SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 15
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Zmanjšanje hrupa na stiskalnici v kovinarski delavnici : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Jernej Narat, 2007, diplomsko delo

Ključne besede: hrup, delavnica, nevarnost
Objavljeno: 31.03.2008; Ogledov: 1123; Prenosov: 167
.pdf Celotno besedilo (5,61 MB)

3.
PRIROČNIK KOMUNICIRANJA V PLESNEM DRUŠTVU STEP
Tina Bukovec, 2009, diplomsko delo

Opis: V Sloveniji je veliko društev, ki razvijajo različne dejavnosti in iščejo mnoge talente med nami. Ta društva se srečujejo z velikim problemom, to je nerazpoznavnost, podobnost in neizvirnost. Ta problem jim povzroča predvsem neznanje iz poslovnega komuniciranja. V svojem delu sem tako izpostavila predlog za novo, izboljšano komuniciranje v Plesnem društvu Step, ki se je v preteklosti izkazalo kot ena glavnih pomanjkljivosti. Zajela sem področje poslovnega komuniciranja, ki je za društvo zelo pomembno, saj lahko z dobro organiziranostjo komuniciranja pridobijo veliko konkurenčno prednost pred ostalimi društvi. Teoretičen del vsebuje vsebine osnove poslovnega komuniciranja, oblikovanje celotnega komunikacijskega programa, oglaševanje, odnosi z javnostmi, sponzoriranje, krizno komuniciranje in opis Plesnega društva Step. Praktičen del zajema priročnik komuniciranja za Plesno društvo Step.
Ključne besede: priročnik, društvo, poslovno komuniciranje, javnosti, mediji, delavnica, ponudba
Objavljeno: 17.07.2009; Ogledov: 1494; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (390,40 KB)

4.
MARIBOR - JUG: POSLOVNO TRGOVSKA CONA: P+R
Branko Čuček, 2010, diplomsko delo

Opis: Trajnostni razvoj mest v prihodnosti noben drug dejavnik ne zaznamuje bolj kot promet. Strategije upravljanja z mestnim prometom predvidevajo zmanjšanje vstopa individualnim transportnim sredstvom v mestna jedra, povečanje javnega mestnega transporta in nemotoriziranih oblik prometa. Načrtovanje poslovno trgovske cone na južnem mestnem robu Maribora je del širše urbane ureditve prostora nove mestne obvoznice. Študija priključka obvoznice na obstoječo cesto, je določala prometno ureditev v poslovno trgovski coni. Umestitev sistema "parkiraj in se pelji"(P+R), je del strategije upravljanja s prometom. Prometna glava s P+R sistemom je zasnovana tako, da s funkcionalnostjo in arhitekturo privablja potencialne uporabnike. Zasnova prometne infrastrukture in upravljanje s prometnimi tokovi so načrtovani tako, da omogočajo večjo uporabnost oblik javnega transporta.
Ključne besede: prometna glava, multimodalnost, parkiraj in pelji, urbanistična delavnica Maribor- jug, preurejanje poslovno trgovskega centra
Objavljeno: 12.10.2010; Ogledov: 1619; Prenosov: 116
.pdf Celotno besedilo (2,00 MB)

5.
INTERAKTIVNE DELAVNICE VREDNOT ZA UČENCE KOT PODPORA VZGOJNEM NAČRTU V OSNOVNOŠOLSKEM IZOBRAŽEVANJU
Goran Škobalj, 2010, diplomsko delo

Opis: Kakovosten pouk predstavlja temeljni in nenadomestljiv dejavnik optimalnega razvoja vsakega učenca. Tradicionalni koncept izobraževanja odkriva določene omejitve, med katerimi je potrebno izpostaviti nesorazmerje med učenjem kognitivnih spretnosti in formalnega znanja ter neformalnim znanjem, ki je temelj za strokovno kompetenco. Cilj te študije je ugotoviti, v koliki meri interaktivne delavnice prispevajo k uresničitvi zastavljenih učnih ciljev v skladu s principi konstruktivizma. V prvem delu študije je predstavljena geneza interaktivnih delavnic, kakor tudi njihov osnovni namen in cilji. V drugem delu raziskave je poudarek na prikazu empiričnih izsledkov o uveljavljanju nekaterih interaktivnih delavnic pri pouku. Podatki so pridobljeni na osnovi sistematičnega spremljanja interaktivnih delavnic in evalvacij. Raziskava kaže, da interaktivne delavnice uresničujejo cilje konstruktivistične teorije znanja, ki so postale glavno izhodišče prenove učnih načrtov in temeljijo na predpostavki, da je posameznik temeljni oblikovalec znanja.
Ključne besede: interaktivna delavnica, konstruktivizem, transmisijska paradigma, transformacijska paradigma, kompetence, neformalno učenje, učenec, učitelj
Objavljeno: 07.01.2011; Ogledov: 1954; Prenosov: 178
.pdf Celotno besedilo (3,23 MB)

6.
MARIBOR-JUG: POSLOVNI OBJEKT VZDOLŽ TRŽAŠKE CESTE
Simon Komar, 2011, diplomsko delo

Opis: Pričujoče diplomsko delo obravnava umeščanje in arhitekturo poslovnega objekta ob južnem robu mesta Maribor z namenom označiti vstop v mesto in oblikovati prostor ob mestni vpadnici – Tržaški cesti. Podana je zgodovina in vizija mariborskega urbanizma ter opis urbanistične delavnice Maribor-jug skupine mariborskih študentov. V nadaljevanju so predstavljeni primeri poslovnih stavb. Diplomsko delo zaokrožuje arhitekturna zasnova poslovno trgovskega objekta ob Tržaški cesti s vso pripadajočo dokumentacijo.
Ključne besede: arhitektura, urbanizem, poslovno-trgovski center, poslovni objekt, rob mesta, urbanistična delavnica Maribor-jug
Objavljeno: 05.10.2011; Ogledov: 2003; Prenosov: 125
.pdf Celotno besedilo (2,27 MB)

7.
Katere kompetence so potrebne učitelju za učinkovito poučevanje kemije za življenje
Tamara Martinčevič, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se posvetili predvsem naravoslovnim in kemijskim kompetencam, ki jih potrebuje učitelj kemije (pa tudi učitelj ostalih naravoslovnih predmetov) za učinkovito poučevanje naravovarstvene tematike. Učiteljeve poučevalne zmožnosti (kompetence) predstavljajo odgovore na naslednja vprašanja: Katera znanja, Katere spretnosti, Katere odnose gojiti, Kakšna stališča imeti? Na konkretnem primeru (artikulacije učiteljeve priprave: : »Vloga in pomen vode v življenju človeka in delovanju okolja«) smo si poskušali odgovoriti na zgoraj zastavljena vprašanja in poudariti kompetenčni vidik učiteljevega vodenja učenčevega izvajanja (s pripravo načrtovanih) aktivnosti. Osredotočili smo se tudi na to, kje lahko učitelji te kompetence poglobijo oziroma se nadalje profesionalno izpopolnjujejo. V ta namen smo načrtovali didaktično delavnico.
Ključne besede: učiteljeve kompetence, voda, nadaljnje izobraževanje in usposabljanje, didaktična delavnica
Objavljeno: 11.03.2015; Ogledov: 667; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (3,28 MB)

8.
Izboljšanje pogojev za delo v delavnici podjetja Klavdij Florjančič s.p.
Klemen Florjančič, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Podjetje Klavdij Florjančič s.p. se ukvarja s proizvodnjo, z distribucijo in veleprodajo termo trakov za blagajne. Slednje naročniki uporabljajo v povezavi s programsko opremo in termalnimi tiskalniki, ki nato natisnejo račun. Največji porabniki termo trakov so vsa tista podjetja, ki morajo za opravljeno storitev izdati račun. Lastnik podjetja in edini zaposleni v njem je Klavdij Florjančič, ki naloge v delavnici deli na šest opravil. Vsa se izvajajo v prostoru, kjer se zraven proizvodnje skladišči občutljivi material. V diplomskem delu predstavimo poslovne prostore, delovna sredstva, informacijsko podporo poslovanju in vse štiri temeljne podprocese v podjetju, med katere spadajo nabava, proizvodnja, prodaja in prevoz. Cilj dela je podati predloge za razrešitev problema v delavnici ter jih skupaj s celotnim procesom proizvajanja in skladiščenja v podjetju praktično predstaviti in prikazati.
Ključne besede: termo trak, delavnica, proizvodnja, stroj.
Objavljeno: 08.04.2016; Ogledov: 698; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

9.
LJUDSKE PRVINE V LUTKARSTVU - LUTKOVNA DELAVNICA ZA OTROKE
Urška Kuplenik, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo Ljudske prvine v lutkarstvu – lutkovna delavnica za otroke obravnava izvedbo ustvarjalne delavnice za otroke Bajke in povesti …, kako izdelam lutko - od izbire literarnega predloge do konca delavnice - z dramatizacijo Velikanov iz Trdinovih Bajk in povesti o Gorjancih. V teoretičnem delu diplomske naloge so s pomočjo strokovne literature raziskane različne vrste lutk in lutkovnega gledališča po svetu – od prazgodovinskih prednikov lutk do danes. Na kratko je povzeta zgodovina slovenskega ljudskega lutkarstva, od prvih opisanih lutk – lilekov naprej. Vključene so še lutkam podobne pustne maske, ki so del tradicionalnih pustnih »predstav« in prstne igre, ki jih prav tako lahko prištejemo k lutkovnemu »gledališču«. Praktični del predstavlja lutkovna delavnica za otroke priprava, oblikovanje lutk na palici iz naravnih in odpadnih materialov in scene - na koncu pa še dramatizacija teksta. Program delavnice je zasnovan na ljudskih prvinah lutkarstva. Delavnica je bila prilagojena otrokom različnih starosti, njen namen pa je bil približati otrokom lutkovno umetnost in ljudsko izročilo njihovega lokalnega okolja.
Ključne besede: lutke, ljudsko lutkarstvo, ustvarjalna delavnica za otroke, izdelava lutk, otroška kreativnost
Objavljeno: 08.06.2016; Ogledov: 379; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (3,18 MB)

10.
TISNIKAR IN PO TISNIKARJU
Lidija Šošter, 2016, diplomsko delo

Opis: Jože Tisnikar je pomembno zaznamoval slikarstvo na Koroškem in v Sloveniji, prav tako pa je zaznamoval razstavni program Koroške galerije likovnih umetnosti, kjer hranijo obsežno zbirko njegovih del. Gre za dela iz vseh umetnikovih ustvarjalnih obdobij, glavni poudarek pa je na minljivosti človeškega življenja. Z raziskovanjem prehojene umetnikove poti, ob sprehodu skozi njegov življenjepis smo spoznali popolnoma novo dimenzijo njegovega ustvarjanja. Umetnikova veličina je v njegovih delih, ki odsevajo zgodovino slovenskega človeka. Bolečina, zatiranje, storjene krivice, ki so zaznamovale slovenski narod se v delih umetnika zrcalijo kot odsev prehojene poti. Nujno jih je razumeti, ohranjati in nadaljevati z ustvarjanjem po njegovem navdihu in konceptu. In tu nastopi pomembna vloga vseh, ki soustvarjajo zgodovino človeka, in vseh, ki sooblikujejo vzgojo odraščajočega mladostnika kot likovni pedagogi. V diplomskem delu predstavljamo program dejavnosti, ki jih izvajajo v Koroški galeriji likovnih umetnosti in so vezane na Jožeta Tisnikarja. Zanimal nas je predvsem pedagoški program: kako podati temo minljivosti učencem na ustrezen, hkrati pa realen način, kako so skozi učenčeve oči videti dela Jožeta Tisnikarja, kakšna je učenčeva interpretacija umetnikovih del, katere didaktične pristope uporabljati pri predstavljanju umetnika in njegovega opusa. Posebno pozornost smo namenili tudi hόmmagu Jožetu Tisnikarju, ki je nastal kot poklon umetnikov Jožetu Tisnikarju. Gre za slikarje, ki jih s Tisnikarjem druži skupno poglabljanje v minljivost in krhkost človekovega bivanja. V to zbirko so vključena dela Hermana Pivka, Mirsada Begića, Zdenka Huzjana in Dragiše Modrinjaka. V drugem delu diplomskega dela bomo predstavili rezultate raziskave, ki smo jo razdelili na dva dela. V prvem delu bomo z metodo intervjuja predstavili likovno pedagoško delo v galeriji, v drugem delu pa rezultate raziskave, ki smo jo izvedli v Koroški galeriji likovnih umetnosti z 8. razredom Druge osnovne šole Slovenj Gradec. Z učenci smo izvedli vodstvo po razstavi del stalne zbirke galerije in delavnico, ki je bila koncipirana na področje sodobne reinterpretacije Tisnikarjevih del oz. teme minljivosti.
Ključne besede: Jože Tisnikar, Koroška galerija umetnosti Slovenj Gradec, minljivost, hόmmage Tisnikarju, pedagoška delavnica v galeriji.
Objavljeno: 24.05.2016; Ogledov: 337; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (2,18 MB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici