| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 86
Na začetekNa prejšnjo stran123456789Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj digitalnega marketinga v podjetju Saša Grošelj s. p.
Lana Grošelj, 2025, diplomsko delo

Opis: Razvoj digitalnega marketinga v podjetju Saša Grošelj s. p. je usmerjen v izboljšanje prepoznavnosti blagovne znamke, povečanje dosega ciljnega občinstva in optimizacijo komunikacije s potencialnimi kupci. Ključni poudarki vključujejo prisotnost podjetja na družbenih omrežjih, prenovo spletne strani ter učinkovito uporabo plačljivega oglaševanja na platformah, kot sta Facebook in Instagram. V teoretičnem delu so predstavljeni osnovni koncepti digitalnega marketinga, vključno z optimizacijo spletnih strani, družbenimi omrežji ter s povezovanjem tradicionalnih in digitalnih marketinških strategij. Empirični del vključuje analizo podatkov, ki so bili zbrani iz Meta analitike in Google Analytics, ter rezultate intervjuja z vodstvom podjetja. Pri raziskovanju so bile uporabljene metode analize obstoječih digitalnih kanalov, primerjava statističnih podatkov ter anketiranje in spremljanje vedenja uporabnikov. Rezultati so pokazali, da so prenova spletne strani, vključitev poslovnih profilov na družbenih omrežjih in redno promoviranje vsebin že prispevali k povečanju dosega in interakcij. Facebook je postal osrednji kanal za komunikacijo s strankami, medtem ko Instagram prinaša več ogledov in interakcij z objavami. Na podlagi rezultatov naloga predlaga nadgradnjo obstoječih dejavnosti, večje sodelovanje z glasbeniki za promocijo izdelkov in ustvarjanje dodatnih videovsebin. Ti koraki bi podjetju omogočili krepitev konkurenčnosti in dostop do novih trgov.
Ključne besede: digitalni marketing, družbena omrežja, spletna optimizacija, izdelovanje jermen
Objavljeno v DKUM: 13.05.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

2.
Strategija digitalnega marketinga za podjetje Dokk
Laura Švarc, 2024, diplomsko delo

Opis: Načini oglaševanja se spreminjajo iz dneva v dan spreminjajo in če želimo ohraniti konkurenčnost moramo slediti trendom na trgu, zato je pomembno, da v podjetju prepoznamo in opredelimo ciljne stranke ter se osredotočimo na le te. V diplomskem delu smo analizirali katere kanale oglaševanja poznamo ter kako se lotimo uspešne digitalne marketinške strategije. Za primer smo izbrali podjetje Dokk, prilagojene rešitve, Marin Štefanec s.p. V diplomskem delu smo predstavili, s čim se podjetje ukvarja in kako bi lahko ustvarilo uspešnejši marketing na družbenih omrežjih. Predstavili smo tudi SWOT analizo podjetja in kakšen je idealni odjemalec tega podjetja. Raziskovali smo tudi prepoznavnost obstoječega podjetja, kar smo storili s pomočjo ankete. Rezultati so pokazali da večina anketirancev podetja ne pozna, kar je posledica pomanjkljivega digitalnega marketinga podjetja na slovenskem trgu. Pripravili smo hkrati dvotedenski načrt planiranih objav na družbenem omrežju Instagram, da bi s tem preverili ali bo podjetje pridobilo morebitne odjemalce in sledilce. Na podlagi analize kampanje je bilo ugotovljeno, da bi za uspeh potrebovali večja finančna sredstva za oglaševanje ter daljše časovno obdobje kampanje.
Ključne besede: digitalni marketing, ergonomska oprema, marketinška strategija, kanali oglaševanja, ciljne stranke, družbena omrežja
Objavljeno v DKUM: 24.04.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (2,10 MB)

3.
Oglaševanje s pomočjo družbenih omrežij in vplivnežev
Simona Krajnc, 2025, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo obravnavali vlogo oglaševanja preko družbenih omrežij in vplivnostnih oseb, ki jih imenujemo vplivneži. V teoretičnem delu smo se osredotočili na pojem marketinško komuniciranje, ki vključuje oglaševanje preko družbenih omrežij in s pomočjo spletnih vplivnežev. Vplivnostni marketing je postal del naših življenj. Vplivneži igrajo pomembno vlogo v poslovnem svetu. Ljudje si danes težko predstavljamo življenje brez družbenih omrežij, saj vsakodnevno posegamo po njih. Diplomsko delo obravnava vpliv oglaševanja preko družbenih omrežij in s pomočjo vplivnežev v sodobnem poslovnem okolju. Osredotočili smo se na analizo učinkov, ki jih ima uporaba vplivnežev in družbenih omrežij na zaznavanje blagovnih znamk ter nakupne odločitve potrošnikov. V raziskavi so preučeni ključni vidiki marketinškega komuniciranja, kot na primer izbira specifičnih skupin, izbira vplivnežev in prilagajanje vsebin družbenim omrežjem, ki so na slovenskem trgu najbolj popularni. V prvem delu smo najprej obravnavali teoretična izhodišča, kjer je predstavljen pojem digitalni marketing in vplivnostni marketing. Predstavljena bodo družbena omrežja ter vpliv družbenih omrežij na poslovanje podjetij. Dejstva bomo povzeli s pomočjo intervjuja z nekaj spletnimi vplivneži in nekaj slovenskimi podjetji. Vplivnostni marketing in družbena omrežja so postali del našega vsakdana in igrajo zelo pomembno vlogo v svetu oglaševanja. Diplomsko delo bo pomembno prispevalo k razumevanju, kako vplivnostni marketing in družbena omrežja spreminjajo pristop podjetij k oglaševanju ter kako ta sodelovanja vplivajo na prepoznavnost in uspeh tako podjetij kot vplivnežev.
Ključne besede: digitalni marketing, vplivnostni marketing, vplivneži, družbena omrežja.
Objavljeno v DKUM: 01.04.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (1,33 MB)

4.
Digitalni marketing kulturno-turistične institucije s poudarkom na podkastih: primer Slovenske filharmonije
Tea Gorič, 2024, magistrsko delo

Opis: Naloga obravnava upadanje števila obiskovalcev koncertov klasične glasbe, kar je problem, s katerim se soočajo simfonični orkestri po vsem svetu, vključno s Slovensko filharmonijo (SF). Problem je še posebej izrazit med mlajšimi generacijami, saj večina obiskovalcev koncertov spada v starejšo starostno skupino. Glavni izziv je, kako privabiti nove segmente obiskovalcev, zlasti mlajše, in obrniti dolgotrajni trend upadanja števila abonentov. Namen je razviti priporočila za povečanje obiskanosti koncertov SF. Naloga vključuje analizo trenutne situacije, iskanje vzrokov za upadanje števila abonentov ter raziskovanje interesov in potreb mladih glede obiska koncertov klasične glasbe. Cilj je identificirati učinkovite marketinške, izobraževalne in programske strategije, zlasti tiste, povezane z digitalnim marketingom in podkasti, ki bi SF omogočile privabljanje mlajšega občinstva. V nalogi smo uporabili različne raziskovalne metode, vključno s kompilacijo literature, deskripcijo, klasifikacijo, analizo podatkov z družbenih omrežij, komparativno analizo pojavnosti na družbenih omrežjih izbranih mednarodnih orkestrov in sintezo teoretičnih spoznanj s praktičnimi ugotovitvami, pri čemer je bila glavna pozornost namenjena analizi digitalnega marketinga SF in vplivu uvedbe podkasta na obiskanost koncertov. Cilj je podati celovit vpogled v trenutno stanje in predlagati izboljšave, ki bi SF pomagale privabiti mlajše obiskovalce in turiste ter povečati obiskanost koncertov.
Ključne besede: kulturni turizem, marketing v kulturi, digitalni marketing, vsebinski marketing, družbeni mediji, kratki videoposnetki, podkast
Objavljeno v DKUM: 12.03.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (4,80 MB)

5.
Analiza vsebinskega marketinga znamke lego
Matej Šauperl, 2025, magistrsko delo

Opis: Digitalizacija medijev je močno zaznamovala 21. stoletje, svoje posledice pa je pustila tudi na področju marketinga. Digitalni marketing vključuje številne taktike, kot so SEO (optimizacija za iskalnike), PPC (plačljivo oglaševanje), socialni mediji, e-poštni marketing in analitika. Vsebinski marketing deluje znotraj teh taktik, saj kakovostne vsebine pomagajo izboljšati SEO-rezultate, povečajo angažiranost na družbenih omrežjih, izboljšajo učinkovitost e-poštnih kampanj in ustvarijo bolj privlačne in relevantne oglase. Vsebinski marketing je strategija, ki ustvarja in distribuira dragocene in relevantne vsebine za privabljanje in ohranjanje ciljnega občinstva. Konec 20. in začetek 21. stoletja je digitalna doba prinesla spletne strani, bloge in družbena omrežja z uporabo SEO za boljšo vidnost. Sodobni vsebinski marketing se osredotoča na visokokakovostne, prilagojene in interaktivne vsebine, kot so videi in podcasti, z večjim poudarkom na personalizaciji in ciljanju specifičnih segmentov občinstva. LEGO uporablja vsebinski marketing z ustvarjanjem visokokakovostnih videoposnetkov in animacij, kot so serije LEGO Ninjago in LEGO Friends, ki so namenjene otrokom in družinam. Poleg tega upravlja priljubljene družbene medije in YouTube kanal, kjer deli vsebine, povezane z gradnjo, kreativnostjo in igranjem, s ciljem navdihniti in vključiti oboževalce. Prav tako izdaja revije in vodi tematske dogodke, ki poglabljajo povezanost z blagovno znamko in spodbujajo skupnost oboževalcev Lega.
Ključne besede: marketing, digitalni marketing, vsebinski marketing, družbena omrežja, oglaševanje, znamka LEGO
Objavljeno v DKUM: 17.02.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

6.
Analiza digitalnega trženjskega komuniciranja podjetja nike
Jelena Petrović, 2024, diplomsko delo

Opis: Z napredkom tehnologije je podjetje Nike prilagodilo svoje trženjske strategije, pri čemer je vse večjo pozornost posvetilo uporabi digitalnih komunikacijskih kanalov. V teoretičnem delu diplomske naloge smo pregledali ključne koncepte in teorije komunikacije v mednarodnem trženju, s posebnim poudarkom na digitalnih komunikacijskih kanalih, kot so družbena omrežja in e-pošta. Analizirali smo njihove značilnosti, prednosti ter izzive, ter raziskali vpliv digitalnih komunikacijskih strategij na prepoznavnost blagovne znamke in prodajo v mednarodnem okolju. Prav tako smo primerjali učinkovitost digitalnih strategij s tradicionalnimi pristopi komuniciranja. V empiričnem delu smo se osredotočili na podjetje Nike, kjer smo pridobili podatke o uporabi različnih digitalnih komunikacijskih kanalov za komuniciranje s ciljnimi trgi. Analizirali smo zbrane podatke ter identificirali ključne dejavnike, ki vplivajo na uspešnost digitalnega komuniciranja podjetja Nike v mednarodnem trženju. Ugotovili smo, da Nike uspešno uporablja digitalne kanale, vendar obstajajo še dodatne priložnosti za izboljšanje učinkovitosti in prilagoditev strategij različnim kulturnim okoljem.
Ključne besede: digitalni kanali komuniciranja, spletna prisotnost, e – poštni marketing, kulturne razlike, Nike
Objavljeno v DKUM: 16.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

7.
Analiza družbenih omrežij kot orodje za promocijo blagovne znamke
Aljaž Šteger, 2024, diplomsko delo

Opis: Družbena omrežja so v današnjem poslovnem svetu postala ključna platforma za vzpostavljanje neposrednih stikov s strankami, gradnjo prepoznavnosti blagovnih znamk ter spodbujanje poslovne rasti. Diplomska naloga opredeljuje in definira pojme blagovna znamka, družbena omrežja in marketing preko družbenih omrežij. Proučuje zgodovinski razvoj družbenih omrežij, različne vrste platform ter izpostavlja najpriljubljenejše med njimi. Predstavlja različne oblike marketinga na družbenih omrežjih. Naloga vključuje tudi primere uspešnih marketinških kampanj ter ponuja vpogled v prihodnost marketinga na družbenih omrežjih. Teoretični del sem podprl z anketnim vprašalnikom. Z njim sem pridobili vpogled v najbolj priljubljena družbena omrežja, koliko časa posamezniki povprečno preživijo na teh omrežjih ter kako pogosto se srečujejo s promocijskimi objavami blagovnih znamk. Anketa je razkrila tudi, kako se uporabniki odzivajo na te objave, kateri dejavniki so jim pri promociji najbolj pomembni ter kakšen vpliv imajo družbena omrežja na njihove nakupne odločitve. Na podlagi pridobljenih podatkov smo prav tako lahko ocenili njihovo splošno zadovoljstvo z nakupi, opravljenimi na podlagi promocij na družbenih omrežjih, in zbrali mnenja o učinkovitosti teh omrežij kot orodja za promocijo blagovnih znamk.
Ključne besede: Blagovna znamka, družbena omrežja, digitalni marketing, promocija.
Objavljeno v DKUM: 11.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (2,10 MB)

8.
Etični vidiki uporabe umetne inteligence v digitalnem marketingu
Maša Škorjanc, 2024, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga obravnava etične vidike uporabe umetne inteligence v digitalnem marketingu, ki dandanes postaja nepogrešljivo orodje za avtomatizacijo marketinških procesov, personalizacijo vsebin in učinkovito ciljanje potrošnikov. Čeprav umetna inteligenca omogoča številne koristi, kot so optimizacija marketinških kampanj in izboljšanje uporabniške izkušnje, prinaša tudi številna etična vprašanja povezana s transparentnostjo algoritmov, varovanjem osebnih podatkov in pristranskostjo v obravnavi potrošnikov. V teoretičnem delu naloge so obravnavani koncepti digitalnega marketinga in umetne inteligence, njene ključne tehnologije in njihova uporaba v digitalnem marketingu. Empirična raziskava je pokazala, da je med potrošniki prisotna zmerna stopnja ozaveščenosti o uporabi umetne inteligence v digitalnem marketingu, hkrati jih velika večina pripisuje velik pomen etičnemu delovanju podjetij in varovanju osebnih podatkov. Prav tako je za večino potrošnikov pomembno, da vedo, kadar umetna inteligenca vpliva na vsebine, ki jih prejemajo. Rezultati kažejo na potrebo po odgovorni uporabi umetne inteligence in večji transparentnosti podjetij, saj je zaupanje potrošnikov ključno za dolgoročni uspeh podjetij.
Ključne besede: Umetna inteligenca, digitalni marketing, etični vidiki, avtomatizacija marketinga.
Objavljeno v DKUM: 08.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (2,82 MB)

9.
Učinkovita uporaba družbenih omrežij pri gradnji in promociji nove blagovne znamke
Amadea Peršuh, 2024, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava pomen uporabe družbenih omrežij v kontekstu gradnje in promocije blagovne znamke, zlasti za nova podjetja v dinamičnem poslovnem okolju. Osredotoča se na MissTote, novo znamko, ki proizvaja inovativne bombažne torbice z žepi, z namenom reševanja organizacijskih izzivov vsakdanjega življenja. Glavni poudarek raziskave je razumevanje, kako učinkovito izbrati in uporabiti družbena omrežja (Facebook, Instagram, TikTok) za promocijo blagovne znamke. Raziskava preučuje vlogo vsebine na družbenih omrežjih pri privabljanju in zadrževanju pozornosti ciljne publike ter analizira, kateri formati objav (slike, video) so privlačnejši in interaktivni. Metode raziskave vključujejo analizo obstoječe literature, poglobljeno študijo primerov znamke MissTote in analizo objav na družbenih omrežjih (doseg, interakcija). S tem bosta zagotovljena teoretični in praktični vpogled v uporabo družbenih omrežij v digitalnem marketingu ter njihov vpliv na gradnjo blagovne znamke. Cilja diplomskega dela sta razumevanje in identifikacija smernic za učinkovito uporabo družbenih omrežij pri gradnji trajne in prepoznavne blagovne znamke, kar prispeva k praktičnim vpogledom in teoretičnemu razumevanju tega marketinškega pristopa.
Ključne besede: gradnja blagovne znamke, družbena omrežja, promocija, MissTote, digitalni marketing
Objavljeno v DKUM: 09.09.2024; Ogledov: 125; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

10.
Digitalno marketinško komuniciranje
Lucijan Kantoci, 2024, diplomsko delo

Opis: Ljudje preživljajo vedno več časa za malimi ekrani, bodisi mobilniki, računalniki itd. To so podjetja seveda prepoznala, zato vedno več pozornosti usmerjajo v digitalni marketing. Ljudje si z brskanjem po spletu, listanjem po Facebooku, Instagramu … krajšajo čas in se preprosto sprostijo ter odklopijo od realnega stresnega življenja. Med tem brskanjem in listanjem pa našo pozornost zmotijo tudi reklame. V prvem delu diplomskega projekta (teoretični del) bomo spoznali marketing, natančneje digitalni marketing, ter digitalne kanale. Najprej bomo o vseh naštetih povedali nekaj na splošno kasneje pa še predstavili odnos, razlike in primerjave med omenjenima marketingoma. V drugem delu diplomskega projekta (praktični del) bomo predstavili vprašalnik, ki smo ga ustvarili in uporabili za našo raziskavo. Odkrivali smo, kaj je ljudem pomembno pri oglasih, kaj ne, kaj jih pritegne, kaj ne, kako dolgo se ob oglasu zadržijo, kako pogosto se odločijo za nakup, ali je koronavirus kaj vplival na njihovo nakupovanje preko spleta, kateri marketing (tradicionalni ali digitalni) se jim zdi bolj učinkovit, kaj najpogosteje kupujejo preko spleta ipd. V zaključku bomo pregledali zadane hipoteze ter jih potrdili ali ovrgli, predstavili problem digitalnega marketinškega komuniciranja in podali izboljšave.
Ključne besede: digitalno marketinško komuniciranje, oglasi, vprašalnik, digitalni kanali, marketing, digitalni marketing.
Objavljeno v DKUM: 12.06.2024; Ogledov: 205; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (3,39 MB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici