| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
NADREALISTIČNA DIGITALNA FOTOMANIPULACIJA
Denis Jurić, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je bila obravnavana nadrealistična digitalna fotomanipulacija. Namen naloge je bil predstavitev nadrealizma kot umetniškega gibanja zgodnjega dvajsetega stoletja in primerjava le-tega z digitalno nadrealistično umetnostjo sodobnih umetnikov. Predstavljeni sta klasična fotomanipulacija v nadrealizmu ter sodobna nadrealistična digitalna fotomanipulacija. V teoretičnem delu so predstavljeni avtorji, njihova dela ter postopki oblikovanja tako klasične kakor tudi digitalne fotomanipulacije. Izpostavljene so tehnološke možnosti in pristopi k ustvarjanju nadrealistične digitalne umetnosti. Predstavljeni so odgovori na ključna vprašanja o tem, ali sodobni nadrealistični umetniki uporabljajo enake pristope za črpanje idej za svoja dela, kot so jih njihovi predhodniki, ter ali lahko najdemo tematske povezave med nadrealističnimi deli iz preteklosti in sodobnimi deli. Naloga opisuje možnosti in fleksibilnost pri ustvarjanju fotomanipulacije kot samostojnega likovnega dela. Praktični del zajema predstavitev lastnih del, ustvarjalni postopek ter uporabljeno strojno in programsko opremo.
Ključne besede: fotografija, nadrealizem, fotomanipulacija, digitalna temnica, računalniška obdelava fotografij
Objavljeno v DKUM: 16.09.2016; Ogledov: 1632; Prenosov: 212
.pdf Celotno besedilo (6,12 MB)

2.
DIGITALNA TEMNICA
Anja Šilec, 2012, diplomsko delo

Opis: Obdelovanje fotografij v času klasične fotografije je bilo namenjeno izključno za redke strokovnjake. Danes pa je obdelava fotografij s pomočjo digitalne fotografije in računalnikov dostopna skoraj vsakomur. V diplomskem delu bomo predstavili, da digitalna fotografija ne odpira vrat samo fotografiranju, temveč omogoča tudi vstop v svet obdelave fotografij. Problem, ki ga bomo v diplomskem delu obravnavali, je ta, da se podrobneje seznanimo z digitalno fotografijo, njeno obdelavo in z različnimi programi, ki nam to omogočajo.
Ključne besede: digitalna fotografija, digitalizacija, digitalna temnica, obdelava digitalnih fotografij
Objavljeno v DKUM: 18.12.2012; Ogledov: 5930; Prenosov: 333
.pdf Celotno besedilo (4,01 MB)

3.
PRIMERJAVA UPORABNOSTI PROGRAMOV GIMP IN PAINT.NET V DIGITALNI TEMNICI
David Fidler, 2010, diplomsko delo

Opis: Izhodišče raziskave je digitalna temnica in programska oprema, uporabljena v digi-talni fotografiji za obdelovanje digitalnih slik oziroma fotografij. V digitalni temnici so omogočeni posegi, kot so povečava, obrezovanje, osvetljevanje, senčenje in drugi procesi, s katerimi popravljamo napake, spreminjamo ali dopolnjujemo parametre. V teoretičnem delu razložimo osnove računalniške grafike in digitalne temnice in na kratko predstavimo programa Paint.NET in GIMP, ki smo ju izbrali za delo v digitalni temnici. V raziskavi z izbranimi orodji za obdelavo digitalnih fotografij analiziramo različnost obravnavanih programov tako po zmogljivosti, hitrosti, zahtevnosti kot po preglednosti. Pri delu z orodji (obrezovanje, vrtenje, spreminjanje velikosti, kontrasta, tona in bar-ve, dodajanje pridiha, okvirja, besedila, popravljanja rdečih oči in sestavljanje pano-ramskega posnetka) ocenjujemo kakšna je pomoč pri posameznem ukazu (kom-pleksnost), preglednost, število potrebnih potez (klikov) za izvedbo, hitrost izvedbe in končni efekt. Postopke dela prikažemo na podlagi analiz, v obliki tabel in slik. V zaključku povzamemo ugotovitve raziskave, navedemo prednosti in slabosti pro-gramov Paint.NET in GIMP, ki smo jih spoznali med uporabo programov. Spregovo-rimo še o ozadjih, potrebnih za delovanje obeh programov in sicer o nameščanju, delovanju, učinkovitosti in o grafičnih vmesnikih. S splošno primerjavo in sprotno ter končno oceno oziroma presojo ugotovimo kateri od programov je primernejši za delo v digitalni temnici.
Ključne besede: računalniška grafika, rastrska grafika, digitalna temnica, Paint.NET, GIMP
Objavljeno v DKUM: 17.01.2011; Ogledov: 3056; Prenosov: 291
.pdf Celotno besedilo (5,11 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici