| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
DIDAKTIČNI VIDIKI STANJA IN TRENDOV UPORABE INFORMACIJSKO KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE (IKT) V SLOVENSKIH SREDNJIH ŠOLAH
Renata Pučko, 2010, diplomsko delo

Opis: Poučevanje se nanaša na pojem izobraževanja, kjer predstavlja sistematično podajanje učne snovi v okviru organiziranih izobraževalnih ustanov. Tradicionalna, šolska, formalna oziroma frontalna oblika izobraževanja zajema poučevanje učitelja in učenje učenca. Stik med učencem in učiteljem je bistvenega pomena. Sodobno življenje in napredek znanosti ter tehnologije zaznamuje tudi ta odnos. Kako integrirati informacijsko komunikacijsko tehnologijo v šolski vsakdan, da nam bo pomagala, da ne bo krotila osebnega stika med učiteljem in učencem ter da se bodo v prihodnosti vnesene spremembe pokazale kot pozitivne, je najpomembnejše vprašanje. Pogledi za nazaj, kakšne so posledice uvajanja novosti na področju IKT, kakšne so želje učiteljev in učencev ter kaj je smotrno uvesti v sistem poučevanja, nam omogočajo pravilne odločitve o smotrnem uvajanju sprememb ob hkratnem zagotavljanju kakovostnega znanja. Potrebno je izvesti raziskave iz tega področja in jih dodobra analizirati, saj le tako lahko zagotovimo, da gremo po pravi poti, da pridemo do sodobne šole. Sodelovanje pri izvedbi raziskave »Stanje in trendi uporabe IKT v slovenskih srednjih šolah« za leto 2009, mi je tudi zagotovilo dejanski vpogled v situacijo današnjega šolstva. Diplomsko delo zajema popolno analizo didaktičnih vidikov te raziskave, rezultate sem primerjala z drugimi slovenskimi in tujimi raziskavami iz tega področja. Didaktična problematika pouka informatike, problematika specialne didaktike, izobraževalni internet in e-izobraževanje ter program »Informatizacija slovenskega šolstva« v obdobju 2006-2009, so temeljni pojmi, ki sem jih obdelala v diplomskem delu. V nadaljevanju so prikazani vsi rezultati, ki bodo morebiti koristili v nadaljnjem uvajanju sprememb v šolstvu.
Ključne besede: Informacijsko komunikacijska tehnologija, računalništvo, didaktični vidiki, pouk informatike, internet, raziskava
Objavljeno: 22.10.2010; Ogledov: 2851; Prenosov: 189
.pdf Celotno besedilo (2,21 MB)

2.
UVAJANJE TUJEGA JEZIKA V VRTEC
Vesna Simonič, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so v teoretičnem delu predstavlje vrednote, ki vplivajo na uvajanje tujega jezika v vrtec, nekaj je navedenih tudi praktičnih primerov. V empiričnem delu pa je predstavljeni rezultati raziskave, ki ugotavlja, v kolikšni meri se starši zavedajo pomena uvajanja tujega jezika v vrtec, ali je staršem všeč takšna oblika poučevanja tujega jezika, ali njihovi otroci izgovorijo kakšno tujo besedo in ali je otrokom učenje tujega jezika všeč.
Ključne besede: zgodnje učenje tujega jezika, motivacija, didaktični vidiki zgodnjega učenja tujega jezika, prvi tuj jezik, praktični primeri za poučevanje tujega jezika - nemščine
Objavljeno: 09.05.2011; Ogledov: 2770; Prenosov: 592
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

3.
DIDAKTIČNE ZNAČILNOSTI POUKA V IZOBRAŽEVANJU ODRASLIH NA LJUDSKI UNIVERZI
Klara Anžič, 2011, diplomsko delo

Opis: Izobraževanje odraslih postaja dandanes izjemno pomemben del življenja vsakega posameznika. Ljudje se učimo vse življenje in prav zato je izobraževanje odraslih področje, ki mu velja nameniti več pozornosti. Pričujoče diplomsko delo obravnava didaktične značilnosti izobraževanja odraslih na Ljudski univerzi. V teoretičnem delu obravnavamo pomen in širše andragoško-didaktične vidike izobraževanja odraslih, značilnosti in metode izobraževanja odraslih ter izobraževanje odraslih v Sloveniji. Empirični del zajema obravnavo dveh delnih problemov – razlogov in motivacije odraslih za vključevanje v izobraževanje ter didaktičnih značilnosti izobraževanja odraslih na Ljudski univerzi. V sklepnem delu obravnavamo ugotovitve raziskave in navajamo predloge za morebitne nadaljnje raziskave in izboljšave na področju izobraževanja odraslih.
Ključne besede: izobraževanje odraslih, vseživljenjsko učenje, didaktika, didaktični pripomočki, didaktični vidiki izobraževanja odraslih, metode izobraževanja odraslih
Objavljeno: 19.03.2012; Ogledov: 2019; Prenosov: 222
.pdf Celotno besedilo (572,17 KB)

4.
Iskanje izvedeno v 0.13 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici