1. Analiza motivacije zaposlenih v Tovarni meril Kovine Slovenj Gradec : diplomsko deloAnita Skrivarnik, 2004, diplomsko delo Ključne besede: delo, motiviranje, cilj, modeli, organiziranost, tovarne, poslovni rezultati, vodenje, sposobnosti, teorija, metodologija, empirične raziskave, praksa, zadovoljstvo, delavci, zaposlenost, merila, prednost, modeli, delovna uspešnost, kvaliteta, kovinska industrija, perspektive, orodja, Slovenija, delovni odnosi Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2458; Prenosov: 134
Celotno besedilo (1,21 MB) |
2. Motivacija in motivacijski dejavniki zaposlenih v podjetju X : diplomsko deloDejan Titan, 2004, diplomsko delo Ključne besede: motiviranje, psihologija osebnosti, zadovoljstvo, delo, organizacija dela, nagrajevanje, plače, osebni dohodek, cilj, modeli, organiziranost, podjetje, poslovni rezultati, izobraževanje, sposobnosti, teorija, metodologija, teamsko delo, delavci, zaposlenost, pogovori, poslovna psihologija, prednost, delovna uspešnost, kvaliteta, perspektive, orodja, Slovenija, delovni odnosi Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3906; Prenosov: 1070
Celotno besedilo (534,03 KB) |
3. Analiza dejavnosti kadrovanja z vidika osebnostnih lastnosti kandidata : diplomsko deloMojca Markizeti, 2004, diplomsko delo Ključne besede: kadri, motiviranje, osebnost, inteligenca, vedenje, lastnosti, sposobnosti, ustvarjalnost, kreativnost, kadrovska politika, organizacija, svetovanje, uporaba človeških zmogljivosti, poslovodni delavci, psihologija osebnosti, poslovna psihologija, metodologija, medosebni odnosi, delovni odnosi, zadovoljstvo, zaposlenost, teorija, praksa Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3182; Prenosov: 281
Celotno besedilo (542,25 KB) |
4. Vpliv čustvene inteligence na uspešnost delovnega tima : diplomsko deloLidija Koprivc, 2005, diplomsko delo Ključne besede: teamsko delo, delovne skupine, čustva, psihologija osebnosti, kadri, motiviranje, osebnost, inteligenca, vedenje, lastnosti, sposobnosti, reševanje problemov, uporaba človeških zmogljivosti, samospoznavanje, poslovna psihologija, cilj, medosebni odnosi, delovni odnosi, zadovoljstvo, zaposlenost Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3348; Prenosov: 906
Celotno besedilo (431,03 KB) |
5. Letni razgovori v organizaciji : diplomsko deloLjudmila Orosel, 2005, diplomsko delo Ključne besede: poslovni razgovori, podjetje, medosebni odnosi, delovni odnosi, organizacija poslovanja, cilj, lesna industrija, teorija, praksa, komuniciranje, vrednotenje, poslovna psihologija, psihologija dela, vedenje, komunikacije, zadovoljstvo, zaposlenost, delovno mesto, motiviranje, čustva, konflikti, upravljanje, kariera, delovna uspešnost, sistemi, poslovodni delavci, reševanje problemov, poslovno komuniciranje, pogovori, tehnika, metode Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2520; Prenosov: 574
Celotno besedilo (545,70 KB) |
6. Motivacija zaposlenih v podjetju Varstroj d.d. : diplomsko deloBranko Hrelja, 2006, diplomsko delo Ključne besede: motiviranje, zadovoljstvo, zaposlenost, delo, delovni odnosi, medosebni odnosi, cilj, modeli, organiziranost, delovna uspešnost, sposobnosti, teorija, metodologija, empirične raziskave, praksa, merila, prednost, modeli, SWOT analiza, kovinska industrija, orodja, Slovenija Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2473; Prenosov: 238
Celotno besedilo (551,26 KB) |
7. Kako izboljšati vodenje v managementu v podjetju Zaščita Ptuj : diplomsko deloBoško Varnica, 2006, diplomsko delo Ključne besede: management, vodenje, poslovodni delavci, motiviranje, zaposlenost, teamsko delo, delovne skupine, komuniciranje, medosebni odnosi, delovni odnosi, izboljšave, inovativno poslovanje, kreativnost, ustvarjalnost, proizvodnja, zaščitna obleka, tekstilna industrija, usnjarska industrija, konfekcija, predelovalna industrija, poslovna politika, osebje, cilj, poslovni razgovori, pogajanje, metode, podjetje, Slovenija Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2392; Prenosov: 285
Celotno besedilo (953,51 KB) |
8. Povezava med osebnostjo in doživljanjem stresa pri delu : diplomsko deloSanja Jan, 2006, diplomsko delo Ključne besede: stres, delovno okolje, osebnost, tipologija, povezanost, psihologija osebnosti, vedenje, odgovornost, delovni odnosi, medosebni odnosi, kariera, delo, družina, definicija, analiza, prodajalne, trgovec, modeli, zaposlenost, delovno mesto, individualizem, učinkovitost, organizacijske strukture, kontrola, ankete, vprašalniki, dejavnost Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2470; Prenosov: 467
Celotno besedilo (1002,12 KB) |
9. Analiza zadovoljstva zaposlenih v podjetju Vigrad d.o.o. Celje : diplomsko deloTina Gradišnik, 2006, diplomsko delo Ključne besede: zadovoljstvo, zaposlenost, potrebe, industrijska psihologija, vprašalniki, ankete, podjetje, organizacijske strukture, uspešnost poslovanja, proizvodnja, človeški kapital, intelektualni kapital, komunala, sanitarna tehnika, motiviranje, metode, delo, delovni odnosi, medosebni odnosi, cilj, organiziranost, delovna uspešnost, sposobnosti, empirične raziskave, praksa, merila, Slovenija Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3043; Prenosov: 426
Celotno besedilo (1,41 MB) |
10. UGOTAVLJANJE OSEBNIH, SKUPINSKIH IN ORGANIZACIJSKIH POTREB V PODJETJU PIKAPOKA D.O.O.Maja Hren, 2009, diplomsko delo Opis: POVZETEK
Okolje, v katerem se nahajajo današnja podjetja, je vedno bolj nepredvidljivo, edino, kar je predvidljivo, so spremembe. Na trgu se nenehno pojavlja nova konkurenca, ki skuša bolje zadovoljiti potrebe odjemalcev. Da bi se podjetje lahko uspešno spoprijelo s konkurenco in spremembami, ki se nenehno pojavljajo na trgu, mora najprej obvladati svoje notranje okolje – to so njeni zaposleni. Kar danes ločuje uspešne organizacije od neuspešnih, niso izdelki, storitve ali vrhunska tehnologija, ampak dejavnik, iz katerega vse našteto izvira, to so motivirani in lojalni zaposleni. Dobri poslovni rezultati temeljijo na uspešno vodenem sistemu motiviranja in nagrajevanja zaposlenih. Podjetja, ki se tega sistema poslužujejo, so sposobna zadržati ključne kadre, ki k organizacijskemu razvoju in uspešnosti največ pripomorejo.
Da bi podjetje lahko uspešno obvladovalo svoje zaposlene, pa mora poznati njihove potrebe, predvsem tiste, ki jih najbolj motivirajo pri njihovem delu. Obstaja mnogo motivacijskih teorij, ki na različne načine opredeljujejo potrebe ljudi, podjetje pa mora najti tisti model, ki mu glede na profil zaposlenih najbolj ustreza.
Kot sem že omenila, sem v omenjenem podjetju tudi sama zaposlena, moje delo je na področju kadrovanja, zato je bila raziskava narejena zaradi osebnega zanimanja, kakšna je splošna stopnja zadovoljstva zaposlenih v podjetju Pikapoka d.o.o. Namen izvedene raziskave je bil predvsem ugotoviti potrebe zaposlenih ter stopnjo njihove zadovoljenosti. Rezultati raziskave so pokazali, da so potrebe zaposlenih v omenjenem podjetju v povprečju enake, kot so potrebe zaposlenih v drugih slovenskih podjetjih. Potrebe, ki so v podjetju najmanj zadovoljene, so plača, sistem finančnega nagrajevanja (stimulacije) in komuniciranje med zaposlenimi ter vodstvom podjetja. Zaposleni so zraven tega manj zadovoljni tudi z možnostjo napredovanja. Kljub temu pa so zaposleni v splošnem zadovoljni z dobrimi delovnimi odnosi med sodelavci na delovnem mestu in dobro delovno klimo.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: zaposleni, potrebe, motivacijske teorije, zadovoljstvo zaposlenih, delovni odnosi, delovna klima, motiviranje. Objavljeno: 26.02.2010; Ogledov: 2787; Prenosov: 274
Celotno besedilo (865,55 KB) |