| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Konstruiranje in numerična trdnostna analiza nosilnega sklopa za deskanje nad vodno gladino
David Gomboc, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je opisan postopek razvoja nosilnega sklopa za deskanje nad vodno gladino. Predstavljen je princip delovanja, konstruiranje posameznih sestavnih delov sklopa na podlagi zahtev in numerična trdnostna analiza po metodi končnih elementov trupa s pomočjo sodobnih inženirskih orodij. Prikazan je postopek izdelave 3D modelov kril in jambora s pomočjo uvožene geometrije profila, ki je sestavljena iz oblaka točk in določa prečni prerez krila in jambora po celotnem razponu. Trdnostna analiza trupa obsega določitev obremenitev in podpor, izbiro ustrezne gostote računske mreže in preverjanje ustreznosti izbranega materiala na podlagi dobljenih rezultatov.
Ključne besede: deskanje, hidrogliser, konstruiranje, trdnostna analiza, metoda končnih elementov, numerične analize, ogljikova vlakna
Objavljeno: 13.10.2021; Ogledov: 116; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (5,92 MB)

2.
Anonimno deskanje z uporabo omrežij VPN
Damijan Robnik, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje namen in uporabo virtualnih privatnih omrežij za anonimno deskanje po spletu. Predstavljen je način vzpostavitve lastnega omrežja VPN (angl. Virtual Private Network – virtualno privatno omrežje) pri ponudniku oblačnih storitev. Kot alternativa je predstavljena tudi uporaba plačljivih omrežij VPN, pri čemer se analizirata njihova zmogljivost in politika zbiranja podatkov, prav tako se prikažejo razlike med njimi.
Ključne besede: anonimno deskanje, virtualno privatno omrežje, zasebnost
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 223; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (1,60 MB)

3.
MARKETING STORITVE LISBON SURF EXPERIENCE V COSTA CAPARICI NA PORTUGALSKEM
Tin Barbo Gruden, 2014, diplomsko delo

Opis: V 21. stoletju se podjetja za svoj prodor ali obstoj na trgu opirajo na inovativne marketinške pristope. S pravilno marketinško strategijo si skušajo zagotoviti čim večji delež segmenta trga. Zato morajo mlada podjetja, kakršno je tudi Surfgasm Lisbon Surf Club, izvesti analize trga, da lahko ustvarijo profil potencialnih strank in ugotovijo, kakšen del trga lahko prevzamejo s svojo storitvijo ali produktom. Raziskali bomo nove pristope na tržišče lizbonskih Erasmus študentov, preučili bomo možnosti povečanja sezonskih strank v klubu in izboljšanje mesečnega donosa. Diplomska naloga ima v prvem delu opisane cilje in hipoteze, ki se navezujejo na športno društvo. V drugem delu je predstavljena teorija o marketinški strategji in načrtu, ki je temelj nadaljnim raziskavam v naslednjih poglavjih. Za tem sledi predstavitev športnega društva in marketinška analiza, s katero bomo v zadnjih poglavljih odgovarjali na zastavljene hipoteze. S pomočjo ankete smo raziskali tržišče Erasmus študentov v Costa Caparici (Lisboni), ki so željni izkušnje deskanja na valovih. Ugotovili smo, da za večino anketirancev velja, da so v starostnem razponu med 21 in 26 leti starosti in da ima surfanje veliko kompetenčno prednost pred ostalimi športi v Lizboni. Prav tako smo prikazali slabo informiranost študentov o surf storitvah v Lizboni in da je najbolj učinkoviti marketinški kanal ustno priporočilo. V zaključnem delu smo predstavili možnosti aplikacije v praksi znotraj Surfgasm Lisbon Surf Cluba.
Ključne besede: marketing, storitev, deskanje, Lizbona, Erasmus
Objavljeno: 03.09.2014; Ogledov: 1016; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

4.
ORGANIZACIJA ŠPORTNIH KAMPOV ZA MLADE
Lana Erlač, 2013, diplomsko delo

Opis: V prvem poglavju smo opredelili in predstavili problem diplomskega dela. Opredeli smo namen, cilje in postavili osnovne trditve. Zapisali smo predpostavke in omejitve ter predstavili predvidene raziskovalne metode. V drugem poglavju smo spoznali pomen športa in turističnega produkta, opredelili ponudbo športnih dejavnosti za mlade v turistični destinaciji, opisali pomen športnega turizma in predstavili vlogo mladinskih športnih društev v turistični ponudbi destinacije. Opisali smo mladinski turizem in adrenalinske športe v turistični ponudbi. V tretjem poglavju smo preučili primere dobrih praks destinacij, kot sta Pohorje in Val Thorens ter organizacij, ki ponujajo mladinske športne tabore, kot sta Ujusansa in Univerzitetna športna zveza. Analizirali smo mnenja potencialnih uporabnikov treh starostnih ravni, in sicer za raven osnovne in srednje šole ter za študente in ugotovili, da bi večino mladih zanimala organizacija, ki bi ponujala kakovostne športne tabore deskanja na valovih in deskanja na snegu. V četrtem poglavju smo predstavili predlog za ustanovitev društva za organizacijo mladinskih športnih taborov s sedežem v Mariboru in opisali, kako vključiti društvo v ponudbo turistične destinacije. Opisali smo tudi problematiko segmentiranja in predlagali konkurenčne prednosti take organizacije. Opravili smo SWOT analizo ter pripravili sklop predlogov za uspešen razvoj tovrstne organizacije. V petem poglavju smo zapisali sklep, v katerem ugotovimo, da sta primerni zimski destinaciji Pohorje in Val Thorens, poletna pa San Sebastian. Ugotovimo tudi, da ima društvo potencial v podravski regiji. Teza je dokazana, saj je večina anketiranih potrdila, da bi bilo v podravski regiji, natančneje v Mariboru, smiselno oblikovati organizacijo, ki bi ponujala kakovostne mladinske športne tabore.
Ključne besede: organizacija, šport, tabori, deskanje na snegu, deskanje na valovih
Objavljeno: 29.11.2013; Ogledov: 1189; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (670,68 KB)

5.
Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici