| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpeljava digitalnih delovnih nalogov v Vulkanizerstvo Furlan d.o.o. : diplomsko delo
Matic Furlan, 2022, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo govori o procesni problematiki v storitvenem podjetju in ugotavlja kakšni so potenciali ter možne variantne rešitve za izboljšavo. Središče naloge je vpeljava digitalnih delovnih nalogov, kateri so ključni za učinkovito delovanje celotnega procesa. S pomočjo znanstveno-raziskovalnih metod, je bila izbrana najboljša rešitev za podjetje. Na podlagi tržnih in vrednostnih analiz, pa izbran najboljši produkt, kateri je predlagan za implementacijo. Obravnavana je tudi problematika prerazporeditve delovnih mest in zaposlenih.
Ključne besede: poslovni procesi, tržna analiza, vrednostna analiza, digitalizacija, prenova poslovnih procesov, delovni nalogi, COMBINEX metoda, 635 metoda, amortizacija
Objavljeno v DKUM: 05.03.2024; Ogledov: 320; Prenosov: 0

2.
Analiza in optimizacija pretočnih časov delovnih nalogov v podjetju Var d.o.o. : magistrsko delo
Nika Uzelac, 2021, magistrsko delo

Opis: Vsa proizvodna podjetja si želijo čim hitrejše realizacije naročil in pravočasnega izpolnjevanja dobavnih rokov kupcem. Iz navedenih razlogov je v proizvodnji nujno potrebno minimizirati pretočne čase delovnih nalogov, ki jih lahko razumemo kot čas med lansiranjem delovnega naloga in prispetjem gotovih izdelkov v skladišče (ta čas pa je sestavljen iz časov posameznih delovnih operacij in prehodnih časov oz. časov ''ležanja''). V družbi VAR d.o.o. izdelujejo številne visokokakovostne izdelke za avtomobilsko industrijo in želijo, da so le-ti pri kupcih v najkrajšem možnem času. Zaradi proizvodnje teh izdelkov v obsežnih serijah pa je nujno potrebna temeljita organizacija in optimizacija proizvodnje. Magistrsko delo obsega posnetek trenutnega stanja na področju vodenja proizvodnje za določene izdelke, ki so produkt znanja podjetja VAR d.o.o., beleženje strukture pretočnih časov, njihovo analizo, na koncu pa tudi predloge izboljšav z ekonomsko oceno.
Ključne besede: analiza, optimizacija, delovni nalogi, pretočni časi, organizacija proizvodnje
Objavljeno v DKUM: 27.09.2021; Ogledov: 1361; Prenosov: 232
.pdf Celotno besedilo (2,14 MB)

3.
UPORABA SODOBNIH INFORMACIJSKO - KOMUNIKACIJSKIH TEHNOLOGIJ V AVTOMEHANIKI
Denis Bezenšek, 2015, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obsega raziskavo na področju diagnostike avtomobilov, povezave OBD-II čitalca z mobilnim telefonom z operacijskim sistemom Android preko povezave Bluetooth in vnos ter pregled delovnih nalogov na terenu preko Android aplikacije. Diagnostika avtomobilov temelji na principu vpogleda v računalnik avtomobila preko namenske vtičnice OBD-II dostopa do podatkov motorja, senzorjev in napak. Za pregledovanje podatkov se uporablja mobilna naprava z operacijskim sistemom Android, ki preko brezžične povezave Bluetooth pošilja in prejema signale od OBD-II čitalca, priključenega v avtomobil. Aplikacija za mobilne naprave je izdelana v programskem jeziku Java, spletni servisi, kateri skrbijo za beleženje podatkov v podatkovno bazo MySQL, pa so spisani v spletnem programskem jeziku PHP.
Ključne besede: diagnostika avtomobilov, OBD-II, Android, Bluetooth, delovni nalogi
Objavljeno v DKUM: 22.10.2015; Ogledov: 1345; Prenosov: 125
.pdf Celotno besedilo (2,10 MB)

4.
Prenova procesa lansiranja naročil v podjetju Svilanit d.d.
Irena Baliž, 2013, diplomsko delo

Opis: Svilanit d.d. deluje na področju tekstilne in oblačilne industrije, ki je delovno intenzivna panoga, kar pomeni velik vložek dela za proizvodnjo končnega proizvoda. Podjetje se tako kot druga podjetja v današnji gospodarski situaciji sooča s težavami, ki vse bolj obremenjujejo njegovo delovanje. Razmere in globalizacija na trgu zahtevajo razvijanje podjetij, ki se morajo za obstanek neprestano prilagajati spremembam. Zahteve trga se še vedno večajo. Lastnosti okolja, v katerem živimo, zaznamujejo trije glavni dejavniki: kupci, ki imajo pobudo, konkurenca, ki je izredno močna in spremembe, ki »narekujejo« prilagajanja, ki postajajo stalnica v poslovanju. Kupci pričakujejo pestro izbiro, visoko kakovost, primerne cene in hitre odzivne čase oz. dobavo. V diplomski nalogi je predstavljeno lansiranje v podjetju Svilanit, kjer so se že leta 1997 zavedali, da je lansiranje ključnega pomena za organizacijo proizvodnje in nadzor stroškov. Z dosedanjo organizacijo lansiranja so dosegli pomembne rezultate, ki omogočajo zadovoljevanje informacijskih potreb uporabnikov. Prav tako se v podjetju zavedajo, da je po letih dela ustaljene prakse potrebno pregledati postopke na področju lansiranja proizvodnje, jih dopolniti in prenoviti skladno z možnostmi programske opreme.
Ključne besede: logistika, lansiranje, delovni nalogi, interne naročilnice, proizvodni proces, tehnični predpis (TP)
Objavljeno v DKUM: 15.11.2013; Ogledov: 1641; Prenosov: 155
.pdf Celotno besedilo (7,84 MB)

5.
Optimizacija vrstnega reda montažnih del v sistemu prenosa digitalnega signala
Boštjan Koprivnikar, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem prikazal problem načrtovanja izgradnje omrežja digitalne televizije. Najprej sem predstavil zgradbo RTV Slovenija ter zgodovino radiodifuzijskega oddajanja. Opisal sem delovanje in naloge organizacijske enote Oddajniki in zveze. Nadaljeval sem s predstavitvijo digitalnega televizijskega omrežja ter različnih ABC analiz le-tega. Zaključil sem z optimalno razporeditvijo delovnih nalogov za izgradnjo omrežja. Pri izračunu ABC analize števila gledalcev posameznih sistemov sem pridobil podatke, ki so uporabni pri načrtovanju velikosti antenskih sistemov in njihovem nadzoru. Za določitev hrbtenice mikrovalovnih povezav sem uporabil ABC analizo TX povezav. S pomočjo teh podatkov se določijo tudi prioritete pri odpravi okvar več povezav hkrati. ABC analizo TX antenskih sistemov sem potreboval za določitev odstotnega števila pokritosti gledalcev s signalom TX antenskega sistema, ki sem ga sešteval pri načrtovanju izgradnje omrežja. Ugotovil sem, da je nalogo 95 % pokrivanja možno doseči v 40 delovnih dneh.
Ključne besede: digitalna televizija, multipleks A, ABC analiza, delovni nalogi
Objavljeno v DKUM: 02.07.2013; Ogledov: 1788; Prenosov: 80
URL Povezava na celotno besedilo

6.
IZBOLJŠANJE VODENJA DELOVNIH NALOGOV
Kristjan Pesek, 2012, diplomsko delo

Opis: Trendi poslovanja in nenehne spremembe ter vplivi okolja, konkurentov in spreminjajočih se želja in potreb odjemalcev, podjetjem narekujejo, da so fleksibilna in se znajo spremembam hitro in uspešno prilagajati. V nasprotnem primeru lahko podjetje zaostane za svojimi konkurenti in ogrozi svoj položaj na trgu ter obstoj. Poznavanje poslovnih procesov je eden izmed ključnih dejavnikov uspešnega prilagajanja tržnim razmeram in ustvarjanja konkurenčne prednosti. Veliko podjetij svojih poslovnih procesov ne pozna dovolj dobro, kar lahko povzroči nepotrebne zastoje pri izvajanju le-teh, nezadovoljstvo strank, nezadovoljstvo zaposlenih in stroške, ki jih prinaša zastarelost določenega procesa. Pomembno je, da podjetja obvladujejo poslovne procese, jih sproti analizirajo in preverjajo, ter skušajo nenehno izboljševati. Vloga informacijske tehnologije na poslovne procese je zelo velika. Poslovni procesi postajajo čedalje bolj kompleksni, zato je potrebno, da so ustrezno tehnološko in informacijsko podprti. Nekega kompleksnejšega procesa si brez informacijske podpore že skoraj težko zamislimo. Informacijska tehnologija je prinesla kar nekaj pomembnih izboljšav, v smislu avtomatizacije poslovnih procesov, poenostavitve izvajanja ter velikih prihrankov časa. Seveda je to mogoče le, če so v času implementacije pravilno načrtovani in ustrezno nadzorovani. V podjetju Štefan Pesek, s. p., Popravilo viličarjev, se že nekaj časa srečujejo s problemom zapisovanja in vodenja delovnih nalogov. Predlagana sprememba poslovnega procesa bi podjetju prinesla predvsem številne prednosti, ki se nanašajo na organizacijo in na zaposlene, ki so zadolženi za izvajanje procesa.
Ključne besede: poslovni procesi, prenova poslovnih procesov, vloga informatike, izboljšanje poslovnih procesov, delovni nalogi
Objavljeno v DKUM: 14.12.2012; Ogledov: 1865; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (1,78 MB)

7.
IZDELAVA PROGRAMA ZA TERMINIRANJE NAROČIL S PREDNOSTNIMI PRAVILI
Jure Plaznik, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje področje terminiranja naročil. V teoretičnem delu je opisan pomen terminiranja, njegovi učinki ter tehnike, s katerimi dosežemo optimalno razvrstitev naročil. V nadaljevanju je opisan postopek izdelave programa za terminiranje naročil, ki prikazuje razliko med uporabo izbranih prednostnih pravil za razvrščanje in dodatnim upoštevanjem pravila o nezasedenosti delovnega stroja. Sledi analiza programa z izbranimi podatki ter primerjava z primerljivim programom LEKIN.
Ključne besede: terminiranje, delovni nalogi, prednostna pravila, izdelava programa
Objavljeno v DKUM: 23.05.2012; Ogledov: 2085; Prenosov: 254
.pdf Celotno besedilo (1,57 MB)

8.
PRENOVA LOGISTIČNEGA INFORMACIJSKEGA SISTEMA V PODJETJU DARS D.D.
Mihec Bojc, 2011, diplomsko delo

Opis: V nalogi smo v analizi stanja sistema predstavili obstoječe logistične procese s poudarkom na ABC in XYZ analizi z namenom zmanjšanja prevelikega stanja zalog na DARS d.d.. Rešitev problemskega stanja smo predstavili v obliki krovne funkcionalne specifikacije za prenovljeni logistični informacijski sistem. Za učinkovito zmanjšanje zalog smo najprej postavili sistem naročanja za artikle razreda A, to so artikli, ki povzročajo 80 % vrednosti vse zaloge. Na podlagi ugotovitev iz ABC in XYZ analize smo predlagali potrebne funkcionalnosti sistema oz. model naročanja za posamezne razrede artiklov iz ABCXYZ analize in ga vgradili v model zasnove informacijskega sistema. Za artikle z naključno porabo smo predlagali vzpostavitev planiranja potreb po materialu. Funkcionalne zahteve za sistem planiranja materialnih resursov - Material requirements planning (MRP) - smo za mesečne in tedenske plane povezali s funkcionalnimi zahtevami za vodenje delovnih nalogov. Za artikle s konstantno ali sezonsko porabo smo definirali sistem naročanja na podlagi signalne in varnostne zaloge, za katero smo določili algoritem naročanja na podlagi analize povprečij porabe materiala preteklih obdobij. Funkcionalno specifikacijo smo sklenili z zahtevami za skladiščno poslovanje oz. WMS (Warehouse Management System). V zaključku smo predstavili prihranke in racionalizacijo z investicijo v informacijsko podporo in preureditev logističnih procesov z ROI (Return on Investment).
Ključne besede: zaloga, ABC, YYZ analiza, MRP, delovni nalogi, planiranje, naročilo, logistični informacijski sistem
Objavljeno v DKUM: 19.07.2011; Ogledov: 2388; Prenosov: 326
.pdf Celotno besedilo (2,11 MB)

9.
Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici