| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 32
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
Zadovoljstvo medicinskih sester v javnem zavodu kot element kakovosti
Špela Medved, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja zadovoljstvo zaposlenih medicinskih sester in zdravstvenih tehnikov v javnem zavodu. Zadovoljstvo pri delu je pomemben element kakovosti. V teoretičnem delu predstavlja tematiko zadovoljstva pri delu, opisuje primarno zdravstveno varstvo, naloge medicinske sestre in zdravstvenega tehnika v splošni ambulanti, zdravstveno dejavnost v splošni ambulanti in kakovost dela v ambulanti splošne medicine. Obravnava dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih pri delu v splošni ambulanti, predstavlja zgodovino in razvoj Javnega zavoda Zdravstvenega doma Celje. Z raziskavo smo ugotavljali, kako so zaposleni zadovoljni z delovnimi pogoji, kakšna je medsebojna komunikacija pri izmenjavi mnenj in znanj, kakšen je pretok informacij med vodjo in zaposlenimi, kako jih nekateri motivacijski dejavniki (plača, medosebni odnosi) vodijo in spodbujajo pri delu ter ali jim dajejo zagone za nove izzive. V raziskavi je sodelovalo 48 zaposlenih medicinskih sester in zdravstvenih tehnikov iz splošnih ambulant Zdravstvenega doma Celje, ki zajema tudi splošne ambulante v zdravstvenih postajah Štore, Vojnik in Dobrna. Rezultati raziskave so pokazali nekatere ovire pri delu, ki posledično povzročajo nezadovoljstvo zaposlenih. Teh ovir je več in le te vplivajo na kakovostno izvedbo delovnih nalog, saj povzročajo delovne obremenitve. Nov plačni sistem ne spodbuja zaposlenih pri delu, čeprav naj bi bil pomemben motivacijski vzvod za vsakega zaposlenega. Večina zaposlenih medicinskih sester in zdravstvenih tehnikov bi delovno mesto zamenjalo prav zaradi nezadovoljstva s plačo. Spodbudna ugotovitev pa je, da so medosebni odnosi v zdravstvenem timu dobri in pozitivno vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih.
Ključne besede: delovno okolje, kakovost dela, zadovoljstvo zaposlenih, medicinska sestra, medosebni odnosi
Objavljeno: 24.12.2010; Ogledov: 2639; Prenosov: 391
.pdf Celotno besedilo (2,06 MB)

8.
UGOTAVLJANJE OSEBNIH SKUPINSKIH IN ORGANIZACIJSKIH POTREB V PODJETJU
Martina Fekonja, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Zadovoljevanje osebnih, skupinskih in organizacijskih potreb je ključ do uspešnega poslovanja organizacije. Zadovoljni in motivirani zaposleni so glavni vir obstoja organizacije. Na trgu obstaja veliko potreb, te potrebe pa se s časom spreminjajo. Pomembno je, da se posamezniki in organizacije prilagajajo potrebam, ki nastajajo in jih tudi zadovoljujejo. Potrebe se razlikujejo med samimi potrebami v organizaciji in potrebami zaposlenih. Za uspešno poslovanje je potrebno medsebojno prilagajanje in poznavanje potreb. Če so potrebe zadovoljene, se občuti tudi zadovoljstvo zaposlenih. Samo zadovoljni posamezniki uspešno prispevajo k rasti, razvoju, napredku in samo uspešni posameznik bo lahko učinkovit. Poznamo veliko načinov, kako lahko merimo zadovoljstvo, eden izmed teh je tudi vprašalnik za merjenje zadovoljstva. Iz njega, glede na skupno povprečno vrednost, izvemo, kakšna je stopnja zadovoljstva zaposlenih. Motivacijske teorije opredeljujejo potrebe ljudi. Vsaka teorija ni primerna za vsako organizacijo. Organizacije, teorije izbirajo glede na profil zaposlenih. Poznamo veliko načinov, s katerimi motiviramo zaposlene. Spodbujamo jih lahko z nagrajevanjem (denarno in nedenarno), s pohvalami, s čestitanjem za dosežke, z izkazovanjem zaupanja, z motivacijskimi karticami, … itd.
Ključne besede: potrebe, motivacijske teorije, motivacijski dejavniki, zadovoljstvo zaposlenih, zadovoljstvo vodij, motivacija, spodbude, spodbudno delovno okolje in prostor
Objavljeno: 04.08.2011; Ogledov: 1597; Prenosov: 110
.pdf Celotno besedilo (871,65 KB)

9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici