| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
NAVIGACIJA IN LOKALIZACIJA MOBILNE PLATFORME DATA Z UPORABO DIGITALNEGA KOMPASA
Uroš Kotnik, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi rešujemo problem navigacije in lokalizacije mobilnih platform s pomočjo digitalnega kompasa. V prvem delu predstavimo zasnovo inteligentne mobilne enote DATA, v inteligentnem okolju DATA. V drugem delu pa predstavimo razvoj digitalnega kompasa, ki z uporabo senzorja magnetnega polja Zemlje in senzorja nagiba, določa usmerjenost mobilne platforme DATA glede na magnetni sever Zemlje. Kompas meri azimut ne glede na njegov nagib. V diplomi smo uporabili eksperimentalno metodo, pri čemer smo merjene rezultate vnašali v tabele in grafe, ter jih primerjali z grafi v priročniku izbranega senzorja in dejansko postavitvijo kompasa.
Ključne besede: inteligentno okolje, mobilna platforma, digitalni kompas, senzor magnetnega polja Zemlje
Objavljeno: 23.05.2013; Ogledov: 1016; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (5,23 MB)

2.
NADGRADNJA SENZORIKE INVALIDSKEGA VOZIČKA VOIC Z DIGITALNIM KOMPASOM
Gregor Tuljak, 2013, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi je opisana nadgradnja senzorike invalidskega vozička VOIC z digitalnim kompasom HMC6352. Na senzorski enoti kompasa je mikrokrmilnik PIC18F358, ki preko vodila I2C komunicira z modulom kompasa, nato pa podatke pošilja preko CAN vodila do glavne enote za CAN komunikacijo in od tam naprej preko RS-232 vodila do osebnega računalnika, na katerem teče program z uporabniškim vmesnikom. Podatki kompasa so uporabljeni v praktični aplikaciji, s katero se voziček samodejno obrne na želen kot. Opisana je izdelava programov za mikrokrmilnik PIC v programu MPLAB IDE in izdelava programa za uporabniški vmesnik in praktično aplikacijo v programu Visual Studio.
Ključne besede: mikrokrmilnik, digitalni kompas, I2C vodilo, CAN vodilo
Objavljeno: 20.09.2013; Ogledov: 953; Prenosov: 81
.pdf Celotno besedilo (3,26 MB)

3.
Digitalno marketinško komuniciranje v turizmu
Tajana Turk, 2019, magistrsko delo

Opis: Digitalni marketing je v današnjem svetu skoraj nepogrešljiv v vsakem podjetju. Tako internet kot uporaba družbenih omrežij sta v zadnjih letih med nami močno narasla. Dejstvo je, da se nahajamo v največjem vzponu digitalne dobe in transformacije. Kam nas bo to pripeljalo in kako daleč se bo vse skupaj razvilo, zaenkrat ostaja še skrivnost. V tem času razcveta digitala pa za podjetja to predstavlja veliko priložnosti. Digitalni marketing uporablja že skoraj vsako podjetje do tiste mere, kot ga poznajo oz. koliko se informirajo o njem. Nekatera podjetja, predvsem manjša, pa gledajo nanj predvsem iz vidika stroškov in mu posvečajo nekoliko manj pozornosti. Večja podjetja, ki se pa poglobijo vanj, spoznajo, da vsebuje veliko več koristnih informacij kot samo stroške, in pridobijo veliko podatkov o uporabnikih in bodočih zvestih kupcih. Nekatera podjetja so veliko pridobila na podlagi digitala, predvsem nove uporabnike, ki se odločajo za nakup in s tem prispevajo k boljšim rezultatom podjetja. Gre predvsem za poznavanje in razumevanje potrošnika in njegovega obnašanja od samega začetka iskanja informacije do končnega nakupa, se pravi spoznamo njegovo celotno nakupno izkušnjo. V magistrski nalogi bomo predstavili razvoj digitalnega marketinškega komuniciranja ter raziskali, kateri so elementi in aktivnosti na tem področju. Spoznali bomo, preko katerih digitalnih marketinških kanalov podjetja komunicirajo in ali bo v prihodnosti digitalni marketing v celoti nadomestil tradicionalni marketing. Raziskali bomo, kako se eno najuspešnejših turističnih podjetij v Sloveniji sooča s tem oz. kako uspešni so na področju digitalnega marketinškega komuniciranja. Spoznali bomo, katera so tista družbena omrežja, ki podjetju prispevajo največ ter kakšne so napovedi in plani za uspešno digitalno pozicijo na trgu.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, digitalni marketing, digitalno marketinško komuniciranje, digitalni marketinški kanali, Kompas d.d.
Objavljeno: 18.07.2019; Ogledov: 55; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (2,50 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici