| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 46
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza zadovoljstva zaposlenih v Domu starejših občanov Kamnik
Manca Jagodic, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na zadovoljstvo zaposlenih v Domu za starejše občane Kamnik. Na začetku smo opisali pojem zadovoljstva, sledil pa je opis vsakega dejavnika zadovoljstva posebej – plača, nagrajevanje, napredovanje, medsebojni odnosi, samostojnost pri delu, delovni čas, delovne razmere in izobraževanje. Prav tako smo v nadaljevanju opisali vzroke za nezadovoljstvo zaposlenih in kako lahko zadovoljstvo merimo. Opisali smo tudi pojma absentizem in fluktuacija, saj se nanašata na našo temo diplomskega dela. Sledila je raziskava, ki smo jo izvedli s pomočjo spletne strani 1ka. Zaposlenim smo posredovali v reševanje anketni vprašalnik, ki je bil sestavljen iz 41 vprašanj in trditev. Navezovale so se na prej omenjene dejavnike zadovoljstva. Anketni vprašalnik je rešilo 63 zaposlenih, kar predstavlja 53 % vseh zaposlenih. Rezultati raziskave so pokazali, da so anketiranci najbolj nezadovoljni z medsebojnimi odnosi, najbolj zadovoljni pa so z možnostjo samostojnega opravljanja dela. Na podlagi rezultatov smo v zaključku predlagali možnosti izboljšav zadovoljstva zaposlenih v Domu za starejše občane Kamnik.
Ključne besede: zadovoljstvo, nezadovoljstvo, zaposleni, dejavniki zadovoljstva, Dom za starejše občane, javni sektor
Objavljeno v DKUM: 24.10.2023; Ogledov: 251; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

2.
Zadovoljstvo zaposlenih pri delu v vzgojno-varstveni enoti pri osnovni šoli žiri
Jerca Podobnik, 2023, diplomsko delo

Opis: Za dobro opravljanje dela je ključnega pomena zadovoljstvo zaposlenih pri delu, saj le to vpliva na zaposlene same, medsebojne odnose in učinkovitost opravljanja dela. V primeru nezadovoljstva bo to sčasoma vplivalo na posameznikovo opravljanje dela. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov. Prvi, teoretični del zajema opredelitev pojma zadovoljstvo zaposlenih, predstavljeni so vpliv vodje na zadovoljstvo in ključni dejavniki zadovoljstva. Opisali smo naslednje dejavnike: plačilo, nagrajevanje, napredovanje, možnost izobraževanja, delovni izzivi in medsebojni odnosi. Opredelili smo tudi nezadovoljstvo zaposlenih in najpogostejše dejavnike, ki so lahko posledica tega. Ti so: fluktuacija, absentizem in prezentizem. V empiričnem delu smo želeli ugotoviti, kakšno je zadovoljstvo zaposlenih v Vzgojno-varstveni enoti pri Osnovni šoli Žiri. Za zbiranje podatkov smo uporabili anonimno anketo, ki jo je vodja enote posredovala zaposlenim. Rezultati ankete so pokazali, da vodja na zadovoljstvo zaposlenih najbolj vpliva z uveljavljanjem lastnih idej zaposlenih, največje zadovoljstvo pri delu zaposlenim nudijo dobri medsebojni odnosi s sodelavci, nezadovoljstvo v največji meri povzročajo delovne razmere, in sicer tisti vidik, ki zajema duševni del opravljenega dela, po odgovorih sodeč pa bi na zadovoljstvo zaposlenih največji vpliv imelo prepoznavanje njihovega truda. S pridobljenimi podatki si enota lahko pomaga pri njihovem vplivu na zadovoljstvo zaposlenih.
Ključne besede: Zadovoljstvo, nezadovoljstvo, dejavniki zadovoljstva, vodja.
Objavljeno v DKUM: 03.08.2023; Ogledov: 362; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

3.
Zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu v podjetju Legartis d.o.o.
Ksenija Jan, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je obravnavano zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu v podjetju Legartis d.o.o.. Za ugotavljanje stopnje zadovoljstva zaposlenih na delovnem mestu je bila izvedena raziskava. Rezultati analiz raziskave so pokazali možnosti za izboljšanje zadovoljstva na delovnem mestu.
Ključne besede: Zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva na delovnem mestu, fluktuacija, absentizem.
Objavljeno v DKUM: 09.05.2023; Ogledov: 460; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (6,22 MB)

4.
Zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu v organizaciji X
Matic Logar, 2022, diplomsko delo

Opis: Cilj vsakega človeka je čutiti zadovoljstvo na vseh področjih življenja. V hitro spreminjajočem poslovnem okolju in vse hitrejšem tempu življenja je doseg takega stanja pogosto velik izziv. V diplomskem delu raziskujemo zadovoljstvo tako v širšem pomenu besede kot tudi zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu. V teoretičnem delu podrobno obravnavamo definicije in opis zadovoljstva ter znanstveni razvoj pojma skozi čas. Pojem zadovoljstva smo raziskali zelo podrobno, saj je po našem mnenju to ključno za celostno razumevanje obravnavane tematike. Precej pozornosti posvetimo tudi motivaciji ter korelaciji med zadovoljstvom zaposlenih na delovnem mestu ter njihovo motivacijo. Naštejemo tudi dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih, ter podrobneje opišemo tiste, ki so skupni večini ter so označeni kot najpomembnejši. Empirični del smo opravili s pomočjo raziskave v organizaciji X. Oblikovane hipoteze smo preverjali s pomočjo anketnega vprašalnika, ki smo ga izvedli med zaposlenimi v omenjeni organizaciji. Pridobljene podatke smo analizirali in interpretirali. Ugotovili smo, da je večina zaposlenih v obravnavani organizaciji zadovoljnih. Poleg tega lahko na podlagi opravljene raziskave rečemo, da so zaposlenim na delovnem mestu dobri odnosi s sodelavci in nadrejenimi najpomembnejši dejavnik pri delu. Na podlagi rezultatov ankete smo komentirali situacijo v podjetju ter svetovali, kateremu področju je treba posvetiti največ pozornosti.
Ključne besede: zadovoljstvo, motivacija, zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva
Objavljeno v DKUM: 23.02.2023; Ogledov: 615; Prenosov: 150
.pdf Celotno besedilo (1,66 MB)

5.
Zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu v podjetju za predelavo lesa
Marko Pogačnik, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo želeli ugotoviti, kateri dejavniki vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu v podjetju za predelavo lesa. Da bi to ugotovili, smo najprej v teoretičnem delu skrbno preučili in analizirali literaturo. Osredotočili smo se na sedem dejavnikov zadovoljstva in sicer na izobraževanje in usposabljanje, delovni čas, plačo, medsebojne odnose, delovne razmere, nagrajevanje ter napredovanje zaposlenih. Opisali smo tudi absentizem in fluktuacijo, ki sta posledici nezadovoljstva zaposlenih. V empiričnem delu smo s pomočjo raziskave ugotovili, da so zaposleni v podjetju za predelavo lesa najbolj zadovoljni z medsebojnimi odnosi ter s komunikacijo v podjetju, ki sta bila najbolje ocenjena dejavnika. Nekateri anketiranci so izrazili delno nezadovoljstvo na področju kariernega razvoja, saj gre za manjše podjetje in nimajo vsi enakih možnosti za napredek. Zato smo podjetju predlagali, naj zaposlene nagrajujejo na drugačne načine, kot so razne ugodnosti pri delu, ter dodatne možnosti izobraževanj za njihov osebni razvoj.
Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu, dejavniki zadovoljstva, absentizem in fluktuacija
Objavljeno v DKUM: 18.01.2023; Ogledov: 384; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (857,70 KB)

6.
Analiza zadovoljstva zaposlenih v podjetju x
Tamara Zorenč, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo opisali osnovne definicije zadovoljstva zaposlenih na delovnem mestu in pojasnili, kako lahko podjetje spodbuja zadovoljstvo zaposlenih. S pomočjo razne literature smo navedli definicije motivacije zaposlenih v podjetju. Zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu je povezano z motivacijo. Če zaposleni niso motivirani za delo, je velika verjetnost, da ne bodo zadovoljni z delom. V empiričnem delu smo izvedli spraševanje za zaposlene v podjetju in naredili analizo o tem, kaj dejansko motivira zaposlene v podjetju k boljšemu delu in kako so zadovoljni z naštetimi dejavniki v podjetju. Znano je, da so motivirani zaposleni v podjetju tudi bolj zadovoljni in posledično uspešneje opravljajo svoje delo. Z analizo smo ugotovili, da so anketiranci v podjetju najmanj zadovoljni s plačo ter imajo najmanjšo motivacijo, kadar morajo sodelovati v timu. Anketirani so najbolj zadovoljni z delovnim časom, s svojimi nadrejenimi ter na splošno z delom, ki ga opravljajo. Kot največjo motivacijo so izrazili redni mesečni dohodek.
Ključne besede: zadovoljstvo, zaposleni, motivacija, dejavniki zadovoljstva, motivacijski dejavniki
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 986; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

7.
Vpliv pandemije covid-19 na zadovoljstvo zaposlenih v zasebnem sektorju
Neža Žugelj Gašperšič, 2021, diplomsko delo

Opis: V zadnjem letu in pol je življenje spremenila prisotnost koronavirusne bolezni Covid-19. Podjetja so morala v kratkem časovnem obdobju prilagoditi poslovne procese in reorganizirati delo zaposlenih. V diplomskem delu je raziskan vpliv pandemije koronavirusne bolezni Covid-19 na zadovoljstvo zaposlenih v zasebnem sektorju. V diplomskem delu se ugotavlja, ali so spremembe, ki so jih uporabila podjetja, vplivale na zadovoljstvo zaposlenih. V času pandemije je skrb za zadovoljstvo zaposlenih še bolj otežena kot sicer, saj se tudi podjetja spopadajo z nepredvidljivostjo prihodnosti in nestabilnostjo razmer. Raziskava je izvedena s pomočjo anketnega vprašalnika med zaposlenimi v zasebnem sektorju. Rezultati kažejo, da človeški stik na delovnem mestu vpliva na zadovoljstvo zaposlenih. Možno je opaziti tudi, da so se organizacijske klime v podjetjih spremenile, vendar so zaposleni v večini z delom zadovoljni in za delo motivirani. Raziskava kaže, da nepredvidljivost razmer na zaposlene vpliva negativno in viša raven stresa. Hkrati so zaposleni z ukrepi podjetij za spopadanje s krizo zadovoljni. Možno je bilo opaziti še, da podjetja v večini zaposlenim niso nudila podpore in da niso skrbela za njihovo zadovoljstvo. V veliki meri so zaposleni v zasebnem sektorju kljub pandemiji koronavirusne bolezni Covid-19 z zaposlitvijo zadovoljni, vendar nepredvidljivost prihodnosti, nestabilnost zaposlitve in pomanjkanje človeškega stika na delovnem mestu negativno vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih.
Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih v zasebnem sektorju, pandemija koronavirusne bolezni COVID-19, dejavniki zadovoljstva, koronavirus
Objavljeno v DKUM: 24.09.2021; Ogledov: 1496; Prenosov: 321
.pdf Celotno besedilo (892,09 KB)

8.
Interno komuniciranje in zadovoljstvo zaposlenih v poslovalnicah podjetja x v mariboru
Tamara Colnar, 2020, magistrsko delo

Opis: Za magistrsko nalogo smo izbrali naslov Interno komuniciranje in zadovoljstvo zaposlenih v podjetju x, saj je komunikacija glavni faktor, ki nedvomno vpliva na zadovoljstvo zaposlenih pri delu. Komunikacija je stik med ljudmi, ki včasih povzroča negativne posledice in nelagodje v življenju, vendar pogosto o tem vplivu sploh ne razmišljamo. Cilj magistrskega dela je ugotoviti, kaj pravzaprav pomenita pojma komunikacija in zadovoljstvo ter kakšne oblike in poti komuniciranja poznamo. Zanimalo nas je tudi kakšna orodja se uporabljajo za interno komuniciranje. Navsezadnje smo se posvetili povezavi med komunikacijo in zadovoljstvom zaposlenih pri delu. Magistrska naloga je razdeljena na tri vsebinske sklope. V uvodu predstavljamo vsebino teme, ki jo obravnavamo, ter osnovni cilj. Predstavljen je namen magistrskega dela ter metode, ki smo jih uporabili za raziskovanje. V teoretičnem delu smo se poglobili v opredelitev interne komunikacije in zadovoljstva zaposlenih pri delu. Opisali smo pomen teh dveh pojmov ter predstavili poti in orodja internega komuniciranja, hkrati smo si natančneje pogledali dejavnike zadovoljstva. Predstavili smo stopnje in posledice nezadovoljstva zaposlenih. Pristop k raziskovanju teorije je bil pretežno deskriptivne narave. V teoretičnem delu smo uporabili literaturo različnih slovenskih in tujih avtorjev s področja človeških virov. Podatke smo pridobili tudi na spletu. V raziskovalnem delu smo se poglobili v podjetje X, natančneje v poslovalnice v štajerski regiji ter jih analizirali z anketnim vprašalnikom, ki je bil sestavljen na podlagi dodeljene teme. Podatke smo obdelali v statističnem programu SPSS (Statistical Package for Social Sciences). Za prikaz podatkov smo uporabili tabele in grafikone v računalniškem programu Microsoft Office Excel. Na podlagi pridobljenih rezultatov smo ocenili stopnjo zadovoljstva zaposlenih in preverili zastavljene hipoteze. Nekatere hipoteze smo sprejeli, večino pa zavrnili. Ugotovili smo, da so zaposleni nezadovoljni, predvsem z denarnimi in nedenarnimi nagradami ter s plačo. Občutek nezadovoljstva jim daje tudi preprečitev sodelovanja in soodločanja v podjetju. Na teh področjih bi podjetje lahko uvedlo izboljšave in tako pripomoglo k boljši uspešnosti podjetja v prihodnje. Ugotovili smo, da komunikacija v podjetju sicer poteka precej dobro, vendar bi tudi na tem področju situacijo lahko še izboljšali.
Ključne besede: komunikacija, zadovoljstvo zaposlenih, odnosi med zaposlenimi, dejavniki zadovoljstva
Objavljeno v DKUM: 03.04.2020; Ogledov: 1323; Prenosov: 244
.pdf Celotno besedilo (1,79 MB)

9.
Zadovoljstvo zaposlenih v podjetju Trelleborg Slovenija, d.o.o.
Sara Završnik, 2019, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu diplomske naloge smo opredelili pojem zadovoljstva zaposlenih, dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo, metode merjenja in načine povečanja zadovoljstva. Dotaknili smo se tudi nezadovoljstva pri delu in njegove posledice ter izpostavili absentizem in fluktuacijo kot dva kazalca nezadovoljstva zaposlenih. V nadaljevanju smo navedli nekaj primerov dobrih praks, kako konkretna podjetja merijo zadovoljstvo zaposlenih, in katerih načinov za povečevanje le-tega se poslužujejo. Zato so v nadaljevanju predstavljene najvidnejše motivacijske teorije in motivacijski dejavniki, ki vplivajo na delovno uspešnost. Raziskavo zadovoljstva zaposlenih smo opravljali v podjetju Trelleborg Slovenija, d.o.o., rezultati pa so predstavljeni v empiričnem delu. Iz rezultatov raziskave je bilo razvidno, da v podjetju niso zadovoljni s plačo, ker je le-ta po mnenju anketiranih prenizka. So pa zadovoljni z medsebojnimi odnosi, saj imajo s sodelavci prijateljski odnos, in z delovnim časom, kajti razporeditev le-tega jim ustreza. Največji motivacijski dejavnik, ki prevladuje v podjetju, so medsebojni odnosi. Na osnovi teh rezultatov smo v zaključnem delu podali konkretne predloge za izboljšanje trenutnega stanja.
Ključne besede: Zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva, motivacija
Objavljeno v DKUM: 25.10.2019; Ogledov: 1398; Prenosov: 194
.pdf Celotno besedilo (1,94 MB)

10.
Analiza zadovoljstva in pripadnosti podjetju x
Tilen Sašo Kaloh, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu smo v teoretičnem delu raziskali in spoznali pojma zadovoljstva pri delu in pripadnost zaposlenih. Oba pojma smo predstavili v teoretičnem delu, kjer smo s pomočjo domače in tuje literature pojma podrobno opisali ‒ iz česa je sestavljeno zadovoljstvo, kateri dejavniki imajo učinek na njo in kakšne so posledice zadovoljstva oziroma nezadovoljstvo za organizacijo. Pri pripadnosti smo opredelili njegov pomen za podjetje, spoznali dejavnike in dva modela pripadnosti. V empiričnem sklopu diplomskega projekta smo raziskovali dejansko raven zadovoljstva in pripadnosti v izbranem podjetju. Ugotavljali smo, s čim so zaposleni najbolj zadovoljni, kateri je po njihovem mnenju ključen dejavnik, ki vpliva na zadovoljstvo in v zadnjem sklopu empiričnega dela raziskovali, kako se pripadnost spreminja glede na delovno dobo, ki jo ima zaposlen v izbranem podjetju.
Ključne besede: zadovoljstvo pri delu, dejavniki zadovoljstva, pripadnost, dejavniki pripadnosti, model pripadnosti
Objavljeno v DKUM: 14.11.2018; Ogledov: 1277; Prenosov: 257
.pdf Celotno besedilo (1,69 MB)

Iskanje izvedeno v 0.63 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici