| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 19
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
EVIDENTIRANJE IN OBDAVČEVANJE NEPREMIČNIN
Nada Feuš, 2014, diplomsko delo

Opis: Kar nekaj davkov je, s katerimi so v Sloveniji obdavčene nepremičnine, prihaja pa tudi nov davek na nepremičnine, ki bo zamenjal sedanje nadomestilo za uporabo stavbnih zemljišč, in davek od premoţenja. Predhodno je bilo treba zbrati vse podatke o nepremičninah, ki jih hrani geodetska uprava, in podatke, ki so bili dobljeni s popisom nepremičnin. Vse skupaj je bilo potrebno za pripravo projekta mnoţičnega vrednotenja nepremičnin, po katerem smo dobili vrednost posamezne nepremičnine, kar bo osnova za novi davek. Diplomsko delo smo začeli s podrobnim opisom vrednotenja nepremičnin, kako in na podlagi katerega zakona je potekalo, in rezultate, ki jih je vrednotenje nepremičnin prineslo. Nadaljevali smo z evidentiranjem nepremičnin pri nas, omenili pristojne inštitucije in podrobno opisali vpis nepremičnine, vpis stavbe, vpis nepremičnine pod stavbo. Poglavje o evidentiranju nepremičnin smo sklenili s postopkom vpisa etaţne lastnine. Zadnje poglavje smo namenili davčnemu sistemu pri nas in pojasnili vrste davkov, ki so pomembni za obdavčitev nepremičnin. Skozi celotno diplomsko delo smo primerjali našo ureditev evidentiranja in obdavčevanja nepremičnin z ureditvijo na Hrvaškem.
Ključne besede: register nepremičnin, zemljiška knjiga, mnoţično vrednotenje nepremičnin, davek na nepremičnine, davek na dediščine in darila, Republika Hrvaška.
Objavljeno: 04.08.2015; Ogledov: 929; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (879,00 KB)

7.
MANAGEMENT IN PODJETNIŠTVO
Vesna Barborič, 2010, diplomsko delo

Opis: Sodobni management se sooča s številnimi izzivi, ki kličejo po drugačnem načinu vodenja. V novem okolju številna podjetja zasledujejo koncept učeče se organizacije. Taka podjetja so sposobna hitreje najti priložnosti in se spopadati s krizami. Najpomembnejša funkcija vodje v učeči se organizaciji je organizacijo naučiti oblikovanja skupne vizije. Poudarek je na opolnomočenju zaposlenih, komuniciranju in na informacijah. Pri timskem delu vsak zaposleni prispeva k uspehu, delovno mesto postane mesto za ustvarjanje. Zato se je učeča organizacija sposobna neprestano učiti, je odprta za okolje in ima željo po povečevanju sposobnosti učenja. Ker se organizacije spopadajo z naraščanjem globalne konkurence, je pomembno, da organizacija doseže in ohrani poslovno odličnost. Odlične organizacije usmerjajo kupci, hitro se odzovejo na probleme, informacije so dostopne vsem in se izmenjujejo v vseh smereh. Take organizacije rajši vodijo kot sledijo. Uspešnost in učinkovitost organizacije lahko zagotovi le inovativno vodenje, ki ima značaj visoko kreativnega in inovativnega dela. Podjetništvo je trenutno najbolj uspešna metoda za zapolnjevanje vrzeli med znanostjo in trgom, za ustanavljanje novih podjetij in uvajanje novih izdelkov in storitev za trg. Podjetniške dejavnosti vplivajo na gospodarstvo nekega območja, saj zagotavljajo delovna mesta. Uspešen podjetnik mora imeti značilnosti, ki prispevajo k uspešnosti podjetja. Za uspešno poslovanje podjetja so potrebni še: poslovna priložnost, sposobnost upravljanja, zadostni kapital in sodobne metode poslovanja. Značilnost sodobnih organizacij je v njihovi poslovnosti in ustvarjalnosti. Produkt ustvarjalnosti so inovacije, ki jih lahko uresničujemo tudi preko podjetništva. Poslovnost podjetja je njegova usmerjenost v posel, od katerega imata korist oba partnerja, prodajalec in kupec. Brez poslovnosti ni uspešnosti. V času recesije je pomembno, da podjetje ohrani konkurenčnost izdelkov. V diplomski nalogi predstavljam podjetnika Jožeta Barboriča, ki se ukvarja z izdelavo in prodajo izdelkov domače in umetnostne obrti. Cilj podjetja je ohranjanje kulturne dediščine na Dolenjskem. Na trgu ponuja kvalitetne, unikatne izdelke, ki so vezani na kulturno preteklost Dolenjske. To so replike arheoloških in etnoloških predmetov, ljudska glasbila, izdelke iz volne. Z njimi zapolnjuje vrzel v ponudbi kakovostnih spominkov Novega mesta in poslovnih daril. Izdelki so se na trgu dobro »prijeli«, podjetnik povečuje prodajni program in razširja prodajno mrežo. Pri delu je inovativen, prilagodljiv, natančen, komunikativen. Udeležuje se razstav, sejmov, tržnic, a bo še moral delati na promociji izdelkov in podjetja. Predvsem pa se mora zavedati majhnosti slovenskega trga in razmišljati o vstopu na tuje trge. Zanimanja za to dejavnost je majhno in še naprej upada, kljub vzpodbujanju države za samozaposlitev v tej dejavnosti. Zato je pohvalno, da si podjetnik prizadeva skozi dejavnost domače in umetnostne obrti ohranjati kulturno dediščino naroda.
Ključne besede: management, učeča se organizacija, tim, podjetništvo, podjetnik, umetnostna obrt, domača obrt, rokodelstvo, spominki, poslovna darila
Objavljeno: 30.08.2010; Ogledov: 1646; Prenosov: 176
.pdf Celotno besedilo (2,78 MB)

8.
PRAVNA VPRAŠANJA V ZDRAVSTVENI NEGI V DOMOVIH ZA STAREJŠE OBČANE
Marija Breznik, 2012, magistrsko delo

Opis: Pacientove pravice so tema, ki se poleg zdravstvenega sistema dotaknejo tudi mnogih področij družinskega in odškodninskega prava, prekrškov, disciplinskih postopkov, kazenskega prava, prava informacijske zasebnosti in postopkovnega prava. Starost in odvisnost sama po sebi ne upravičujeta omejevanja katere koli od neodtujljivih človekovih pravic in državljanskih svoboščin, kot jih priznavajo mednarodni standardi in kot so vtkane v demokratične ustave. Namen raziskave je preveriti, v kolikšni meri zaposleni poznajo pravice stanovalcev in morebitne kršitve pravic stanovalcev. Prav tako nas zanima, ali zaposleni prejemajo oziroma zavračajo darila manjše in večje vrednosti in ali zaposleni sodelujejo pri sestavi oporoke ali darilne pogodbe. Raziskovalna metodologija. V raziskavi je bila uporabljena kvantitativna metodologija. Raziskovalni vzorec je zajemal 40 zaposlenih, v katerega so bili vključeni bolničarji/negovalci, tehniki zdravstvene nege, višje medicinske sestre, diplomirane medicinske sestre v dveh domovih za starejše občane in 41 stanovalcev. Rezultati. Rezultati raziskave kažejo, da dobra polovica zaposlenih članov negovalnega tima pozna pravice stanovalcev. Zaposleni so največkrat navedli pravico do samoodločanja in pravico do zasebnosti ter pravico do varstva osebnih podatkov. 75 % zaposlenih meni, da nikoli ni kršilo pravic stanovalcev. Iz rezultatov raziskave je razvidno, da zaposleni ne sprejemajo daril večjih vrednosti. Prav tako zaposleni ne sodelujejo pri sestavi oporoke ali darilne pogodbe. Sklep. Človekove pravice so jedro družbenega razvoja in so usmerjene k spoštovanju posameznika in družbe kot celote. Zato je potrebno, da jih zdravstveni delavci še posebej dobro poznajo in jih spoštujejo. Sodelovanje pri sestavi oporoke oziroma darilne pogodbe ni prioritetna naloga zdravstvenih delavcev v domovih za starejše občane, temveč skrbnika stanovalca.
Ključne besede: Ključne besede: pravice starostnikov, darila in darilne pogodbe, oporoke v domovih za starejše občane
Objavljeno: 07.06.2012; Ogledov: 2057; Prenosov: 197
.pdf Celotno besedilo (12,07 MB)

9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici