1. DIGITALNA OJAČEVALNA NAPRAVA ZA NAGLUŠNE OSEBEMiha Laba, 2016, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo opisuje zasnovo, načrtovanje in izdelavo digitalne ojačevalne naprave za naglušne osebe. Večina slušnih aparatov je načrtovana tako, da ne ojačujejo nizkih fekvenc, ampak samo srednje in visoke (od 1500 Hz naprej), zato sem se odločil izdelati napravo, ki ojačuje celotni slišni spekter. Namen naprave je zagotoviti verodostojno ojačanje čim širšega spektra zvokov iz okolice. V diplomskem delu je opisan celoten postopek od zasnove do izdelave prototipa, vse meritve in končni izdelek. Ključne besede: avdio ojačevalnik, D razred, digitalni avdio, naglušnost Objavljeno v DKUM: 28.09.2016; Ogledov: 1625; Prenosov: 119 Celotno besedilo (5,83 MB) |
2. KOMPETENTNOST VZGOJITELJEV PREDŠOLSKIH OTROK NA PODROČJU INFORMACIJSKO KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJEŠtefania Takač, 2010, diplomsko delo Opis: Danes si življenja brez medijev tako rekoč ne moremo več zamišljati. Mediji nas spremljajo na vsakem koraku. S tiskanimi mediji se srečajo otroci že v predšolskem obdobju, četudi sami se ne obvladajo branja in pisanja. Tudi z radiem in drugimi avdio-mediji, kot so kasetofoni in CD-predvajalniki, se predšolski otroci pogosto srečujejo.
Od vpliva, zgleda in prenašanja znanja odraslih je namreč odvisno, kako se bodo otroci vključevali v svet medijev, kako bo potekalo njihovo medijsko opismenjevanje.
Namen diplomskega dela je proučiti razumevanje in prisotnost informacijsko — komunikacijske tehnologije pri delu s predšolskimi otroki, kompetentnost vzgojiteljev predšolskih otrok na področju informacijsko — komunikacijske tehnologije. Zanima nas tudi , ali ima vzgojitelj predšolskih otrok v svojem poklicnem šolanju dovolj možnosti za pridobitev kompetenc za uspešno delo z informacijsko — komunikacijsko tehnologijo in njeno nadaljnjo uporabo; ter kako vzgojitelji predšolskih otrok svoje znanje na področju informacijsko — komunikacijske tehnologije vključujejo v vzgojno delo.
Izvedba diplomskega dela je razdeljena na tri dele. V prvem delu bomo predstavili teoretična izhodišča. V drugem, empiričnem delu, sledi metodologija dela, kjer bomo predstavili hipoteze. V zadnjem delu pa sledi interpretacija rezultatov, dobljenih s pomočjo anketnega vprašalnika, ki smo ga posredovali naključno izbranim vrtcem. Ključne besede: IKT, IKT kompetenca, digitalni mediji, avdio-medijske dejavnosti v vrtcu, medijska pismenost, zgodovina razvoja IKT, IKT v izobraževanju, otrok in mediji, razumevanje in prisotnost IKT pri delu s predšolskimi otroki, IKT kompetentnost vzgojiteljev predšolskih otrok. Objavljeno v DKUM: 18.05.2010; Ogledov: 4432; Prenosov: 988 Celotno besedilo (3,12 MB) |
3. Digitalni zvok : diplomska naloga univerzitetnega študijskega programaBoštjan Imperl, 2003, diplomsko delo Ključne besede: digitalni zvok, zvok, sluh, A/D pretvorba, frekvenca vzorčenja, kvantizacija, digitalno avdio urejanje, Dolby Objavljeno v DKUM: 15.04.2008; Ogledov: 5354; Prenosov: 912 Celotno besedilo (2,59 MB) |
4. Multimedija na osebnih računalnikih : diplomsko delo visokošolskega študijaNikola Šopar, 1996, diplomsko delo Ključne besede: računalništvo, multimedija, digitalni avdio, digitalni video, računalniška grafika, računalniška animacija, MPEG, MIDI, MPC/MME, Delphi Objavljeno v DKUM: 26.07.2007; Ogledov: 3161; Prenosov: 0 |