| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 39
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Interno komuniciranje in zadovoljstvo zaposlenih v poslovalnicah podjetja x v mariboru
Tamara Colnar, 2020, magistrsko delo

Opis: Za magistrsko nalogo smo izbrali naslov Interno komuniciranje in zadovoljstvo zaposlenih v podjetju x, saj je komunikacija glavni faktor, ki nedvomno vpliva na zadovoljstvo zaposlenih pri delu. Komunikacija je stik med ljudmi, ki včasih povzroča negativne posledice in nelagodje v življenju, vendar pogosto o tem vplivu sploh ne razmišljamo. Cilj magistrskega dela je ugotoviti, kaj pravzaprav pomenita pojma komunikacija in zadovoljstvo ter kakšne oblike in poti komuniciranja poznamo. Zanimalo nas je tudi kakšna orodja se uporabljajo za interno komuniciranje. Navsezadnje smo se posvetili povezavi med komunikacijo in zadovoljstvom zaposlenih pri delu. Magistrska naloga je razdeljena na tri vsebinske sklope. V uvodu predstavljamo vsebino teme, ki jo obravnavamo, ter osnovni cilj. Predstavljen je namen magistrskega dela ter metode, ki smo jih uporabili za raziskovanje. V teoretičnem delu smo se poglobili v opredelitev interne komunikacije in zadovoljstva zaposlenih pri delu. Opisali smo pomen teh dveh pojmov ter predstavili poti in orodja internega komuniciranja, hkrati smo si natančneje pogledali dejavnike zadovoljstva. Predstavili smo stopnje in posledice nezadovoljstva zaposlenih. Pristop k raziskovanju teorije je bil pretežno deskriptivne narave. V teoretičnem delu smo uporabili literaturo različnih slovenskih in tujih avtorjev s področja človeških virov. Podatke smo pridobili tudi na spletu. V raziskovalnem delu smo se poglobili v podjetje X, natančneje v poslovalnice v štajerski regiji ter jih analizirali z anketnim vprašalnikom, ki je bil sestavljen na podlagi dodeljene teme. Podatke smo obdelali v statističnem programu SPSS (Statistical Package for Social Sciences). Za prikaz podatkov smo uporabili tabele in grafikone v računalniškem programu Microsoft Office Excel. Na podlagi pridobljenih rezultatov smo ocenili stopnjo zadovoljstva zaposlenih in preverili zastavljene hipoteze. Nekatere hipoteze smo sprejeli, večino pa zavrnili. Ugotovili smo, da so zaposleni nezadovoljni, predvsem z denarnimi in nedenarnimi nagradami ter s plačo. Občutek nezadovoljstva jim daje tudi preprečitev sodelovanja in soodločanja v podjetju. Na teh področjih bi podjetje lahko uvedlo izboljšave in tako pripomoglo k boljši uspešnosti podjetja v prihodnje. Ugotovili smo, da komunikacija v podjetju sicer poteka precej dobro, vendar bi tudi na tem področju situacijo lahko še izboljšali.
Ključne besede: komunikacija, zadovoljstvo zaposlenih, odnosi med zaposlenimi, dejavniki zadovoljstva
Objavljeno: 03.04.2020; Ogledov: 487; Prenosov: 144
.pdf Celotno besedilo (1,79 MB)

2.
Zadovoljstvo zaposlenih v podjetju Trelleborg Slovenija, d.o.o.
Sara Završnik, 2019, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu diplomske naloge smo opredelili pojem zadovoljstva zaposlenih, dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo, metode merjenja in načine povečanja zadovoljstva. Dotaknili smo se tudi nezadovoljstva pri delu in njegove posledice ter izpostavili absentizem in fluktuacijo kot dva kazalca nezadovoljstva zaposlenih. V nadaljevanju smo navedli nekaj primerov dobrih praks, kako konkretna podjetja merijo zadovoljstvo zaposlenih, in katerih načinov za povečevanje le-tega se poslužujejo. Zato so v nadaljevanju predstavljene najvidnejše motivacijske teorije in motivacijski dejavniki, ki vplivajo na delovno uspešnost. Raziskavo zadovoljstva zaposlenih smo opravljali v podjetju Trelleborg Slovenija, d.o.o., rezultati pa so predstavljeni v empiričnem delu. Iz rezultatov raziskave je bilo razvidno, da v podjetju niso zadovoljni s plačo, ker je le-ta po mnenju anketiranih prenizka. So pa zadovoljni z medsebojnimi odnosi, saj imajo s sodelavci prijateljski odnos, in z delovnim časom, kajti razporeditev le-tega jim ustreza. Največji motivacijski dejavnik, ki prevladuje v podjetju, so medsebojni odnosi. Na osnovi teh rezultatov smo v zaključnem delu podali konkretne predloge za izboljšanje trenutnega stanja.
Ključne besede: Zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva, motivacija
Objavljeno: 25.10.2019; Ogledov: 390; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (1,94 MB)

3.
Analiza zadovoljstva in pripadnosti podjetju x
Tilen Sašo Kaloh, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu smo v teoretičnem delu raziskali in spoznali pojma zadovoljstva pri delu in pripadnost zaposlenih. Oba pojma smo predstavili v teoretičnem delu, kjer smo s pomočjo domače in tuje literature pojma podrobno opisali ‒ iz česa je sestavljeno zadovoljstvo, kateri dejavniki imajo učinek na njo in kakšne so posledice zadovoljstva oziroma nezadovoljstvo za organizacijo. Pri pripadnosti smo opredelili njegov pomen za podjetje, spoznali dejavnike in dva modela pripadnosti. V empiričnem sklopu diplomskega projekta smo raziskovali dejansko raven zadovoljstva in pripadnosti v izbranem podjetju. Ugotavljali smo, s čim so zaposleni najbolj zadovoljni, kateri je po njihovem mnenju ključen dejavnik, ki vpliva na zadovoljstvo in v zadnjem sklopu empiričnega dela raziskovali, kako se pripadnost spreminja glede na delovno dobo, ki jo ima zaposlen v izbranem podjetju.
Ključne besede: zadovoljstvo pri delu, dejavniki zadovoljstva, pripadnost, dejavniki pripadnosti, model pripadnosti
Objavljeno: 14.11.2018; Ogledov: 578; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (1,69 MB)

4.
Zadovoljstvo zaposlenih z njihovim ekonomskim položajem v malih podjetjih v podravski regiji
Nina Pignar, 2018, magistrsko delo

Opis: Mala podjetja v Sloveniji predstavljajo pomembno vlogo, saj večinski delež vseh podjetij v državi pripada njim. Postajajo močna in uspešna tudi na nacionalnih ravneh gospodarstva. V zadnjih letih se njihovo število povečuje, kar predstavlja odlične priložnosti za nova delovna mesta in posledično manj brezposlenih in boljše socialno stanje v državi. V podravski regiji je v ospredju občina Maribor, ki ima dobre napovedi za krožno gospodarstvo in veliko podpore za uspeh. V Podravju je še veliko neizkoriščenih naravnih virov, ki znajo v prihodnosti veliko doprinesti gospodarstvu. Kljub še zmeraj precej veliki brezposlenosti v podravski regiji se rezultati izboljšujejo. S pomočjo stremenja k pospešenemu dvigu gospodarstva je prihodnost obetavna. Velik pomen k uspešnim podjetjem pripomorejo človeški viri. Zadovoljni zaposleni predstavljajo pomembno funkcijo, s katero ima podjetje najboljše pogoje za uspešno poslovanje. Zadovoljni zaposleni v podjetje prinesejo številne koristi, ki so pogoj tako za osebni kot tudi poslovni uspeh. Magistrsko delo z naslovom Zadovoljstvo zaposlenih z njihovim ekonomskim položajem v malih podjetjih v podravski regiji je sestavljeno iz dveh delov. V teoretičnem delu smo raziskovali položaj malih podjetij v podravski regiji. Pojem zadovoljstva zaposlenih smo opredelili po različnih avtorjih ter podrobneje raziskali dejavnike zadovoljstva zaposlenih, povezanih z njihovim ekonomskim položajem. V empiričnem delu smo predstavili raziskavo, s pomočjo katere smo ugotavljali zadovoljstvo zaposlenih z njihovim ekonomskim položajem v malih podjetjih v podravski regiji in te podatke interpretirali.
Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih, ekonomski položaj, mala podjetja, podravska regija, dejavniki zadovoljstva.
Objavljeno: 18.10.2018; Ogledov: 449; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (1,86 MB)

5.
Zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu v podjetju Swarco Lea d.o.o.
Lara Blažič, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: V svetu podjetništva je zelo pomembno, da podjetje spremlja zadovoljstvo zaposlenih, saj je le zadovoljen delavec lahko uspešen na svojem delovnem mestu in le zadovoljen delavec se še bolj trudi za dobro vseh zaposlenih in je ključ uspešnega in konkurenčnega podjetja. Po drugi strani pa uspešno in konkurenčno podjetje gradi ugled ne samo samemu sebi, temveč tudi vsakemu zaposlenemu v podjetju. Med diplomskim delom smo želeli ugotoviti, ali so zaposleni v podjetju Swarco Lea d. o. o., zadovoljni na svojih delovnih mestih ali ne. Da bi lahko podrobno proučili zadovoljstvo zaposlenih v izbranem podjetju, smo najprej pregledali in analizirali teoretične ugotovitve s področja zadovoljstva zaposlenih. Osredotočili smo se na osem dejavnikov, in sicer, kako so zaposleni zadovoljni z izobraževanjem, s plačo in nagrajevanjem, z medsebojnimi odnosi, delovnimi razmerami na delovnem mestu, motivacijo, napredovanjem in razvojem zaposlenega in s samim opravljanjem njihovega dela ter z delovnim časom v podjetju. Na osnovi temeljitega pregleda teoretičnih spoznanj smo izvedli raziskavo zadovoljstva zaposlenih v izbranem podjetju. Rezultati raziskave so pokazali, da se zaposleni v podjetju Swarco Lea d. o. o., dobro zavedajo dejstva, da vsak zadovoljen delavec prispeva k celostni podobi podjetja. Zaposleni v podjetju so z večino dejavnikov zadovoljni, in ker je vsak zaposlen dragocen košček mozaika, lahko rečemo, da je v podjetju Swarco Lea d. o. o., vsak košček trdno in zadovoljno pripet v skupni mozaik podjetja.
Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih, motivacija, nagrajevanje zaposlenih, kadrovska struktura, dejavniki zadovoljstva
Objavljeno: 25.09.2018; Ogledov: 763; Prenosov: 168
.pdf Celotno besedilo (2,44 MB)

6.
Zadovoljstvo zaposlenih v preučevanem logističnem podjetju
Barbara Baklan, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: V današnjih razmerah organizacije za obstanek in konkurenčnost na trgu uporabljajo različne vire, s katerimi črpajo svojo moč. Najpomembnejši vir in dejavnik je vsekakor človeški faktor, ki je nosilec znanj, razvoja ter uspeha. Iz zaposlenega pa lahko iztržimo le najboljše, če se ob delu počuti prijetno in je zadovoljen. Zadovoljen zaposlen namreč v veliki meri vpliva na uspešno in učinkovito poslovanje organizacije. Mnoge organizacije se zavedajo, da zaposleni predstavljajo vir konkurenčne prednosti in veljajo za ključen element pri doseganju uspešnosti poslovanja, zato se odločajo za merjenje organizacijske klime in zadovoljstva svojih zaposlenih in uvajajo različne ukrepe, s katerimi želijo stanje v podjetju izboljšati. V magistrskem delu smo merili in preučevali zadovoljstvo zaposlenih v logističnem podjetju v sosednji Avstriji. Naše delo smo razdelili na dva dela, teoretičnega in empiričnega. V teoretičnem delu smo opredelili pojem zadovoljstvo ter navedli elemente in dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih. Opisali smo še posledice zadovoljstva zaposlenih in oblike merjenja. Na podlagi teoretičnih spoznanj smo oblikovali tezo našega magistrskega dela, ki se glasi: »Stopnja zadovoljstva zaposlenih v preučevanem podjetju je nadpovprečna, zaposleni so zadovoljni z medsebojnimi odnosi, s stalnostjo zaposlitve in z odnosom vodstva do njih.« V empiričnem delu smo podrobneje predstavili preučevano podjetje ter njegovo delovanje. Nato smo z anonimnim vprašalnikom izvedli raziskavo o zadovoljstvu zaposlenih znotraj podjetja. Pridobljene rezultate smo s pomočjo programa Microsoft Excel tudi analizirali in opisali po posameznih sklopih ter tudi grafično prikazali. Na podlagi pridobljenih rezultatov smo zapisali naše ugotovitve in podali predloge rešitev.
Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva, posledice zadovoljstva, merjenje zadovoljstva, logistično podjetje
Objavljeno: 24.05.2018; Ogledov: 562; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (966,50 KB)

7.
Zadovoljstvo zaposlenih na Gimnaziji Franca Miklošiča Ljutomer
Aljaž Tišler, 2017, diplomsko delo

Opis: Danes si organizacije ne morejo več privoščiti neučinkovitih zaposlenih in ljudi, ki prihajajo na delovno mesto gledat na uro. Organizacije so iz lokalnega okolja prešle na globalno shemo, kar je pomenilo visok porast konkurence. Menjava in iskanje novih dobaviteljev sta prav tako postala nekaj vsakdanjega. Posledično so organizacije začele spreminjati način dela, prešla na vitko proizvodnjo, začela so se informacijsko modernizirati in podobno. Zaposleni bi poleg odjemalcev morali biti glavni predmet pogovorov v organizacijah. Ob nižanju stopnje brezposelnosti bi si organizacije morale prizadevati za dobro organizacijsko okolje svojih zaposlenih. Tudi modernizacija zaposlovanja in oglaševanje preko socialnih omrežij lahko pri zaposlenih povzroči negotovost. Zaradi vseh faktorjev morajo organizacije na svoje zaposlene gledati iz širšega zornega kota. Včasih je za ugotavljanje nezadovoljstva potreben le pogovor. Organizacija mora stremeti k temu, da zaposlenim omogoči najboljše možne delovne pogoje in klimo, v kateri se delo opravlja. V diplomskem projektu smo preučevali zadovoljstvo zaposlenih na Gimnaziji Franca Miklošiča Ljutomer. Projekt je sestavljen iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo se osredotočili na management človeških virov , teorije zadovoljstva in motivacije ter dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih. Okvirno smo za razumevanje zadovoljstva nekaj povedali o MČV in podali tudi nekaj definicij. V nadaljevanju smo opisali zadovoljstvo pri delu ter preko teorij zadovoljstva in motivacije poskušali predstaviti načine, kako zadovoljstvo zaposlenih izboljšati. Teoretični del smo zaključili z opisom dejavnikov zadovoljstva. Skupno smo poskušali postaviti teoretični okvir za razumevanje empiričnega dela. Empirični del smo začeli z opisom obravnavane organizacije. Predstavili smo njeno zgodovino, vizijo in poslanstvo ter področje dela. V zadnjem delu diplomskega projekta smo analizirali rezultate ankete, ki smo jo izvedli v organizaciji. Vprašanja so bila poleg demografskih v večini vezana na dejavnike zadovoljstva. Rezultate smo prikazali preko grafikonov in jih komentirali. V zaključku smo rezultate primerjali z danimi hipotezami, ki smo jih posledično zavrnili ali potrdili. Delo smo zaključili s predlogi za izboljšanje zadovoljstva in sklepom.
Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih, Gimnazija Franca Miklošiča Ljutomer, povezava med motivacijo in zadovoljstvom, dejavniki zadovoljstva pri delu, nagrajevanje
Objavljeno: 23.11.2017; Ogledov: 583; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

8.
Vpliv oblike zaposlitve na zadovoljstvo zaposlenih v podjetju X
Yevgeniya Butkeyeva, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V sodobnem svetu se vse več podjetij zaveda, da se ključ do uspešnega poslovanja skriva v ljudeh, oziroma v zadovoljstvu zaposlenih pri opravljanju delovnih nalog. Zagotavljanje ustreznih pogojev dela, vzpostavljanje in ohranjanje dobrih odnosov, spoštljivo komuniciranje ter skrb za ostale dejavnike zadovoljstva je najkompleksnejša naloga vodstva. V diplomskem delu z naslovom »Vpliv oblike zaposlitve na zadovoljstvo zaposlenih v podjetju X« smo proučevali zadovoljstvo zaposlenih preučevanega podjetja X ter ugotavljali, ali ima res oblika zaposlitve vpliv na zadovoljstvo zaposlenih pri delu. V teoretičnem delu diplomske naloge smo opredelili pojem zadovoljstva zaposlenih na delovnem mestu z vidika različnih avtorjev, definicije katerih se med seboj povezujejo in dopolnjujejo. Opisali smo tudi ključne dejavnike, ki imajo pomemben vpliv na zadovoljstvo ljudi pri delu in sicer: delovne naloge, delovni čas, plača, medsebojni odnosi na delovnem mestu, delovne razmere in pogoji dela, dodatno izobraževanje, pohvale in kritike ter način vodenja. Tekom teoretičnega dela diplomske naloge smo predstavili različne oblike zaposlovanja v slovenskih podjetjih ter podrobneje opisali dve vrsti zaposlitve, ki prevladujeta v preučevanem podjetju X: redno delo preko pogodbe za nedoločen čas ter delo preko napotnice študentskega servisa. Na koncu prvega dela diplomske naloge smo podrobno predstavili preučevano podjetje X, navedli glavne dejavnosti podjetja, opisali organizacijo podjetja X, ter navedli na kakšen način podjetje X pridobiva sredstva za opravljanje svoje dejavnosti. V empiričnem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika, ki ga je izpolnilo 45 anketirancev ter na podlagi teoretičnih spoznanj, raziskovali stopnjo zadovoljstva zaposlenih podjetja X ter vpliv oblike njihove zaposlitve na splošno zadovoljstvo pri delu. Spoznali smo, da so zaposleni preučevanega podjetja v povprečju najbolj zadovoljni z delovnim časom, kljub temu, da so izrazili željo, da bi imeli prilagodljiv delovni čas, zadovoljni so tudi z obliko zaposlitve ter z delovnimi nalogami, najmanj pa zadovoljni s spodbujanjem in navduševanjem zaposlenih ter z vodstvom preučevanega podjetja X. Upoštevajoč srednje vrednosti zadovoljstva z različnimi dejavniki ter povprečno oceno splošnega zadovoljstva anketirancev, smo ugotovili, da se odgovori anketirancev na posamezna vprašanja, glede na obliko njihove zaposlitve, bistveno ne razlikujejo, kar pomeni, da oblika zaposlitve nima pomembnega vpliva na zadovoljstvo zaposlenih preučevanega podjetja X. Na osnovi spoznanj smo vodstvu podjetja X predlagali, da preuči morebitne možnost uvedbe prilagodljivega delovnega časa, kar bi, glede na izraženo željo anketirancev, pozitivno vplivalo na njihovo zadovoljstvo na delovnem mestu. Upoštevajoč odgovore zaposlenih, bi bilo smiselno razmisliti tudi o možnostih dodatnih izobraževanj, saj kar polovica anketirancev meni, da za opravljanje svojega dela potrebujejo nova znanja. Več predlogov za izboljšave smo navedli na koncu diplomskega dela.
Ključne besede: zadovoljstvo pri delu, dejavniki zadovoljstva, merjenje zadovoljstva, oblike zaposlitve, podjetje X
Objavljeno: 10.07.2017; Ogledov: 762; Prenosov: 105 
(1 glas)
.pdf Celotno besedilo (1,95 MB)

9.
ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH V ODDELKU ZEMLJIŠKE KNJIGE OKRAJNEGA SODIŠČA V LJUBLJANI
Anja Jaunik, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo se ukvarjali s človeškim kapitalom in pomenom, z vlogo in dejavniki zadovoljstva ter metodami za merjenje zadovoljstva zaposlenih. Merjenje zadovoljstva zaposlenih smo izvedli na Okrajnem sodišču v Ljubljani na oddelku Zemljiške knjige. Zaposleni, ki imajo občutek, da so pomembni za organizacijo, so hkrati tudi zadovoljni in dosegajo zastavljene cilje vodstva, prav tako se zmanjšata fluktuacija in absentizem. Raziskava je pokazala, da sta pomembna dejavnika zadovoljstva zaposlenih v Zemljiški knjigi stalnost oziroma varnost zaposlitve in plača. Raziskava se razlikuje od raziskave, opravljene v gospodarstvu, kjer vlada tržna konkurenca. Na zadovoljstvo zaposlenih v javnem sektorju vplivajo razni vladni ukrepi, ki uravnavajo raven plač in uvajajo druge ukrepe. Oddelek Zemljiške knjige lahko še veliko postori na področju dejavnika napredovanja in pretoka informacij, saj so na tem mestu zaposleni izkazali največje nezadovoljstvo. Na podlagi pridobljenih rezultatov bi priporočili več sestankov, saj bi bil pretok informacij še hitrejši ter prenovljen način nagrajevanja zaposlenih. Ključnega pomena so tudi medsebojni odnosi med zaposlenimi, ki so na oddelku Zemljiške knjige dobri, zato se mora vodstvo zavedati pomembnosti zadovoljstva ter še učinkoviteje upravljati s človeškim kapitalom. Zaposlenim je potrebno omogočiti prave delovne pogoje, delo jim mora pomeniti vir zadovoljstva, da čutijo pripadnost in lojalnost organizaciji.
Ključne besede: Zadovoljstvo zaposlenih, človeški kapital, intelektualni kapital, dejavniki zadovoljstva, merjenje zadovoljstva zaposlenih, zemljiška knjiga.
Objavljeno: 27.03.2017; Ogledov: 569; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

10.
Zadovoljstvo zaposlenih v Zdravstvenem domu Ljubljana Vič
Tina Donko, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo predstavili, kako pomembno je zadovoljstvo zaposlenih. Želeli smo poudariti, da so kljub napredni tehnologiji, za uspešno opravljeno delo v zdravstvu še vedno ključni ljudje. Medicinske sestre s svojim vedenjem in delom ustvarjajo organizacijsko vzdušje, ki ga bolj kot v katerem koli drugem poklicu občutijo tudi pacienti. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu diplomskega dela se seznanimo z organizacijskim vzdušjem ter zadovoljstvom zaposlenih, z dimenzijami organizacijskega vzdušja, pri katerih se osredotočimo na medsebojno sodelovanje, možnosti za dodatno izobraževanje, pogoje dela, ter na poklicni razvoj oziroma rast kariere. Spoznamo motivacijo in dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo ter merjenje, načrtovanje, spreminjanje in ohranjanje organizacijskega vzdušja in zadovoljstva zaposlenih. Preučimo pomen, ki ga imata organizacijsko vzdušje in zadovoljstvo na uspešnost organizacije. V empiričnem delu smo preučevali zadovoljstvo medicinskih sester v Zdravstvenem domu Ljubljana Vič. Podatki so bili zbrani z anketnim vprašalnikom. Na podlagi analize dobljenih rezultatov smo ugotovili, da so medicinske sestre v povprečju enako zadovoljne, ne glede na stopnjo izobrazbe ali dolžino delovne dobe ter da so nekoliko bolj zadovoljne z medsebojnim sodelovanjem ter možnostmi za dodatno izobraževanje, nekoliko manj s pogoji dela in najmanj s poklicnim razvojem oziroma rastjo kariere. V zaključku diplomske naloge so podani predlogi za izboljšanje zadovoljstva posameznih dimenzij ter s tem splošnega zadovoljstva, ki vpliva na delovno uspešnost zaposlenih in posledično tudi na uspešnost organizacije.
Ključne besede: organizacijsko vzdušje, dimenzije organizacijskega vzdušja, zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva, uspešnost
Objavljeno: 02.02.2017; Ogledov: 846; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (1,00 MB)

Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici