| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Digitalni marketing v podjetju Talon d.o.o.
Maj Tavčar, 2023, diplomsko delo

Opis: Digitalni marketing je zaradi hitro razvijajočih se tehnologij v zadnjem času doživel veliko porast. Prodrl je v skoraj vsako nišo podjetništva. Namen diplomske naloge je bil analizirati ter izboljšati digitalno prezenco podjetja Talon d.o.o, ki operira v sferi odkupa in prodaje vozil. V teoretičnem delu smo se osredotočili na pomen digitalnega marketinga ter njegovo uporabo. Raziskali ter predstavili smo tako zgodovino kot najnovejše pristope k digitalnemu marketingu. V raziskavi smo opravili intervju z direktorjem ter analizirali začetno pozicijo podjetja v digitalnem svetu. Rezultate smo s pomočjo raziskovalnih vprašanj ovrednotili ter začeli z implementacijo digitalnih marketinških strategij. Ugotovili smo, da digitalni marketing podjetju prinaša rast na vseh področjih, zato smo svetovali, da podjetje Talon d.o.o. nadaljuje s testiranjem, implementiranjem in prilagajanjem digitalnih marketinških strategij.
Ključne besede: digitalni marketing, odkup in prodaja vozil, družbena omrežja, digitalna strategija
Objavljeno v DKUM: 17.10.2023; Ogledov: 239; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (2,70 MB)

2.
Digitalna marketinška strategija za podjetje ključarstvo BM
Katja Maselj, 2022, diplomsko delo

Opis: V zadnjem času smo priča izjemno hitremu razvoju digitalnih tehnologij, zato je dobra digitalna marketinška strategija v podjetju vse pomembnejša. Naš namen je bil prikazati ustrezno digitalno marketinško strategijo za podjetje Ključarstvo BM. V teoretičnem delu smo na temelju pregleda domače in tuje literature opredelili digitalni marketing z njegovimi prednostmi in slabostmi ter predstavili posamezne strategije. Nato smo se dotaknili še socialnih omrežij, kjer smo se osredotočili predvsem na Facebook, Instagram in TikTok. V raziskovalnem delu smo predstavili podjetje Ključarstvo BM ter izvedli dve metodi spraševanja – najprej anketo in nato še intervju z direktorjem podjetja Ključarstvo BM. Dobljene rezultate smo med seboj primerjali in analizirali s pomočjo raziskovalnih vprašanj. Podjetju Ključarstvo BM smo predlagali, naj čim prej vzpostavi spletno stran in socialna omrežja, poleg tega pa smo podali tudi predloge videza spletne strani in socialnih omrežij. Naša ugotovitev je bila, da bi digitalni marketing podjetju Ključarstvo BM lahko pomagal pri iskanju novih potencialnih strank in nasploh pri pozicioniranju na trgu.
Ključne besede: digitalna marketinška strategija, digitalni marketing, socialna omrežja, podjetje Ključarstvo BM
Objavljeno v DKUM: 19.09.2022; Ogledov: 642; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (13,22 MB)

3.
Digitalna transformacija v gradbeništvu
Damijana Dušak, 2022, magistrsko delo

Opis: Digitalna transformacija se z razlogom ponaša z nazivom četrta industrijska revolucija. Prelomne tehnologije, kot so velike količine podatkov, poslovanje v oblaku, internet stvari, delo na daljavo, tehnologija veriženja blokov, omogočajo gospodarskim panogam nesluten napredek v vseh panogah. Z vpeljavo novih tehnologij v poslovne procese se drastično spreminja način dela in poslovna kultura. Podjetja, ki v proces digitalne transformacije ne zmorejo ali ne želijo, na tržišču izgubljajo konkurenčno prednost. V gradbeni panogi so procesi med manj informatiziranimi, kar velja tudi na globalni ravni. Gradbena podjetja se zelo oklepajo klasičnih tehnologij. V gradbeni panogi procesi potekajo drugače kot v preostalih vejah industrije. Vsak projekt v gradbeništvu je enkraten in neponovljiv, zato je delo težko vkalupiti v module celovitih rešitev novih tehnologij. Kljub temu pa je v procesih moč najti elemente, ki se iz projekta v projekt ponavljajo in na njih graditi digitalno transformacijo. V magistrskem delu smo raziskali in opisali digitalno transformacijo na splošno, proces izvajanja strategij s projekti. Predstavili smo tudi elemente informacijskega sistema s poudarkom na projektno informacijskem sistemu ter digitalno transformacijo v gospodarski panogi gradbeništva v Sloveniji. Dejstvo je, da gradbeništvo v digitalni transformaciji zaostaja za preostalimi gospodarskimi panogami. Zato bo potrebnega še veliko dela z osveščanjem izvajalcev in naročnikov, investitorjev.
Ključne besede: digitalna transformacija, strategija, obvladovanje projektov, projektno informacijski sistemi, gradbeništvo, MS Project
Objavljeno v DKUM: 30.06.2022; Ogledov: 641; Prenosov: 98
.pdf Celotno besedilo (4,51 MB)

4.
Digitalizacija in digitalna strategija
Teo Toplak, 2021, diplomsko delo

Opis: V času v katerem živimo so digitalne tehnologije v razmahu. Sedaj pa se je začel trend digitalne transformacije. Četrta industrijska revolucija prinaša spremembe v življenjski dobi naših podjetij. Poslovni procesi in tehnologija v podjetjih so zastareli, počasni in stroškovno preveč obremenjujoči. Z digitalizacijo in digitalno transformacijo podjetja se nadgradijo poslovni procesi, uredijo se podatki, zmanjšajo se stroški, zvišajo se prihodki in kompetence zaposlenih, ter pozitivno vplivamo na okolje. Digitalna transformacija podjetja je pomemben faktor v obstoju podjetja, saj velik pomen na transformacijo podjetja daje tudi država, katera skozi javne razpise financira projekte digitalne transformacije. Vsi ti dejavniki, vse te spremembe katere pridobimo s digitalno transformacijo nam pomagajo pri gradnji blagovne znamke in imidža podjetja. Na naslednjih nekaj straneh je predstavljena digitalizacija v širšem pomenu in vpliv le-te na poslovne procese v podjetjih ali organizacijah.
Ključne besede: digitalizacija, digitalna strategija, industrija 4.0, informacijske rešitve, digitalna transformacija
Objavljeno v DKUM: 08.11.2021; Ogledov: 1292; Prenosov: 244
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

5.
Učinkovita strategija digitalnega marketinga na primeru gostinskega podjetja : diplomsko delo
Anita Grgić, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu Učinkovita strategija digitalnega marketinga na primeru gostinskega podjetja smo obravnavali teorijo digitalnega marketinga in digitalno marketinško strategijo na praktičnem primeru. Preučevali smo že opravljene raziskave s področja marketinga ter uporabo inovativnih metod in tehnik v praksi. Analizirali smo digitalni marketing podjetja LH-G, d. o. o., in pripravili strategijo digitalnega marketinga z namenom, da podjetje optimizira prepoznavnost svoje znamke ter izboljša prodajo. V prvem delu smo predstavili osnove digitalnega marketinga, njegove elemente in prednosti. V drugem delu smo analizirali marketing na družbenih omrežjih ter spletni strani, pripravili predlog marketinške strategije, ki zajema družbena omrežja, spletno stran in e-mail marketing, in analizirali rezultate lastne raziskave. Podali smo predloge za nadaljnje raziskovanje uporabnosti digitalnega marketinga za gostinsko podjetje.
Ključne besede: digitalni marketing, družbena omrežja, digitalna marketinška strategija
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 953; Prenosov: 179
.pdf Celotno besedilo (1,80 MB)

6.
Digitalna marketinška strategija družinskega podjetja Boltez d.o.o.
Petra Boltez, 2021, diplomsko delo

Opis: V sodobnem svetu je vloga digitalne marketinške strategije vse bolj pomembna, saj je na trgu vse več podjetij. Tako v večjih organizacijah kot tudi v družinskih podjetjih digitalizacija marketinških procesov prinaša mnogo koristi. Naš namen je bil prikazati ustrezno digitalno marketinško strategijo za družinsko podjetje Boltez d.o.o. V teoretičnem delu smo s pomočjo strokovne literature domačih in tujih avtorjev prikazali osnove digitalnega marketinga in strategij ter marketinga v družinskih podjetjih. V raziskovalnem delu smo podrobno predstavili družinsko podjetje Boltez d.o.o in naredili posnetek obstoječega stanja digitalnega marketinga. Za potrebe raziskave smo zbrali podatke s pomočjo kvantitativne analize in jih uporabili pri nadaljnjem intervjuju z direktorjem in odgovornim za marketing v podjetju. Dobljene rezultate smo med seboj primerjali in analizirali. Želeli smo pridobiti čim več podatkov za podajanje ustrezne digitalne marketinške strategije. Družinskemu podjetju Boltez d.o.o. smo svetovali, da začne z aktivno promocijo na spletu in na socialnih omrežjih, hkrati smo zapisali tudi nekaj predlogov. Ugotovili smo, da bi jim digitalni marketing pomagal pri sami prepoznavnosti blagovne znamke, pozicioniranju na trgu in pri iskanju novih potencialnih strank.
Ključne besede: digitalna marketinška strategija, digitalni marketing, družinsko podjetje, Boltez d.o.o.
Objavljeno v DKUM: 21.07.2021; Ogledov: 1128; Prenosov: 239
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

7.
Digitalna transformacija
Dragana Jovanović, 2020, diplomsko delo

Opis: Danes morajo podjetja slediti trendom, če želijo ostati konkurenčna na trgu. Digitalna transformacija je primer takega trenda. V diplomski nalogi predstavljamno, kaj je digitalna transformacija in katere prednosti prinaša, katere digitalne strategije poznamo in kako jih ustvariti, prikazali pa bomo tudi uspešne primere uvedbe oz. implementacije digitalne strategije v podjetje. Cilj diplomske naloge je ugotoviti, kdo je kriv za neuspešno transformacijo in kako digitalna transformacija vpliva na rast in razvoj podjetja. Sklenili smo, da digitalna transformacija podjetju prinaša veliko koristi in da pozitivno vpliva na njegov rast in razvoj. Preoblikuje poslovne procese in s tem vpliva na učinkovitost zaposlenih. Za neuspeh uvedbe oz. implementacije ni kriva ena oseba. Problem je organiziranost; projekt uvedbe mora biti natančno opredeljen, lahko je razdeljen tudi na dele. Sklenemo, da je transformacija podjetja iz tradicionalnega v moderno težek in zapleten proces, ki se ga mora lotiti vsako podjetje.
Ključne besede: digitalna transformacija, digtalna strategija
Objavljeno v DKUM: 18.11.2020; Ogledov: 1335; Prenosov: 267
.pdf Celotno besedilo (982,43 KB)

8.
MOŽNOSTI RAZVOJA FOTOGRAFSKE DEJAVNOSTI V OKOLJU NOVIH MEDIJEV
Karina Laura, 2013, diplomsko delo

Opis: Razvoj sodobnih tehnologij omogoča skoraj neskončne možnosti fotografiranja, prikazovanja, oblikovanja in distribucije fotografije. Uporabniki lahko navdušeno spremljajo vsakodnevne novosti, medtem ko se ponudniki profesionalnih storitev ubadajo z mislijo, kaj še ponuditi. V diplomski nalogi smo naredili pregled dejanskih sprememb, ki jih je neposredno povzročila digitalna revolucija. Z namenom, da izbranemu podjetju pomagamo oblikovati nova izhodišča za razvoj, smo zbrali tudi poslovne in komunikacijske strategije. V zadnjem delu diplomske naloge smo analizirali podjetje Foto Laura, njihove potrošnike in konkurente. Na podlagi izsledkov smo pripravili predloge za izboljšanje poslovanja in predloge uporabe komunikacijskih strategij z orodji in taktikami.
Ključne besede: digitalna revolucija, fotografija, komunikacije podjetja, poslovna strategija
Objavljeno v DKUM: 13.08.2013; Ogledov: 4742; Prenosov: 170
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

Iskanje izvedeno v 1.55 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici