| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 71
Na začetekNa prejšnjo stran12345678Na naslednjo stranNa konec
1.
Vzpostavitev digitalno marketinške kampanje ob lansiranju novega produkta: primer Mirable planer
Jure Šadl, 2023, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja izvedbo in celovit pregled digitalno marketinške kampanje, ki smo jo vzpostavili ob lansiranju novega produkta Mirable planer. Teoretični del diplomskega dela se osredotoča na osnovne koncepte digitalnega marketinga, empirični del pa na konkretno izvedbo digitalno marketinške kampanje, analizo rezultatov in uspešnosti ter predloge za nadaljnje aktivnosti v sklopu digitalno marketinške kampanje. Uspešnost kampanje je potrjena z odličnim odzivom ciljne skupine, saj je bila že v času pisanja diplomske naloge (še pred zaključkom kampanje) prodaja za 20 % večja, kot celotna prodaja za lansko (staro) različico rokovnika. Ti rezultati potrjujejo uspešnost izvedbe naših digitalno marketinških aktivnosti.
Ključne besede: digitalni marketing, digitalno marketinška kampanja, Mirable planer
Objavljeno v DKUM: 24.11.2023; Ogledov: 60; Prenosov: 0

2.
Strategija spletnega marketinga spletne trgovine partylama.si
Urška Tomaž Sirk, 2023, magistrsko delo

Opis: V današnjem svetu je že velika večina podjetij prisotna na spletu. Osnova vsakega resnega podjetja je urejena spletna stran, ki končnemu porabniku že na prvi vtis da vedeti, kakšni so njegovi izdelki oz. storitve. Spletna stran mora biti dobro optimizirana, da uporabnik ob obisku točno ve, kaj se zahteva od njega. Spletna stran mora biti tudi dobro optimizirana za spletne iskalnike, da uporabniki lažje najdejo to, kar iščejo. Poleg spletne strani je za podjetja pomembno tudi, da vedo, kdo so njihovi ciljni kupci, in se v skladu s tem poskušajo povezati z njimi na najprimernejših družbenih omrežjih. Pomembnost družbenih omrežij in pomen vplivnežev bosta po napovedih strokovnjakov v prihodnjih letih samo še rastla, zato je pomembno, da podjetja stopijo v korak s trendi. Pomembno je tudi, da uporabljajo plačljivo oglaševanje na Facebooku in Googlu, saj tako v primerjavi s klasičnim oglaševanjem z manjšim vložkom povečajo svoj prihodek in bolje spremljajo analitiko porabljenega oglaševalskega denarja. Veliko vlogo igra tudi e-poštni marketing, ki je ena izmed najbolj zapostavljenih oblik oglaševanja, pa vendar je še vedno najučinkovitejše orodje in prinaša največje povračilo na investiran denar. V tem magistrskem delu je poudarek na prenovi strategije spletnega marketinga spletne trgovine.
Ključne besede: digitalni marketing, spletna stran, spletna trgovina, družbena omrežja
Objavljeno v DKUM: 16.11.2023; Ogledov: 83; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (3,17 MB)

3.
Digitalni marketing video vsebin: primerjalna analiza YouTube kanala v začetni fazi in dobro ustaljenega kanala
Patrik Arh, 2023, magistrsko delo

Opis: Digitalni marketing igra ključno vlogo v vsakem podjetju, ki je prisotno na digitalnih kanalih, kot so spletna mesta, družbeni mediji, iskalniki, e-pošta in drugo. Dvosmerna komunikacija, ki jo digitalni kanali omogočajo, pomeni, da podjetja bolj kot kadar koli do zdaj skrbijo za svoj ugled, saj se informacije, dobre ali slabe, hitro širijo. Optimizacija za spletne iskalnike (SEO) je podmnožica digitalnega marketinga, ki se osredotoča na optimizacijo vsebine za izboljšanje njene vidnosti med rezultati iskanja v iskalnikih. Cilj SEO je izboljšati uvrstitev spletnega mesta v zadetkih iskanja. YouTube je izredno priljubljena platforma za izmenjavo videoposnetkov. Je eno izmed najpogosteje obiskanih spletnih mest na internetu in drugi najbolj priljubljen iskalnik, takoj za Googlom. Uporabljali smo metodo sekundarnega kritičnega pregleda virov literature in na podlagi metode sintez izoblikovali pregled obravnavanih področij. V raziskavi smo uporabljali primerjalno analizo, s katero smo izvedli primerjavo dveh YouTubovih kanalov v različnih fazah razvoja. Identificirali smo dejavnike, ki vplivajo na optimiziranost in uspeh videov ter jih opisali: ključne besede, oznake, dolžina videa, konkurenca, razmerje med prikazi in kliki, ohranjanje občinstva, všečki, komentarji in delitve, opis videa, podnapisi in ohranjanje gledalcev na YouTubu. Raziskava je pokazala, da videi ustvarjalca Mossy Earth (33,4 %) v povprečju dlje časa zadržijo gledalca kot kanal Patrik in Nature (23,9 %). Podatki kažejo, da ima kanal Patrik in Nature (8,0 %) višji povprečni odstotek razmerja med prikazi in kliki kot Mossy Earth (4,3 %). Primerjava kanalov po razmerju všečkov in nevšečkov, številu komentarjev in delitev kaže, da imata kanala praktično enake rezultate pri všečkih in nevšečkih. Kanal Patrik in Nature glede na število naročnikov prejme skoraj dvakrat več komentarjev kot Mossy Earth. Vendar kanal Mossy Earth prejme dve tretjini več delitev video, ob upoštevanju števila naročnikov. Ugotavljamo, da je poznavanje področja digitalnega marketinga, optimizacije za iskalnike ter platforme YouTube ključno za konkuriranje in uspeh YouTube kanala.
Ključne besede: digitalni marketing, SEO, YouTube, YouTube Studio, video
Objavljeno v DKUM: 09.11.2023; Ogledov: 87; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (6,73 MB)

4.
Digitalni marketing v mikro podjetjih
Basri Ganiu, 2023, diplomsko delo

Opis: Z razvojem tehnologije skozi leta je vedno več podjetij digitaliziralo svoje poslovanje. V tem času se je pojavil tudi digitalni marketing, ki je prehitel tradicionalni marketing. Velika podjetja z velikim proračunom in z izobraževanjem ustreznega kadra, so digitalni marketing uvedli z lahkoto. Mikro podjetja z majhnim številom zaposlenih pa so prišli do spoznanja in izkoriščanja digitalnega marketinga nekoliko kasneje. Dandanes tudi veliko mikro podjetij uporablja digitalni marketing, vendar pri tem nekateri niso še dovolj izobraženi glede novih razvijajočih se metod. Nekateri pa še vedno vztrajajo s tradicionalnim marketingom v mikro podjetjih, ki jim zmanjša konkurenčnost v današnjem trgu. Digitalni marketing nasploh in digitalni marketing v mikro podjetjih bomo v tej diplomski nalogi predstavili skozi teoretični in praktični del. V nalogi bomo opisali metode digitalnega marketinga in platforme ter pripomočke za njihovo izvedbo. Osredotočili se bomo na marketing na digitalnih omrežjih, ki jih uporabljajo mikro podjetja. Pri tem bomo predvsem podrobno opisali strategije za uspešno izvedbo metod in doseganje želenih rezultatov. Opisali bomo tudi digitalni marketing mikro podjetja v praktičnem primeru in izvedli analizo uspešnosti izbranega podjetja. Poleg tega bo predstavljena možna uvedba video marketinga in e-poštnega marketinga v obravnavnem podjetju.
Ključne besede: digitalni marketing, digitalni marketing v mikro podjetjih, metode digitalnega marketinga, oglaševanje, opredelitev ciljnega občinstva, družbena omrežja.
Objavljeno v DKUM: 18.10.2023; Ogledov: 95; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

5.
Digitalni marketing v podjetju Talon d.o.o.
Maj Tavčar, 2023, diplomsko delo

Opis: Digitalni marketing je zaradi hitro razvijajočih se tehnologij v zadnjem času doživel veliko porast. Prodrl je v skoraj vsako nišo podjetništva. Namen diplomske naloge je bil analizirati ter izboljšati digitalno prezenco podjetja Talon d.o.o, ki operira v sferi odkupa in prodaje vozil. V teoretičnem delu smo se osredotočili na pomen digitalnega marketinga ter njegovo uporabo. Raziskali ter predstavili smo tako zgodovino kot najnovejše pristope k digitalnemu marketingu. V raziskavi smo opravili intervju z direktorjem ter analizirali začetno pozicijo podjetja v digitalnem svetu. Rezultate smo s pomočjo raziskovalnih vprašanj ovrednotili ter začeli z implementacijo digitalnih marketinških strategij. Ugotovili smo, da digitalni marketing podjetju prinaša rast na vseh področjih, zato smo svetovali, da podjetje Talon d.o.o. nadaljuje s testiranjem, implementiranjem in prilagajanjem digitalnih marketinških strategij.
Ključne besede: digitalni marketing, odkup in prodaja vozil, družbena omrežja, digitalna strategija
Objavljeno v DKUM: 17.10.2023; Ogledov: 98; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (2,70 MB)

6.
Informacijske tehnologije za urejanje vsebin digitalnega marketinga
Špela Šilak, 2023, magistrsko delo

Opis: Vsebinski marketing je eden izmed strateških pristopov, ki ga podjetja vse bolj uporabljajo v svojem poslovanju. Preko tega želijo svoje potencialne odjemalce privabiti in jih vključiti v ciljno občinstvo. Dandanes, ko smo skoraj vsak dan soočeni z različnimi promocijami izdelkov oziroma reklamami po oglasnih panojih, na televiziji, družbenih omrežjih, po elektronski pošti, se je vsebinski marketing izkazal za boljšo strategijo. Ta nam je omogočil skleniti pomenljive odnose s potencialnimi odjemalci. Tako se tukaj namesto promoviranja izdelka oziroma storitve pojavlja vsebina s pomembnim sporočilom. Le-to pomeni za potencialne odjemalce dodatno vrednost , saj ima poučno, zabavno ali navdihujočo vsebino, ki neposredno ne prodaja ničesar. Preko takšne vsebine se v prvi vrsti ustvarjajo vezi oziroma odnosi s potencialnimi odjemalci, kjer se podjetje lahko postavi v vlogo zaupanja vredno in avtoritativno znotraj njene panoge. Prav tako se lahko razvije takšna vsebina, ki obravnava specifične probleme in izzive, ki lahko pomagajo bralcem.
Ključne besede: Informacijske tehnologije, digitalni marketing, urejanje, vsebina, orodja digitalnega marketinga.
Objavljeno v DKUM: 10.10.2023; Ogledov: 89; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (2,58 MB)

7.
Uvajanje spletne trgovine za prodajo ročno narejenih izdelkov na platformi Etsy
Tina Kosi, 2023, diplomsko delo

Opis: Povpraševanje po ročno narejenih izdelkih narašča, hkrati pa je tudi vedno več ustvarjalcev, ki tovrstne izdelke ponujajo. V ta namen se je oblikovalo veliko spletnih platform, ki so namenjene prodaji predvsem tovrstnih izdelkov. Najbolj priljubljena med njimi je spletna platforma Etsy, ki svojim uporabnikom omogoča enostavno uporabo in ponuja veliko funkcij, ki malim podjetnikom omogočajo lažje in učinkovitejše poslovanje. Za uspešno prodajo na tej ali kateri drugi platformi pa je potrebno poskrbeti tudi za prisotnost na družbenih omrežjih. Med temi so za prodajo ročno narejenih izdelkov najprimernejša družbena omrežja Instagram, Facebook, Pinterest in TikTok. Preučili smo posebnosti marketinga, ki je prilagojen ročno narejenim izdelkom. Predstavili smo spletno trgovanje in se osredotočili na spletne platforme, ki so prilagojene trgovanju z ročno narejenimi izdelki, pri čemer smo podrobneje predstavili spletno platformo Etsy in se dotaknili nekaj alternativnih platform. Raziskali smo digitalni marketing in predstavili družbena omrežja, ki so najprimernejša za promoviranje ročno narejenih izdelkov. Preučili smo funkcije, ki jih spletna platforma Etsy omogoča za lažje poslovanje. Na spletni platformi Etsy smo vzpostavili spletno trgovino za samozaposlenega v kulturi, v okviru česar smo opredelili ciljno občinstvo, izbrali skupine izdelkov za prodajo, pripravili marketinško gradivo za objavo, odprli spletno trgovino in izvedli aktivnosti na družbenih omrežjih. Analizirali smo rezultate prodaje in rezultate aktivnosti na družbenih omrežjih.
Ključne besede: ročno narejeni izdelki, spletno trgovanje, digitalni marketing, Etsy, vzpostavitev spletne trgovine
Objavljeno v DKUM: 05.10.2023; Ogledov: 88; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (2,49 MB)

8.
Poslovno poročanje v digitalnem marketingu naftnega in plinskega podjetja s pomočjo orodja Power BI
Sara Vaupotič, 2023, magistrsko delo

Opis: Nafta in plin spadata pod fosilna goriva, ki dandanes predstavljajo glavni vir energije v svetu. Nafta je glaven in nujen vir za prevozna sredstva, zemeljski plin pa za ogrevanje in proizvodnjo električne energije, vendar so ljudje fosilna goriva pričeli uporabljati že veliko prej. Naftna in plinska industrija sta še dandanes eni izmed največjih sektorjev glede na ustvarjeni dobiček. Dandanes je proizvodnja nafte v Evropski uniji na zelo nizki ravni, zato smo odvisni od proizvodnje in dobave iz drugih držav. Trenutno nam dobavo nafte in plina otežuje še aktualna ukrajinsko-ruska vojna, zato smo primorani nafto dobavljati od drugod. Ker je industrija nafte in plina konkurenčna, je marketing izjemno pomemben. Podjetja, ki se s tovrstno industrijo ukvarjajo, se ne zavedajo, da morajo kljub temu da se ukvarjajo s prodajo nafte in goriva, veliko svojega časa in denarnih sredstev vlagati tudi v marketing, kajti le na tak način bodo podjetja lahko konkurenčna. Digitalni marketing se nenehno razvija zaradi novih tehnologij. Znanih je nekaj dobrih praks digitalnega oglaševanja, ki jih lahko označimo za zelo učinkovite – na primer e-poštni marketing (angl. E-mail marketing), vsebinski marketing (angl. Content Marketing), optimizacija spletnih brskalnikov (angl. Search Engine Optimization, SEO), marketing vplivnežev (angl. Influencer Marketing) in oglaševanje na družbenih medijih (angl. Social Media Marketing). Kljub temu da vsaka prinese določene koristi, ima po drugi strani tudi nekaj slabosti. Stvari se v marketingu dogajajo in spreminjajo na dnevni ravni, zato je še kako zelo pomembno, da se o dogajanju sproti poroča v obliki poslovnega poročila. Poslovno poročilo je dokument, ki vsebuje dejanske informacije, statistične podatke ali izsledke raziskav, ki so pomembni za ohranjanje strank, sprejemanja boljših odločitev, nadzorom nad proračunom in zagotavljanjem meril uspešnosti za vse prihodnje marketinške kampanje. Obstaja veliko programov poslovnega poročanja, ki omogočajo vizualizacijo podatkov. Eden izmed bolj znanih je orodje Power BI, ki omogoča enostavno povezovanje z viri podatkov, vizualizacijo, odkrivanje, kateri podatki so relevantni, ter deljenje teh podatkov s komer koli.
Ključne besede: Nafta in plin, naftna in plinska industrija, digitalni marketing, poslovno poročanje, Power BI.
Objavljeno v DKUM: 19.07.2023; Ogledov: 275; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (3,91 MB)

9.
Učinek umetne inteligence na digitalni marketing
Laura Belec, 2023, diplomsko delo

Opis: Uspešno vodena prisotnost na internetu je za podjetja ključna. Digitalni marketing obsega procese, ki zajemajo vse možne digitalne kanale za promocijo izdelkov ali storitev ter hkrati služi kot orodje za upravljanje odnosov s strankami. Umetna inteligenca v svojem bistvu ustvarja računalniške programe ali stroje, ki so sposobni vedenja, ki bi ga pri ljudeh obravnavali kot inteligentnega. Tehnološki napredek je povzročil pojav velike količine podatkov na spletu, zato podjetja, če želijo ostati konkurenčna, morajo poiskati načine obdelave teh podatkov. Umetna inteligenca lahko tržnikom pomaga na nešteto načinov izboljšati odnose s strankami in posledično vpliva na boljše poslovanje podjetji. Diplomsko delo predstavlja povezavo med umetno inteligenco in digitalnim marketingom. Izpostavili in opisali smo številna orodja umetne inteligence, ki se trenutno uspešno uporabljajo v digitalnem marketingu in prinašajo pozitivne rezultate. Umetna inteligenca je globoko integrirana v področje digitalnega marketinga, saj je sposobna zbirati informacije iz različnih virov, prepoznati trende, analizirati podatke ter omogoča tržnikom, da razumejo potrebe svojih strank. Posledično je izboljšala tudi zadovoljstvo strank in samo poslovanje podjetja.
Ključne besede: digitalni marketing, umetna inteligenca, klepetalni roboti, personalizacija, upravljanje odnosov s strankami
Objavljeno v DKUM: 11.07.2023; Ogledov: 290; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

10.
Optimizacija YouTube videoposnetkov na primeru kanala Office tečaji
Jan Breznar, 2023, magistrsko delo

Opis: Svetovni splet je postal ikonska , kulturna in vseprisotna stvar vsakdana. V prvem delu magistrskega dela smo zato opisali osnovne koncepte svetovnega spleta, njegovo zgodovino in različice. Ker je vsebin na svetovnem spletu ogromno, se je skozi čas razvila potreba in nato nuja po uporabi spletnih iskalnikov za klasificiranje, razvrščanje in predstavitev rezultatov poizvedb. Spletni iskalniki ponujajo učinkovit način za raziskovanje spletnih vsebin. V tem delu smo definirali spletne iskalnike, njihovo zgodovino in osnovne koncepte delovanja. Kljub temu pa iskalci vseh zadetkov poizvedb v iskalnikih ne morejo pregledati. Zato obstaja težnja in tekmovanje za prikaz svojih vsebin na vrhu seznama z zadetki. V drugem poglavju magistrskega dela smo zato opisali strategije, ki jih lahko uporabimo za dosego boljših rezultatov. Te strategije imenujemo tudi optimizacija spletnih iskalnikov. Skozi prilagoditev metapodatkov, ključnih besed in vsebin samih tako pozitivno vplivamo na prikaz v organskih rezultatih. Svojo uspešnost optimizacije moramo tudi spremljati in meriti skozi čas preko različnih ključnih kazalnikov uspeha. Vsak izmed njih daje drugačen vpogled, ki ga primerjamo v skladu z našimi vsebinami in strategijo. Porast v mobilnih tehnologijah je le pospešil in utrdil zanimanje za digitalne vsebine skozi družbena omrežja. Vsebine, generirane s strani uporabnikov na straneh, kot je YouTube, dandanes pritegne več kot milijardo ljudi. Vsebine v obliki videoposnetka odstranijo lokacijske, monetarne in časovne ovire, ki jih predstavljajo predavanja ter izleti v živo. Prav tako vzpodbujajo razprave in zanimanje za obravnavane vsebine. Gledalcem ponujajo večjo fleksibilnost, moč odločanja in zato predstavljajo odlično orodje za poučevanje. Slednjo platformo smo opisali v tretjem delu. Identificiranje primernih vsebin je za tako ogromna spletna mesta ključnega pomena. Mnoge koncepte, ki smo jih spoznali v drugem poglavju, smo lahko prevedli v optimizacijo videoposnetkov. V zadnjem, praktičnem delu smo opisali YouTube kanal Office tečaji. S kvantitativno analizo celotne statistike kanala in izbranih videoposnetkov, smo ugotavljali vzorce in navade gledalcev ter njihovo demografijo. Ugotovili smo, da vsebine kanala spremljajo predvsem mlajši gledalci, ki jih uspešno zadržimo na lastnih vsebinah. Slednje smo potrdili s pregledom virov ogleda, številom novih in večkratnih gledalcev ter z rastočim trendom naročnin na kanal. Ugotovili smo, da je pri po povpraševanju po vsebinah kanala prisotno močno sezonsko nihanje, kjer čas gledanja upade v poletnih mesecih. Za določanje primerne dolžine videoposnetka smo primerjali odstotek gledanja videoposnetka, samo dolžino videoposnetka ter časom gledanja ter opazili negativno povezanost med večanjem dolžine ter manjšanjem odstotka gledanja. Med dolžino in časom gledanja pa smo ugotovili pozitivno povezanost. Za kanal smo definirali tudi pričakovano stanje v prihodnosti za doseganje boljših rezultatov.
Ključne besede: digitalni marketing, optimizacija spletnih iskalnikov, YouTube optimizacija videoposnetkov, YouTube Studio analitika, Office tečaji
Objavljeno v DKUM: 17.04.2023; Ogledov: 271; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (1,93 MB)

Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici