| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uvajanje digitalnih izdelkov na trg
Nuša Steiner, 2023, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se osredotoča na digitalne izdelke. Najprej predstavimo koncept življenjskega cikla izdelka, opredelimo nove izdelke ter opišemo njihov pomen za odjemalce in za uspešno delovanje podjetja. Nadaljujemo z opredelitvijo digitalnih izdelkov, predstavitvijo njihovih značilnosti ter klasificiranjem v tri skupine. Opozorimo na razlikovanje med digitalnimi in digitaliziranimi izdelki. Digitalizirani izdelki so hibridi, saj gre za prvotno fizične izdelke, ki jim je bila dodana digitalna komponenta. V povezavi z digitaliziranimi izdelki omenimo tudi pametne izdelke in internet stvari. Nato se posvetimo uvajanju digitalnih izdelkov na trg in značilnostim njihovega trženja. Opišemo načine ustvarjanja prihodkov z digitalnimi izdelki ter izpostavimo pomembnost posodabljanja takšnih izdelkov. Na koncu predstavimo tudi dva primera dobre prakse uvajanja digitalnih izdelkov na trg, namreč dve franšizi: Talking Tom & Friends in The Sims.
Ključne besede: digitalni izdelki, klasifikacija izdelkov, novi izdelki, uvajanje izdelkov na trg, razvoj izdelkov
Objavljeno v DKUM: 16.10.2023; Ogledov: 170; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (998,18 KB)

2.
Uvajanje spletne trgovine za prodajo ročno narejenih izdelkov na platformi Etsy
Tina Kosi, 2023, diplomsko delo

Opis: Povpraševanje po ročno narejenih izdelkih narašča, hkrati pa je tudi vedno več ustvarjalcev, ki tovrstne izdelke ponujajo. V ta namen se je oblikovalo veliko spletnih platform, ki so namenjene prodaji predvsem tovrstnih izdelkov. Najbolj priljubljena med njimi je spletna platforma Etsy, ki svojim uporabnikom omogoča enostavno uporabo in ponuja veliko funkcij, ki malim podjetnikom omogočajo lažje in učinkovitejše poslovanje. Za uspešno prodajo na tej ali kateri drugi platformi pa je potrebno poskrbeti tudi za prisotnost na družbenih omrežjih. Med temi so za prodajo ročno narejenih izdelkov najprimernejša družbena omrežja Instagram, Facebook, Pinterest in TikTok. Preučili smo posebnosti marketinga, ki je prilagojen ročno narejenim izdelkom. Predstavili smo spletno trgovanje in se osredotočili na spletne platforme, ki so prilagojene trgovanju z ročno narejenimi izdelki, pri čemer smo podrobneje predstavili spletno platformo Etsy in se dotaknili nekaj alternativnih platform. Raziskali smo digitalni marketing in predstavili družbena omrežja, ki so najprimernejša za promoviranje ročno narejenih izdelkov. Preučili smo funkcije, ki jih spletna platforma Etsy omogoča za lažje poslovanje. Na spletni platformi Etsy smo vzpostavili spletno trgovino za samozaposlenega v kulturi, v okviru česar smo opredelili ciljno občinstvo, izbrali skupine izdelkov za prodajo, pripravili marketinško gradivo za objavo, odprli spletno trgovino in izvedli aktivnosti na družbenih omrežjih. Analizirali smo rezultate prodaje in rezultate aktivnosti na družbenih omrežjih.
Ključne besede: ročno narejeni izdelki, spletno trgovanje, digitalni marketing, Etsy, vzpostavitev spletne trgovine
Objavljeno v DKUM: 05.10.2023; Ogledov: 173; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (2,49 MB)

3.
Razvijanje digitalnih izdelkov
Aleksandar Toplichanski, 2023, diplomsko delo

Opis: Razvoj digitalnih izdelkov se nanaša na uporabniške izkušnje, ki temeljijo na programski opremi in jih delno ali v celoti izboljšujejo. Razvoj digitalnih izdelkov je obsežen proces, saj se od države do države razlikuje. Pomembo je, da ljudje narekujejo kakšne izdelke potrebuje trg. Za učinkovitejši vstop na trg obstajajo različne vrste digitalnih izdelkov, ki imajo svoje unikatne načine razvijanja. Primarna poslovna prednost razvoja digitalnih izdelkov je dobava izdelka, ki uporablja najnovejšo in najprimernejšo tehnologijo za povečanje uporabniške izkušnje. Druga prednost je razširljivost: ko se potrebe uporabnikov in razpoložljivost programske opreme razvija, lahko digitalni izdelki storijo enako – nenehno se izboljšujejo, da bi izpolnili naraščajoča pričakovanja uporabnikov (Cognizant, 2022). Pomembno je vedeti, kako se digitalni izdelki razvijajo, da lahko dobimo širšo sliko o tem, kako je sedanja družba bolj informirana in ve, kaj naroča. S pomočjo te raziskave bomo naredili podrobno analizo o tem, kako razviti digitalni izdelek od začetka – od ideje, pa vse do konca, ko poteka podpora in spremljanje uspeha. V diplomski nalogi je bila narejena širša analiza, da bi ugotovili, kako slovenska in globalna podjetja, kot na primer Pwc, Schneider, Google, Apple in T2, razvijajo digitalne produkte in kaj jih naredi pristne.
Ključne besede: Digitalni izdelki, digitalno okolje, razvijanje, proces.
Objavljeno v DKUM: 30.08.2023; Ogledov: 151; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (1,75 MB)

Iskanje izvedeno v 1.32 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici