2.
ANALIZA DELA ŠTUDENTOV PRI METODIKI PLESNE VZGOJEAnja Polajžer, 2012, diplomsko delo
Opis: Diplomsko delo predstavlja temo analiza dela študentov pri didaktiki plesne vzgoje. Predstavili smo oddelek za predšolsko vzgojo v Mariboru. Posebno poglavje smo namenili predmetu didaktika plesne vzgoje, ki je samostojno estetsko vzgojno področje in je integrirano z drugimi vzgojnimi področji. Je pomemben del predšolske vzgoje in zajema kompleksnost otrokovega psihofizičnega razvoja. Opisali smo posamezne sklope predmeta in opisali ples v širšem pomenu z definicijami različnih avtorjev. V drugem delu teoretičnega dela smo opisali metodiko plesne vzgoje, ki je za nas, bodoče vzgojitelje, najbolj pomemben del izobraževanja pri predmetu didaktika plesne vzgoje, saj ravno tu pridobimo največ informacij, kako otrokom približati ples že v vrtcu. Pridobimo znanje in izkušnje, da lahko načrtujemo in izvajamo plesne dejavnosti.
V empiričnem delu so predstavljeni rezultati raziskave, narejene na Pedagoški fakulteti Maribor. V raziskavo, ki smo jo izvedli v mesecu maju 2012, je bilo vključenih 60 študentov 2. letnika predšolske vzgoje. Rezultate smo dobili s pomočjo anketnega vprašalnika. Namen raziskave je bil ugotoviti mnenje in odnos študentov do predmeta didaktika plesne vzgoje. Ugotovitve so pokazale, da so študentje predšolske vzgoje naklonjeni predmetu didaktika plesne vzgoje in da pridobijo dovolj informacij, znanja, izkušenj in prakse, da so po končanem študiju dobro osveščeni in pripravljeni izvajati plesno dejavnost, otrokom približati ples in skozi njega razvijati gibalni razvoj otroka.
Ključne besede: Ples, didaktika in metodika plesne vzgoje, sklopi predmeta plesne vzgoje, naklonjenost študentov.
Objavljeno v DKUM: 05.10.2012; Ogledov: 1903; Prenosov: 217
Celotno besedilo (2,58 MB)