| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza digitalnega trženjskega komuniciranja podjetja nike
Jelena Petrović, 2024, diplomsko delo

Opis: Z napredkom tehnologije je podjetje Nike prilagodilo svoje trženjske strategije, pri čemer je vse večjo pozornost posvetilo uporabi digitalnih komunikacijskih kanalov. V teoretičnem delu diplomske naloge smo pregledali ključne koncepte in teorije komunikacije v mednarodnem trženju, s posebnim poudarkom na digitalnih komunikacijskih kanalih, kot so družbena omrežja in e-pošta. Analizirali smo njihove značilnosti, prednosti ter izzive, ter raziskali vpliv digitalnih komunikacijskih strategij na prepoznavnost blagovne znamke in prodajo v mednarodnem okolju. Prav tako smo primerjali učinkovitost digitalnih strategij s tradicionalnimi pristopi komuniciranja. V empiričnem delu smo se osredotočili na podjetje Nike, kjer smo pridobili podatke o uporabi različnih digitalnih komunikacijskih kanalov za komuniciranje s ciljnimi trgi. Analizirali smo zbrane podatke ter identificirali ključne dejavnike, ki vplivajo na uspešnost digitalnega komuniciranja podjetja Nike v mednarodnem trženju. Ugotovili smo, da Nike uspešno uporablja digitalne kanale, vendar obstajajo še dodatne priložnosti za izboljšanje učinkovitosti in prilagoditev strategij različnim kulturnim okoljem.
Ključne besede: digitalni kanali komuniciranja, spletna prisotnost, e – poštni marketing, kulturne razlike, Nike
Objavljeno v DKUM: 16.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

2.
Digitalno marketinško komuniciranje
Lucijan Kantoci, 2024, diplomsko delo

Opis: Ljudje preživljajo vedno več časa za malimi ekrani, bodisi mobilniki, računalniki itd. To so podjetja seveda prepoznala, zato vedno več pozornosti usmerjajo v digitalni marketing. Ljudje si z brskanjem po spletu, listanjem po Facebooku, Instagramu … krajšajo čas in se preprosto sprostijo ter odklopijo od realnega stresnega življenja. Med tem brskanjem in listanjem pa našo pozornost zmotijo tudi reklame. V prvem delu diplomskega projekta (teoretični del) bomo spoznali marketing, natančneje digitalni marketing, ter digitalne kanale. Najprej bomo o vseh naštetih povedali nekaj na splošno kasneje pa še predstavili odnos, razlike in primerjave med omenjenima marketingoma. V drugem delu diplomskega projekta (praktični del) bomo predstavili vprašalnik, ki smo ga ustvarili in uporabili za našo raziskavo. Odkrivali smo, kaj je ljudem pomembno pri oglasih, kaj ne, kaj jih pritegne, kaj ne, kako dolgo se ob oglasu zadržijo, kako pogosto se odločijo za nakup, ali je koronavirus kaj vplival na njihovo nakupovanje preko spleta, kateri marketing (tradicionalni ali digitalni) se jim zdi bolj učinkovit, kaj najpogosteje kupujejo preko spleta ipd. V zaključku bomo pregledali zadane hipoteze ter jih potrdili ali ovrgli, predstavili problem digitalnega marketinškega komuniciranja in podali izboljšave.
Ključne besede: digitalno marketinško komuniciranje, oglasi, vprašalnik, digitalni kanali, marketing, digitalni marketing.
Objavljeno v DKUM: 12.06.2024; Ogledov: 205; Prenosov: 91
.pdf Celotno besedilo (3,39 MB)

3.
Analiza spletnega trženja v podjetju Pomurski sejem d.o.o.
Maša Maučec, 2023, diplomsko delo

Opis: Z razvojem tehnologije so podjetja bila primorana spremeniti njihovo trženje. S tem so preoblikovala strategije trženja in se vedno manj osredotočala na tradicionalne oblike trženja, medtem ko je spletno trženje postalo trend in nuja za njihov obstoj. Podjetja zaradi hitrih tehnoloških sprememb pogosto ne izkoristijo vseh priložnosti na področju spletnega trženja, zato smo v diplomskem delu obravnavali spletno trženje na primeru podjetja Pomurski sejem, d.o.o. Analizirali smo njegove trženjske kanale in orodja za posamični trženjski kanal, ki ga podjetje uporablja. V teoretičnem delu diplomskega dela opredeljujemo digitalno trženje in navajamo razlike v primerjavi s spletnim trženjem. Poudarjamo pomembnost prilagoditve aktivnosti spletnega trženja kulturi tujega trga. V empiričnem delu smo ugotavljali in analizirali ključne trženjske kanale in orodja, ki jih uporabljajo v podjetju Pomurski sejem. Ugotovili smo, da je njihovo spletno trženje že razvito, vendar na tem področju še vedno obstajajo neizkoriščene priložnosti podjetja. Strategijo spletnega trženja imajo opredeljeno, vendar ji pogosto ne sledijo na podlagi določenega cilja in je nimajo podrobneje razčlenjene za vsa področja. Z analitičnimi orodji se osredotočajo predvsem na njihov najbolj tradicionalni sejem AGRA. Podjetju predlagamo konsistentno objavljanje vsebine na družbenih omrežjih ter podrobnejšo analizo podatkov z orodji spletnega trženja, ki jih uporabljajo, na osnovi konkretno postavljenih ciljev.
Ključne besede: digitalno trženje, spletno trženje, digitalni trženjski kanali in orodja, družbena omrežja, Pomurski sejem.
Objavljeno v DKUM: 05.10.2023; Ogledov: 390; Prenosov: 123
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

4.
Nasveti kot pomoč pri prodaji v digitalnem marketingu: analiza primera
Janja Plečko, 2019, diplomsko delo

Opis: S pojmom digitalni marketing se danes srečujemo vse več in je eden najpomembnejših faktorjev uspeha vsakega podjetja. Prednosti digitalnega marketinga danes izkoriščajo v skoraj vseh podjetjih, ne glede na njihovo velikost ali lokacijo. Danes ni več vprašanje, digitalni marketing ja ali ne, temveč predstavlja nujno sredstvo, ki ga vsako podjetje potrebuje za svoje poslovanje. Sodobna tehnologija je odprla vrata novim prodajnim potem in oglaševalskim kanalom, sodobnega kupca, ki je vpet v digitalni svet, je potrebno nagovoriti drugače, drugačen pa je tudi način analize rezultatov trženja. V nalogi bom predstavila sam pojem digitalni marketing in njegovo zgodovino oz. razvoj, razliko med spletnim in digitalnim marketingom. Predstavila bom kanale digitalnega marketinga. To so optimizacija za iskalnike (SEO), Content (Vsebinski) marketing, Inbound Marketing (Vhodni marketing), Marketing na družabnih omrežjih (SMM – Social Media Marketing) in Iskalni marketing (SEM – Search Engine Marketing). Srečali se bomo s strategijami marketinga in z orodji za merjenje uspešnosti digitalnega marketinga. Predstavila bom tudi pojem družabni mediji in njihove koristi za podjetja ter ključne medije za tržno komuniciranje. Med te spadajo spletno mesto podjetja, Facebook, Youtube in Instagram. V diplomski nalogi je podrobneje analiziran digitalni marketing na primeru podjetja Flegis d.o.o.
Ključne besede: digitalni marketing, družabni mediji, kanali digitalnega marketinga, tržno komuniciranje, strategije marketinga
Objavljeno v DKUM: 17.12.2019; Ogledov: 1724; Prenosov: 193
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

5.
Konceptualni model merjenja uspešnosti digitalnega marketinga na izbranih digitalnih oglaševalskih kanalih
Eva Roškar, 2019, magistrsko delo

Opis: Digitalni oglasi so vse privlačnejša orodja tržnega komuniciranja, ki na različne načine in na različnih lokacijah v digitalnem svetu dosegajo ciljno usmerjenost. Digitalno oglaševanje pa ne vključuje le iskanja ali prikazovanja oglasov, temveč tudi vse vrste tržnih komunikacij, ki se izvajajo z uporabo spleta ter mobilne tehnologije. Z uporabo digitalnega oglaševanja, ki med drugim omogoča hitro in enostavno distribucijo ter uporabo multimedijskih in dinamičnih vsebin ter njihov nadzor, lahko oglaševalci s potrošniki komunicirajo na povsem drugačen način.
Ključne besede: digitalni marketing, digitalno oglaševanje, oglaševalski kanali, Facebook, Google Display
Objavljeno v DKUM: 18.07.2019; Ogledov: 1387; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (2,06 MB)

6.
Digitalno marketinško komuniciranje v turizmu
Tajana Turk, 2019, magistrsko delo

Opis: Digitalni marketing je v današnjem svetu skoraj nepogrešljiv v vsakem podjetju. Tako internet kot uporaba družbenih omrežij sta v zadnjih letih med nami močno narasla. Dejstvo je, da se nahajamo v največjem vzponu digitalne dobe in transformacije. Kam nas bo to pripeljalo in kako daleč se bo vse skupaj razvilo, zaenkrat ostaja še skrivnost. V tem času razcveta digitala pa za podjetja to predstavlja veliko priložnosti. Digitalni marketing uporablja že skoraj vsako podjetje do tiste mere, kot ga poznajo oz. koliko se informirajo o njem. Nekatera podjetja, predvsem manjša, pa gledajo nanj predvsem iz vidika stroškov in mu posvečajo nekoliko manj pozornosti. Večja podjetja, ki se pa poglobijo vanj, spoznajo, da vsebuje veliko več koristnih informacij kot samo stroške, in pridobijo veliko podatkov o uporabnikih in bodočih zvestih kupcih. Nekatera podjetja so veliko pridobila na podlagi digitala, predvsem nove uporabnike, ki se odločajo za nakup in s tem prispevajo k boljšim rezultatom podjetja. Gre predvsem za poznavanje in razumevanje potrošnika in njegovega obnašanja od samega začetka iskanja informacije do končnega nakupa, se pravi spoznamo njegovo celotno nakupno izkušnjo. V magistrski nalogi bomo predstavili razvoj digitalnega marketinškega komuniciranja ter raziskali, kateri so elementi in aktivnosti na tem področju. Spoznali bomo, preko katerih digitalnih marketinških kanalov podjetja komunicirajo in ali bo v prihodnosti digitalni marketing v celoti nadomestil tradicionalni marketing. Raziskali bomo, kako se eno najuspešnejših turističnih podjetij v Sloveniji sooča s tem oz. kako uspešni so na področju digitalnega marketinškega komuniciranja. Spoznali bomo, katera so tista družbena omrežja, ki podjetju prispevajo največ ter kakšne so napovedi in plani za uspešno digitalno pozicijo na trgu.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, digitalni marketing, digitalno marketinško komuniciranje, digitalni marketinški kanali, Kompas d.d.
Objavljeno v DKUM: 18.07.2019; Ogledov: 1998; Prenosov: 343
.pdf Celotno besedilo (2,50 MB)

7.
Vpliv digitalnega marketinga na spletno prodajo
Monika Ribič, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Danes vse več podjetij uporablja spletne trgovine za prodajo svojih izdelkov in storitev. Naš namen je bil odgovoriti na vprašanje, ali digitalni kanali sploh vplivajo na prodajo. Podjetja svoje izdelke ter storitve oglašujejo preko različnih digitalnih kanalov, zato je zanje ključnega pomena, da izberejo tiste, za katere mislijo, da jim bodo prinesli največji učinek. V teoretičnem delu smo opredelili ključne pojme v povezavi z digitalnim marketingom, prav tako pa smo spoznali pomembne mejnike v razvoju digitalnega marketinga. V nadaljevanju smo se srečali z digitalnim marketinškim spletom, digitalnimi kanali ter strategijami digitalnega marketinga. Seznanili smo se tudi s pojmom spletna prodaja ter njeno zgodovino. V nadaljevanju smo opredelili vrste spletne prodaje ter predstavili ključne elemente za uspešno spletno prodajo. Na kratko pa smo opisali tudi spletno prodajo v Sloveniji. Na koncu teoretičnega dela pa smo ugotavljali povezanost med digitalnim marketingom ter spletno prodajo. V raziskovalnem delu smo analizirali in primerjali odgovore, ki smo jih dobili preko intervjujev. Želeli smo ugotoviti, ali se izbrana podjetja poslužujejo digitalnega marketinga, katere digitalne kanale uporabljajo ter kakšni so učinki. Ugotovili smo, da se vsa izbrana podjetja poslužujejo digitalnega marketinga in uporabljajo podobne digitalne kanale. Pridobljene rezultate smo medsebojno primerjali in jih analizirali. Ugotovili smo, da digitalni marketing v veliki večini pripomore k povečanju prepoznavnosti blagovne znamke ter k zanimanju za izdelke, posledično pa tudi poveča spletno prodajo. Podjetja morajo dobro premisliti, koliko so pripravljena vložiti v digitalni marketing, in premišljeno izbrati prave digitalne kanale, preko katerih bodo oglaševala svoje izdelke in storitve.
Ključne besede: digitalni marketing, digitalni kanali, internet, spletna prodaja, spletna trgovina
Objavljeno v DKUM: 30.08.2018; Ogledov: 4224; Prenosov: 403
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

8.
Marketinško komuniciranje s podporo digitalnih medijev treh turističnih destinacij
Bianca Žitnik, 2017, diplomsko delo

Opis: Cilj marketinškega komuniciranja, ki je pomemben del marketinškega spleta je vzpostaviti stik oz. komunikacijo med organizacijo in odjemalcem. Pri digitalnem marketinškem komuniciranju poteka komuniciranje in interakcija med ponudnikom in odjemalcem z uporabo digitalnih kanalov in informacijsko komunikacijske tehnologije. Mestne turistične destinacije ponujajo hitro rastoč poslovni in kulturni turizem. Lokalne turistične organizacije (v nadaljevanju LTO) Ljubljane, Dunaja in Zagreba so javne organizacije, ki so nastale zaradi vedno večje konkurence na turističnem trgu in skrbijo za promocijo in informiranje turistov (ter organiziranje dogodkov). Kot orodja marketinškega komuniciranja se LTO Ljubljane, Dunaja in Zagreba največ poslužujejo oglaševanja in odnosov z javnostmi. Za svoje marketinško komuniciranje LTO Ljubljane, Dunaja in Zagreba uporabljajo tudi različne digitalne kanale. Glavni digitalni medij treh raziskanih turističnih organizacij je spletna stran. Različno dolge spletne strani ponujajo v številnih tujih jezikih. Sporočila prilagajajo na različno intenzivnem analiziranju ciljnih skupin.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, digitalni kanali, digitalni mediji mestne turistične destinacije, marketinško komuniciranje turističnih destinacij, digitalni marketing
Objavljeno v DKUM: 30.11.2017; Ogledov: 1633; Prenosov: 342
.pdf Celotno besedilo (1,65 MB)

9.
Uvajanje digitalnega marketinga v start up podjetje starta d.o.o.
Tiana Krček, 2017, magistrsko delo

Opis: Vsako podjetje se zaveda pomembnosti trženja in marketinga. V današnjem trendu razvoja interneta in načina razmišljanja uporabnikov ter medijev, ki jih uporabljajo v vsakdanjem življenju, podjetja vsak dan bolj ugotavljajo pomembnost svoje prisotnosti v digitalnih medijih. Tradicionalni marketing se več ne obese tako, kot se je prej. Treba je imeti nov pristop in se prilagajati trendu. Veliko podjetij je že popolnoma implementiralo digitalni marketing, določena so v postopku implementacije. V magistrski nalogi smo do podrobnosti predstavili razsežnosti digitalnega marketinga na splošno: vse, kar podjetje, neodvisno od svoje velikosti, načina poslovanja in izdelka, lahko naredi, da bi doseglo maksimalne rezultate na digitalnem trgu. V nadaljevanju magistrske naloge smo sledili postavljenim hipotezam in predvidevali, da se digitalni marketing razlikuje glede na tip podjetja, razvojno fazo, v kateri podjetje je, in velikost ter karakteristike izdelka in storitev, ki jo podjetje ponuja. Osredotočili smo se na specifičen, na trgu relativno nov tip poslovanja podjetja, start-up podjetje, ki ponuja specifično in trgu neznano storitev. Z raziskovanjem dostopne literature smo prišli do zelo inovativnega pristopa za uvajanje digitalnega marketinga, primernega prav za start-up podjetja, metodologije growth hacking. Predstavili smo vse njene faze, dejavnosti in taktike, ki jih podjetje lahko izvaja v cilju doseganja čim boljših rezultatov prodaje, ter primere dobre prakse. Da bi raziskavo še bolj ozko opredelili, smo izbrali start-up podjetje Starta d.o.o. Najprej smo predstavili specifičnosti start-up podjetij na splošno, potem pa delovanje podjetja Starta d.o.o. Na osnovi specifičnosti storitve, ki jo podjetje ponuja, in razvojne faze, v kateri podjetje trenutno je, ter stanja v podjetju smo skupaj s preostalo ekipo prišli do zaključka, da je metodologija growth hacking primerna. V zaključnem delu magistrske naloge smo predstavili, kako se metodologija growth hacking implementira v podjetje Starta d.o.o. Bistvenega pomena za magistrsko nalogo in za vse, ki se ukvarjajo z digitalnim marketingom in digitalnim marketingom za start-up podjetja, je predstavljanje prilagajanja implementacije digitalnega marketinga specifičnemu načinu poslovanja in specifičnemu izdelku na primeru podjetja Starta d.o.o. V magistrski nalogi so navedeni razlogi za uvajanje vsake posamezne faze in dejavnosti.
Ključne besede: digitalni marketing, growth hacking, start-up podjetja, razsežnosti digitalnega marketinga, uvajanje digitalnega marketinga, kanali prodaje, viralni promet
Objavljeno v DKUM: 24.05.2017; Ogledov: 2167; Prenosov: 372
.pdf Celotno besedilo (3,38 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici