| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
RAZVOJ POSLOVNE APLIKACIJE ZA UPORABO V CVETLIČARNAH
Luka Topolovec, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga opiše in predstavi izdelavo aplikacije za upravljanje z aranžmaji v cvetličarni. Predstavljeni so poslovni programi, načrtovanje poslovnih programov in načrtovanje programa za upravljanje z aranžmaji. Praktični del zajema razvoj programa v programskem jeziku C# s pomočjo orodij, kot so Visual Studio, Nhibernate, Microsoft Express SQL Manager. Vsa dokumentirana programska koda vključno z videom, ki prikazuje uporabo programa, se nahaja na zgoščenki v priponki.
Ključne besede: računalništvo, cvetličarna, aranžmaji, poslovni programi
Objavljeno: 23.03.2011; Ogledov: 1608; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

2.
Inoviranje z uporabo procesa difuzije novosti v manjšega podjetja
Nina Leš, 2015, diplomsko delo

Opis: Razvoj gospodarstva je posamezne ustanovitelje organizacij sčasoma privedel do uporabe sistemskega razmišljanja, s katerim na ustvarjalen način ter s pravilnimi strategijami pridobivajo nove priložnosti na trgu ter s tem dosegajo konkurenčno prednost. Pri tem je pomembno, da podjetje deluje v inovativnem okolju, v katerem s spremembami posegajo v različna področja poslovanja, pri čemer dosegajo napredek in razvoj. Ključno vlogo pri tem ima proces difuzije novosti, ki se opredeljuje skozi štiri glavne elemente, kot proces s katerim je inovacija v določenem času preko določenih kanalov in s komuniciranjem prenesena med člane družbenega sistema. Inoviranje, pri katerem gre za dejavnost, ki uporablja specifično lastnost imenovano inovativnost za dosego nastanka invencije, najdemo tudi v proučevanem podjetju. Ker je to manjše podjetje, nas je zanimal pristop širjenja novosti med potencialne kupce; ali podjetje razume pomen posameznih elementov difuzije ter uporabo komunikacijskih kanalov.
Ključne besede: ustvarjalnost, inovativnost, difuzija novosti, agenti spreminjanja, mnenjski vodje, cvetličarna
Objavljeno: 22.10.2015; Ogledov: 367; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (1,92 MB)

3.
Ključni kazalniki uspešnosti v cvetličarni Mak,s.p.
Anja Korošak, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo govori o ključnih kazalnikih uspešnosti v povezavi s cvetličarno Mak. Na poslovno uspešnost v podjetju vpliva veliko različnih dejavnikov, velikokrat pa vplivajo ravno tisti dogodki, na katere nismo niti pomislili. V diplomskem delu opredelimo teoretična izhodišča o uravnoteženem sistemu kazalnikov in podamo predloge, kako bi jih izbrano podjetje lahko uporabilo na področju pospeševanja prodaje ter same organiziranosti dela s pomočjo programa Microsoft Excel.
Ključne besede: ključni kazalniki uspešnosti, KPI, cvetličarna Mak, Microsoft Excel, vrtilna tabela, vizija, strategija.
Objavljeno: 16.08.2016; Ogledov: 657; Prenosov: 126
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici