| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Stopnja digitalne zrelosti slovenskih podjetij
Mateja Orešek, 2020, magistrsko delo

Opis: Ker v današnjem času digitalne tehnologije drastično preoblikujejo industrijo v vseh panogah, si mnoga podjetja prizadevajo za obsežne spremembe, da bi ujela prednosti teh trendov, ali preprosto, da bi bila v koraku s konkurenti. Digitalna preobrazba je kulturna, organizacijska in operativna sprememba organizacije, industrije ali ekosistema s pametnim povezovanjem digitalnih tehnologij, procesov in kompetenc na vseh ravneh in funkcijah na stopenjski in strateški način. V teh tezah podrobneje opisujemo model digitalne zrelosti podjetij in naklonjenost digitalni transformaciji. V skladu s tem preučujemo anketna poročila slovenskih podjetij, da ugotovimo razmerja med digitalno zrelostjo in industrijo podjetja (IT oziroma ne-IT) ter velikostjo podjetja in naložbami v zvezi z digitalizacijo. Zanimivo je, da v vseh treh pregledanih temah raven korelacije ni statistično pomembna. Rezultati magisterskega dela so zato pomembni za nadaljnje raziskave za ugotavljanje razmerja med lastnostmi digitalizacije v podjetju.
Ključne besede: Digitalna preobrazba, digitalna zrelost, digitalizacija, stopnja zrelosti, Slovenska podjetja
Objavljeno: 09.11.2020; Ogledov: 147; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (849,04 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici