| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 29
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Vrednotenje programa ustvarjalnih in prostočasnih delavnic za otroke z motnjami v duševnem razvoju na OŠ Glazija
Vesna Knežević, 2009, diplomsko delo

Opis: Osnovni namen diplomske naloge je prikazati, kako lahko otroci z motnjami v duševnem razvoju kvalitetno preživljajo svoj prosti čas in hkrati izražajo svojo ustvarjalnost in iznajdljivost na različne načine. Dejavnosti, ki spodbujajo ustvarjalnost otrok z motnjami v duševnem razvoju, ponujajo številne možnosti za razvoj njihovih skritih potencialov. Najpomembneje je poudariti dejstvo, da lahko s spodbujanjem kreativnosti vplivamo na otrokove motorične, kognitivne, socialno-emocionalne, ustvarjalne
Ključne besede: ustvarjalnost, ustvarjalne delavnice, cerebralna paraliza, downov sindrom, avtizem, otroci z motnjami v duševnem razvoju
Objavljeno: 23.04.2009; Ogledov: 3451; Prenosov: 1028
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

3.
NAČRTOVANJE IN IZVEDBA LIKOVNIH DELAVNIC NA TEMO OHRANJANJA KULTURNE DEDIŠČINE
Robert Potočnik, 2009, diplomsko delo

Opis: Muzejska pedagogika, ki izvaja vzgojno—izobraževalno delo v muzejih, poleg različnih oblik dela največkrat izvaja tudi razne oblike likovnega ustvarjanja, vezanega na problematiko razstave oziroma muzejskega okolja. Namen diplomskega dela je predstaviti načrt pouka likovnih delavnic na temo ohranjanja kulturne dediščine v Muzeju na prostem Rogatec. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov. V teoretičnem delu smo predstavili izhodišča za predstavitev pojma kulturna dediščina, vrste kulturne dediščine, njeno ohranjanje in obnavljanje. Spoznali smo različne materiale, tehnike in tehnologije, ki so se uporabljale v tradicionalni likovni umetnosti. V praktičnem delu so učenci ustvarjali na temo ohranjanja kulturne dediščine, kjer je uvodna motivacija izhajala iz problemov varstva kulturne dediščine. V prvem delu smo izdelali makete novih prostorskih tvorb, ki bi lahko bile na mestu muzeja, če se tradicionalna arhitektura muzejskega kompleksa ne bi bila ohranila. V drugem delu smo okrasili fasade izdelanih maket. Z raziskavo smo potrdili možnosti izvedbe likovnih delavnic na temo ohranjanja kulturne dediščine.
Ključne besede: • kulturna dediščina, • muzejska pedagogika, • likovne delavnice, • varovanje kulturne dediščine, • Muzej na prostem Rogatec.
Objavljeno: 11.09.2009; Ogledov: 2223; Prenosov: 347
.pdf Celotno besedilo (7,70 MB)

4.
LIKOVNOPEDAGOŠKE DELAVNICE V MUZEJU NARODNE OSVOBODITVE MARIBOR
Lucija Žitnik, 2011, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Diplomsko delo z naslovom »Likovno pedagoške delavnice v Muzeju narodne osvoboditve Maribor« je sestavljeno iz teoretičnega in iz praktičnega dela. V teoretičnem delu naloge predstavljam teoretične osnove likovno pedagoškega dela, kjer posegam tudi na področje muzejske pedagogike za vzgojno-izobraževalno delo v muzeju. Predstavila bom pedagoške aktivnosti v Muzeju narodne osvoboditve Maribor. Hkrati bom predstavila tudi didaktične pripomočke in likovne naloge, ki so se uporabili za delo z različno starimi otroki, ki so obiskovali te likovne delavnice. Navedeni didaktični pripomočki so se uporabljali za različne starostne skupine otrok, ki so dobili pripomočke, prilagojene njihovi starosti in stopnji razvoja, glede na njihove individualne in specifične lastnosti. Opisala bom tudi oblike in metode dela, ki so primerni za delo v muzeju. Pomen muzejev kot izobraževalnih institucij postaja vse večji. Izobraževalno delo naj bi bilo tam čimbolj pestro in zanimivo, da bi motiviralo in pritegnilo male obiskovalce, ki bi preko takšne komunikacije z razstavljenimi eksponati doživljali bolj polne in izkustveno bogatejše obiske muzejev in razstav.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: IZOBRAŽEVANJE V MUZEJU, MUZEJSKA PEDAGOGIKA, LIKOVNE DELAVNICE, MUZEJ, ORIGAMI
Objavljeno: 07.04.2011; Ogledov: 1752; Prenosov: 153
.pdf Celotno besedilo (5,36 MB)

5.
PRIMER TABORNIŠKIH DELAVNIC V VRTCU
Nina Kukovič, 2011, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je bil izdelati program taborniških delavnic, nato pa ugotoviti učinek taborniških delavnic pri otrocih. Že na začetku pisanja sem ugotovila, da taborniških delavnic v vrtcih še ni bilo moč zaslediti, hkrati pa nisem zaznala niti literature, ki bi nam pri delu s predšolskimi otroki na področju taborništva lahko bila v pomoč. Želimo si torej izdelati program taborniških delavnic, ki bo lahko primeren za uporabo na področju predšolske vzgoje. V diplomski nalogi Primer taborniških delavnic v vrtcu je v teoretičnem delu nekaj besed namenjenih posameznim področjem s področja taborništva, kjer sem predstavila taborniške vsebine do mere, ki jo predšolskim otrokom lahko predstavimo, vsebine pa jim bodo še vedno lahko razumljive. V empriričnem delu se bolj posvetimo vrednotenju in ocenjevanju znanja in vedenja otrok o taborniških vsebinah, ki jih skozi začetno in zaključno anketiranje povzamemo in analiziramo. Program taborniških delavnic je bil zastavljen tako, da je otrokom omogočal pridobivanje novega znanja in spretnosti s področja taborništva. Končna spoznanja govorijo o tem, da je bil program taborniških delavnic dobro zastavljen, saj so vsi otroci pridobili nova spoznanja, spretnosti in predstave o taborništvu. Otroci so ob koncu taborniških delavnic izrazili tudi pozitivna občutja o delavnicah.
Ključne besede: taborništvo, taborniške vsebine, taborniške delavnice, taborniški program, predšolski otrok
Objavljeno: 05.09.2011; Ogledov: 1834; Prenosov: 209
.pdf Celotno besedilo (601,38 KB)

6.
Promocija zdravja in proces vključitve odraslih v zdravstveno vzgojne delavnice CINDI
Vladka Vovk, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrskem delu smo predstavili in opisali teorijo Skrbi avtorice Kristen M. Swanson ter prikazali njeno uporabnost v zdravstveno vzgojni delavnici CINDI. Predstavili smo tudi pomen promocije zdravja. Poskušali smo ugotoviti vzrok majhni napotitvi pacientov na zdravstveno vzgojo s strani osebnih izbranih zdravnikov. Metodologija raziskovanja: Raziskava je temeljila na kvalitativni metodologiji in metodi utemeljene teorije. Potekala je v kliničnem okolju. V njej je sodelovalo deset zdravnikov splošne medicine, ena srednja medicinska sestra in udeleženci zdravstveno vzgojne delavnice CINDI. Za tehniko zbiranja podatkov smo izbrali delno strukturiran intervju. Podatke smo nato analizirali s pomočjo tematske analize. Rezultati: Analiza rezultatov je pokazala, da so zdravniki sicer dobro seznanjeni z delovanjem zdravstveno vzgojnega centra, vendar v ambulantah paciente redko obveščajo o njegovem delovanju. Zavedajo se, da so odgovorni za napotitev pacientov v zdravstveno vzgojne delavnice in da s tem, ko jih napotijo, vplivajo na pacientovo skrb za lastno zdravje. Večina zdravnikov meni, da so za izvajanje celovite zdravstvene vzgoje v ambulantah preobremenjeni. Zelo pomembna je ugotovitev, da zdravniki opazijo pozitiven učinek zdravstvene vzgoje na zdravstveno stanje pacientov. Sklep: Analiza odgovorov pacientov, ki so se udeležili zdravstveno vzgojnih delavnic v okviru CINDI programa je pokazala, da lahko teorijo Skrbi apliciramo tudi v zdravstveno vzgojo. Poglavitna vzroka za nizko število napotitev pacientov v zdravstveno vzgojne delavnice sta na eni strani preobremenjenost zdravnikov z delom v ambulantah, kar meni sedem zdravnikov, na drugi pa nizka notranja motivacija pacientov, s čimer se strinjajo vsi zdravniki. Rešitev problema vidimo v tem, da bi zdravniki zdravstveno vzgojne delavnice predstavljali kot sestavni del preventivnega pregleda in ne le kot eno izmed možnosti za zmanjševanje pojavnosti srčno žilnih bolezni.
Ključne besede: Ključne besede: teorija Skrbi Kristen M. Swanson, promocija zdravja, preventivni pregledi, zdravstven vzgoja, zdravstveno vzgojne delavnice
Objavljeno: 06.01.2012; Ogledov: 3235; Prenosov: 703
.pdf Celotno besedilo (4,12 MB)

7.
Prenova poslovnih procesov podjetja za rešitev iz gospodarske krize
Borut Blatnik, 2011, diplomsko delo

Opis: Negotove razmere na trgu v podjetjih povzročajo nenehne spremembe naročil, kar v proizvodnjah povzroča težave, nenehno selitev ozkih grl, večanje medfaznih zalog, menjavo prioritet, podaljševanje pretočnih časov in nenehno gašenje ter večanje nezanesljivosti izdobave ob že itak težavni proizvodnji, kjer se zahteva vedno večja kakovost in konkurenčnost. Vse to povzroča velike sunke in občasne preobremenitve ali obratno nezasedenost proizvodnje, ki v sedanjih zaostrenih razmerah veča pritisk vodstva na zaposlene za dvig produktivnosti, kar v povezavi z obstoječimi sistemi nagrajevanja pogosto povzroča dosego ravno nasprotnih učinkov (zaostanki, neskladnost, zamude ob hkratno potrebnih nadurah ..). Kljub vpeljavi modernih informacijskih sistemov ostaja planiranje in terminiranje proizvodnje prepuščeno proizvodnji, od katere se pričakuje, da pogosto naredi tudi nemogoče. Ob obstoječih načinih napovedovanje prodaje se motnje s trga tako prenašajo do proizvodnje in nabave.
Ključne besede: Prenova poslovnih procesov, gospodarska kriza, zmanjšanje števila zaposlenih, planiranje, spremembe, delavnice, izboljšave.
Objavljeno: 01.02.2012; Ogledov: 1254; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

8.
PRIDOBIVANJE NEFORMALNE IZOBRAZBE ZA TRENERJE ŠTUDENTSKE ORGANIZACIJE ERASMUS STUDENT NETWORK
Tina Podgornik, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je sestavljeno iz treh delov, ki se nanašajo na izobraževanje, s poudarkom na neformalnem izobraževanju in usposabljanju kadrov. V uvodnem delu se bomo sprehodili skozi teoretične osnove učenja, izobraževanja in usposabljanja, v osrednjem delu bomo pot nadaljevali s predstavitvijo in pregledom trenutnega stanja študentske organizacije Erasmus Student Network (v nadaljevanju ESN), zaključili pa bomo s praktičnim delom, in sicer z analizo raziskave ter predlogom rešitve za nastali problem. V prvem delu bomo predstavili teoretična izhodišča. Začeli bomo z učenjem in nadaljevali z izobraževanjem, malo bolj se bomo posvetili neformalnem izobraževanju, saj so znanja, ki jih pridobivamo v študentskih organizacijah, neformalne narave. Podrobneje bomo raziskali tudi področje usposabljanja kadrov, spoznali njegove oblike, modele in sam proces usposabljanja. Drugi del sestavljata predstavitev študentske organizacije ESN in opis trenutnega stanja v organizaciji, ki kaže na pomanjkanje kakovostnih delavnic in trenerjev/trenerk ESN (v nadaljevanju trener ESN) na mednarodnih srečanjih ESN. To smo želeli preveriti tudi med člani ESN ter tako izvedli raziskavo, ki je predstavljena v zadnjem delu diplomskega dela. V raziskavi, ki smo jo opravili, smo ugotavljali, ali so člani ESN zadovoljni s kakovostjo delavnic, ki se izvajajo na mednarodnih srečanjih, ali so zadovoljni z dosedanjimi trenerji, ki izvajajo delavnice, ter kako ocenjujejo uvedbo usposabljanja za trenerje ESN v organizacijo. Rezultati so izjemno zanimivi, saj takšnih res nismo pričakovali.
Ključne besede: izobraževanje, neformalno izobraževanje, usposabljanje, trenerji, delavnice
Objavljeno: 10.08.2012; Ogledov: 856; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (1,71 MB)

9.
KROJAČEK HLAČEK IN KROJAČKOVI DNEVI NA PREVALJAH
Saša Petrovič, 2012, diplomsko delo

Opis: Leopold Suhodolčan je kot urednik, kulturnik, učitelj, ravnatelj prevaljske šole in soustanovitelj bralne značke veliko prispeval k razvoju bralne kulture med mladimi, še posebej pa so k temu pripomogla njegova književna dela. Spomin nanj in njegove zasluge skrbno ohranjajo na Osnovni šoli Franja Goloba na Prevaljah, kjer med drugim vsako šolsko leto priredijo Krojačkov dan, ki ne služi le spoznavanju nekdanjega ravnatelja, ampak tudi krepitvi pozitivnega odnosa do knjige. Na ta dan se vsi učenci matične šole in njenih podružnic namesto pouka udeležijo raznovrstnih delavnic in se urijo v različnih spretnostih, ki se navezujejo na krojačka Hlačka in ostale Suhodolčanove literarne like. Namen diplomskega dela je bil analizirati vse tri slikanice o krojačku Hlačku, spoznati in opisati dogajanje na preteklih Krojačkovih dnevih in s svojo prisotnostjo dokumentirati dogajanje na zadnjem projektu (jeseni 2011), saj so postali že tradicionalni in jih bodo na prevaljski osnovni šoli prirejali tudi v bodoče.
Ključne besede: Leopold Suhodolčan, slikanice, Krojaček Hlaček, Osnovna šola Fanja Goloba Prevalje, Krojačkov dan, delavnice, pozitiven odnos do knjige
Objavljeno: 03.07.2012; Ogledov: 1436; Prenosov: 1248
.pdf Celotno besedilo (3,51 MB)

10.
Avtonomni sistemi na UM-FL : Televizija Slovenija 2
9radijska ali televizijska oddaja

Ključne besede: logistika, študij, delavnice
Objavljeno: 05.06.2012; Ogledov: 913; Prenosov: 12
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici