1. Trajnostna destinacijska komunikacija v teoriji in praksiDavid Hazemali, Tomaž Onič, Tjaša Mohar, Barbara Majcenovič Kline, Nastja Prajnč Kacijan, Katja Plemenitaš, Kirsten Hempkin, Ana Vovk, Bernarda Leva, 2025, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji Opis: Prispevek obravnava koncept trajnostne destinacijske komunikacije kot ključni element sodobnega turizma. V ospredje postavlja vlogo komunikacije pri spodbujanju trajnostnega vedenja, gradnji zaupanja ter ustvarjanju dolgoročnega odnosa med destinacijo, obiskovalci in lokalno skupnostjo. Avtorji opozarjajo, da zgolj uporaba pojma trajnostnost ni zadostna – ključna je njegova verodostojna, strateška in vključujoča komunikacija. Prispevek izpostavlja deset načel učinkovitega trajnostnega komuniciranja po Baumgartnerju in Hadornu (2022), ki jih ponazori s študijo primera trajnostne pobude Zelena planica 2023. Analiza te pobude potrjuje, da so lahko tudi kompleksni dogodki, kakršno je bilo svetovno prvenstvo v nordijskem smučanju leta 2023 v Planici, uspešno zasnovani v duhu trajnostnih vrednot, če so komunikacijsko premišljeni. Avtorji zaključujejo, da je trajnostna komunikacija temelj za odgovoren, vključujoč in dolgoročno konkurenčen turizem. Ključne besede: trajnostnost, trajnostni turizem, destinacijska komunikacija, odgovorno komuniciranje, zelena Planica Objavljeno v DKUM: 26.08.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 3
Celotno besedilo (887,71 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |