| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ORGANIZACIJSKA KLIMA IN ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH V PODJETJU X
Luka Ogrinc, 2011, diplomsko delo

Opis: Zaposleni v podjetju so danes ključni dejavnik konkurenčne prednosti podjetja. Vse več podjetij se tega tudi zaveda, saj investirajo veliko časa in tudi denarja v raziskovanje klime in zadovoljstva svojih zaposlenih. Podjetja se zavedajo, da zadovoljni zaposleni delajo veliko bolje kot nezadovoljni in hkrati tudi nemotivirani zaposleni. V veliki meri je tako od zaposlenih odvisno, ali bo podjetje uspelo ali ne. Organizacijska klima pa je odvisna od stališč zaposlenih o lastnem delu, organiziranosti dela, nagradah, načinu vodenja, medsebojnih odnosih ter interesih in željah zaposlenih glede njihovega dela, kariere in izobraževanja. Prvi del diplomske naloge je tako namenjen teoriji o organizacijski klimi in dejavnikom, ki jo tvorijo, oziroma s katerimi jo merimo. Del teoretičnega dela diplomske naloge je namenjen tudi zadovoljstvu zaposlenih, ki so poleg organizacijske klime eden izmed pomembnejših dejavnikov. V drugem delu diplomske naloge pa je predstavljena raziskava po standardih SiOK, s katerimi merimo organizacijsko klimo v podjetjih.
Ključne besede: - Organizacijska klima - Zadovoljstvo zaposlenih - Dejavniki organizacijske klime - Merjenje organizacijske klime
Objavljeno: 13.02.2012; Ogledov: 1365; Prenosov: 204
.pdf Celotno besedilo (744,07 KB)

2.
3.
ORGANIZACIJSKA KLIMA IN ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH V SPLOŠNI BOLNIŠNICI MURSKA SOBOTA
Sabina Lebar, 2014, magistrsko delo

Opis: V današnjem času si vsaka organizacija želi razpolagati s kar najboljšimi kadri. Zelo pomemben dejavnik v organizaciji je vodstvo, ki mora z ustreznimi načini vodenja poskrbeti, da je vsak zaposleni v organizaciji zadovoljen in da znotraj organizacije vlada prijetna klima v delovnem okolju. Zadovoljstvo zaposlenih in prijetna organizacijska klima sta pomembna dejavnika, ki zagotovo vodita tudi do bolj kvalitetnega dela zaposlenih, kar se odraža tudi na zadovoljnih strankah, ki pa so bistvenega pomena za vsako organizacijo. Zato je pomembno, da se preverja stanje v organizaciji in se po potrebi opravijo načrti za izboljšave. V magistrskem delu smo proučili dejavnike zadovoljstva zaposlenih in organizacijske klime na internem in kirurškem oddelku v Splošni bolnišnici Murska Sobota. Z anketnim vprašalnikom smo ugotovili, kaj je za zaposlenega bolj in kaj manj pomembno pri opravljanju njegovega dela. Anketni vprašalnik je odlično diagnostično sredstvo, saj nam poda natančno analizo trenutnega stanja. Na podlagi pridobljenih rezultatov smo napisali možne predloge za izboljšanje v prihodnosti. Organizacijska klima in zadovoljstvo zaposlenih v Splošni bolnišnici Murska Sobota sta na podlagi pridobljenih rezultatov ocenjena dokaj visoko. Organizacija pa bi s še večjo mero pozornosti lahko stanje v prihodnosti še izboljšala s pomočjo možnih predlogov, ki smo jih napisali na koncu magistrskega dela.
Ključne besede: Organizacijska klima, dejavniki organizacijske klime, zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva zaposlenih, Splošna bolnišnica Murska Sobota
Objavljeno: 21.07.2014; Ogledov: 1351; Prenosov: 188
.pdf Celotno besedilo (698,02 KB)

4.
ORGANIZACIJSKA KLIMA IN ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH V PODJETJU
Anja Omladič, 2016, magistrsko delo

Opis: V zadnjem času, predvsem v zadnjih letih, ko je gospodarska kriza močno pokazala svoje zobe in postavila podjetja pred nove izzive, so se le-ta še bolj začela zavedati pomembnosti organizacijske klime in zadovoljstva zaposlenih na njihovem delovnem mestu. Zaposleni danes namreč predstavljajo veliko konkurenčno prednost podjetja, njegovo uspešnost in odličnost. Tako organizacijska klima kot tudi zadovoljstvo zaposlenih sta dejavnika, ki sta kvantitativno merljiva, omogočata hitre odgovore in enostavno ter učinkovito analizo. Obstajajo številni vprašalniki, ki nam lahko dajo odgovore, ali so zaposleni zadovoljni, motivirani, dobro plačani in nagrajeni, ali v podjetju vladajo dobri odnosi med sodelavci (tudi v odnosu delavec – nadrejeni), ali je pretok informacij dober, ali je dober sistem nagrajevanja in podobno. Priporočljivo je, da se organizacijsko klimo in zadovoljstvo zaposlenih meri vsaj enkrat letno, kajti le tako vodstvo razpolaga z ažurnimi informacijami, ki jim omogočajo, da se pravočasno in pravilno odziva in ustrezno ukrepa. V magistrski nalogi je obravnavana tema Organizacijska klima in zadovoljstvo zaposlenih v podjetju Era Good, d. o. o. Naloga je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. V prvem delu je na splošno predstavljena organizacijska klima in zadovoljstvo zaposlenih. V drugem delu pa smo z anketnim vprašalnikom ter njegovo analizo in s pridobljenimi rezultati ugotovili, da je organizacijska klima in zadovoljstvo zaposlenih ocenjena dokaj visoko. Podjetje bi lahko z večjo angažiranostjo in pozornostjo stanje še izboljšalo, tudi s pomočjo predlogov, ki so napisani na koncu tega magistrskega dela.
Ključne besede: organizacijska klima, dimenzije organizacijske klime, proučevanje in merjenje organizacijske klime, zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva zaposlenih, Era Good, d. o. o.
Objavljeno: 13.12.2016; Ogledov: 553; Prenosov: 98
.pdf Celotno besedilo (653,95 KB)

5.
IZBOLJŠANJE ORGANIZACIJSKE KULTURE V PODJETJU GOZDNO GOSPODARSTVO SLOVENJ GRADEC D.D.
Katarina Hlupič, 2016, magistrsko delo

Opis: Pojma organizacijska kultura in organizacijska klima sta velikokrat zamenjana pojma. Res je, da imata veliko skupnega, vendar ju kljub temu ne smemo enačiti. Sam pojem kultura je globlji od klime, ki pa je nekakšen odsev kulture. Organizacijska kultura je sistem vrednot, pravil, stališč, norm, lastnosti, vedenja in načinov delovanja zaposlenih. Poleg tega pojma lahko zasledimo tudi druge pojme, kot so kultura združbe, kultura podjetja, korporacijska kultura itd. Pri organizacijski klimi pa opredeljujemo tiste značilnosti, po katerih potem organizacijo ločimo od drugih organizacij in vpliva na vedenje ljudi. Magistrsko delo je sestavljeno iz dveh delov, prvi del je teoretični in drugi del je empirični. V prvem delu smo s pomočjo različnih avtorjev najprej podrobneje obravnavali organizacijsko kulturo. Predstavili smo definicijo in tipe organizacijske kulture, raziskali, kako organizacijska kultura vpliva na uspešnost organizacije, osredotočili smo se na značilnosti in dejavnike kulture ter razjasnili sestavine, ravni in funkcije kulture v organizaciji. Podobno smo nato naredili tudi pri organizacijski klimi, kjer smo prav tako najprej predstavili pojem organizacijske klime, kakšne vrste poznamo, kako organizacijska klima vpliva na organizacijo. Prikazali smo dejavnike oziroma dimenzije klime, kako jo lahko spreminjamo ter merimo in proučujemo. Na koncu teoretičnega dela smo želeli predstaviti razlike med organizacijsko kulturo in organizacijsko klimo. V empiričnem delu smo predstavili izbrano podjetje Gozdno gospodarstvo Slovenj Gradec, d. d. S pomočjo anketnega vprašalnika za merjenje kulture in klime smo naredili raziskavo v podjetju. Dobljene rezultate smo analizirali in predstavili v grafih ter pri vseh trinajstih dimenzijah podali konkretne predloge za izboljšave.
Ključne besede: Organizacijska kultura, organizacijska klima, dejavniki kulture in klime, značilnosti organizacijske kulture, vrste organizacijske klime.
Objavljeno: 21.10.2016; Ogledov: 447; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (1,71 MB)

6.
Organizacijska klima na primeru Mestne občine Murska Sobota
Tjaša Ružič, 2017, magistrsko delo

Opis: Organizacijska klima ni nikjer povsem enaka, razlikuje se od organizacije do organizacije in ravno zato je pomembno, da organizacije težijo k vzpostavljanju ugodne organizacijske klime, kar je osnova za dobro in učinkovito delovanje organizacije. Zelo pomembno je, kakšno vzdušje prevladuje v sami organizaciji, saj ravno to najbolj vpliva na medsebojne odnose med zaposlenimi ter na njihovo učinkovitost in produktivnost pri opravljanju dela. Ravno iz tega vidika bi morale organizacije in vodje nameniti posebno pozornost organizacijski klimi in njenemu vplivu na samo organizacijo in zaposlene. Na zadovoljstvo zaposlenih vplivajo različni dejavniki organizacijske klime, med drugim medsebojni odnosi, ki prevladujejo med zaposlenimi, vodenje, organizacija, zadovoljstvo z delovnim mestom ter ostali dejavniki organizacijske klime. V uvodu magistrske naloge smo opredelili področje, problem, namen, cilje in raziskovalne hipoteze, ki smo si jih zastavili. Na koncu pa smo navedli tudi predpostavke raziskave in omejitve, s katerimi smo se srečevali pri pisanju magistrske naloge. Magistrska naloga je sestavljena iz dveh delov. V teoretičnem delu smo predstavili pojem organizacijske klime in njene sorodne pojme ter povezave med njimi, funkcije organizacijske klime, vrste klim, načine merjenja organizacijske klime in dejavnike organizacijske klime ter jih podrobneje opisali. V raziskovalnem delu smo prikazali organizacijsko klimo na primeru Mestne občine Murska Sobota (MOMS), pri čemer smo podatke pridobili s pomočjo anketnega vprašalnika. Po analizi vrnjenih anketnih vprašalnikov smo pridobljene podatke statistično obdelali ter podatke prikazali v obliki grafov in tabel ter jih opisali. Na koncu smo podali tudi svoje predloge za izboljšave ter ukrepe, s katerimi bi po našem mnenju organizacija lahko še izboljšala svojo obstoječo organizacijsko klimo.
Ključne besede: organizacijska klima, dejavniki organizacijske klime, organizacija, zadovoljstvo zaposlenih
Objavljeno: 13.07.2017; Ogledov: 318; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (1,66 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici