| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 60
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
Digitalni marketing v smučarskem društvu Novinar
Žan Kralj, 2022, diplomsko delo

Opis: Smučarsko društvo Novinar je športna organizacija, katere primarno področje je tekmovalno alpsko smučanje, vendar poleg tekmovalnih selekcij mladih smučarjev opravlja tudi druge dejavnosti na področju športa. V okvir Novinarjeve športne šole spadajo izobraževanje strokovnih kadrov na področju smučanja, tečaji smučanja za rekreativce in otroke, tečaji rolanja za otroke, izvajanje športnih vadb za otroke v vrtcih, šolah in telovadnicah ter aktivno varstvo otrok med poletnimi in jesenskimi počitnicami. Smučarsko društvo Novinar svoje storitve na področju športa trži predvsem z uporabo digitalnega marketinga, vendar se, tako kot v velikem številu drugih manjših športnih organizacij v Sloveniji, srečujejo z razkorakom med pričakovanimi in dejanskimi učinki marketinških akcij. Učinki se sicer v zadnjih nekaj letih večajo, vendar upamo, da ima društvo še vedno veliko prostora za napredek. Ugotovili smo pomanjkljivosti digitalnega marketinga Smučarskega društva Novinar in preko raziskave teoretičnih vsebin na področju digitalnega marketinga ter z analizo dosedanjega dela in usmerjenimi intervjuji med zaposlenimi pripravili rešitve, ki bodo dvignile učinke marketinških akcij v Smučarskem društvu Novinar. Kot ključni cilj diplomskega dela smo si zadali cilj pripraviti model procesa digitalnega marketinga za Smučarsko društvo Novinar. Menimo, da lahko Smučarsko društvo Novinar z upoštevanjem predlogov, ki smo jih pripravili, zmanjša razkorak med pričakovanimi in dejanskimi učinki marketinških akcij.
Ključne besede: digitalni marketing, Smučarsko društvo Novinar, profitabilnost marketinga
Objavljeno v DKUM: 30.01.2023; Ogledov: 40; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

2.
Digitalni marketing v podjetju Relax turizem
Danijela Vinko, 2022, diplomsko delo

Opis: V sodobnem svetu igra digitalni marketing pomembno vlogo v podjetjih. Ta se trudijo biti prepoznavna med konkurenco in svojim strankam nuditi karseda dobre produkte in storitve. Pri tem jim pomagajo razni digitalni kanali, kot so spletne strani, družbena omrežja in spletna oglaševanja, s katerimi lahko podjetja dosežejo ciljno publiko in povečajo svojo prodajo. Diplomsko delo smo razdelili na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo s pomočjo strokovne literature raziskali in opisali osnove digitalnega marketinga, digitalne marketinške strategije ter novosti na tem področju. Prikazali smo tudi osnove tradicionalnega marketinga ter podatke uporabili za primerjavo z digitalnim marketingom. V empiričnem delu smo podrobno predstavili turistično agencijo Relax turizem ter naredili analizo trenutnega stanja digitalnega marketinga v podjetju. Opravili smo kvantitativno raziskavo, tako da smo anketirali obiskovalce podjetja, ter kvalitativno raziskavo v obliki intervjuja z direktorico marketinga podjetja Relax Turizma. Rezultate smo pregledali in jih analizirali ter s pomočjo njih odgovorili na raziskovalna vprašanja, ki smo si jih zastavili na začetku. Prav tako pa smo z rezultati raziskave oblikovali predloge za izboljšave v digitalnem marketingu v podjetju, ki bi pripomogle k povečanju povpraševanja in prodaje.
Ključne besede: digitalni marketing, tradicionalni marketing, podjetje Relax turizem, marketinške strategije, oglaševanje.
Objavljeno v DKUM: 26.10.2022; Ogledov: 148; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

3.
Seo za video marketing na primeru YouTube-a
Nuša Vahter, 2022, diplomsko delo

Opis: Konstantno spreminjajoče se okolje in tehnološki razvoj sta v zadnjih desetletjih popolnoma preusmerila potrošnjo, promocije in načine poslovanja. Marketing je z izumom interneta dosegel povsem nov obseg, kar je vodilo do pojava digitalnega marketinga. Zaradi veliko konkurence in prisotnosti ostalih podjetij na trgu je digitalna prisotnost podjetij postala ključen del njihovega obstoja in uspeha. Za pridobitev konkurenčne prednosti so podjetja uporabila in inkorporirala različne marketinške prijeme v svoje tržne strategije. Težava se pa skriva v tem, da je za mnoga podjetja preskok med tradicionalnim marketingom in digitalnim težak, saj se spopadajo s konstantnimi novostmi, novo tehnologijo, neizkušenim kadrom in ostalimi drugimi izzivi. V nalogi bomo predstavili digitalni marketing in kaj vse ta zajema. V nadaljevanju pa se bomo osredotočili na določen segment digitalnega marketinga, in sicer video marketing ter optimizacijo. Pri obeh temah bomo govorili o ključnih karakteristikah in raziskali, katera orodja so v današnjem času najbolj optimalna za uporabo v podjetjih. Za konec sledi še praktičen pregled vsebine video marketinga in optimizacije na primeru družabnega kanala YouTube. V nalogi bomo predstavili digitalni marketing in kaj vse ta zajema. V nadelavanju pa se bomo osredotočili na določen segment digitalnega marketinga in sicer video marketing ter optimizacijo. Pri obeh temah bomo govorili o ključnih karakteristikah in raziskali katera orodja so v današnjem času najbolj optimalna za uporabo v podjetjih. Za konec pa sledi še bolj praktičen pregled vsebine video marketing in optimizacije na primeru družabnega kanala YouTube.
Ključne besede: digitalni marketing, video marketing, optimizacija (SEO), YouTube video marketing, SEO orodja, video marketing orodja.
Objavljeno v DKUM: 17.10.2022; Ogledov: 89; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (2,03 MB)

4.
Analiza digitalnih marketinških aktivnosti blagovne znamke Minu.si
Nuša Štrafela, 2022, diplomsko delo

Opis: Digitalni marketing je postal osnova za vsa sodobna podjetja, ki želijo biti uspešna. Tradicionalne oblike marketinga sicer še obstajajo, vendar so vse bolj v ospredju digitalne veščine komuniciranja. Podjetje, če želi dosegati dobre rezultate, mora biti v stiku z digitalizacijo in s trendi in to prinaša kar nekaj prednosti. Digitalni marketing je v primerjavi s tradicionalnim stroškovno učinkovitejši, enostavnejši, bolj prilagodljiv in merljiv ter omogoča širok geografski doseg. Osnovni namen marketinga še zmeraj ostaja enak in to je pridobivanje potencialnih kupcev, z namenom zadovoljevanja njihovih potreb. Ena izmed poglavitnih nalog marketinga na splošno je poznavanje in razumevanje odjemalčevih želja in potreb ter možnost zadovoljevanja le-teh. Da podjetje to lahko doseže, se mora posluževati raznih aktivnosti digitalnega marketinškega komuniciranja, da doseže svoje potencialne odjemalce. Prva takšna aktivnost je vsebinski marketing, ki je proces načrtovanja, ustvarjanja in objavljanja vsebine, kot so blogi, video posnetki, podcasti in tako naprej. Pomemben je tudi marketing na družbenih omrežjih, saj je uporaba le-teh z leti močno narasla. Družabna omrežja so odličen pristop za rast podjetja, promoviranja izdelkov ali storitev, gradnjo skupnosti ter pridobivanja novih strank. Najbolj znane in uporabljene so Facebook, Instagram, Twitter in v zadnjem času TikTok. Nobeno podjetje pa ne more preko E-mail marketinga, saj je to eden najučinkovitejših kanalov digitalnega trženja. Oglaševanje s plačilom na klik, ponuja možnost plačila v zameno za prikazovanje na strani z rezultati. Mobilno oglaševanje, kar zajema trženje na mobilnih napravah. Če je opravljena pravilno, bodo potencialne stranke preko mobilnih naprav dobile prilagojene informacije, občutljive na čas in lokacijo, tako da dobijo točno tisto kar potrebujejo, točno takrat, ko potrebujejo. Ogromno ljudi vsak dan poizveduje v iskalnikih, zato je vlaganje v optimizacijo spletnih strani izjemnega pomena, da podjetje lažje doseže potencialne stranke. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela. V prvem delu je predstavljena teorija in definiranje digitalnega marketinga in marketinških aktivnosti. V drugem, praktičnem delu, sem se osredotočila na analiziranje digitalnih marketinških aktivnosti blagovne znamke Minu.si. Najprej je na kratko predstavljeno samo podjetje in blagovna znamka. Nato sem se na kratko dotaknila vsebinskega dela marketinga in marketinga na posameznih družbenih omrežjih, ter opazovala razlike in podobnosti v samih objavah. Sledi analiza E-mail marketinga, kjer so predstavljeni aktualni primeri, katerih se podjetje poslužuje in analiza oglaševanja na klik. Tukaj sem se osredotočila predvsem na Facebook in Google plačljivo oglaševanje. Na kratko je predstavljeno še mobilno oglaševanje ter optimizacija spletnih strani. Na koncu so podani predlogi za izboljšave, s katerimi menim, da bi podjetje še uspešneje poslovalo.
Ključne besede: Digitalni marketing, blagovna znamka, oglaševanje, spletna stran.
Objavljeno v DKUM: 10.10.2022; Ogledov: 121; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (2,46 MB)

5.
Digitalni marketing vinske police
Gašper Kalar, 2022, diplomsko delo

Opis: Že kar nekaj let ljudje živimo v dobi interneta in brez njega sploh ne znamo več normalno funkcionirati. V današnjih časih pa se je njegov vpliv še precej povečal, velik razlog za to pa je virus Covid-19, ki je svet postavil na glavo. Skoraj 50 % svetovnega oglaševanja poteka na internetu, saj je to za podjetja ceneje, dosežejo lahko večje število ljudi, lažje dosežejo ciljno publiko, prav tako pa lahko, zaradi hitrega kroženja stvari po socialnih omrežjih, dobijo praktično brezplačno oglaševanje. Diplomska naloga pokaže, kako lahko uporabimo internet in socialna omrežja za oglaševanje svojega izdelka in kako se zanj naredi spletna stran. Glavni problem, ki ga diplomska naloga zavzema, je oblikovanje digitalnega marketinga za vinsko polico, ki je nov izdelek na trgu. Cilj je definirati vse elemente digitalnega marketinga za naš izbran izdelek; določitev ciljne publike, izdelava spletne strani in ustvariti spletno oglaševanje na socialnih omrežjih. Spletna stran je izdelana s pomočjo programa Wordpress, ki je v nalogi tudi predstavljen. Ciljna publika in odnos potrošnikov do spletnega oglaševanja sta prikazana s pomočjo spletne ankete. Končni rezultat diplomske naloge jasno pokaže, kako lahko zaženemo oglaševanje in prodajo lastnega izdelka prek spleta
Ključne besede: digitalni marketing, oglaševanje, spletna stran
Objavljeno v DKUM: 22.09.2022; Ogledov: 141; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (2,34 MB)

6.
Digitalna marketinška strategija za podjetje ključarstvo BM
Katja Maselj, 2022, diplomsko delo

Opis: V zadnjem času smo priča izjemno hitremu razvoju digitalnih tehnologij, zato je dobra digitalna marketinška strategija v podjetju vse pomembnejša. Naš namen je bil prikazati ustrezno digitalno marketinško strategijo za podjetje Ključarstvo BM. V teoretičnem delu smo na temelju pregleda domače in tuje literature opredelili digitalni marketing z njegovimi prednostmi in slabostmi ter predstavili posamezne strategije. Nato smo se dotaknili še socialnih omrežij, kjer smo se osredotočili predvsem na Facebook, Instagram in TikTok. V raziskovalnem delu smo predstavili podjetje Ključarstvo BM ter izvedli dve metodi spraševanja – najprej anketo in nato še intervju z direktorjem podjetja Ključarstvo BM. Dobljene rezultate smo med seboj primerjali in analizirali s pomočjo raziskovalnih vprašanj. Podjetju Ključarstvo BM smo predlagali, naj čim prej vzpostavi spletno stran in socialna omrežja, poleg tega pa smo podali tudi predloge videza spletne strani in socialnih omrežij. Naša ugotovitev je bila, da bi digitalni marketing podjetju Ključarstvo BM lahko pomagal pri iskanju novih potencialnih strank in nasploh pri pozicioniranju na trgu.
Ključne besede: digitalna marketinška strategija, digitalni marketing, socialna omrežja, podjetje Ključarstvo BM
Objavljeno v DKUM: 19.09.2022; Ogledov: 152; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (13,22 MB)

7.
Marketinško komuniciranje na družbenem omrežju Instagram v slovenskih podjetjih
Lucija Jemenšek, 2022, diplomsko delo

Opis: Družbena omrežja že nekaj časa ne predstavljajo samo digitalnega prostora za deljenje vsebin iz vsakdanjega življenja, temveč so mnoga podjetja v njih prepoznala odlično priložnost za nov marketinško komunikacijski kanal. Ta vizualno privlačen kanal prinaša nove možnosti komuniciranja z odjemalci in s svojimi značilnostmi omogoča tako manjšim, kot večjim podjetjem, hitrejšo rast in pridobivanje prepoznavnosti. Z naraščanjem popularnosti družbenih omrežij, narašča na njih tudi število podjetij in posledično je vse težje doseči večje število odjemalcev. V diplomski nalogi sem raziskovala predvsem kako podjetja komunicirajo na družbenem omrežju Instagram. Glavni namen je bil ugotoviti, kako oblikujejo korake komuniciranja za doseganje ciljev. Z izvedbo intervjujev v štirih slovenskih podjetjih, ki imajo na profilih najmanj 1000 sledilcev, sem prišla do ugotovitev, da so Instagram in nekatera druga družbena omrežja edini marketinško komunikacijski kanal treh od štirih podjetij, pri čemer respondenti menijo, da so njegove poglavitne prednosti predvsem v možnosti velikega dosega, v njegovi interaktivni naravi, brezplačni uporabi in vizualni privlačnosti. Podjetja korake komuniciranja na Instagramu prilagajajo glede na svoje cilje ter samo osebnost blagovne znamke, pri čemer pa se vsa podjetja zavedajo pomena dvosmerne komunikacije z odjemalci ter interaktivnosti, ki podjetjem omogoča, da gradijo na odnosih s sledilci in jih približajo blagovni znamki, z namenom večjega zaupanja podjetju, kar posledično vodi do uresničitev zastavljenih ciljev.
Ključne besede: Marketinško komuniciranje, družbena omrežja, Instagram, digitalni marketing.
Objavljeno v DKUM: 18.08.2022; Ogledov: 253; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Informacijske rešitve digitalnega marketinga na primeru podjetja Kompetentnost d. o. o. : diplomsko delo
Urška Lopert, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili pojem digitalnega marketinga. Opisali smo prednosti in slabosti tovrstnega načina oglaševanja ter podali različne strategije digitalnega marketinga, ki jih uporabljajo podjetja za oglaševanje preko spleta. Za lažje razumevanje smo diplomsko nalogo pisali na primeru podjetja, ki se ukvarja z digitalnim marketingom. Prikazali smo kako v podjetju oglašujejo preko spleta, kakšne strategije uporabljajo in katere so najbolj učinkovite. Pripravili smo tudi prodajni lijak za stranko podjetja, v katerem so prikazane strategije digitalnega marketinga, ki so se v podjetju uporabile za večjo učinkovitost poslovanja. Uporabljene strategije iz prodajnega lijaka smo v empiričnem delu tudi analizirali in predstavili.
Ključne besede: digitalni marketing, prodajni lijak, merjenje uspešnosti digitalnega marketinga, informacijske rešitve
Objavljeno v DKUM: 29.03.2022; Ogledov: 679; Prenosov: 125
.pdf Celotno besedilo (2,95 MB)

9.
Vpliv pandemije COVID-19 na razvoj digitalnega marketinga v izbrani organizaciji
Alen Hodžić, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo preučevali področje pojava pandemije COVID-19 v razvoju digitalnega marketinga v izbrani organizaciji. V teoretičnem delu smo predstavili področja, ki se navezujejo na digitalni marketing, temu pa je sledil empirični del. Tega smo izvedli s pomočjo polstrukturiranega vprašalnika, ki smo uporabili v intevjuju z direktorjem in vodjo marketinga organizacije FIN-TUN d.o.o. V empiričnem delu smo želeli izvedeti čim več o delovanju digitalnega marketinga izbrane organizacije. Zanimalo nas je na kakšen način se je organizacija odzvala na pojav pandemije, kakšne spremembe so doživeli na področju digitalnega marketinga, kaj so spremenili, kakšne so novitete ipd. V raziskavi smo uspeli pridobiti informacije, ki so jasno pokazale, da je podjetje bilo pred pojavom pandemije dobro marketinško usmerjeno. Iz analize intervjujev smo lahko razbrali, da za podjetje pojav pandemije ni povzročil večjih sprememb z izjemo zaprtja restavracije. Na področju digitalnega marketinga pa je prišlo do intenzivne uporabe družabnih omrežij in povezovanja s potencialnimi kupci preko vplivnežev, ki so nagovarjali občinstvo za nakupovanje izdelkov pri njih. Prenovili so tudi spletno stran in spletno trgovino. Ob analizi vseh odgovorov na vprašanja in analizi digitalnih tehnologij, pa smo ob koncu podali naše ugotovitve in predloge za izboljšave na področju digitalnega marketinga. Kot izboljšave smo predlagali zaposlitev dodatne delovne sile na področju marketinga za razbremenitev dela. Na podlagi zaposlitve, tudi izobraževanje novo nastoplih na tem delovnem področju. Predlagali smo tudi dodatno uporabo družbenih omrežij (Tik Tok, YouTube) in pospešeno spremljanje le-teh in dogajanje na spletni strani ter njihovi spletni trgovini.
Ključne besede: digitalni marketing, COVID-19, poslovni svet, spremembe
Objavljeno v DKUM: 05.01.2022; Ogledov: 499; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

10.
Dojemanje nativnega oglaševanja na novičarskih spletnih portalih : magistrsko delo
Demi Stamenković, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo se ukvarjali s preučevanjem dojemanja nativnega oglaševanja na novičarskih spletnih portalih. Avtorji obstoječih raziskav navajajo, da nativni oglasi ustrezajo obliki in funkciji platforme, na kateri se pojavljajo oziroma se zelo dobro zlijejo s to. Ugotovili smo, da imamo v Zakonu o medijih, Slovenskem oglaševalskem kodeksu in Kodeksu društva novinarjev Slovenije zapisano, da mora biti sponzorirana vsebina zmeraj označena, primanjkuje pa jasnih navodil, kako naj bo ta označena. Analiza treh spletnih novičarskih portalov je pokazala, da vsi trije analizirani portali objavljajo nativne oglase, da ima največjo frekvenco objavljanja teh portal zadovoljna.si in da so v veliki večini nativni oglasi zmeraj označeni, do odstopanj pri označevanju pa prihaja le na portalu zadovoljna.si. Zanimalo nas je tudi, ali javnost prepoznava razliko med uredniško vsebino in nativnim oglasom in ugotovili smo, da večina sodelujočih v anketnem vprašalniku uspešno prepozna razliko, vendar pa se je izkazalo, da jih kljub temu večina ne pozna koncepta in termina nativno oglaševanje.
Ključne besede: nativno oglaševanje, digitalni marketing, oglaševanje, novičarski spletni portali
Objavljeno v DKUM: 16.12.2021; Ogledov: 395; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (7,04 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici