| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIV KULTURE NA MEDNARODNA POGAJANJA
Grega Gomilšek, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem seminarju smo opredelili kulturo in navedli kulturne dejavnike: jezik, religija, vrednote, prepričanja, vedenje, navade, izobrazba ter socialni sistem na katere morajo biti mednarodni pogajalci oziroma poslovneži pozorni, ko raziskujejo tujo kulturo. Omenili smo tudi dve proučitvi nacionalnih kulturnih razlik po Hofstedu in Trompenaarju. Seveda je raziskovanje tuje kulture pomembno, saj se drugače lahko poslovna pogajanja končajo neuspešno. Prav tako smo opredelili, kaj pravzaprav so mednarodna pogajanja ter navedli nekatere modele. Pokazali pa smo tudi, kakšen je proces pogajanj ter s tem pokazali, da ne gre samo za prepričevanje drug drugega, temveč gre za veliko bolj natančno načrtovanje. Pomembno pa je, da si pri vsakih pogajanjih zadanemo določene cilje, katere želimo z našimi strategijami doseči. Kulturne razlike so zelo pomembne pri pogajanjih, zaradi česar jih je potrebno preučiti, ko se pogajamo s tujo državo. Dejstvo je, da se brez dobre analize in preučitve tuje kulture ne moremo uspešno pogajati. Analizirali smo kulturo in pogajalski slog ZDA, Japonske in Nemčije ter z uporabo Hofstedejeve analize prikazali njihove temeljne razlike.
Ključne besede: Ključne besede: kultura, kulturni dejavniki, dimenzije kulture, mednarodna pogajanja, proces pogajanj, medkulturna pogajanja, ZDA, Japonska, Nemčija
Objavljeno: 10.11.2011; Ogledov: 1932; Prenosov: 293
.pdf Celotno besedilo (635,62 KB)

2.
Poslovna pogajanja podjetja ACROR WSM, d.o.o. z belgijskimi partnerji
Jasna Čeh, 2017, magistrsko delo

Opis: Že od otroštva želimo ves čas nekaj doseči – seveda v svojo korist. Pri tem pa pogosto naletimo na določene ovire oziroma težave, s katerimi moramo pravilno ravnati, če želimo želeno doseči. Torej, najpogosteje je potrebna učinkovita komunikacija, poznati je treba vsaj približen karakter oziroma osebnostne lastnosti osebe, ki jo želimo prepričati, kar pa nam pomaga pri oblikovanju taktike, ki jo dokončno izberemo za čim lažjo zadovoljitev svojih potreb. Temu pravimo pogajanja. V poslovnih pogajanjih velja popolnoma enako. Ker pa večina podjetij sodeluje zunaj državnih meja, moramo dodati še poznavanje pogajalčeve kulture in jezika, da ne bi po nepotrebnem prišlo do nesoglasij že na samem začetku. Zavedati se je treba, da si v omenjenih pogajanjih želi vsak maksimirati svoje želje, zato je najugodnejša rešitev pristop po načinu win – win, s katerim pridobimo tako mi, kakor naš poslovni partner. Pozneje ne izsiljujemo in ne skušamo spreminjati dogovorjenega, zaradi česar bi lahko ogrozili dolgoročno partnerstvo, čemur pa bi sledila izguba koristi na obeh straneh.
Ključne besede: mednarodna poslovna pogajanja, belgijski partnerji, kulturni dejavniki, etika in etične dileme, poslovna komunikacija, pogajalske taktike in stili pogajanj
Objavljeno: 24.10.2017; Ogledov: 350; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (996,00 KB)

3.
Pomen in vpliv uspešnih pogajanj na uspešnost podjetja
Tadej Lajnšček, 2019, diplomsko delo

Opis: Sodelovanje je nujno na vseh področjih delovanja, tudi na poslovnem področju. Za vzpostavitev dolgoročnega sodelovanja je potrebno veliko truda, med drugim tudi pogajanj. V poslovnem svetu so pogajanja zelo pomembna, saj je od njih lahko odvisno poslovanje celotnega podjetja ali organizacije. Za uspešnost pogajanj in posledično doseganje zastavljenih ciljev je treba upoštevati veliko dejavnikov. Ti dejavniki so upoštevanje bontona, etike in morale, pogajalčeve osebnostne lastnosti, priprave na pogajanja, medkulturna pogajanja itd. Pogajanja lahko uporabimo ob različnih priložnostih; na primer za doseganje dogovora o cenah ali pogojih, za razreševanje konfliktov in podobno.
Ključne besede: pogajanja, nabava, prodaja, pogajalske tehnike, dejavniki pogajanj
Objavljeno: 04.07.2019; Ogledov: 100; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (771,02 KB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici