| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 22
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
PROJEKTIRANJE ORGANIZACIJE ˝INŽENIRKO, D. O. O.˝
Jernej Žajdela, 2009, diplomsko delo

Opis: V današnjem tržnem okolju, kjer so pomembni inovativnost, drznost, prodornost in vztrajnost podjetnikov, smo se odločili ustanoviti podjetje, ki se bo ukvarjalo z gradbenim inženiringom in upravljanjem nepremičnin. V diplomskem delu smo se posvetili predvsem predustanovitvenim analizam in politiki planiranja ustanovitve, saj se zavedamo pomembnosti letega. Pri tem smo se osredotočili na tržne raziskave, analizo konkurence in naših potencialnih naročnikov. Poiskali smo naše prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti, ki podjetje čakajo na trgu. Pri planiranju poslovanja podjetja smo se odločili za časovno obdobje petih let. Za sedež podjetja smo se odločili za obstoječe prostore ustanovitelja, ki imajo ugodno lego in ustrezne prometne povezave. V planiranem obdobju petih let bo imelo podjetje tri zaposlene, ki bodo s svojimi znanji dograjevali celotno delovanje podjetja na trgu. Ustanovitveni kapital v višini 10.000 € bo zagotovljen s strani ustanovitelja in bo namenjen prvotno za nakup tehnično-tehnološke opreme in opreme pisarniških prostorov, kjer bo podjetje delovalo. Zaradi trenutnih razmer na trgu, ki so za ustanovitev podjetja neugodne in preveč nepredvidljive, smo ustanovitev podjetja prestavili na september naslednjega leta, ko pričakujemo, da se bodo razmere stabilizirale in se bo pokazalo dejansko stanje na trgu. Nastajanje in obstajanje podjetja, njegova uspešnost, razvoj in rast morajo služiti večanju blagostanja vseh njegovih udeležencev.
Ključne besede: podjetniška ideja, dejavniki uspešnosti, etika podjetja, ustanovitvene aktivnosti, vizija podjetja, vrednote, prednosti in slabosti, možnosti in nevarnosti, politika podjetja, poslanstvo podjetja, smotri podjetja, temeljni cilji podjetja, splošne strategije, temeljne strategije, poslovne strategije, razvojne strukture, poslovni izid, bilanca stanja.
Objavljeno: 02.12.2009; Ogledov: 3225; Prenosov: 643
.pdf Celotno besedilo (212,11 KB)

3.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA INTERLES D.O.O. NA PODLAGI PROUČEVANJA POLITIKE PODJETJA
Andreja Puntner, 2009, diplomsko delo

Opis: Interles d.o.o. je proizvodno in storitveno podjetje, ki se ukvarja predvsem z izdelavo oken, vrat, senčil, zimskih vrtov in podobnih izdelkov. Ustanovljeno je bilo leta 1993. V podjetju se zavedajo, da mora razvoj podjetja vedno potekati od ideje k uresničitvi. Planiranje razvoja podjetja vpliva na njegovo poslovanje, kot tudi na sam obstoj podjetja. Planiranje politike podjetja ima pri planiranju razvoja podjetja temeljni in izhodiščni pomen. Proučevano podjetje ima največ prednosti v svojih zaposlenih in vodstvu, saj so vsi zelo kreativni in prilagodljivi. Izkoriščajo možnosti/priložnosti in se izogibajo nevarnostim. Vrednote ključnih udeležencev podjetja so skladne z izbrano odgovorno politiko podjetja. V diplomskem delu smo v začetni fazi izhajali iz obstoječega stanja proučevanega podjetja Interles d.o.o. in nato planirali njegov razvoj s poudarkom na ravni politike podjetja. Zapisali smo politiko podjetja, za kar smo opredelili vsa potrebna izhodišča ter določili poslanstvo, smotre in temeljne cilje podjetja. Vizija podjetja Interles d.o.o. je usmerjena v rast in razvoj.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: vizija, politika podjetja, dejavniki uspešnosti, prednosti in slabosti, možnosti in nevarnosti, planiranje razvoja podjetja.
Objavljeno: 27.11.2009; Ogledov: 1690; Prenosov: 180
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

4.
PLANIRANJE RAZVOJA BODOČEGA PODJETJA »Svečka d.o.o.« S POUDARKOM NA STRATEŠKEM MANAGEMENTU
Nataša Krajnc, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo na praktičnem primeru zamišljenega bodočega podjetja Svečka, d.o.o. poskušali predstaviti, kako pomembno in potrebno je dobro ter dolgoročno planiranje razvoja podjetja na ravni politike podjetja in strateškega managementa. Diplomsko delo smo sestavili tako, da smo na začetku predstavili podjetniško idejo, ter podjetje samo. Proučili smo dejavnike uspešnosti pri ustanavljanju bodočega podjetja, opredelili ustanovitveno in razvojno vizijo ter nadaljevali s planiranjem razvoja na ravni politike podjetja. Ugotovili in proučevali smo vrednote ključnih udeležencev podjetja, zanimalo nas je katere so prednosti in slabosti podjetja, pa tudi priložnosti in nevarnosti, ki mu pretijo iz okolja, v katerem bo poslovalo, kajti če je podjetje sposobno predvideti prihodnje dogajanje v okolju, se tudi lažje in pravočasno odziva na spremembe. Po planiranju razvoja na ravni politike podjetja smo nadaljevali s planiranjem razvoja bodočega podjetja na ravni strateškega managementa. Zapisali smo možne strategije in jih po njihovem ekonomskem vrednotenju tudi potrdili. Planiranje razvoja bodočega podjetja Svečka, d.o.o. smo zaključili s programom razvoja podjetja. Na podlagi vseh ugotovitev menimo, da je naložba v bodoče podjetje Svečka, d.o.o. smiselna in je realno uresničljiva.
Ključne besede: Podjetniška ideja, dejavniki uspešnosti, politika podjetja, strateški management, programiranje razvoja.
Objavljeno: 22.12.2009; Ogledov: 1721; Prenosov: 195
.pdf Celotno besedilo (6,74 MB)

5.
POVEZAVA MED MOTIVACIJO IN USPEŠNOSTJO VODJE GRADBIŠČA NA PRIMERU PODJETJA VGP DRAVA PTUJ, D.D.
Valerija Napast, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Raziskovanje motivacije in uspešnosti je bilo že v preteklosti znanstveno aktualno, dandanes je še posebej pomembno, kajti motiviranost zaposlenih vpliva na zadovoljstvo posameznikov v podjetju v ožjem smislu ter na uspešnost in razvoj podjetja v širšem smislu. V podjetjih se zavedamo, da ustrezen sistem motiviranja vodi k dobrim poslovnim rezultatom, višji produktivnosti in zadovoljstvu zaposlenih ter da je uspeh podjetja odvisen od številnih dejavnikov, med katerimi si prav posebno pozornost zaslužimo zaposleni. V podjetjih moramo omogočiti doseganje dobrih rezultatov, podpirati profesionalni kot tudi osebni razvoj, dajati moramo občutek sposobnosti, odgovornosti, ustvarjalnosti, predanosti podjetju itn. Nadrejeni lahko uporabljajo motiviranost zaposlenih za usmerjanje človekove aktivnosti v želeno smer in tako dosežejo svoje ekonomske cilje podjetja. Samo nadrejeni, ki se zaveda resnične vrednosti svojih zaposlenih lahko ustvari takšno klimo v podjetju, ki pripelje do izjemne delovne uspešnosti. Ravnanje s človeškimi viri je izhodišče za povečanje produktivnosti dela, kakovosti dela, večanje ustvarjalnosti zaposlenih, pa tudi za obvladovanje stroškov in zadovoljevanje investitorjev. Osnovna celica uspešnosti vsakega podjetja je posameznik, ki v odnosu z drugimi prispeva k uresničevanju skupne vizije in ciljev. Podjetje ne more biti uspešno, sploh ne dolgoročno, če svojih uspehov ni pripravljeno deliti z zaposlenimi. Zaposleni pa ne morejo biti nagrajeni, če podjetje ni uspešno. Zato je zelo pomembno, da poskušajo vsi vpleteni v ta proces graditi partnerski odnos. Predmet raziskovanja je motivacija vodje gradbišča v povezavi z njegovo uspešnostjo v podjetju Drava vodnogospodarsko podjetje Ptuj, d. d. Zanimalo nas je predvsem kateri motivacijski dejavniki so pomembni vodjem gradbišča in kako se dejansko uresničujejo. V raziskavi smo na podlagi ankete ugotavljali stanje operativnih gradbenih vodij v gradbeništvu. Na osnovi podatkov so opredeljene možnosti za nadaljnji razvoj, ki ga vidimo v glavnem skozi motiviranje vodij gradbišč. Ustrezna motivacija običajno pozitivno vpliva na delovne rezultate in večje zadovoljstvo. Vsako gradbišče ima življenjski cikel, ki ga sestavljajo pravilno načrtovanje aktivnosti, stroškov, zaposlenih in drugih virov za potrebe gradbišča. Izvedba aktivnosti, gibanje stroškov in število zaposlenih niso sorazmerni s časovnim potekom na gradbišču. Da vodja gradbišča vse uskladi in donosno zaključi gradbeni projekt, mora biti primerno motiviran z materialnimi in nematerialnimi motivacijskimi dejavniki. Metoda dela, ki smo jo uporabili v magistrskem delu, je temeljila na proučevanju teorije in prakse. V teoretičnem delu je prikazano kako motivirati zaposlene, da bi bili pri svojem delu še uspešnejši. Opredeljene so osnove motivacije in delovne uspešnost. Opredeljeni so motivacijski dejavniki, kateri bi naj povečali uspešnost posameznika in posledično uspešnost podjetja. Po drugi strani pa smo poskušali ugotoviti, katerim dejavnikom in situacijam se je potrebno izogibati, da se motivacija v podjetju ne uniči. V praktičnem delu je predstavljeno konkretno podjetje Drava vodnogospodarsko podjetje Ptuj, d. d. V tem delu smo poskušali združiti teoretični del magistrskega dela s praktičnim. Narejena je bila raziskava povezanosti med motivacijo in uspešnosti na primeru vodje gradbišča, kateri je oseba, ki v celoti odgovarja za gradbišče. Na koncu so navedeni tudi predlogi, kateri bi lahko doprinesli k večji motiviranosti vodje gradbišča in s tem k večji uspešnosti tako posameznika, kot podjetja.
Ključne besede: motivacija, uspešnost, dejavniki motivacije, dejavniki uspešnosti, odgovorni vodja gradbišča
Objavljeno: 02.07.2010; Ogledov: 3352; Prenosov: 346
.pdf Celotno besedilo (891,87 KB)

6.
USPEŠNOST PREVZEMA ISTRABENZA
Luka Žerjav, 2010, diplomsko delo

Opis: Prevzemi so danes nekaj vsakodnevnega, se pa razlikuje njihova uspešnost. Na uspešnost prevzemov vplivajo različni dejavniki, ki so predstavljeni v tej nalogi. Ker pa prevzem poteka po več fazah (predprevzemni, prevzemni in poprevzemni) se tudi dejavniki uspešnosti prevzema razlikujejo glede na to, v kateri fazi sodelujejo. V predprevzemni fazi sodijo med najpomembnejše: oblikovanje prevzemnega tima, analiza okolja, določitev strategije in vizije, določitev ciljev in motivov za prevzem, iskanje potencialne tarče, proučevanje in izbira ciljnega podjetja, izvedba skrbnega pregleda ciljnega podjetja, njegovega vrednotenja in načrtovanja sinergij, načrt financiranja, določitev prevzemne cene in uporaba preventivnih obrambnih mehanizmov. Najpomembnejši dejavniki uspešnosti prevzema v prevzemni fazi so: pogajanja med kupci in lastniki, ali gre za sovražni ali za prijateljski prevzem in uporaba kurativnih obrambnih mehanizmov. V za uspeh odločilni poprevzemni fazi pa so najpomembnejši sledeči dejavniki: integracija poslovnih funkcij, blagovnih znamk ter izdlekov in storitev, določanje kulture podjetja in izkoriščanja priložnosti za rast. V praktičnem delu naloge pa sta predstavljeni prevzemna in prevzeta družba ter sam potek prevzema od razmer na trgu, prevzemne namere, objave prevzemne ponudbe in do njenega izida. Seveda pa je opisano tudi dogajanje v poprevzemni fazi. Prav v tej fazi pa tudi vidimo, da je ta zadnji del prevzema res najtežji, saj se pokažejo mnoge težave prevzete družbe, ki so se prenesle tudi na prevzemno družbo.
Ključne besede: prevzem, uspešnost prevzema, predprevzemna faza, prevzemna faza, poprevzemna faza, dejavniki uspešnosti prevzema, prevzemna ponudba, Istrabenz, Petrol
Objavljeno: 27.08.2010; Ogledov: 1447; Prenosov: 131
.pdf Celotno besedilo (765,79 KB)

7.
PRIDOBIVANJE, MOTIVACIJA IN ANALIZA USPEŠNOSTI ZAVAROVALNIH ZASTOPNIKOV V ADRIATIC SLOVENICA, ZAVAROVALNA DRUŽBA D.D.
Roman Komplet, 2010, diplomsko delo

Opis: Pridobivanje kvalitetnega kadra - zavarovalnega zastopnika in motiviranost je za učinkovito storilnost bistvenega pomena. Pri tem gre za vprašanje, ali so ljudje svojemu delu predani, in v kolikšni meri si prizadevajo doseči zastavljene cilje, pa čeprav so ti še tako majhni, na primer želja po večjem zaslužku ali po zgodnejšem odhodu iz službe, itd. Pojem motivacije se pogosto zdi skrivnosten, v resnici pa je nenavadno preprost, saj zadeva vprašanji, kako ravnati z ljudmi in kako doseči, da bi bili sami z delom zadovoljni. Odličnost in nadpovprečne rezultate bo podjetje doseglo le z visoko motiviranimi kadri, ki bodo v svojem razvoju in razvoju organizacije videli možnost zadovoljevanja svojih osebnih in skupnih ciljev. Če bodo zavarovalni zastopniki ustrezno motivirani za svoje delo, bomo tako povečali njihovo produktivnost, zadovoljstvo, zmanjšali stroške poslovanja, izostanke od dela ter tako vplivali na izboljšano poslovanje celotnega podjetja. Naloga vodij je torej, da ugotovijo, kateri motivacijski dejavniki, glede na različno strukturo zavarovalnih zastopnikov, prevladujejo v podjetju in jih učinkovito uporabijo za povečanje motivacije zavarovalnih zastopnikov. Pomembno je, da z motivacijskimi ukrepi usmerjamo vedenje zavarovalnih zastopnikov v doseganje ciljev podjetja. Ob tem pa je treba upoštevati, da je motivacija proces, ki ni nikoli končan. Tako je treba motivacijski mehanizem, ki je v podjetju vzpostavljen, stalno preverjati, prilagajati in spreminjati. Motivacijski dejavniki za delo se namreč nenehno spreminjajo, poleg tega pa so tudi različni za različne ljudi ali skupine ljudi. Zato je potrebno vse skozi analizirati uspešnost motiviranja. S pravo kombinacijo motivacijskih dejavnikov ter mehanizmov lahko dosežemo pri zavarovalnih zastopnikih visoko stopnjo motivacije, kar bo pripomoglo k večji zagnanosti in kreativnosti ter povečanju zadovoljstva vsakega posameznika in s tem tudi k uspešnejšemu poslovanju celotnega podjetja.
Ključne besede: pridobivanje zavarovalnih zastopnikov, motivacija, motiviranje zavarovalnih zastopnikov, motivacijski dejavniki, motivacijski ukrepi, zadovoljstvo zavarovalnih zastopnikov, izobraževanje, plača, komuniciranje, nagrada, poslovanje podjetja, analiza uspešnosti motiviranja
Objavljeno: 23.08.2010; Ogledov: 2321; Prenosov: 185
.pdf Celotno besedilo (385,03 KB)

8.
Strateško načrtovanje informacijskih sistemov na področju hotelskega poslovanja
Jernej Gostečnik, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: Informacijska tehnologija (v nadaljevanju: IT) prevladuje v vseh funkcijah strateškega in operativnega menedžmenta. Informacija je gonilna sila v turizmu in prav zaradi tega IT omogoča priložnosti in izzive v tej panogi. Uporaba IT v hotelirstvu predstavlja vedno večji dejavnik vzpostavitve konkurenčne prednosti. Za uspešno implementacijo IT pa ni dovolj le uvedba rešitve, temveč je potreben strateški pristop k uvedbi, ki temelji na usklajenem in povezanem delovanju poslovne strategije in strategije informacijskih sistemov (v nadaljevanju: IS). V tem delu v okviru poslovne strategije izhajam iz funkcij menedžmenta, ki opredeljujejo poslovanje podjetja. Ta opredelitev je ključnega pomena za nadaljnjo informatizacijo v podjetju, ker so vse aktivnosti informatizacije v podjetju usmerjene v podporo poslovanju. Predstavljeni sta predvsem funkciji načrtovanja in organiziranosti, od katerih nam prva pomaga opredeliti cilje poslovanja, druga pa odraža način, kako želi podjetje uresničiti zastavljene cilje. Usklajevanje poslovne strategije in strategije IS nazorno prikazuje ogrodje strateškega menedžmenta IS (Clarke 2007, 168), ki v nadaljevanju služi kot osnova predstavljeni metodologiji za strateško načrtovanje IS, ki ti strategiji združuje. V tem delu sem predstavil rešitve za hotelsko poslovanje, na podlagi katerih se izvaja informatizacija poslovanja in pridejo v poštev kot sestavni del rešitev v okviru metodologije za strateško načrtovanje IS. Predstavljena metodologija za strateško načrtovanje IS je sestavljena iz naslednjih aktivnosti: - analiza strateških elementov, - izdelava preglednega modela organizacijskega sistema, - izdelava modela povezovanja, - IS/IKT-analiza, - izdelava strateške mreže in prioritetne liste vpeljave novih tehnologij. S pomočjo te metodologije sem podal predlog za nadaljnji razvoj strateških rešitev v okviru informatizacije poslovanja v podjetju Thermana d. d.
Ključne besede: menedžment, načrtovanje, organiziranje, poslovna strategija, informacijski sistem, informacijska tehnologija, strateško načrtovanje, informatizacija poslovanja, usklajenost strategij, konkurenčna strategija, konkurenčna prednost, hotelsko poslovanje, portfelj, ključni dejavniki uspeha (KDU), ključni kazalniki uspešnosti (KPI), sistemi za upravljanje s sredstvi, metodologija strateškega načrtovanja, strateški hotelski informacijski sistem (SHIS).
Objavljeno: 12.05.2011; Ogledov: 2546; Prenosov: 502
.pdf Celotno besedilo (1,93 MB)

9.
TIMSKO DELO VZGOJITELJEV IN DRUGIH STROKOVNJAKOV PRI DELU Z OTROKI S POSEBNIMI POTREBAMI
Milena Korenak, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Timsko delo vzgojiteljev in drugih strokovnjakov pri delu z otroki s posebnimi potrebami obravnava timsko delo, ki je vezano na izdelavo individualiziranega programa. Sestavljeno je iz dveh delov - iz teoretičnega in empiričnega dela. Teoretični del natančneje opredeljuje timsko delo, vrste timov, oblikovanje in razvoj tima, cilje in prednosti timskega dela, opisuje timsko delo v vrtcu ter opredeljuje vloge v timu. Natančneje so opisane tudi skupine otrok s posebnimi potrebami, zakon o usmerjanju otrok s posebnimi potrebami, individualiziran program, integracija in inkluzija otrok s posebnimi potrebami ter delo vzgojitelja in stres pri delu z otroki z motnjami. Podrobno pa so opisani tudi dejavniki uspešnosti timskega dela. Empirični del prikazuje raziskavo, s katero smo želeli ugotoviti zastopanost posameznih dejavnikov pri timskem delu. Dejavnike smo nato primerjali še glede na delovno mesto in delovne izkušnje z otroki s posebnimi potrebami. Uporabili smo deskriptivno metodo pedagoškega raziskovanja – anketni vprašalnik, ki smo ga razdelili med strokovne delavce v celjski regiji, ki imajo v skupino vključenega otroka s posebnimi potrebami. Rezultati so pokazali, da so v timu najbolj zastopani dejavniki predanosti, uresničevanja in sprejetosti, najmanj pa je zastopan dejavnik zaupanja. Prav tako lahko iz rezultatov razberemo, da anketiranci dejavnike uspešnosti timskega dela ocenjujejo zelo visoko, razen pri dejavniku zaupanja, kjer se največje odstopanje oziroma nizka stopnja timskega dela pokaže pri kritičnosti do slabosti tima in pri dvomu o sprejemanju rešitev. Bistvene razlike glede na delovno mesto in glede na delovne izkušnje pa se ne pojavljajo.
Ključne besede: predšolska vzgoja, specialna pedagogika, timsko delo, otroci s posebnimi potrebami, integracija, inkluzija, individualiziran program, usmerjanje otrok s posebnimi potrebami, dejavniki uspešnosti timskega dela
Objavljeno: 18.07.2011; Ogledov: 3431; Prenosov: 735
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

10.
NAČRTOVANJE IN RAZVOJ INFORMACIJSKEGA SISTEMA ZA PROIZVODNO PODJETJE
Muhamed Turkanović, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu obravnavamo načrtovanje in razvoj informacijskega sistema. Natančneje spoznamo metodologije in ogrodja za razvoj informacijskih sistemov. Dodatno bomo pregledali, kateri so dejavniki, ki vplivajo na uspešnost razvoja in kako vpliva ustrezna dokumentacija na stroške vzdrževanja. V praktičnem delu smo pokazali, kako je v praksi potekalo načrtovanje in razvoj informacijskega sistema za proizvodno podjetje. Osredotočili smo se na dokumentacijo, ki je ob tem nastajala. Primerjali smo dejavnike, ki so se pojavili ob razvoju s tistimi, ki jih opisujemo v teoretičnem delu naloge. Prav tako smo pokazali pomembnost dokumentacije za fazo vzdrževanja.
Ključne besede: metodologije razvoja programske opreme, MSF, RUP, vpliv dokumentacije na vzdrţevanje, dejavniki uspešnosti razvoja programske opreme.
Objavljeno: 22.09.2011; Ogledov: 1266; Prenosov: 185
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

Iskanje izvedeno v 0.29 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici