, subvencije ...). Pri tem bi morale dati večji težo na digitalni marketing in se oglaševati tudi prek socialnih omrežij. V povezavi s tem bi morale povečati senzibilnost do travmatične kolektivne memorije Slovencev, ki je povezana z obdobjem fašizma.
Ključne besede: Gorica, Nova Gorica, nepremičnine, marketing, digitalni marketing
Objavljeno: 05.05.2021; Ogledov: 86; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

2.
Informacijske rešitve digitalnega marketinga na primeru blagovne znamke moja elektrarna
Martina Oreški, 2020, magistrsko delo

Opis: Digitalizacija močno spreminja poslovni svet, kar se odraža tudi v področju marketinga. Dosedanje, bolj tradicionalne oblike marketinškega komuniciranja, kot so televizijski oglasi, radijski oglasi, letaki in oglasni panoji, vztrajno zamenjujejo naprednejše in avtomatizirane oblike digitalnega marketinga. Pod te oblike uvrščamo spletno mesto podjetja ali blagovne znamke, PPC oglaševanja, e-poštni marketing, vsebinski marketing in še več. Tovrstna oblika marketinga podjetju prinaša številne prednosti. Digitalni marketing je stroškovno veliko bolj učinkovit, prinaša višjo stopnjo konverzij, močno pripomore k razvoju blagovne znamke prav tako pa ima veliko večji doseg in olajšano targetiranje ciljne skupine. Hkrati je digitalno komunikacijo mogoče do potankosti personalizirati in prilagoditi, zaradi vpogleda v živo v marketinško statistiko, pa podjetja zlahka naknadno prilagajajo oglase ali pa jih ustavijo, v kolikor je to potrebno. Posledično je tudi veliko olajšano merjenje uspešnosti digitalnega marketinga. Zaradi enostavnega vpogleda v ozadje oglaševanja, lahko podjetja na podlagi številnih elementov (npr. dolžina sej, število obiskovalcev, doseg, prikazi, kliki na oglase, CTR …) hitro ugotovijo, kateri oglasi so uspešni in kateri ne. Le-to je bilo pri tradicionalnem marketingu veliko bolj oteženo, saj so tržniki navadno zelo težko ocenili, koliko ljudi je oglas dejansko videlo in koliko ljudi se je odločilo za nakup nekega izdelka ali storitve prav zaradi oglasa. Merjenje uspešnosti je bilo zato precej oteženo. Magistrsko delo je razdeljeno na teoretičen in praktičen del. Teoretičen del ja razdeljen na pet podpoglavij v katerih smo opredelili digitalni marketing, se osredotočili na njegove prednosti in slabosti, predstavili dejavnike s katerimi merimo uspešnost digitalnega marketinga, posebno pozornost pa smo namenili tudi vsaki posamezni vrsti digitalnega marketinga. V samem praktičnem delu smo se osredotočili na IT rešitve digitalnega marketinga blagovne znamke Moja elektrarna. V pričetku drugega dela smo predstavili podjetje in blagovno znamko Moja elektrarna. Nato smo se lotili prikaza spletnega mesta blagovne znamke in se osredotočili na tehnični vidik, obliko, vsebino, interaktivnost, navigacijo in uporabnost strani. Analizirali smo tudi Facebook oglaševanje podjetja ter Google oglaševanje podjetja ter primerjali uspešnost posameznih objav. Osredotočili smo se še na vsebinski in e-poštni marketing ter podali naše predloge za izboljšave digitalnega marketinga. Na koncu smo na podlagi pridobljenih informacij preverili zastavljene hipoteze.
Ključne besede: Digitalni marketing, oglaševanje, spletna stran, Facebook oglaševanje, Google oglaševanje.
Objavljeno: 11.12.2020; Ogledov: 230; Prenosov: 82
.pdf Celotno besedilo (4,03 MB)

3.
Protikadilsko osveščanje mladih kot del digitalnega socialnega marketinga
Edona Pelaj, 2020, magistrsko delo

Opis: Družbeni problemi za vsako družbo na svetu predstavljajo nenehno skrb. Načini njihove obravnave vplivajo na njihovo prepoznavanje in na odnos do njih oz. razmišljanje o njih. Revščina, bolezni in diskriminacije so v vseh družbah prisotni že stoletja. Epidemija tobaka je ena največjih groženj zdravju, s katero se svet sooča. Letno vodi do smrti več milijonov ljudi, pri čemer je več kot 80 % teh posledica neposredne uporabe tobaka, preostale smrti pa so posledica izpostavljenosti tobaku oz. pasivnega kajenja. Ciljna skupina oglaševanja tobačne industrije so predvsem mladi. Kljub temu da predstavniki podjetij iz te panoge trdijo, da ne uporabljajo oglaševanja, s katerim ciljajo na mlade kupce, nedavno razkriti podatki kažejo ravno nasprotno. Zato smo se v magistrskem delu osredotočili na problematiko uporabe tobaka med mladimi in iskanje ustrezne komunikacijske strategije pri osveščanju mladih o nevarnostih tobaka. Več kot polovica svetovnega prebivalstva uporablja splet. Ko smo v magistrskem delu iskali ustrezno komunikacijsko strategijo, smo ugotovili, da so mladi glede uporabe spleta še vedno vodilna družbena skupina. Mladi, stari med 15 in 24 let, namreč predstavljajo skoraj četrtino vseh uporabnikov spleta na svetu. Magistrsko delo je razdeljeno na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo podrobneje predstavili teoriji o socialnem in digitalnem marketingu, v empiričnem delu pa smo ugotavljali, kakšna je razširjenost kajenja in uporabe spleta med mladimi, predvsem v starostni skupini 16–24 let, v svetu, Evropi in Sloveniji. V magistrskem delu je predstavljena tudi protikadilska strategija digitalnega komuniciranja za države EU, katere cilj je doseči mlade v starostni skupini 16–24 let.
Ključne besede: socialni marketing, digitalni marketing, družbena omrežja, kajenje, mladi, protikadilsko osveščanje.
Objavljeno: 10.11.2020; Ogledov: 149; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

4.
Nove oblike digitalnega marketinškega komuniciranja - vplivneži
Urška Rozinger, 2020, magistrsko delo

Opis: Smo v času, ko nam digitalizacija predstavlja velik del življenja. Ljudje smo bolj modernizirani in se veliko bolj usmerjamo v napredno tehnologijo. Prav tako lahko to pričakujemo v podjetjih. Podjetja uporabljajo različne metode, da bi lahko prodali izdelek potrošnikom. V preteklosti se je bilo dovolj odpraviti na tržnico, ter menjati blago za blago. Zdaj je to postalo veliko bolj zahtevno. Zahtevna so postala, tako podjetja kot potrošniki. Potrošniki so postali veliko bolj preračunljivi, nezaupljivi. Če želi podjetje biti uspešno, se mora modernizirati ter prilagajati svoje izdelke, načine in procese potrošnikom. Potrošniško povpraševanje bistveno vpliva na marketinške odločitve v podjetju ter na izbiro strategij in taktik. S preučevanjem dejavnikov, ki vplivajo na vedenje potrošnikov, lahko podjetje prepozna potrošniške potrebe, želje, ter izboljša dejavnike, ki spodbujajo nakup pri potrošnikih. Prav tako lahko spremeni neugodne dejavnike oziroma jih izniči. Zadovoljstvo potrošnika je končni cilj marketinga. Vsi med seboj komuniciramo na različne načine. Komunikacija lahko poteka od ust do ust, lahko pa tudi s pomočjo različnih elektronskih naprav. V zadnjih nekaj letih je veliko povečanje uporabe pametnih telefonov ter računalnikov. Prav zaradi tega so posamezniki in podjetja začeli razmišljati o razvijanju družbenih omrežij. Med najbolj uspešnimi so Facebook, Instagram, Twitter, YouTube ter Snapchat. Vsakič, ko greste na splet, lahko komunicirate z vplivneži. Gledate lahko video posnetek svojega najljubšega blogerja na YouTube in izbirate recepte od kuharja na Pinterestu ali berete najnovejše Facebookove zgodbe o svojih najljubših zvezdnikih, sodelujete lahko z vplivneži pri tem, da jim komentirate njihove zgodbe, slike ali jim podarite »všeček«. To so ljudje, ki so v ospredju družbenih trendov. Oni so inovatorji, ki ustvarjajo nove ideje, koncepte ali vsebine, ki redno privlačijo pozornost oseb na družbenih omrežjih. Ti so tisti, ki odkrivajo trende pred drugimi in poživijo s svojo ustvarjalnostjo ter jo širijo med ljudi. Ljudje tem osebam sledijo, predstavljajo jim vzornike. Pri njih lahko dobijo motivacijo za telovadbo ali pa za ustanovitev nove skupnosti. Spremljajo jih lahko, kaj kupujejo, kaj jim je všeč, katere stvari lahko uporabijo v svojem domu, morda celo poiščejo uteho v teh ljudeh. Tem osebam zaupajo in jim verjamejo. To pa je bilo ključnega pomena tudi za podjetja. Videli so, da lahko prav s temi vplivneži povečajo prepoznavnost svojega podjetja ter s tem tudi prodajo. Stopili so v stik s temi vplivneži ter jim ponudili možnost, da bi s skupnimi močmi poskusili določen izdelek ali storitev narediti bolj prepoznaven. Vplivnežem so ponudili plačilo, v zameno pa morajo objavljati nove zgodbe na družbenih omrežjih, dodajati slike z njihovimi izdelki ali storitvijo in morda napisati kakšen komentar o tem izdelku oziroma storitvi. Tovrstno možnost je začelo uporabljati vedno več podjetij. Prav tako pa je to postala odskočna deska za veliko posameznikov, ki so želeli objavljanje komentarjev ter slik uporabiti za poslovno kariero.
Ključne besede: Vplivneži, marketinško komuniciranje, družbena omrežja, digitalni marketing.
Objavljeno: 04.11.2020; Ogledov: 251; Prenosov: 90
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

5.
Poreklo in oglaševanje kot odločevalca nakupa - primer slovenskih proizvajalcev
Žiga Domadenik, 2020, magistrsko delo

Opis: Potrošnik je vsakodnevno vzpodbujen k nakupovanju izdelkov slovenskega porekla in v magistrski nalogi smo preverili, kako močan odločevalec nakupa je poreklo izdelka med potrošniki. Ugotovili smo tudi, da so promocijske akcije v večini primerov namenjene živilskim proizvodom. S pomočjo analize profilov na družbenem omrežju Facebook smo preverili, kako vešča so podjetja, ki izdelujejo izdelke slovenskega porekla, pri uporabi digitalnega marketinga za promocijo lastnih izdelkov. Spletne trgovine so nam načeloma dobro poznane, spletne tržnice, ki so v bistvu nekoliko drugačna oblika spletnih trgovin, pa nekoliko manj. V magistrski nalogi predstavljamo zamisel o spletni tržnici, ki omogoča prodajo izdelkov slovenskega porekla na enem mestu.
Ključne besede: digitalni marketing, poreklo, spletna trgovina, spletna tržnica, odločevalec nakupa
Objavljeno: 04.11.2020; Ogledov: 98; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

6.
Optimiranje za iskalnike v kontekstu digitalnega marketinga
Patrik Arh, 2020, diplomsko delo

Opis: Digitalni marketing je aktualno in pomembno področje, ki je del skoraj vsakega podjetja, ki želi na spletu pozitivno vplivati na svoj ugled, prepoznavnost in konverzijo, bodisi prek spleta bodisi v fizični obliki. Le-to storijo s prisotnostjo na družbenih omrežjih in lastni spletni strani, za katero je pomembno, da jo odkrije čim več uporabnikov spleta, kar storimo z optimiranostjo za spletne iskalnike. Uporabljali smo metodo kritičnega pregleda sekundarnih virov literature ter na temelju metode sinteze izoblikovali pregled obravnavanih področij in primerjalne analize med dvema spletnima stranema različnih starosti (arhphototeam.com obstaja od leta 2013 in arhvideoteam.com od leta 2019) po Mozlowi hierarhiji potreb pri optimiranju za spletne iskalnike. Raziskava obravnava optimiranje spletnih strani za iskalnike v kontekstu digitalnega marketinga. Za primerjalno analizo smo uporabili orodja Yoast SEO, GTMetrix.com in MozBar. Analiza je pokazala, da sta proučevani spletni strani med seboj podobni na področju optimiranja za spletne iskalnike, razlike je moč zaznati na področju optimiranosti ključnih besed in pri številu povratnih povezav, kjer je imela spletna stran ArhPhotoTeama boljše rezultate. Glavni priporočili za optimiranje proučevanih spletnih strani sta raziskava ključnih besed za spletno stran ArhVideoTeama in pridobitev večjega števila kakovostnih povratnih povezav (za obe spletni strani). Optimiranje spletne strani se v kontekstu digitalnega marketinga nanaša tako na tehnološke lastnosti, vsebino kakor tudi na uporabniško izkušnjo.
Ključne besede: optimiranje za iskalnike, SEO, digitalni marketing, družbena omrežja
Objavljeno: 02.11.2020; Ogledov: 136; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (2,25 MB)

7.
Rešitve digitalnega marketinga kot del uspešnega poslovanja spletnih trgovin
Tamara Duh, 2020, magistrsko delo

Opis: Podjetja morajo za svoj obstoj in konkurenčnost uporabljati vedno nove tehnike, kako se približati kupcu in mu olajšati nakupne odločitve. Ker je razvoj interneta in uporabe novih digitalnih medijev v porastu, se morajo podjetja truditi, da sledijo novim trendom in da te digitalne medije tudi uporabljajo. Spletne trgovine se morajo zato truditi, da lahko njihove stranke dostopajo do njih preko različnih medijev. Na drugi strani pa tudi, da lahko spletne trgovine oglašujejo in opozarjajo na svoj obstoj preko različnih kanalov. Spletne trgovine morajo skrbeti za dobro optimizacijo svojih spletnih strani, saj lahko le zgolj s tem pripomorejo k uvajanju različnih rešitev digitalnega marketinga. Spletne trgovine se med seboj lahko zelo razlikujejo, zato se je treba seznaniti z njihovimi osnovnimi značilnostmi in s prednostmi ter slabostmi, ki jih lahko za seboj prinesejo. Hkrati na to je treba navezati ključne dejavnike, ki so potrebni za uspešnost določene spletne trgovine in ugotoviti, kako se to odraža na področju različnih rešitev digitalnega marketinga. V magistrskem delu smo se seznanili z osnovnimi značilnostmi spletnih trgovin in z rešitvami digitalnega marketinga, ki ga podjetja lahko uporabljajo za promocijo svojih izdelkov in za opozarjanje na svoj obstoj. Hkrati pa smo v praktičnem delu na treh različnih spletnih trgovinah ugotavljali, katere rešitve digitalnega marketinga uporabljajo za doseganje svojih kupcev ter katere so morebitne rešitve, da bi svoje izdelke lahko bolje predstavili svojim strankam.
Ključne besede: spletna trgovina, rešitve digitalnega marketinga, digitalni marketing, spletno nakupovanje, oglaševanje, dejavniki uspešnosti spletne trgovine, razsežnosti digitalnega marketinga
Objavljeno: 20.08.2020; Ogledov: 289; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (3,45 MB)

8.
Proces uvedbe digitalnega marketinga na primeru podjetja: 9 round kickbox fitness kuwait
Žiga Plavčak, 2020, magistrsko delo

Opis: Tehnološki razvoj v zadnjih letih je poskrbel, da se podjetja oz. trgovci soočajo z novimi priložnostmi in izzivi, povzročil vidnejše spremembe v okolju in s tem posledično vplival tudi na načine poslovanja ter promocijo. Nove spletne komunikacijske tehnologije so prestruktu-rirale glavne gospodarske sektorje, vključno s trženjem. Lahko bi rekli, da je trženje ustvarilo popolnoma novo nišo poslovanja, imenovano digitalni marketing. Gre za način oglaševanja na spletu, pri katerem se za trženje blaga oz. storitev vključuje uporaba virtualnih prostorov, s tem pa podjetjem omogoča stroškovno učinkovitost in prilagodljivost. Glavno prednost predstavja hitrejša interakcija s strankami, vendar pa se posledično povečuje konkurenčnost med podjetji v smislu pridobivanja pozornosti strank. Kljub temu učinkovita marketinška metoda vključuje tudi nekatere slabosti, kot je pomanjkanje osebnega stika, zasebnosti, posredno pa tudi varnosti. Magistrsko delo v prvem delu obravnava opredelitev digitalnega marketinga, njegovo zgodovinsko ozadje, predstavlja ključne razlike med tradicionalnim trženjem in digitalnim marketingom ter pojasnjuje prednosti in slabosti, ki jih vključuje spletno oglaševanje. V osrednjem delu se proučujejo vse obstoječe vrste digitalnega marketinga, podrobno je opisana tudi uvedba digitalnega marketinga skozi SOSTAC® metodo. V zaključku magis-trskega dela je predstavljeno izbrano podjetje vključno z že obstoječimi vrstami digitalnega marketinga ter praktične rešitve procesa uvedbe določenih vrst digitalnega marketinga, ki so izbrane na podlagi primernosti v povezavi z izbranim podjetjem.
Ključne besede: Digitalni marketing, uvajanje digitalnega marketinga, digitalni mediji, vrste digitalnega marketinga, načrtovanje digitalnega marketinga.
Objavljeno: 18.08.2020; Ogledov: 193; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (21,97 MB)

9.
Uvedba družbenega omrežja instagram: študija primera v podjetju Kova d. o. o.
Elizabeta Bezenšek, 2020, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je predstavljeno družbeno omrežje Instagram kot potencialno učinkovit kanal za oglaševanje na spletu in s tem možnost povečanja uspešnosti in večanje prepoznavnosti podjetja. V teoretičnem delu smo preučili strokovno literaturo na področjih digitalnega marketinga, oglaševanja na spletu in družbenih omrežij. Na podlagi praktičnega primera uvedbe Instagrama v podjetje smo prikazali, kako lahko z ustrezno strategijo na družbenih omrežjih povečamo prepoznavnost podjetja. Magistrsko delo je izvedeno na študiji primera podjetja KOVA d. o. o., kjer smo merili samo uspešnost oziroma učinek uvedbe družbenega omrežja za podjetju. Gre za podjetje z dolgoletno tradicijo, ki pa do danes na družbenih omrežjih ni bilo posebej aktivno.
Ključne besede: Instagram, družbeno omrežje, KOVA d. o. o., digitalni marketing
Objavljeno: 03.07.2020; Ogledov: 305; Prenosov: 166
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

10.
Uporaba družbenih omrežij v slovenskih muzejih
Lucija Krajger, 2020, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava uporabo družbenih omrežij v muzejih z namenom marketinga, povezovanja z obiskovalci ter povečanja obiska v muzejih. Magistrsko delo je posebej usmerjeno v slovenske muzeje, v katerih je uporaba družbenih omrežij še neraziskana tematika. Teoretični del magistrskega dela je sestavljen iz poglavij, namenjenih modernemu muzeju 21. stoletja, digitalnemu muzeju, uporabi družbenih omrežij v muzejih ter marketingu muzejev prek družbenih omrežij. V empiričnem delu smo izvedli raziskavo na temo uporabe družbenih omrežij v slovenskih muzejih. V anketi, ki je bila izvedena med decembrom 2018 in januarjem 2019, je sodelovalo 12 muzejev, njihovi odgovori pa so nam omogočili boljši vpogled v odnos slovenskih muzejev do družbenih omrežij. Anketa je bila sestavljena iz 17 relevantnih, jasnih in enostavnih vprašanj, ki bi nam omogočili najboljši pregled tematike. Pred izvedbo ankete smo postavili 8 raziskovalnih hipotez, ki smo jih na podlagi rezultatov lahko nato potrdili ali ovrgli. Ugotovili smo, da družbena omrežja uporablja kar 34 izmed 42 muzejev v Sloveniji. Po rezultatih ankete in analize spletnih strani je razvidno, da je med muzeji najbolj priljubljeno družbeno omrežje Facebook. Med druga najbolj priljubljena omrežja spadajo Instagram, Youtube in Twitter, številni muzeji pa uporabljajo več omrežij hkrati, kar jim omogoča doseganje širšega občinstva in možnost deljenja različnih vsebin. Skozi raziskavo so se pokazali razlogi za veliko priljubljenost omrežja Facebook – enostavnost uporabe, doseganje najširšega občinstva ter odzivnost sledilcev. Prav na omrežju Facebook je večina muzejev opazila največjo odzivnost s strani sledilcev. Prav tako so muzeji prepoznali Facebook kot omrežje z najpreprostejšim načinom uporabe. Pravo nasprotje omrežja Facebook je omrežje Snapchat, ki je med slovenskimi muzeji najmanj uporabljeno. Muzeji so za neuporabo omrežja navedli razloge, kot so: manjše število sledilcev, zahtevnost uporabe, ne doseganje občinstva, nepoznavanje omrežja in pomanjkanje časa za ustvarjanje objav. Raziskava je pokazala, da so slovenski muzeji zelo naklonjeni marketingu na družbenih omrežjih. Vsi sodelujoči muzeji so menili, da so družbena omrežja koristna za marketing muzeja, kot največje prednosti pa so prepoznali brezplačno uporabo, bolj pristen stik z obiskovalci ter povečanje obiskov v muzeju. Od začetka uporabe družbenih omrežij je 11 izmed 12 sodelujočih muzejev opazilo povečanje obiska. Promocija prek družbenih omrežij od muzejev zahteva tudi določeno količino časa. Slovenski muzeji za pripravo vsebin v povprečju porabijo 4–2 uri na teden, medtem ko posodabljanje družbenih omrežij zahteva eno uro manj na teden. Muzeji za družbena omrežja pripravljajo prilagojene vsebine, ki se razlikujejo od tistih pripravljenih za spletno stran. Prav tako večina muzejev vsebine prilagaja glede na družbeno omrežje, ki ima najboljši odziv sledilcev. Na podlagi raziskave, izvedene v empiričnem delu magistrskega dela lahko zaključimo, da se slovenski muzeji zavedajo koristi, ki jih prinaša svet družbenih omrežij.
Ključne besede: muzeologija, družbena omrežja, muzejski marketing, digitalni marketing, slovenski muzeji
Objavljeno: 18.02.2020; Ogledov: 426; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

Iskanje izvedeno v 0.31 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici