| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 77
Na začetekNa prejšnjo stran12345678Na naslednjo stranNa konec
1.
Digitalno marketinško komuniciranje
Lucijan Kantoci, 2024, diplomsko delo

Opis: Ljudje preživljajo vedno več časa za malimi ekrani, bodisi mobilniki, računalniki itd. To so podjetja seveda prepoznala, zato vedno več pozornosti usmerjajo v digitalni marketing. Ljudje si z brskanjem po spletu, listanjem po Facebooku, Instagramu … krajšajo čas in se preprosto sprostijo ter odklopijo od realnega stresnega življenja. Med tem brskanjem in listanjem pa našo pozornost zmotijo tudi reklame. V prvem delu diplomskega projekta (teoretični del) bomo spoznali marketing, natančneje digitalni marketing, ter digitalne kanale. Najprej bomo o vseh naštetih povedali nekaj na splošno kasneje pa še predstavili odnos, razlike in primerjave med omenjenima marketingoma. V drugem delu diplomskega projekta (praktični del) bomo predstavili vprašalnik, ki smo ga ustvarili in uporabili za našo raziskavo. Odkrivali smo, kaj je ljudem pomembno pri oglasih, kaj ne, kaj jih pritegne, kaj ne, kako dolgo se ob oglasu zadržijo, kako pogosto se odločijo za nakup, ali je koronavirus kaj vplival na njihovo nakupovanje preko spleta, kateri marketing (tradicionalni ali digitalni) se jim zdi bolj učinkovit, kaj najpogosteje kupujejo preko spleta ipd. V zaključku bomo pregledali zadane hipoteze ter jih potrdili ali ovrgli, predstavili problem digitalnega marketinškega komuniciranja in podali izboljšave.
Ključne besede: digitalno marketinško komuniciranje, oglasi, vprašalnik, digitalni kanali, marketing, digitalni marketing.
Objavljeno v DKUM: 12.06.2024; Ogledov: 88; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (3,39 MB)

2.
Humor v spletnem oglaševanju
Karmen Šprah, 2024, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo raziskuje raznolikost humorja v spletnem oglaševanju, pri čemer najprej obravnava zgodovinski razvoj, pomen in različne vrste humorja in oglaševanja, ki se uporabljajo v digitalnem (spletnem) okolju. Namen magistrske naloge je razčleniti, kako se je humor skozi čas preoblikoval v oglaševalskih praksah, njegov vpliv na znamke in potrošnike ter učinkovitost različnih vrst humorja pri različnih izdelkih in ciljnih skupinah (kot je prikazano v empiričnem delu v nadaljevanju). Teoretično ozadje magistrske naloge obravnava različne pristope k oglaševanju, vrste oglaševanja, in vlogo humorja v njem ter zagotavlja celovit pregled literature o oglaševalskih strategijah in aplikacijah ter učinkovitosti humorja. Raziskovalni del magistrske naloge vključuje poglobljeno vsebinsko analizo spletnih oglasov z uporabo humorja, pri čemer so podatki pridobljeni z razbiranjem, kako humor prispeva k uspešnim oglaševalskim kampanjam. Raziskovalni pristop ponuja analizo spletnih oglasov in opredelitev najbolj razširjenih vrst humorja. Poleg tega uporablja induktivno-deduktivno sklepanje za oblikovanje smernic za učinkovito uporabo humorja v spletnem oglaševanju, s čimer želi izboljšati razumevanje in pomagati podjetjem pri optimizaciji njihovih oglaševalskih strategij. Magistrsko delo tako prispeva k zbirki znanja o spletnem oglaševanju s predstavitvijo praktičnih smernic, ki temeljijo na empiričnih ugotovitvah. Poudarja pomen izbire ustreznih vrst humorja in upoštevanja ciljnega občinstva za dosego želenih oglaševalskih ciljev in okrepitev prodaje izdelkov ali ciljev blagovne znamke. Naloga v diskusiji tudi predlaga, kako lahko humor v strateškem in celovitem spletnem oglaševanju ustvari pozitivno povezavo med blagovnimi znamkami in potrošniki, kar vodi k večji prepoznavnosti blagovne znamke in prodaji.
Ključne besede: humor, spletno oglaševanje, digitalni marketing, vsebinska analiza.
Objavljeno v DKUM: 14.05.2024; Ogledov: 209; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

3.
Avtomobilska fotografija v kontekstu vsebinskega marketinga : diplomsko delo
Marko Matjašič, 2024, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se ukvarja s tematiko avtomobilske fotografije v kontekstu vsebinskega marketinga, kako ustvariti dobro avtomobilsko fotografijo ter kako fotografijo kot vsebinski marketing avtomobilskih podjetij implementirati v marketinški načrt. Poleg teoretičnega pregleda konceptov avtomobilske fotografije diplomsko delo vključuje tudi praktični del. Ta del obsega analizo avtomobilskih fotografij, ustvarjenih s strani dveh profesionalnih avtomobilskih fotografov. Namen analize je bil oceniti kakovost, kompozicijo, osvetlitev in druge pomembne vidike fotografij ter izluščiti ključne elemente, ki prispevajo k uspehu avtomobilskih posnetkov. Na podlagi te analize je bila izdelana tudi galerija avtomobilskih fotografij, ki je fotografski portfelj podjetja Tushek, saj predstavlja njihove avtomobilske izdelke in izkušnje. V okviru praktičnega dela tega diplomskega dela je podrobno predstavljen tudi postopek izdelave fotografij te galerije.
Ključne besede: digitalni marketing, vsebinski marketing, fotografija, avtomobilska fotografija.
Objavljeno v DKUM: 26.04.2024; Ogledov: 320; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (4,79 MB)

4.
Marketing v nogometnem klubu velesovo
Luka Sanković, 2024, diplomsko delo

Opis: Nogometni klub Velesovo je športna organizacija, ki skrbi za razvoj mladih nogometašev ter tekmovanja vseh selekcij v slovenskih nogometnih ligah. Poleg tega, da izvaja program nogometne šole, je klub neposredno vpet v segment marketinga. V prvem delu bomo predstavili teoretične temelje marketinga, športnega marketinga ter natančneje opisali področje sponzorstva. V nadaljevanju bomo izpostavili probleme, s katerimi se klub sooča v zadnjih obdobjih. V drugem delu smo na podlagi rezultatov anketnega vprašalnika ter usmerjenih intervjujev oblikovali predlogo, ki bi lahko pripomogla k boljšemu delovanju marketinške službe NK Velesovo. Za ključni cilj zaključnega dela smo si zadali pripraviti rešitve na področju digitalnega marketinga s poudarkom na večji prepoznavnosti kluba ter učinkovitejšem izvajanju sponzorskih aktivnosti s pomočjo spletnih platform ter povečanju vpisa mlajših otrok v nogometno šolo. Menimo, da smo dosegli vse zastavljene cilje zaključnega dela.
Ključne besede: Marketing v športu, sponzorstvo, digitalni marketing
Objavljeno v DKUM: 20.03.2024; Ogledov: 215; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (3,03 MB)

5.
Osebni digitalni marketing na primeru mikro podjetja za prodajo avtomobilov
Tamara Zebec, 2018, diplomsko delo

Opis: Diplomski projekt prikazuje osebni pristop v družbenih medijih v prodajnem procesu. V teoretičnem delu se osredotočamo na digitalni marketing ter na to, kako ga uspešno uvesti in izvajati. V okviru tega predstavim strategije digitalnega marketinga, kako jih zastaviti in kako formulirati. Družbeni mediji kot del digitalnega marketinga so predstavljeni v nadaljevanju. V praktičnem delu analiziram digitalne in družbene medije na primeru mikro podjetja Avto Profi d. o. o., in sicer marketinški proces in prisotnost družbenih medijev. Družbeni mediji imajo pomembno vlogo v digitalnem marketingu, medtem ko ostaja poudarek na razlikovanju med poslovnimi in privatnimi družbenimi omrežji zaposlenih. Ugotovitve raziskave lahko vplivajo na razvoj procesa digitalnega marketinga v mikro podjetjih in na pomen zasebnosti zaposlenih.
Ključne besede: družbeni mediji, digitalni marketing, Avto Profi d. o. o.
Objavljeno v DKUM: 15.01.2024; Ogledov: 392; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (952,80 KB)

6.
Organizacijski vidiki uspešnega trženja vina na družbenih omrežjih
Ana Protner, 2023, magistrsko delo

Opis: V hitro rastočem digitalnem svetu morajo podjetja za učinkovitejše trženje svoje potrošnike dosegati tudi preko družbenih omrežij. Tudi vinarska podjetja so večinoma uspešnejša z vpeljevanjem digitalnega marketinga v svojo strategijo. Pri tem je ključna organizacija te komponente trženje, kot je npr. postavitev ciljev in vpeljevanje raznih strategij. Družbena omrežja so nepogrešljiva pri pridobivanju neposredne povratne informacije potrošnikov in posledično pri prilagajanju marketinške strategije in samega delovanja vinarskih podjetij. Omogočajo tudi natančnejše targetiranje ciljne skupine in analiziranje le-te. Z anketnim vprašalnikom smo ugotovili, da imajo prodajalci vina vse večjo težnjo po usmerjanju kupcev v tržno komunikacijo preko spleta, da imajo različne starostne skupine potrošnikov različno zaznavo do trženja vina preko družbenih omrežij, da ima znanje potrošnikov o vinu vpliv na priljubljenost dejanja trženja vina na družbenih omrežjih, da večino informacij o trženju vina potrošniki prejemajo preko družbenih medijev, največ preko Instagrama in Facebooka.
Ključne besede: družbena omrežja, trženje vina, vinarji, organizacija, digitalni marketing
Objavljeno v DKUM: 15.01.2024; Ogledov: 282; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (2,79 MB)

7.
Vzpostavitev digitalno marketinške kampanje ob lansiranju novega produkta: primer Mirable planer
Jure Šadl, 2023, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja izvedbo in celovit pregled digitalno marketinške kampanje, ki smo jo vzpostavili ob lansiranju novega produkta Mirable planer. Teoretični del diplomskega dela se osredotoča na osnovne koncepte digitalnega marketinga, empirični del pa na konkretno izvedbo digitalno marketinške kampanje, analizo rezultatov in uspešnosti ter predloge za nadaljnje aktivnosti v sklopu digitalno marketinške kampanje. Uspešnost kampanje je potrjena z odličnim odzivom ciljne skupine, saj je bila že v času pisanja diplomske naloge (še pred zaključkom kampanje) prodaja za 20 % večja, kot celotna prodaja za lansko (staro) različico rokovnika. Ti rezultati potrjujejo uspešnost izvedbe naših digitalno marketinških aktivnosti.
Ključne besede: digitalni marketing, digitalno marketinška kampanja, Mirable planer
Objavljeno v DKUM: 24.11.2023; Ogledov: 532; Prenosov: 0

8.
Strategija spletnega marketinga spletne trgovine partylama.si
Urška Tomaž Sirk, 2023, magistrsko delo

Opis: V današnjem svetu je že velika večina podjetij prisotna na spletu. Osnova vsakega resnega podjetja je urejena spletna stran, ki končnemu porabniku že na prvi vtis da vedeti, kakšni so njegovi izdelki oz. storitve. Spletna stran mora biti dobro optimizirana, da uporabnik ob obisku točno ve, kaj se zahteva od njega. Spletna stran mora biti tudi dobro optimizirana za spletne iskalnike, da uporabniki lažje najdejo to, kar iščejo. Poleg spletne strani je za podjetja pomembno tudi, da vedo, kdo so njihovi ciljni kupci, in se v skladu s tem poskušajo povezati z njimi na najprimernejših družbenih omrežjih. Pomembnost družbenih omrežij in pomen vplivnežev bosta po napovedih strokovnjakov v prihodnjih letih samo še rastla, zato je pomembno, da podjetja stopijo v korak s trendi. Pomembno je tudi, da uporabljajo plačljivo oglaševanje na Facebooku in Googlu, saj tako v primerjavi s klasičnim oglaševanjem z manjšim vložkom povečajo svoj prihodek in bolje spremljajo analitiko porabljenega oglaševalskega denarja. Veliko vlogo igra tudi e-poštni marketing, ki je ena izmed najbolj zapostavljenih oblik oglaševanja, pa vendar je še vedno najučinkovitejše orodje in prinaša največje povračilo na investiran denar. V tem magistrskem delu je poudarek na prenovi strategije spletnega marketinga spletne trgovine.
Ključne besede: digitalni marketing, spletna stran, spletna trgovina, družbena omrežja
Objavljeno v DKUM: 16.11.2023; Ogledov: 477; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (3,17 MB)

9.
Digitalni marketing video vsebin: primerjalna analiza YouTube kanala v začetni fazi in dobro ustaljenega kanala
Patrik Arh, 2023, magistrsko delo

Opis: Digitalni marketing igra ključno vlogo v vsakem podjetju, ki je prisotno na digitalnih kanalih, kot so spletna mesta, družbeni mediji, iskalniki, e-pošta in drugo. Dvosmerna komunikacija, ki jo digitalni kanali omogočajo, pomeni, da podjetja bolj kot kadar koli do zdaj skrbijo za svoj ugled, saj se informacije, dobre ali slabe, hitro širijo. Optimizacija za spletne iskalnike (SEO) je podmnožica digitalnega marketinga, ki se osredotoča na optimizacijo vsebine za izboljšanje njene vidnosti med rezultati iskanja v iskalnikih. Cilj SEO je izboljšati uvrstitev spletnega mesta v zadetkih iskanja. YouTube je izredno priljubljena platforma za izmenjavo videoposnetkov. Je eno izmed najpogosteje obiskanih spletnih mest na internetu in drugi najbolj priljubljen iskalnik, takoj za Googlom. Uporabljali smo metodo sekundarnega kritičnega pregleda virov literature in na podlagi metode sintez izoblikovali pregled obravnavanih področij. V raziskavi smo uporabljali primerjalno analizo, s katero smo izvedli primerjavo dveh YouTubovih kanalov v različnih fazah razvoja. Identificirali smo dejavnike, ki vplivajo na optimiziranost in uspeh videov ter jih opisali: ključne besede, oznake, dolžina videa, konkurenca, razmerje med prikazi in kliki, ohranjanje občinstva, všečki, komentarji in delitve, opis videa, podnapisi in ohranjanje gledalcev na YouTubu. Raziskava je pokazala, da videi ustvarjalca Mossy Earth (33,4 %) v povprečju dlje časa zadržijo gledalca kot kanal Patrik in Nature (23,9 %). Podatki kažejo, da ima kanal Patrik in Nature (8,0 %) višji povprečni odstotek razmerja med prikazi in kliki kot Mossy Earth (4,3 %). Primerjava kanalov po razmerju všečkov in nevšečkov, številu komentarjev in delitev kaže, da imata kanala praktično enake rezultate pri všečkih in nevšečkih. Kanal Patrik in Nature glede na število naročnikov prejme skoraj dvakrat več komentarjev kot Mossy Earth. Vendar kanal Mossy Earth prejme dve tretjini več delitev video, ob upoštevanju števila naročnikov. Ugotavljamo, da je poznavanje področja digitalnega marketinga, optimizacije za iskalnike ter platforme YouTube ključno za konkuriranje in uspeh YouTube kanala.
Ključne besede: digitalni marketing, SEO, YouTube, YouTube Studio, video
Objavljeno v DKUM: 09.11.2023; Ogledov: 418; Prenosov: 51
.pdf Celotno besedilo (6,73 MB)

10.
Digitalni marketing v mikro podjetjih
Basri Ganiu, 2023, diplomsko delo

Opis: Z razvojem tehnologije skozi leta je vedno več podjetij digitaliziralo svoje poslovanje. V tem času se je pojavil tudi digitalni marketing, ki je prehitel tradicionalni marketing. Velika podjetja z velikim proračunom in z izobraževanjem ustreznega kadra, so digitalni marketing uvedli z lahkoto. Mikro podjetja z majhnim številom zaposlenih pa so prišli do spoznanja in izkoriščanja digitalnega marketinga nekoliko kasneje. Dandanes tudi veliko mikro podjetij uporablja digitalni marketing, vendar pri tem nekateri niso še dovolj izobraženi glede novih razvijajočih se metod. Nekateri pa še vedno vztrajajo s tradicionalnim marketingom v mikro podjetjih, ki jim zmanjša konkurenčnost v današnjem trgu. Digitalni marketing nasploh in digitalni marketing v mikro podjetjih bomo v tej diplomski nalogi predstavili skozi teoretični in praktični del. V nalogi bomo opisali metode digitalnega marketinga in platforme ter pripomočke za njihovo izvedbo. Osredotočili se bomo na marketing na digitalnih omrežjih, ki jih uporabljajo mikro podjetja. Pri tem bomo predvsem podrobno opisali strategije za uspešno izvedbo metod in doseganje želenih rezultatov. Opisali bomo tudi digitalni marketing mikro podjetja v praktičnem primeru in izvedli analizo uspešnosti izbranega podjetja. Poleg tega bo predstavljena možna uvedba video marketinga in e-poštnega marketinga v obravnavnem podjetju.
Ključne besede: digitalni marketing, digitalni marketing v mikro podjetjih, metode digitalnega marketinga, oglaševanje, opredelitev ciljnega občinstva, družbena omrežja.
Objavljeno v DKUM: 18.10.2023; Ogledov: 494; Prenosov: 139
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

Iskanje izvedeno v 0.47 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici