| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 24
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
INTERNO KOMUNICIRANJE NA RTV SLOVENIJA
Ines Gomboši, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo predstavili interno komuniciranje na javnem zavodu RTV Slovenija. V teoretičnem delu smo opredelili pojem komuniciranja, predstavili sestavine in proces komuniciranja ter motnje, ki se pri tem lahko pojavijo. V nadaljevanju smo se osredotočili še na vrste, oblike in smeri komuniciranja ter na komunikacijska omrežja. V raziskovalnem delu smo preučevali komunikacijo na RTV Slovenija. Med zaposlene smo razdelili anketo in na podlagi rezultatov ugotovili, da imajo zaposleni na RTV Slovenija dobre delovne odnose in komunikacijo, kar je bistvenega pomena tudi za njihovo uspešno delo. Informacije, ki so pomembne za razumevanje dogajanja, dobijo zaposleni najpogosteje iz pogovorov med sodelavci, pa tudi iz internega glasila, z internega portala MojRTV in iz e-časopisa oz. prek e-sporočil »Med nami«. Sodelavce ali vodjo zaposleni najpogosteje informirajo prek elektronskega sporočila ali telefonskega klica, poročajo pa tudi na sestanku. Komunicirajo predvsem s sodelavci, ki opravljajo podobno nalogo kot oni sami, ob tem pa se aktivno vključujejo v reševanje problemov, redno komunicirajo z nadrejenimi ter nadrejenim vedno posredujejo informacije o poteku dela, uspešnosti in težavah, na katere naletijo. Tudi nadrejeni zaposlenim dajejo jasna navodila ter sprejemajo njihove pripombe in predloge. Za še večje zadovoljstvo pri delu so zaposleni na RTV Slovenija predlagali več možnosti soodločanja pri delovnih procesih, izobraževanje vodstvenih kadrov na področju delovnih odnosov, več komuniciranja vodstvenih kadrov s podrejenimi in manj nepotizma. V zaključnem delu smo predstavili predloge, ki bi nedvomno olajšali tudi težka obdobja v organizaciji in pozitivno vplivali na delovne odnose in zadovoljstvo zaposlenih ter vodij.
Ključne besede: interno komuniciranje, komunikacija, delovni odnosi, RTV Slovenija
Objavljeno v DKUM: 08.10.2014; Ogledov: 1972; Prenosov: 168
.pdf Celotno besedilo (577,10 KB)

2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici