| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
DEJAVNIKI SPLETNEGA NAKUPA NA PRIMERU SPLETNE TRGOVINE OBOZUJEMKOCKE.SI
Tomaž Eisenhut, 2016, diplomsko delo

Opis: Spletno nakupovanje je v velikem porastu, zato je potrebno izbrati prava tržno-komunikacijska orodja, prepoznati prave ciljne skupine in številne dejavnike, ki vplivajo na to, da obiskovalce spremenimo v kupce. Predpostavlja se, da atraktiven izgled ter pregledna predstavitev in opis izdelkov pozitivno vplivajo na obisk spletne trgovine. S povečanjem obiska in prepoznavnosti, priporočili prijateljev, nižjimi stroški poštnine ali brezplačno dostavo ter različnimi možnostmi plačila, naj bi prepričali potrošnika in pozitivno vplivali na prodajo v spletni trgovini. V diplomski nalogi se ukvarjamo z identificiranjem dejavnikov, ki najbolj vplivajo na uporabnika in ga prepričajo v nakup ter širjenje dobrega glasu o spletni trgovini.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, spletno nakupovanje, dejavniki spletnih nakupov, proces nakupnega odločanja, spletna trgovina
Objavljeno: 05.07.2016; Ogledov: 541; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (868,77 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici