SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 32
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
MANAGERSKI VIDIKI ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH V PODJETJU DEPORTIVO D.O.O.
Reni Hedžet, 2009, diplomsko delo

Opis: V današnjem času gospodarske recesije je še kako pomembno, kako se podjetje prilagaja spremembam na trgu. Danes ni dovolj, da podjetje nudi konkurenčno uslugo, ampak so pomembni dejavniki, ki vplivajo na to. Ključ do uspešnega podjetja so motivirani in zadovoljni zaposleni. Tega se zavedajo tudi uspešni slovenski managerji. Visoko motivirani zaposleni so potencialni vir podjetja. Dobri poslovni rezultati, večja produktivnost in zadovoljstvo zaposlenih temeljijo na uspešno vodenem sistemu nagrajevanja in motiviranja zaposlenih. Takšno podjetje bo uspelo zadržati ključne kadre, ki k organizacijskem razvoju in uspešnosti največ pripomorejo. Pripadnost zaposlenih v podjetju dosežemo z zadovoljstvom, namreč če bomo zagotavljali zadovoljstvo pri delu, bodo zaposleni na svojem delovnem mestu uspešni. Ukrepi, ki jih uvajamo za večje zadovoljstvo zaposlenih, za zagotovitev večje uspešnosti in učinkovitosti vedno vplivajo na večjo uspešnost zaposlenih in posledično na večjo uspešnost podjetja. Managerji in zaposleni morajo biti zavezniki. Med njimi mora biti medsebojno sodelovanje. Če vsak od njih prispeva svoje ideje, znanje, prizadevanje, napore, da bi dosegli skupen cilj, pomeni, da skupaj nastopajo kot zavezniki, ki imajo skupen interes in cilj. Takšno sodelovanje sproža zadovoljstvo in omogoča skupen uspeh pri delu. Iz tega lahko sklepamo, da so motivacija, zadovoljstvo zaposlenih in primeren sistem nagrajevanja ključnega pomena za dobro poslovanje podjetja. V podjetju Deportivo d.o.o. smo izvedli raziskavo, ki je pokazala, kako so zaposleni zadovoljni s svojim delom in kaj bi želeli spremeniti. V podjetju se zelo zavedajo pomena zadovoljstva zaposlenih, zato jim je omenjena raziskava, pripomogla k še boljšemu sodelovanju vodstva in delavcev ter s tem še k uspešnejšemu poslovanju podjetja.
Ključne besede: Zadovoljstvo pri delu, podjetje, zaposleni, dejavniki zadovoljstva pri delu, motivacija, motivacijske teorije, nagrajevanje, medsebojni odnosi, managerji, uspešnost.
Objavljeno: 22.01.2010; Ogledov: 2339; Prenosov: 266
.pdf Polno besedilo (1,30 MB)

3.
MERJENJE ZADOVOLJSTVA UPORABNIKOV V TRGOVINI ZARA
Boris Zavec, 2009, diplomsko delo

Opis: Tema diplomskega dela sodi na področje marketinga, natančneje na področje zadovoljstva odjemalcev. V diplomskem delu so podrobneje prikazani rezultati raziskave, ki se nanašajo na merjenje zadovoljstva odjemalcev v prodajalni ZARA. Pri izvedbi raziskave so bila v pomoč teoretična znanja, povzeta iz dostopne literature domačih in tujih avtorjev s področja zadovoljstva odjemalcev in merjenja odjemalcev. Teoretični del je podrobneje predstavljen v prvem delu diplomske naloge, drugi del diplomske naloge pa se nanaša na predstavitev prodajalne ZARA in na predstavitev rezultatov raziskave, na podlagi katerih je bilo ugotovljeno zadovoljstvo odjemalcev prodajalne ZARA. Zadovoljstvo odjemalcev se je ugotavljalo na podlagi dejavnikov prodajalne (lokacija, prodajni prostor, vzdušje oziroma atmosfera prodajalne, ponudba blaga, cene blaga in prodajno osebje). Rezultati raziskave so pokazali, da so odjemalci prodajalne ZARA na splošno zadovoljni, vendar obstajajo določena odstopanja od njihovih pričakovanj, zato so bili podani predlogi, kako ta pričakovanja odjemalcev doseči. Ker na trgu vlada velika konkurenca in odjemalci postajajo vse zahtevnejši, bodo organizacije dosegle konkurenčno prednost takrat, kadar bodo v največji meri zadovoljili potrebe, želje in pričakovanja odjemalcev. Da pa bodo organizacije zadovoljile odjemalce, morajo v prvi vrsti ugotoviti kaj sploh so njihove želje, potrebe in pričakovanja. Zato morajo organizacije konstantno in celovito meriti zadovoljstvo svojih odjemalcev.
Ključne besede: Ključne besede: zadovoljstva odjemalcev, nezadovoljstvo odjemalcev, dejavniki nakupnega zadovoljstva, stopnja zadovoljstva odjemalcev, merjenje zadovoljstva odjemalcev, metode merjenja zadovoljstva odjemalcev, prodajalna ZARA.
Objavljeno: 11.06.2010; Ogledov: 2633; Prenosov: 454
.pdf Polno besedilo (350,48 KB)

4.
MANAGERSKI VIDIKI ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH V PODJETJU TUŠ D.O.O.
Melita Novačan, 2010, diplomsko delo

Opis: Dandanes ni dovolj, da podjetje nudi le konkurenčno uslugo, pač pa so pomembni dejavniki, ki na to vplivajo. Predvsem je pomembno, da se v današnjem času, ko je gospodarska kriza na vrhuncu, podjetje prilagaja spremembam na trgu. Ključ do uspešnega podjetja so motivirani in zadovoljni zaposleni. Tega se zavedajo tudi uspešni slovenski managerji. Visoko motivirani zaposleni so potencialni vir podjetja. Dobri poslovni rezultati, večja produktivnost in zadovoljstvo zaposlenih namreč temeljijo na uspešno vodenem sistemu nagrajevanja in motiviranja zaposlenih. Takšno podjetje bo uspelo zadržati ključne kadre, ki k organizacijskem razvoju in uspešnosti največ pripomorejo. Pripadnost zaposlenih v podjetju dosežemo z zadovoljstvom, namreč če bomo zagotavljali zadovoljstvo pri delu, bodo zaposleni na svojem delovnem mestu uspešni. Ukrepi, ki jih uvajamo za večje zadovoljstvo zaposlenih, za zagotovitev večje uspešnosti in učinkovitosti vedno vplivajo na večjo uspešnost zaposlenih in posledično na večjo uspešnost podjetja. Managerji in zaposleni morajo biti zavezniki. Med njimi namreč mora biti medsebojno sodelovanje. Če vsak od njih prispeva svoje ideje, znanje, prizadevanje, napore, da bi dosegli skupen cilj, pomeni, da skupaj nastopajo kot zavezniki, ki imajo skupen interes in cilj. Takšno sodelovanje sproža zadovoljstvo in omogoča skupen uspeh pri delu. Iz tega lahko sklepamo, da so motivacija, zadovoljstvo zaposlenih in primeren sistem nagrajevanja ključnega pomena za dobro poslovanje podjetja. V podjetju Tuš d.o.o. smo izvedli raziskavo, ki je pokazala, kako so zaposleni zadovoljni s svojim delom in kaj bi želeli spremeniti. V podjetju se zelo zavedajo pomena zadovoljstva zaposlenih, zato jim je omenjena raziskava pripomogla k še boljšemu sodelovanju vodstva in sodelavcev ter s tem še k uspešnejšemu poslovanju podjetja.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: zadovoljstvo pri delu, podjetje, zaposleni, dejavniki zadovoljstva pri delu, motivacija, motivacijske teorije, nagrajevanje, medsebojni odnosi, managerji, uspešnost.
Objavljeno: 13.12.2011; Ogledov: 2111; Prenosov: 190
.pdf Polno besedilo (3,26 MB)

5.
ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH V IZBRANI OBČINI
Kristina Dakić, 2014, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo raziskovali zadovoljstvo zaposlenih v izbrani občini. Diplomska naloga je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. V prvem delu smo se osredotočili na samo zadovoljstvo zaposlenih, merjenje zadovoljstva zaposlenih, dejavnike zadovoljstva zaposlenih. Med najpomembnejše smo uvrstili medsebojne odnose, komunikacijo, delovno mesto, izobraževanje, napredovanje, nagrajevanje in motivacijo. Predstavili smo tudi analizo absentizma in fluktuacije za leta 2011, 2012 in 2013. V drugem delu diplomske naloge smo z organizacijsko strukturo predstavili izbrano občino, temu pa je sledila raziskava. Kot orodje smo uporabili anketni vprašalnik.
Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva, absentizem, fluktuacija
Objavljeno: 06.02.2015; Ogledov: 565; Prenosov: 93
.pdf Polno besedilo (840,31 KB)

6.
MOTIVACIJA ZAPOSLENIH V PODJETJU PREMOGOVNIK VELENJE, D.D.
Tanja Penšek, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo teoretično predstavili motiviranje zaposlenih in zadovoljstvo zaposlenih pri delu. Vse to pa smo predstavili tudi na praktičnem primeru, in sicer, v podjetju Premogovnik Velenje, d.d.. Podjetja se čedalje bolj zavedajo, da je za uspešnost podjetja pomembno zagotavljanje motiviranja in zadovoljstva pri delu. Ker vplivata na produktivnost, je ena od managerjevih nalog, da ustrezno motivira zaposlene in se trudi, da so zaposleni zadovoljni na delovnem mestu. Ko so zaposleni zadovoljni so v delo pripravljeni vložiti več truda, sposobnosti ter znanja in s tem vplivajo na uspešnost podjetja. Pripraviti zaposlene do tega, da delajo po svojih najboljših močeh pomeni, da moramo ustvariti prave delovne pogoje, obenem pa mora delo zanje predstavljati vir zadovoljstva oziroma nekaj, kar je po njihovem mnenju vredno truda (Keenan 1996, 22). Da nam to uspe, pa moramo vedeti, kako je treba delo načrtovati, da zaposlenim omogočimo čim večje zadovoljstvo pri delu.
Ključne besede: motivacija, motivacijski dejavniki, nezadovoljstvo zaposlenih, demotiviranje, zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva pri delu, motivacija in zadovoljstvo zaposlenih na Premogovniku Velenje, d.d.
Objavljeno: 07.03.2011; Ogledov: 1694; Prenosov: 286
.pdf Polno besedilo (816,94 KB)

7.
ANALIZA MOTIVACIJE ZAPOSLENIH V ORGANIZACIJI
Tjaša Rutar, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Diplomski seminar »Analiza motivacije zaposlenih v organizaciji« je razdeljen na dva dela. V prvem teoretične delu razlagamo kaj je motivacija, kako jo razlagajo različni avtorji in strokovnjaki na tem področju, motivacijske teorije in predstavljamo mehke dejavnike motiviranja. Predstavljamo tudi pomembnost človeškega kapitala v organizacijah in njegove značilnosti. Za zaposlene, ki so vir človeškega kapitala je v organizaciji pomembna možnost izobraževanja, razvoja, vzpodbujanja s strani nadrejenih. Zelo pomembna pa je tudi preventiva ali pomoč pred stresom ali stanjem izgorevanja zaposlenih. Vse navedeno je del nalog, ki jih opravlja management v sodobnih organizacijah in se počasi uveljavlja tudi v javnem sektorju, kar je predstavljeno v zadnjem delu teoretične razlage. V drugem aplikativnem delu diplomskega seminarja je opravljena raziskava na zgoraj omenjeno temo. Najprej smo predstavili opis organizacije, opredelitev segmenta anketirancev, predstavili rezultate opravljene raziskave in jih povzeli v ugotovitvah ter predlogih. Naše ugotovitve so, da so zaposleni v organizaciji nezadovoljni, vendar za stanje niso odgovorni samo vodilni, temveč tudi sistem organiziranosti javnega sektorja katerega del je tudi okrožno sodišče. Dejansko stanje je zaskrbljujoče, vendar ne brez rešitve. Rešitve so, potreben je le trud in veliko volje do želenih sprememb za boljšo učinkovitost, višjo kakovost ter večje zadovoljstvo do dela.
Ključne besede: Motivacija, zaposleni, organizacija, mehki dejavniki motivacije, motiviranje, človeški kapital, management človeških virov, analiza, raziskava, merjenje zadovoljstva, ugotovitve.
Objavljeno: 24.05.2011; Ogledov: 2175; Prenosov: 298
.pdf Polno besedilo (2,36 MB)

8.
VPLIV ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH NA USPEŠNOST PODJETJA
Alen Kolar, 2011, diplomsko delo

Opis: Zadovoljstvo zaposlenih je terminologija, ki jo uporabljamo za ugotavljanje, ali so zaposleni veseli in zadovoljni in ali lahko izpolnjujejo svoje želje in potrebe na delovnem mestu. Samo zadovoljni in motivirani kadri lahko izvajajo delo namreč tako, da se lahko podjetje uspešno razvija. Mnoga merila dokazujejo, da je zadovoljstvo zaposlenih pomemben dejavnik za motiviranost, doseganje ciljev, dobro delovno vzdušje in pozitivno delovno okolje. Dejstvo je, da samo zadovoljni zaposleni lahko pozitivno vplivajo na uspešnost poslovanja podjetja. Prav eden izmed ključnih ciljev diplomskega dela je bilo ugotoviti to soodnosnost zadovoljstva zaposlenih in celotne uspešnosti poslovanja podjetja.
Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva zaposlenih, zadovoljstvo kupcev, organizacijska klima, organizacijska kultura, uspešnost podjetja
Objavljeno: 03.11.2011; Ogledov: 2482; Prenosov: 427
.pdf Polno besedilo (790,62 KB)

9.
MOTIVACIJA IN ZADOVOLJSTVO Z DELOM ZAPOSLENIH NA INŠTITUTU ZA FIZIKALNO IN REHABILITACIJSKO MEDICINO UKC MARIBOR
Aleksandra Ekart Buček, 2011, diplomsko delo

Opis: V delovnem okolju je zadovoljstvo zaposlenih v veliki meri povezano z izpolnitvijo posameznih potreb, zato zaposlene pri opravljanju aktivnosti v delovni organizaciji motivira velika želja, da bi dosegli določene cilje z določeno mero kompetentnosti. V diplomski nalogi Motivacija in zadovoljstvo zaposlenih na Inštitutu za fizikalno in rehabilitacijsko medicino v UKC Maribor smo želeli proučiti in ugotoviti, ali so delavci motivirani za uspešno in učinkovito izvajanje delovnih nalog in ali so zadovoljni s svojim delom ter delovnim okoljem. Nadalje nas je zanimalo predvsem, kakšno je njihovo počutje in kakšni so vtisi glede zadovoljstva z delom, ki ga opravljajo. Na podlagi rezultatov smo prišli do ugotovitev, da obstaja povezava med zaposlenimi in dejavniki zadovoljstva pri delu, ki pa so se po mnenju anketiranih izkazali kot najbolje uvrščeni pri sledečih postavkah: Kompetentnost pri delu, Zanimivost in ugled dela ter Neposredni vodja fizioterapevtov. Rezultati, vezani na dejavnike zadovoljstva pri delu, niso pokazali statistično pomembnih razlik med spoloma, glede na starost in vrsto zaposlitve. Statistično pomembne razlike pa so se pokazale pri zadovoljstvu z vodstvom Inštituta, kjer se je ugotovilo, da so zaposleni z višjo izobrazbo bolj zadovoljni z vodstvom Inštituta v primerjavi z ostalimi. Z namenom, da bi se pri zaposlenih vzpodbujali dejavniki, ki so odločilni za delovne učinke in dobro klimo, smo v raziskavi ugotavljali, kateri dejavniki motivacije na delovnem mestu so zaposlenim najpomembnejši. Ugotovili smo, da so zaposlenim najbolj pomembni medsebojni odnosi, ki pa kažejo statistično pomembne razlike med spoloma. Ženskemu spolu so medsebojni odnosi bolj pomembni kot moškemu spolu. Sledi možnost strokovnega usposabljanja, ki kaže na to, da je zaposlenim z višjo stopnjo izobrazbe še kako pomemben ta motivacijski dejavnik. Za možnost napredovanja, ki so jo zaposleni uvrstili prav tako med pomembne dejavnike, pa je raziskava pokazala, da tukaj obstajajo statistično pomembne razlike glede na vrsto zaposlitve. Zaposlenim za nedoločen čas je možnost napredovanja pomembnejša kot vsem ostalim zaposlenim. Raziskava kaže, da od vseh pomembnih dejavnikov, tako materialnih kot nematerialnih, ki so jih zaposleni imeli možnost rangirati, se je na prvo mesto uvrstil dejavnik Stalnost in varnost zaposlitve, ki ga uvrščamo med nematerialne motivacijske dejavnike.
Ključne besede: motivacija, zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva pri delu, motivacijski dejavniki
Objavljeno: 09.03.2012; Ogledov: 2207; Prenosov: 265
.pdf Polno besedilo (1,76 MB)

10.
ANALIZA ZADOVOLJSTVA GOSTOV NA DESTINACIJI PTUJ
Barbara Krajnc, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V današnjih časih je pomen turizma vse večji, saj ponuja številna delovna mesta, hkrati pa ponuja obiskovalcem določene destinacije možnosti za počitek, sprostitev in ogled naravnih danosti, ki jih posamezna destinacija ponuja. Ker postajajo turistične destinacije vse bolj privlačne in imajo zelo kakovostno ponudbo, postajajo zahteve in pričakovanja gostov vse višja. Zaradi konkurenčnosti med različnimi destinacijami je izjemno pomembno zadovoljiti goste in si tako zagotoviti ponoven obisk ali pa priporočitev destinacije prijateljem, znancem in drugim. Zadovoljni gostje lahko povečajo tudi ugled posamezni destinaciji in ji postanejo zvesti. Tako se lahko poveča tudi njihov prihodek. Na Ptuju kot turistični destinaciji lahko rečemo, da je turizem dobro razvit, vendar v očeh gostov še vedno preslabo predstavljen in oglaševan, saj je večina gostov za destinacijo izvedela preko znancev in prijateljev.
Ključne besede: zadovoljstvo gostov, pričakovanja gostov, dejavniki zadovoljstva, turizem, turistična destinacija Ptuj
Objavljeno: 22.11.2011; Ogledov: 1497; Prenosov: 232
.pdf Polno besedilo (639,34 KB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici