| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 18
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
SISTEMIZACIJA DELOVNIH MEST V JAVNEM ZAVODU LJUBLJANSKI GRAD
Vinko Kumprej, 2012, diplomsko delo

Opis: Če sodobno organizacijo vidimo kot dinamično, hitro prilagodljivo, usmerjeno k napredku in razvoju, neustrašno in odločno, mora biti temu prilagojena tudi sistemizacija dela, ki je sposobna slediti vsakemu koraku spreminjanja. S spreminjanjem organizacije se morata nujno spremeniti tudi sistemizacija in njen namen. Po razdružitvi Ljubljanskega gradu iz Javnega zavoda Festival Ljubljana in z ustanovitvijo novega Javnega zavoda Ljubljanski grad je potrebno izdelati novo sistemizacijo, saj so se z nastankom novega zavoda pojavili tudi novi delovni procesi. Namen diplomske naloge je priprava predlogov in dopolnitev akta o sistemizaciji dela, ki določa pogoje za zasedbo delovnega mesta, opredeljuje dela in naloge ter druge bistvene komponente delovnega mesta, vključno z umestitvijo v osnovni plačilni sistem in tako prispevati k ureditvi problema neustreznosti obstoječe sistemizacije. S pregledom in analizo obstoječe dokumentacije smo ugotovili, da je potrebna sprememba notranje organizacijske strukture zavoda. Ugotovili smo, kateri novi delovni procesi se pojavljajo, možnosti združevanja delovnih nalog in opravil in potrebe po vrednotenju novih delovnih procesov. Na osnovi zaključne raziskave smo oblikovali konkretne rešitve ter jih predstavili zaposlenim in odgovornim v javnem zavodu.
Ključne besede: sistemizacija delovnih mest, delovni procesi, delovne naloge
Objavljeno: 12.11.2012; Ogledov: 1771; Prenosov: 150
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

9.
ELEKTRONSKO UPRAVLJANJE DOKUMENTOV V PROCESIH Z UPORABO ODPRTOKODNIH REŠITEV
Lejla Gušmirović, 2012, magistrsko delo

Opis: V današnjem času je na voljo je ogromno poslovnih rešitev, od splošnih do specifičnih, od poceni do dragih, in je težko izbrati najbolj primerno, saj nihče ne more zagotoviti, ali bo izbrana rešitev dejansko najbolj primerna v določenem okolju. Uspeh uvedbe poslovnih rešitev je odvisen od veliko dejavnikov in je sestavljen iz množice aktivnosti, ki morajo biti izvedene v pravem trenutku na pravilen način. Komercialne rešitve lahko predstavljajo visok finančni zalogaj, saj imajo time ljudi, podporo in veliko primerov dobre prakse, kar končnim uporabnikom v fazi uvedbe zagotavlja visoko mero zanesljivosti in prenos odgovornosti na izvajalca. Na drugi strani pa so na voljo brezplačne, odprtokodne rešitve, ki so tehnično in tehnološko še bolj razvite in varne, saj jih razvija številčna odprtokodna skupnost po celem svetu. Vendar te večinoma nimajo uradne podpore in za uvedbo le teh potrebujemo kar nekaj znanja. V svoji magistrski nalogi sem želela na konkretnem primeru upravljanja dokumentov v procesih predstaviti možnost implementacije le teh z uporabo odprtokodnih poslovnih rešitev. Upravljanje dokumentov v procesih je v današnjem času eno pomembnejših področij informatizacije in je vsekakor trend. Zaradi kompleksnosti področja uvedbe pri uvedbi sistemov za upravljanje z dokumenti govorimo o stroškovno in časovno zahtevnih projektih, zato je izbira ustrezne rešitve še toliko bolj pomembna. Posledice nepravilne izbire rešitve in partnerja pri uvedbi so lahko za organizacijo katastrofalne. Zato sem želela v svoji nalogi podrobneje predstaviti možnost uvedbe odprtokodnih rešitev za upravljanje z dokumenti, konkretneje na primeru prejetih dokumentov, prednosti tovrstnih rešitev in tudi morebitne pasti. Ne glede na dejstvo, da je odprta koda najbolj domača na področju operacijskih sistemov in infrastrukture, je področje poslovnih informacijskih rešitev vsekakor področje, kjer so se in se še bodo odprtokodne rešitve pokazale kot primerne za uporabo v produkcijskih, poslovnih okoljih.
Ključne besede: Odprta koda, odprtokodne poslovne rešitve, dokumentni sistemi, sistemi za upravljanje z dokumenti, Alfresco, delovni tokovi, poslovni procesi, ECM, Electronic Content Management, DMS, Document Management System
Objavljeno: 13.08.2012; Ogledov: 1612; Prenosov: 321
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

10.
IZBOLJŠANJE VODENJA DELOVNIH NALOGOV
Kristjan Pesek, 2012, diplomsko delo

Opis: Trendi poslovanja in nenehne spremembe ter vplivi okolja, konkurentov in spreminjajočih se želja in potreb odjemalcev, podjetjem narekujejo, da so fleksibilna in se znajo spremembam hitro in uspešno prilagajati. V nasprotnem primeru lahko podjetje zaostane za svojimi konkurenti in ogrozi svoj položaj na trgu ter obstoj. Poznavanje poslovnih procesov je eden izmed ključnih dejavnikov uspešnega prilagajanja tržnim razmeram in ustvarjanja konkurenčne prednosti. Veliko podjetij svojih poslovnih procesov ne pozna dovolj dobro, kar lahko povzroči nepotrebne zastoje pri izvajanju le-teh, nezadovoljstvo strank, nezadovoljstvo zaposlenih in stroške, ki jih prinaša zastarelost določenega procesa. Pomembno je, da podjetja obvladujejo poslovne procese, jih sproti analizirajo in preverjajo, ter skušajo nenehno izboljševati. Vloga informacijske tehnologije na poslovne procese je zelo velika. Poslovni procesi postajajo čedalje bolj kompleksni, zato je potrebno, da so ustrezno tehnološko in informacijsko podprti. Nekega kompleksnejšega procesa si brez informacijske podpore že skoraj težko zamislimo. Informacijska tehnologija je prinesla kar nekaj pomembnih izboljšav, v smislu avtomatizacije poslovnih procesov, poenostavitve izvajanja ter velikih prihrankov časa. Seveda je to mogoče le, če so v času implementacije pravilno načrtovani in ustrezno nadzorovani. V podjetju Štefan Pesek, s. p., Popravilo viličarjev, se že nekaj časa srečujejo s problemom zapisovanja in vodenja delovnih nalogov. Predlagana sprememba poslovnega procesa bi podjetju prinesla predvsem številne prednosti, ki se nanašajo na organizacijo in na zaposlene, ki so zadolženi za izvajanje procesa.
Ključne besede: poslovni procesi, prenova poslovnih procesov, vloga informatike, izboljšanje poslovnih procesov, delovni nalogi
Objavljeno: 14.12.2012; Ogledov: 1064; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (1,78 MB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici