| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 18
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
NADREALISTIČNA DIGITALNA FOTOMANIPULACIJA
Denis Jurić, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je bila obravnavana nadrealistična digitalna fotomanipulacija. Namen naloge je bil predstavitev nadrealizma kot umetniškega gibanja zgodnjega dvajsetega stoletja in primerjava le-tega z digitalno nadrealistično umetnostjo sodobnih umetnikov. Predstavljeni sta klasična fotomanipulacija v nadrealizmu ter sodobna nadrealistična digitalna fotomanipulacija. V teoretičnem delu so predstavljeni avtorji, njihova dela ter postopki oblikovanja tako klasične kakor tudi digitalne fotomanipulacije. Izpostavljene so tehnološke možnosti in pristopi k ustvarjanju nadrealistične digitalne umetnosti. Predstavljeni so odgovori na ključna vprašanja o tem, ali sodobni nadrealistični umetniki uporabljajo enake pristope za črpanje idej za svoja dela, kot so jih njihovi predhodniki, ter ali lahko najdemo tematske povezave med nadrealističnimi deli iz preteklosti in sodobnimi deli. Naloga opisuje možnosti in fleksibilnost pri ustvarjanju fotomanipulacije kot samostojnega likovnega dela. Praktični del zajema predstavitev lastnih del, ustvarjalni postopek ter uporabljeno strojno in programsko opremo.
Ključne besede: fotografija, nadrealizem, fotomanipulacija, digitalna temnica, računalniška obdelava fotografij
Objavljeno: 16.09.2016; Ogledov: 958; Prenosov: 154
.pdf Celotno besedilo (6,12 MB)

2.
Možnost uporabe digitalne fotografije in računalniške vizualizacije za ugotavljanje kakovosti nanosa škropilne brozge
Matjaž Sagadin, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: V nasadih jablan smo ugotavljali kakovost nanosa škropilne brozge z uporabo na vodo občutljivih (WSP) lističev, z uporabo barvnega sledilca tartrazin (BST) in fluorescentnega sledilca uvitex (FSU) na filtrskem papirju in na listih. Rezultate smo primerjali z novo razvito metodo ugotavljanja pokrovnosti s pomočjo analize fotografij odtisov fluorescentnega sledilca na listih. Fotografiranje je bilo izvedeno neposredno v nasadu z digitalnim fotoaparatom Olympus C-3000, vgrajenim na zaprto škatlo, v kateri je UV žarnica osvetljevala liste poškropljene s fluorescentnim sledilcem. Dobljene fotografije so bile obdelane z dvema algoritmoma izdelanima v računalniškem okolju LabVIEW IMAQ Vision in Matlab R2015a. Rezultati so pokazali, da je zaradi visokih temperatur pri fotografiranju neposredno v nasadu kakovost fotografij zaradi segrevanja CCD senzorja zelo slaba, kar povzroča napaka imenovana »šum tipala«. Posledica je bila slaba korelacija med rezultati analize pokrovnosti z analizo fotografij listov in vrednostmi za pokrovnost, ugotovljenimi z drugimi uporabljenimi metodami. Postopek fotografiranja smo v naslednjem poskusu ponovili v hladnih prostorih in dobili boljše ujemanje rezultatov analize fotografij in drugih proučevanih metod. Stopnja ujemanja rezultatov analize kakovosti depozita je bila pri fotografski metodi podobno nizka, kot stopnja ujemanja med standardnimi metodami (WSP proti BST ali WSP proti FSU). Kljub nizki stopnji ujemanja med rezultati različnih metod mislimo, da je fotografska metoda uporabna, saj pri statistični analizi ocen kakovosti depozita, privede do enakih sklepov glede učinka preučevanih dejavnikov na kakovost depozita škropilne brozge.
Ključne besede: pršilnik, jablana (Malus domestica Borkh.), sledilno barvilo, analiza pokrovnosti z oblogo škropiva, analiza slik, digitalna fotografija
Objavljeno: 09.09.2016; Ogledov: 771; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (2,13 MB)

3.
PRODUKCIJSKA TEHNIKA S STOP ANIMACIJO
Tea Brezovec, 2014, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu preučujemo, ali bo stop animacija kot ena od mnogih tehnik animacije preživela. Obravnavamo zgodovino stop animacije, njen razvoj in vzporedni razvoj tehnologije, potrebne za izdelavo stop animacije. Preučujemo tudi 4 animirane filme, izdelane z različnimi tehnikami, njihovo izdelavo, priljubljenost pri gledalcih, čas in potrebno tehnologijo za ustvarjanje teh filmov. Preučujemo še dva animirana filma, prvi je izdelan s tradicionalno animacijo, drugi pa z stop animacijo, ki so čez čas predelani v računalniško animacijo. Preučujemo, zakaj je ta pretvorba postala vseprisotna in popularna, na katero občinstvo cilja in ali se občinstvo odzove na te predelave. Za pridobitev ustreznih rezultatov smo uporabili anketo, ki je usklajena z rezultati anket in različnih raziskav, objavljenih na svetovnem spletu. Na koncu smo se odločili, da tudi sami ustvarimo stop animacijo, da bi iz prve roke izvedli, ali je povprečen uporabnik sposoben ustvariti dobro stop animacijo z vidika financ, potrebne tehnologije in porabljenega časa. Končni rezultati bodo pokazali, kakšna je verjetnost, da se stop animacija popularizira pri povprečnih uporabnikih in ali bo preživela kot ena izmed tehnik animacije.
Ključne besede: stop animacija, računalniška animacija, digitalna fotografija, stereoskopska fotografija, Dynamation, projekcija v ozadju
Objavljeno: 30.10.2015; Ogledov: 1285; Prenosov: 198
.pdf Celotno besedilo (2,30 MB)

4.
DIGITALNA FOTOGRAFIJA ZA MNOŽIČNO UPORABO: KOMPAKTNI FOTOAPARATI IN TELEFONI
Mojca Skitek, 2015, diplomsko delo

Opis: Skozi zgodovino se je fotografija močno razvila. V preteklosti je bilo za zajetje le-te potrebno veliko dolgih in kompleksnih postopkov. Danes pa zadostuje le preprosti klik. To je eden izmed dosežkov moderne digitalne dobe. Iznašli so različne načine zajetja fotografije – fotofoni. Težava se pojavi pri kakovosti fotografij, ki je med drugim pogojena tudi z ohišjem fotoaparata. Majhno ohišje seveda pomeni manj prostora za vse komponente in posledično tudi slabšo kvaliteto fotografij. Danes te težave uspešno odpravljajo in na trgu se že pojavljajo fotoaparati mobilnih telefonov, ki so brez dvoma primerljivi s kompaktnimi digitalnimi fotoaparati. Uporabnik mora sam pri sebi vedeti za kakšen namen potrebuje fotoaparat.
Ključne besede: digitalna fotografija, fotoaparati, mobilni telefoni, primerjava
Objavljeno: 28.09.2015; Ogledov: 929; Prenosov: 175
.pdf Celotno besedilo (2,83 MB)

5.
6.
TEHNOLOŠKI RAZVOJ FOTOGRAFIJE
Tamara Lorenčič, 2013, diplomsko delo

Opis: Prikazano bo časovno zaporedje zgodovinskih dogodkov, ki so se zvrstili od prve uporabe camere obscure in fotografskega aparata vse do danes. Posebej bo opisan tehnološki razvoj v devetnajstem in dvajseten stoletju ter revolucija v digitalni fotografiji. Vsak sodoben fotograf seveda jemlje navdih v današnji fotografiji. Kljub temu je bilo zanimivo raziskati, kakšni so bili ti vplivi v preteklosti: katera obdobja, podnebja, geografske lege, načini življenja so spodbudili ustvarjalno žilico. Za dobro fotografijo je potreben le preblisk trenutne ideje, ki izvira iz neskončnega morja kreativnih možnosti.
Ključne besede: analogna fotografija, digitalna fotografija, zgodovina fotografije, izumi v fotografiji
Objavljeno: 14.08.2013; Ogledov: 6414; Prenosov: 607
.pdf Celotno besedilo (5,06 MB)

7.
MOŽNOSTI RAZVOJA FOTOGRAFSKE DEJAVNOSTI V OKOLJU NOVIH MEDIJEV
Karina Laura, 2013, diplomsko delo

Opis: Razvoj sodobnih tehnologij omogoča skoraj neskončne možnosti fotografiranja, prikazovanja, oblikovanja in distribucije fotografije. Uporabniki lahko navdušeno spremljajo vsakodnevne novosti, medtem ko se ponudniki profesionalnih storitev ubadajo z mislijo, kaj še ponuditi. V diplomski nalogi smo naredili pregled dejanskih sprememb, ki jih je neposredno povzročila digitalna revolucija. Z namenom, da izbranemu podjetju pomagamo oblikovati nova izhodišča za razvoj, smo zbrali tudi poslovne in komunikacijske strategije. V zadnjem delu diplomske naloge smo analizirali podjetje Foto Laura, njihove potrošnike in konkurente. Na podlagi izsledkov smo pripravili predloge za izboljšanje poslovanja in predloge uporabe komunikacijskih strategij z orodji in taktikami.
Ključne besede: digitalna revolucija, fotografija, komunikacije podjetja, poslovna strategija
Objavljeno: 13.08.2013; Ogledov: 4245; Prenosov: 145
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

8.
Digitalna forenzika in fotografija : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Varnost in notranje zadeve
Miha Zajšek, 2013, diplomsko delo

Opis: Na področju digitalno forenzične znanosti se soočamo z novimi tehnološkimi izzivi, kjer je svet vedno bolj odvisen od digitalnih virov informacij, računalniških sistemov in omrežnega shranjevanja podatkov. Digitalna forenzika je dokazovanje določenih aktivnosti na vseh sistemih, ki delujejo digitalno, in se ne nanaša samo na računalnike, ampak na vse, kar je digitalno. To zajema tudi digitalne komunikacije (GSM), digitalno fotografijo itd. Vzporedno z razvojem tehnologije je potrebno razvijati tudi orodje za digitalno forenzično znanost, razpravljati o zanesljivosti digitalnih dokazov, o iskanju in obnavljanju skritih podatkov in pa o omrežni forenziki. Digitalna forenzika se uporablja v civilne in vojaške namene, pri uveljavljanju zakonov in povsod, kjer uporabljamo forenzične tehnike za odkrivanje dokazov iz digitalnih virov. Cilj diplomske naloge je torej predstaviti enega izmed načinov možnega preverjanja pristnosti digitalne fotografije in povezovanje določene fotografije z napravo, s katero je bila ta fotografija narejena. Ugotovitve kažejo, da je le z eno metodo preverjanja pristnosti fotografije težko z gotovostjo potrditi originalnost fotografije, ki bi jo lahko potrdili z upoštevanjem več dejavnikov, kot so napaka na leči, napaka senzorja, stopnja stiskanja podatkov in še mnogo drugih. Napredek digitalne fotografije lahko spremljamo skoraj dnevno in prav tako se izpopolnjujejo tehnike ponarejanja, kar posledično pomeni, da se morajo sočasno razvijati tudi tehnike odkrivanja.
Ključne besede: digitalna fotografija, digitalni podatki, forenzika, računalniška forenzika, dokazi, diplomske naloge
Objavljeno: 10.07.2013; Ogledov: 1554; Prenosov: 172
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

9.
DIGITALNA TEMNICA
Anja Šilec, 2012, diplomsko delo

Opis: Obdelovanje fotografij v času klasične fotografije je bilo namenjeno izključno za redke strokovnjake. Danes pa je obdelava fotografij s pomočjo digitalne fotografije in računalnikov dostopna skoraj vsakomur. V diplomskem delu bomo predstavili, da digitalna fotografija ne odpira vrat samo fotografiranju, temveč omogoča tudi vstop v svet obdelave fotografij. Problem, ki ga bomo v diplomskem delu obravnavali, je ta, da se podrobneje seznanimo z digitalno fotografijo, njeno obdelavo in z različnimi programi, ki nam to omogočajo.
Ključne besede: digitalna fotografija, digitalizacija, digitalna temnica, obdelava digitalnih fotografij
Objavljeno: 18.12.2012; Ogledov: 5533; Prenosov: 267
.pdf Celotno besedilo (4,01 MB)

10.
DIGITALNA OBDELAVA FOTOGRAFIJE
Ines Jankovič, 30, diplomsko delo/naloga

Opis: Pogoji za fotografiranje niso zmeraj najboljši. Zato tudi originali običajno niso optimalni. Vendar so se s pojavom digitalizacije pojavili različni programski pripomočki, ki ta problem optimalnosti, koliko se le da, razrešijo. V diplomski nalogi se skušam osredotočiti predvsem na najustreznejše načine, ki digitalno fotografijo s pomočjo programov za obdelavo fotografij naredijo kvalitetnejšo in čim bolj profesionalno.
Ključne besede: digitalna fotografija, digitalizacija, RAW format, barvna uravnoteženost, svetlobna korekcija, kontrast, histogram, šum
Objavljeno: 07.10.2011; Ogledov: 10994; Prenosov: 472
.pdf Celotno besedilo (1,65 MB)

Iskanje izvedeno v 0.32 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici