1. Digitalna preobrazba v srednje velikem podjetjuNina Bučinel, 2024, magistrsko delo Opis: Magistrsko delo "Digitalna preobrazba v srednje velikem podjetju" preučuje vpliv digitalne preobrazbe na podjetje, ki se ukvarja s trgovino in večkanalnim poslovanjem s kupci v Srednji in Vzhodni Evropi. Osredotoča se na analizo organiziranosti informacijskega oddelka ter njegove vloge pri doseganju strateških ciljev podjetja skozi digitalno preobrazbo. Naloga izpostavlja vpliv sodobnih sprememb in izzivov na poslovni svet, še posebej po izbruhu pandemije Covid-19. Predstavi prilagoditev poslovne in IT strategije podjetja, vključno z uvedbo hibridnega dela in novih tehnologij. Teoretični del se posveča definiciji digitalne preobrazbe, njenemu pomenu, koristim in ključnim izzivom. Predstavi metodologijo in orodja za oceno stopnje zrelosti digitalne preobrazbe. Empirični del analizira organiziranost informacijskega oddelka, pregleda digitalno strategijo podjetja in implementacijo digitalne preobrazbe. Za oceno napredka se uporabi orodje za merjenje zrelosti. Zaključek ugotavlja napredek podjetja v digitalni preobrazbi, vendar izpostavi nekatere nezadovoljivosti in potrebo po prilagoditvah strategije. Predstavi predloge za izboljšave in kritično oceno uporabljenega orodja. Naloga prispeva k razumevanju vpliva digitalne preobrazbe v srednje velikih podjetjih ter k smernicam za uspešno implementacijo in spremljanje digitalnih strategij v prihodnosti. Ključne besede: Digitalna preobrazba, digitalna strategija, digitalna zrelost podjetja, avtomatizacija procesov, večkriterijski model. Objavljeno v DKUM: 28.01.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 43
Celotno besedilo (991,07 KB) |
2. Digitalni marketing v podjetju Talon d.o.o.Maj Tavčar, 2023, diplomsko delo Opis: Digitalni marketing je zaradi hitro razvijajočih se tehnologij v zadnjem času doživel veliko porast. Prodrl je v skoraj vsako nišo podjetništva. Namen diplomske naloge je bil analizirati ter izboljšati digitalno prezenco podjetja Talon d.o.o, ki operira v sferi odkupa in prodaje vozil.
V teoretičnem delu smo se osredotočili na pomen digitalnega marketinga ter njegovo uporabo. Raziskali ter predstavili smo tako zgodovino kot najnovejše pristope k digitalnemu marketingu. V raziskavi smo opravili intervju z direktorjem ter analizirali začetno pozicijo podjetja v digitalnem svetu. Rezultate smo s pomočjo raziskovalnih vprašanj ovrednotili ter začeli z implementacijo digitalnih marketinških strategij.
Ugotovili smo, da digitalni marketing podjetju prinaša rast na vseh področjih, zato smo svetovali, da podjetje Talon d.o.o. nadaljuje s testiranjem, implementiranjem in prilagajanjem digitalnih marketinških strategij. Ključne besede: digitalni marketing, odkup in prodaja vozil, družbena omrežja, digitalna strategija Objavljeno v DKUM: 17.10.2023; Ogledov: 404; Prenosov: 86
Celotno besedilo (2,70 MB) |
3. Digitalna marketinška strategija za podjetje ključarstvo BMKatja Maselj, 2022, diplomsko delo Opis: V zadnjem času smo priča izjemno hitremu razvoju digitalnih tehnologij, zato je dobra digitalna marketinška strategija v podjetju vse pomembnejša. Naš namen je bil prikazati ustrezno digitalno marketinško strategijo za podjetje Ključarstvo BM.
V teoretičnem delu smo na temelju pregleda domače in tuje literature opredelili digitalni marketing z njegovimi prednostmi in slabostmi ter predstavili posamezne strategije. Nato smo se dotaknili še socialnih omrežij, kjer smo se osredotočili predvsem na Facebook, Instagram in TikTok. V raziskovalnem delu smo predstavili podjetje Ključarstvo BM ter izvedli dve metodi spraševanja – najprej anketo in nato še intervju z direktorjem podjetja Ključarstvo BM. Dobljene rezultate smo med seboj primerjali in analizirali s pomočjo raziskovalnih vprašanj.
Podjetju Ključarstvo BM smo predlagali, naj čim prej vzpostavi spletno stran in socialna omrežja, poleg tega pa smo podali tudi predloge videza spletne strani in socialnih omrežij. Naša ugotovitev je bila, da bi digitalni marketing podjetju Ključarstvo BM lahko pomagal pri iskanju novih potencialnih strank in nasploh pri pozicioniranju na trgu. Ključne besede: digitalna marketinška strategija, digitalni marketing, socialna omrežja, podjetje Ključarstvo BM Objavljeno v DKUM: 19.09.2022; Ogledov: 837; Prenosov: 142
Celotno besedilo (13,22 MB) |
4. Digitalna transformacija v gradbeništvuDamijana Dušak, 2022, magistrsko delo Opis: Digitalna transformacija se z razlogom ponaša z nazivom četrta industrijska revolucija.
Prelomne tehnologije, kot so velike količine podatkov, poslovanje v oblaku, internet
stvari, delo na daljavo, tehnologija veriženja blokov, omogočajo gospodarskim
panogam nesluten napredek v vseh panogah. Z vpeljavo novih tehnologij v poslovne
procese se drastično spreminja način dela in poslovna kultura. Podjetja, ki v proces
digitalne transformacije ne zmorejo ali ne želijo, na tržišču izgubljajo konkurenčno
prednost. V gradbeni panogi so procesi med manj informatiziranimi, kar velja tudi na
globalni ravni. Gradbena podjetja se zelo oklepajo klasičnih tehnologij. V gradbeni
panogi procesi potekajo drugače kot v preostalih vejah industrije. Vsak projekt v
gradbeništvu je enkraten in neponovljiv, zato je delo težko vkalupiti v module celovitih
rešitev novih tehnologij. Kljub temu pa je v procesih moč najti elemente, ki se iz
projekta v projekt ponavljajo in na njih graditi digitalno transformacijo. V magistrskem
delu smo raziskali in opisali digitalno transformacijo na splošno, proces izvajanja
strategij s projekti. Predstavili smo tudi elemente informacijskega sistema s poudarkom
na projektno informacijskem sistemu ter digitalno transformacijo v gospodarski panogi
gradbeništva v Sloveniji. Dejstvo je, da gradbeništvo v digitalni transformaciji zaostaja
za preostalimi gospodarskimi panogami. Zato bo potrebnega še veliko dela z
osveščanjem izvajalcev in naročnikov, investitorjev. Ključne besede: digitalna transformacija, strategija, obvladovanje projektov, projektno
informacijski sistemi, gradbeništvo, MS Project Objavljeno v DKUM: 30.06.2022; Ogledov: 822; Prenosov: 138
Celotno besedilo (4,51 MB) |
5. Digitalizacija in digitalna strategijaTeo Toplak, 2021, diplomsko delo Opis: V času v katerem živimo so digitalne tehnologije v razmahu. Sedaj pa se je začel trend digitalne transformacije. Četrta industrijska revolucija prinaša spremembe v življenjski dobi naših podjetij. Poslovni procesi in tehnologija v podjetjih so zastareli, počasni in stroškovno preveč obremenjujoči. Z digitalizacijo in digitalno transformacijo podjetja se nadgradijo poslovni procesi, uredijo se podatki, zmanjšajo se stroški, zvišajo se prihodki in kompetence zaposlenih, ter pozitivno vplivamo na okolje. Digitalna transformacija podjetja je pomemben faktor v obstoju podjetja, saj velik pomen na transformacijo podjetja daje tudi država, katera skozi javne razpise financira projekte digitalne transformacije. Vsi ti dejavniki, vse te spremembe katere pridobimo s digitalno transformacijo nam pomagajo pri gradnji blagovne znamke in imidža podjetja. Na naslednjih nekaj straneh je predstavljena digitalizacija v širšem pomenu in vpliv le-te na poslovne procese v podjetjih ali organizacijah. Ključne besede: digitalizacija, digitalna strategija, industrija 4.0, informacijske rešitve, digitalna transformacija Objavljeno v DKUM: 08.11.2021; Ogledov: 1521; Prenosov: 291
Celotno besedilo (1,19 MB) |
6. Učinkovita strategija digitalnega marketinga na primeru gostinskega podjetja : diplomsko deloAnita Grgić, 2021, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu Učinkovita strategija digitalnega marketinga na primeru gostinskega podjetja smo obravnavali teorijo digitalnega marketinga in digitalno marketinško strategijo na praktičnem primeru. Preučevali smo že opravljene raziskave s področja marketinga ter uporabo inovativnih metod in tehnik v praksi. Analizirali smo digitalni marketing podjetja LH-G, d. o. o., in pripravili strategijo digitalnega marketinga z namenom, da podjetje optimizira prepoznavnost svoje znamke ter izboljša prodajo. V prvem delu smo predstavili osnove digitalnega marketinga, njegove elemente in prednosti. V drugem delu smo analizirali marketing na družbenih omrežjih ter spletni strani, pripravili predlog marketinške strategije, ki zajema družbena omrežja, spletno stran in e-mail marketing, in analizirali rezultate lastne raziskave. Podali smo predloge za nadaljnje raziskovanje uporabnosti digitalnega marketinga za gostinsko podjetje. Ključne besede: digitalni marketing, družbena omrežja, digitalna marketinška strategija Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 1178; Prenosov: 207
Celotno besedilo (1,80 MB) |
7. Digitalna marketinška strategija družinskega podjetja Boltez d.o.o.Petra Boltez, 2021, diplomsko delo Opis: V sodobnem svetu je vloga digitalne marketinške strategije vse bolj pomembna, saj je na trgu vse več podjetij. Tako v večjih organizacijah kot tudi v družinskih podjetjih digitalizacija marketinških procesov prinaša mnogo koristi. Naš namen je bil prikazati ustrezno digitalno marketinško strategijo za družinsko podjetje Boltez d.o.o.
V teoretičnem delu smo s pomočjo strokovne literature domačih in tujih avtorjev prikazali osnove digitalnega marketinga in strategij ter marketinga v družinskih podjetjih. V raziskovalnem delu smo podrobno predstavili družinsko podjetje Boltez d.o.o in naredili posnetek obstoječega stanja digitalnega marketinga. Za potrebe raziskave smo zbrali podatke s pomočjo kvantitativne analize in jih uporabili pri nadaljnjem intervjuju z direktorjem in odgovornim za marketing v podjetju. Dobljene rezultate smo med seboj primerjali in analizirali. Želeli smo pridobiti čim več podatkov za podajanje ustrezne digitalne marketinške strategije.
Družinskemu podjetju Boltez d.o.o. smo svetovali, da začne z aktivno promocijo na spletu in na socialnih omrežjih, hkrati smo zapisali tudi nekaj predlogov. Ugotovili smo, da bi jim digitalni marketing pomagal pri sami prepoznavnosti blagovne znamke, pozicioniranju na trgu in pri iskanju novih potencialnih strank. Ključne besede: digitalna marketinška strategija, digitalni marketing, družinsko podjetje, Boltez d.o.o. Objavljeno v DKUM: 21.07.2021; Ogledov: 1343; Prenosov: 276
Celotno besedilo (1,62 MB) |
8. Digitalna transformacijaDragana Jovanović, 2020, diplomsko delo Opis: Danes morajo podjetja slediti trendom, če želijo ostati konkurenčna na trgu. Digitalna transformacija je primer takega trenda. V diplomski nalogi predstavljamno, kaj je digitalna transformacija in katere prednosti prinaša, katere digitalne strategije poznamo in kako jih ustvariti, prikazali pa bomo tudi uspešne primere uvedbe oz. implementacije digitalne strategije v podjetje. Cilj diplomske naloge je ugotoviti, kdo je kriv za neuspešno transformacijo in kako digitalna transformacija vpliva na rast in razvoj podjetja. Sklenili smo, da digitalna transformacija podjetju prinaša veliko koristi in da pozitivno vpliva na njegov rast in razvoj. Preoblikuje poslovne procese in s tem vpliva na učinkovitost zaposlenih. Za neuspeh uvedbe oz. implementacije ni kriva ena oseba. Problem je organiziranost; projekt uvedbe mora biti natančno opredeljen, lahko je razdeljen tudi na dele. Sklenemo, da je transformacija podjetja iz tradicionalnega v moderno težek in zapleten proces, ki se ga mora lotiti vsako podjetje. Ključne besede: digitalna transformacija, digtalna strategija Objavljeno v DKUM: 18.11.2020; Ogledov: 1554; Prenosov: 294
Celotno besedilo (982,43 KB) |
9. MOŽNOSTI RAZVOJA FOTOGRAFSKE DEJAVNOSTI V OKOLJU NOVIH MEDIJEVKarina Laura, 2013, diplomsko delo Opis: Razvoj sodobnih tehnologij omogoča skoraj neskončne možnosti fotografiranja, prikazovanja, oblikovanja in distribucije fotografije. Uporabniki lahko navdušeno spremljajo vsakodnevne novosti, medtem ko se ponudniki profesionalnih storitev ubadajo z mislijo, kaj še ponuditi.
V diplomski nalogi smo naredili pregled dejanskih sprememb, ki jih je neposredno povzročila digitalna revolucija. Z namenom, da izbranemu podjetju pomagamo oblikovati nova izhodišča za razvoj, smo zbrali tudi poslovne in komunikacijske strategije. V zadnjem delu diplomske naloge smo analizirali podjetje Foto Laura, njihove potrošnike in konkurente. Na podlagi izsledkov smo pripravili predloge za izboljšanje poslovanja in predloge uporabe komunikacijskih strategij z orodji in taktikami. Ključne besede: digitalna revolucija, fotografija, komunikacije podjetja, poslovna strategija Objavljeno v DKUM: 13.08.2013; Ogledov: 4827; Prenosov: 183
Celotno besedilo (1,76 MB) |