| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 862
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Povezanost izvozne in inovacijske intenzivnosti v sektorju poslovnih storitev v Sloveniji
Janez Rogelj, 2023, doktorska disertacija

Opis: V nalogi smo v teoretičnem delu predstavili teoretične novosti o storitvah, razvoj in pomen mednarodne trgovine s storitvami (v primerjavi z izdelki), proučili lastnosti in značilnosti storitev in mednarodne trgovine z njimi, zaradi katerih se razlikujejo od lastnosti in značilnosti dejavnosti izdelkov (dobrin, proizvodov, produktov). V povezavi s hitrim razvojem mednarodne trgovine s storitvami smo proučili značilnosti in lastnosti inovacijskih dejavnosti pri storitvah in kaj jih loči od inovacijskih dejavnosti v proizvodnih dejavnostih. Na podlagi različnih virov in lastnega proučevanja smo sestavili seznam 13 lastnosti in značilnosti storitev, ki so v tej doktorski nalogi prvič zbrane skupaj, na enem mestu. Te lastnosti natančno določajo storitve in (mednarodno) trgovino s storitvami ter kaj jih loči od lastnosti izdelkov in (mednarodne) trgovine z njimi. V povezavi s storitvami smo proučili elemente gibljivost kapitala, gibljivost dela (ljudi), nadnacionalna podjetja, uporabo in razvoj novih tehnologij, čezmejni pretok informacij, ki vplivajo na mednarodno trgovino s storitvami in ovire v tej trgovini. Podali smo nekaj osnovnih statističnih podatkov o pomenu storitev in storitvenih dejavnosti v mednarodni trgovini. Proučili smo inovacije in inovacijske dejavnosti v storitvenih dejavnostih. Pri tem smo se v analitičnem delu strukturno omejili na poslovne storitve kot ožji del področja nefinančnih storitvenih dejavnosti, geografsko pa na območje Slovenije. V nadaljevanju smo preučili teoretična izhodišča o ekonomskem vplivu inovacijskih dejavnosti na področju storitvenih dejavnosti na obseg mednarodne trgovine s storitvami (izvoz) in obratno. V izbranem obdobju 2010-2016 smo temu dodali še teoretična izhodišča o ekonomskem vplivu investicijskih dejavnosti v razvoj na področju storitvenih dejavnosti na obseg mednarodne trgovine s storitvami (izvoz). V jedrnem delu disertacije smo oblikovali raziskovalni model, ki temelji na uporabi analitičnih metod, ki so jih uporabljali raziskovalci na področjih proizvodnih dejavnosti in smo jih aplicirali na področju poslovnih storitvenih dejavnosti. Za ugotavljanje ekonomskih učinkov izvoznih dejavnosti z vidika vpliva inovacijskih dejavnosti in investicijskih aktivnosti v razvoj v sektorju dejavnosti poslovnih storitev v Sloveniji je bilo potrebno zgraditi model v dveh korakih. Zato smo predstavili klasični model rasti in razvoj modela endogene rasti, ki je predstavljal osnovo za oblikovanje našega modela. Najprej smo uporabili enostaven "probit" model, s katerim smo ugotavljali vpliv izvoznih dejavnosti na gospodarstvo ob pogoju danih inovacijskih dejavnosti (za izbrani obdobji 2002-2008 in 2010-2016) in vpliv izvoznih dejavnosti na gospodarstvo ob pogoju danih investicijskih dejavnosti (za opazovano obdobje 2010-2016). V drugem koraku smo model posplošili in uporabili inovacijske (investicijske) dejavnosti kot endogene spremenljivke z uporabo sočasnega (simultanega) "probit" modela. Rezultati meritev so pokazali, da so inovacijske dejavnosti v podjetjih v sektorju poslovnih storitev pomembne za uspeh na tujih trgih. Podjetja z novimi ali izboljšanimi storitvami so bolje konkurirala na tujih trgih kot neinovativna storitvena podjetja. Med letoma 2010 in 2016 so rezultati pokazali verjetnosti, da bi skoraj vsako drugo podjetje, ki je inovacijsko intenzivno, postalo tudi izvozno intenzivno. Zaradi visokega tveganja pri ocenjevanju modela pa ni bilo mogoče potrditi obratnega vpliva, da izvozne dejavnosti pozitivno vplivajo na inovacijske dejavnosti. Rezultati meritev so potrdili domnevo, da so investicijske dejavnosti v razvoj pozitivno vplivale na večje izvozne dejavnosti v podjetjih za merjeno obdobje med letoma 2010 in 2016. Bolj kot so podjetja investirala v razvoj, večja je bila verjetnost, da bodo izvozniki. Za merjeno obdobje med letoma 2010 in 2016 so izračuni pokazali verjetnost pozitivnega vpliva izvoznih na investicijske intenzivnosti.
Ključne besede: storitve, poslovne storitve, storitvene dejavnosti, razvoj in pomen mednarodne trgovine s storitvami, lastnosti in značilnosti storitev, pomen storitev in storitvenih dejavnosti v mednarodni menjavi s storitvami, ovire v mednarodni trgovini s storitvami, inovacije in inovacijskih dejavnosti v storitvenih dejavnostih, investicijske dejavnosti v razvoj v storitvenih dejavnostih, vplivu inovacijskih dejavnosti in investicijskih dejavnosti na področju storitvenih dejavnosti na obseg mednarodne trgovine s storitvami (izvoz) in obratno, izvoz storitev, enostaven "probit" model, sočasen (simultan) "probit" model, klasičen model rasti, razvoj modela endogene rasti, modeli inovacijskih procesov v storitvah
Objavljeno v DKUM: 04.12.2023; Ogledov: 41; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (5,44 MB)

2.
Kulturno-umetnostna vzgoja in plesne dejavnosti v vrtcu : diplomsko delo
Tadeja Fijavž, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo raziskali, kako lahko cilje kulturno-umetnostne vzgoje uresničujemo skozi izvedbo plesnih dejavnosti v skupini predšolskih otrok. Diplomsko nalogo sestavljata dva dela, in sicer teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo opredelili pojem kulturno-umetnostne vzgoje, se seznanili s cilji in načeli kulturno-umetnostne vzgoje ter predstavili vlogo kulturno-umetnostne vzgoje v izobraževanju. Osredotočili smo se na eno izmed področij kulturno-umetnostne vzgoje, in sicer na področje plesne umetnosti, ki smo ga samostojno opredelili. Izpostavili smo pomen plesa za otrokov razvoj, plesne dejavnosti in vlogo odraslega pri načrtovanju in izvedbi teh. V praktičnem delu smo pripravili in izvedli osem plesnih dejavnosti, pri katerih smo izhajali iz ciljev kulturno-umetnostne vzgoje. Na podlagi evalvacij izvedenih dejavnosti v skupini otrok smo ugotovili, da so se otroci seznanili s pomenom kulturno-umetnostne vzgoje, saj so spoznavali različne kulture, lastno kulturno dediščino in razvijali kritičen odnos do kulture ter umetnosti.
Ključne besede: kulturno-umetnostna vzgoja, plesna umetnost, plesne dejavnosti, predšolski otrok, načrtovanje dejavnosti v vrtcu
Objavljeno v DKUM: 09.11.2023; Ogledov: 71; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

3.
Načrtovanje in izvajanje glasbene pravljice v vrtcu : diplomsko delo
Barbara Trafela, 2023, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo Načrtovanje in izvajanje glasbene pravljice v vrtcu je sestavljeno iz teoretičnega in projektnega dela. Teoretični del diplomskega dela je sestavljen iz opredelitve jezika in govora, gledališke umetnosti s poudarkom na lutkovni umetnosti in senčnih lutkah ter metodah dela z lutkami v vrtcu in glasbene umetnosti, kjer smo se posebej posvetili glasbenim dejavnostim v predšolskem obdobju: izvajanju glasbe (petje pesmi, igranje na glasbila), poslušanju glasbe, ustvarjanju v in ob glasbi ter glasbeno-didaktičnim igram. V projektnem delu smo po posameznih dnevih načrtovali dejavnosti, s katerimi smo pri otrocih razvijali glasbene sposobnosti, spretnosti in znanja ter jim približali senčne lutke. V okviru izvedenega projekta smo načrtovali in ovrednotili izvedbo glasbene pravljice s senčnimi lutkami Hiška, majhna kakor miška. Otroci so ob zaključkiu projekta predstavili glasbeno pravljico Hiška majhna kot miška s senčnimi lutkami otrokom in vzgojiteljicam ostalih skupin iz vrtca, poznali so rokovanje z instrumenti in lutkami ter z veseljem predstavili to, kar smo skozi različne dejavnosti pripravljali v času projekta.
Ključne besede: glasbena pravljica, gledališče, senčne lutke, glasbene dejavnosti
Objavljeno v DKUM: 26.10.2023; Ogledov: 118; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

4.
Vloga glasbe in načrtovanje glasbenih dejavnosti v vrtcih montessori : doktorska disertacija
Maruša Laure, 2023, doktorska disertacija

Opis: Trenutna pedagoška teorija montessori in raziskovalna praksa nakazujeta, da je v pristopu montessori glasba v primerjavi z drugimi področji delovanja pogosto podcenjena. Z doktorsko disertacijo si prizadevamo pomembno prispevati k razvoju glasbene vzgoje v vrtcih montessori v Sloveniji in širše. Teoretični del doktorske disertacije obravnava opredelitev pedagogike montessori ter njenega mesta v slovenskem prostoru, osredotoča se na področje glasbe v omenjenem pristopu ter proučuje razvoj glasbenih sposobnosti predšolskih otrok. V slovenski prostor in širše uvaja natančno opredelitev didaktičnih smernic pristopa montessori, ki temeljijo na aktualnih spoznanjih pedagogike montessori, didaktike, psihologije, splošne pedagogike ter sorodnih ved. S pregledom stanja pedagogike montessori v Sloveniji proučujemo vlogo in položaj pristopa montessori znotraj slovenskega sistema predšolske vzgoje. Opredelitev razvoja glasbenih sposobnosti v predšolskem obdobju podaja sintezo literature s področja glasbenih sposobnosti, njihovega ocenjevanja ter faz v glasbenem razvoju predšolskih otrok. Teoretična izhodišča doktorske disertacije predstavljajo pomemben temelj, na katerem je zasnovan empirični del, ki sestoji iz treh faz raziskave. V prvi fazi raziskave smo želeli z uporabo kvalitativnega raziskovanja ugotoviti podobnosti in razlike na področju predšolske glasbene vzgoje med veljavnim javnim programom za vrtce in programi zasebnih vrtcev, ki delujejo po načelih pedagogike montessori. V drugi fazi raziskave smo preučevali kontekst, v katerega je postavljeno področje glasbe v vrtcih montessori, ter analizirali načrtovanje glasbene vzgoje z vidika strukture, zastopanosti glasbenih dejavnosti, metod, oblik in sredstev dela. S pomočjo anketnega vprašalnika, ki je nastal za potrebe doktorske disertacije, smo anketirali 110 strokovnih delavcev iz vrtcev montessori iz Slovenije in tujine ter na podlagi analize načrtovanja glasbene vzgoje ugotovili, da se na področju poučevanja glasbe v vrtcih montessori sicer pojavlja veliko dobrih praks, vendar je še veliko prostora za izboljšave in nadaljnji razvoj. V tretji fazi raziskave smo se osredotočali na oblikovanje eksperimentalnega modela s cilji, vzgojno-izobraževalno vsebino in metodami, oblikami in sredstvi vzgojno-izobraževalnega procesa za področje glasbe po pedagoških smernicah montessori ter preverjanje njegovega učinka na razvoj elementarnih glasbenih sposobnosti predšolskih otrok z izvedbo kvazieksperimenta. Na podlagi rezultatov kvazieksperimenta, v katerem je sodelovalo 71 pet- do šestletnih otrok iz slovenskih vrtcev montessori, smo ugotovili, da ima eksperimentalni model za poučevanje glasbe v vrtcih montessori večji učinek na razvoj elementarnih glasbenih sposobnosti predšolskih otrok kot poučevanje glasbe v vrtcih montessori na tradicionalen način. Prav tako smo ugotovili, da ima izvedba eksperimentalnega modela poučevanja glasbe po pristopu montessori z glasbeno usposobljenim izvajalcem večji učinek na razvoj ritmičnega in melodičnega posluha predšolskih otrok kot pa izvedba eksperimentalnega modela z izvajalcem brez glasbene izobrazbe. Znanstveni doprinos doktorske disertacije predstavljajo številna pomembna spoznanja iz vseh faz raziskave. Gre za obširno empirično študijo z uporabo mešanih metod raziskovanja v slovenskem prostoru in širše, ki celostno obravnava področje glasbe v vrtcih montessori. Koncept načrtovanja in izvajanja glasbenih dejavnosti je obravnavan z analizo javno veljavnih kurikularnih dokumentov, študijo mnenj in stališč strokovnih delavcev, ki so zaposleni v slovenskih in tujih vrtcih montessori, ter kvazieksperimentom, v katerega smo vključili predšolske otroke, ki obiskujejo program predšolske vzgoje montessori. Doktorska raziskava s svojo robustno metodološko zasnovo prispeva k obstoječemu znanju o razvoju glasbenih sposobnosti v predšolskem obdobju in ponuja dodatna spoznanja o pomenu usposobljenosti strokovnih delavcev, ki poučujejo predšolsko glasbeno vzgojo.
Ključne besede: predšolska glasbena vzgoja, pristop montessori, glasbene dejavnosti, načrtovanje, glasbene sposobnosti
Objavljeno v DKUM: 26.10.2023; Ogledov: 120; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (5,33 MB)

5.
Ohranjanje ljudskega izročila skozi plesne dejavnosti v vrtcu : diplomsko delo
Tjaša Šalamun, 2023, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga z naslovom Ohranjanje ljudskega izročila skozi plesne dejavnosti v vrtcu je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. Namen naše naloge je otrokom približati ljudsko izročilo preko plesnih dejavnosti. V diplomskem delu smo najprej skozi teorijo preučili gibalno-plesne dejavnosti ter njihove cilje, metode in vsebino ter predstavili ljudsko izročilo, šege in navade v okolici Ptuja. Najprej smo preko intervjuja s skupino vzgojiteljic raziskali, kako ljudsko izročilo vključujejo v vrtcu, na kakšen način predstavijo to otrokom in katere metode pri tem uporabijo. Na podlagi odgovorov vzgojiteljic smo nato načrtovali in izvedli pet plesnih dejavnosti z otroki, starimi 5-6 let v vrtcu Cerkvenjak. Teme plesnih dejavnosti so temeljile na šegah in navadah iz okolice Ptuja. Ugotovili smo, da otroci poznajo nekatere šege in navade, ki so del ljudskega izročila iz njihovega okolja, vendar jih v vrtcih ne obravnavajo pri plesnih dejavnostih. Skozi naše dejavnosti smo otroke seznanili s pomenom ohranjanja ljudskega izročila. Otroci so tako spoznali različne šege in navade, njihove značilnosti pa so sami prepoznavali in uporabljali pri plesnih dejavnostih.
Ključne besede: ljudsko izročilo, šege, navade, predšolski otrok, plesne dejavnosti, ustvarjalno gibanje
Objavljeno v DKUM: 19.10.2023; Ogledov: 175; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (4,28 MB)

6.
Primerne dejavnosti mešanja barv pri likovnem izražanju predšolskih otrok : diplomska delo
Manja Miklič, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Primerne dejavnosti mešanja barv pri likovnem izražanju predšolskih otrok smo predstavili šest dejavnosti za postopno navajanje otrok na mešanj barv. Dejavnosti smo izvedli z otroki, starimi 5–6 let. Pri dejavnostih smo svetlili in temnili osnovne barve, mešali osnovne in komplementarne barve, mešali črno in belo ter osnovne barve s črno in belo. V teoretičnem delu smo predstavili razvoj otroka med petim in šestim letom starosti in likovne tehnike ter podrobneje slikarske tehnike. Predstavili smo tudi, na kateri format naj otroci slikajo in kako naj bodo čim bolj kakovostno opremljeni likovni kotički, učilnice in delavnice. Predstavili pa smo tudi ustrezne oblike dela in likovno področje v kurikulumu. V empiričnem delu smo predstavili primerne dejavnost mešanja barv. Pri dejavnosti smo odkrivali, v kakšnih paletah naj otroci mešajo barve, kakšen naj bo format glede na motiv in obliko dela. Ugotovili smo, da je bolje, da imajo palete prekate oz. da namesto palet uporabimo dovolj velike lončke. Zaželeno pa je, da že na začetku dejavnosti otrokom ponudimo količinsko precej več svetle barve v razmerju s temnejšo. Najpomembneje pa je, da so tempera barve kakovostne.
Ključne besede: predšolski otrok, likovne dejavnosti, slikanje, likovna didaktika, mešanje barv
Objavljeno v DKUM: 03.10.2023; Ogledov: 157; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (2,19 MB)

7.
Učinek glasbe na predšolskega otroka v prikritem kurikulumu : magistrsko delo
Ines Mohorko, 2023, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo predstavili raziskavo učinka glasbe na predšolskega otroka v prikritem kurikulumu. Predstavili smo učinke glasbenih dejavnosti na socialno-čustveni razvoj, glasbeni razvoj in izražanje interesa na predšolske otroke. V teoretičnem delu smo osvetlili pojem prikritega kurikuluma in dnevne rutine v vrtcu, vpliv glasbe na celostni razvoj otroka ter možnosti uporabe glasbe v posameznih elementih dnevne rutine, kot so prihod in odhod otrok, priprava na obrok, jutranji krog, prehodi med dejavnostmi, pospravljanje in počitek v vrtcu. V raziskavi smo ugotovili pozitivne učinke glasbe na predšolske otroke. Otroci so ob izvajanju glasbenih vsebin pokazali pozitivne spremembe na področju socialno-čustvenega razvoja, glasbenega razvoja in izražanja interesa. Pri otrocih smo opazili napredek na konativnem področju in intenzivnejši napredek psihomotoričnih ter glasbenih sposobnosti.
Ključne besede: dnevna rutina, prikriti kurikulum, predšolski otroci, učinek glasbe, glasbene dejavnosti, kompetence
Objavljeno v DKUM: 20.09.2023; Ogledov: 106; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (1,66 MB)

8.
Interesne dejavnosti osnovnošolcev na Koroškem : magistrsko delo
Lana Roglšek, 2023, magistrsko delo

Opis: Interesne dejavnosti so prostovoljne dejavnosti, ki jih posamezniki izberejo glede na svoje zanimanje, hobije ali strasti. Vključujejo lahko različna področja, kot so šport, umetnost, glasba, ples, znanost, tehnologija in drugo. Namen teh dejavnosti je spodbujati osebni razvoj, razvijanje spretnosti, izražanje kreativnosti, socialno interakcijo in zadovoljstvo do dejavnosti. Igrajo pomembno vlogo pri krepitvi interesov, talentov ter celostnem razvoju posameznikove osebnosti. V raziskavi je sodelovalo 136 učencev iz naključno izbranih osnovnih šol na Koroškem. Rezultati kažejo, da se učenci bolj vključujejo v šolske interesne dejavnosti v primerjavi z obšolskimi interesnimi dejavnostmi. Pri čemer se učenci najpogosteje vključujejo v športne interesne dejavnosti. Pomemben dejavnik, ki spodbuja učence k vključevanju v interesne dejavnosti, je lasten interes, ki hkrati predstavlja tudi pomemben pogoj za sodelovanje v teh dejavnostih. S samo ponudbo interesnih dejavnosti so učenci v veliki večini zadovoljni, a ugotavljamo, da so bolj zadovoljni s ponudbo obšolskih interesnih dejavnosti. Posledica vključevanja v interesne dejavnosti je lahko tudi preobremenjenost učencev. S tem smo pridobili vpogled v obiskovanje interesnih dejavnosti učencev na Koroškem, kar je lahko učiteljem v pomoč pri njihovem pedagoškem delu.
Ključne besede: šolske interesne dejavnosti, obšolske interesne dejavnosti, učenec, osnovna šola
Objavljeno v DKUM: 05.09.2023; Ogledov: 175; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (2,31 MB)

9.
Gibalne navade učencev 2. vzgojno-izobraževalnega obdobja v obdobju pred in med epidemijo covida-19 in po njej : magistrsko delo
Veronika Domjan, 2023, magistrsko delo

Opis: Glavni namen magistrske naloge je bil raziskati spremembe z vidika pogostosti športnega udejstvovanja učencev 2. vzgojno-izobraževalnega obdobja, ki so se zgodile kot posledica pojava epidemije COVID-19 in ukrepov za preprečitev širjenja epidemije. Sama raziskava je vključevala 270 učencev četrtega, petega in šestega razreda osnovne šole. Podatke smo pridobili z anketnim vprašalnikom, nato pa jih obdelali z računalniškim programom SPSS Statistic 22. V raziskavi smo uporabili deskriptivno statistiko za uporabljene spremenljivke, frekvenčno distribucijo (f,f %), kontingenčne tabele za primerjavo frekvenc in χ2 preizkus. Ugotovili smo, da imajo učenci pozitiven odnos do športa in ga smatrajo za pomembnega. Prav tako smo potrdili, da so pred epidemijo COVID-19 učenci pogosteje sodelovali v športnih interesnih dejavnostih v šoli kot med in po epidemiji. Primerjali smo število teh dejavnosti pred in po epidemiji ter ugotovili, da so učenci v povprečju obiskovali več interesnih dejavnosti pred epidemijo kot po njej. Učenci so se pred epidemijo COVID-19 pogosteje udeleževali organiziranih športnih dejavnosti kot med in po epidemiji. Prav tako smo ugotovili, da so se učenci pred epidemijo pogosteje ukvarjali s športom v okviru družine kot med in po epidemiji. Potrdili smo tudi, da so se učenci pred epidemijo COVID-19 bolj pogosto ukvarjali s športom s prijatelji ali sami kot med in po epidemiji COVID-19.
Ključne besede: COVID-19, gibalne dejavnosti, osnovna šola, družina, učenci
Objavljeno v DKUM: 13.07.2023; Ogledov: 178; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

10.
Analiza izbranih otroških književnih del in njihova integracija z glasbenimi dejavnostmi v vrtcu : diplomsko delo
Polonca Štampar, 2023, diplomsko delo

Opis: Otroka književna dela čustveno bogatijo. Preko njih se otrok uči in vzgaja. Vrednost dobro izbranega in kakovostnega književnega dela je prav tako pomembna kot vrednost dobro izbrane igrače. Povezava z glasbo otroku omogoči bogato doživljanje književnega dela. Namen diplomskega dela je bil analizirati deset izbranih književnih del in jih obogatiti z glasbenimi dejavnostmi v vrtcu. Ta so: Cvetka Bevc: Klavirski duhec Jošti (2005), Cvetka Bevc: Pesem za vilo (2009), Andrea Hoyer: Na koncertu (1999), Andrea Hoyer: V glasbeni šoli (1998), Tinkara Kovač: Tinka Tonka flavtofonka in neandertalčeva piščal iz divjih bab (2017), Svetlana Makarovič: Mesečinska struna (2014), Collin Maclntyre: Zdolgočaseni boben (2019), Moritz Petz: Kdo tako grdo poje? (2014), Anja Štefan: Čmrlj in piščalka (2019) in Zaf Zapha: Yemaya: glasbeno popotovanje v Latinsko Ameriko (2010). V teoretičnem delu diplomskega dela so predstavljena teoretična izhodišča o teoriji slikanic in teoriji glasbenih dejavnosti. Uporabljena je bila multimodalna analiza izbranih slikanic glede na interakcijo med besedilom in ilustracijami (glavni literarni liki, književni čas, književni prostor, razpoloženje, stranski liki, pripovedovalec, snov, tema, motivi, zgradba in zgodba). Za diplomsko nalogo je bila izbrana kakovostna literatura, ki se povezuje z drugim predmetnim področjem – glasbo.
Ključne besede: glasbena književna dela, analiza književnih del, glasba, glasbene dejavnosti v vrtcu
Objavljeno v DKUM: 11.07.2023; Ogledov: 174; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici