| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 16
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
RADIO-FREKVENČNA IDENTIFIKACIJA KOT INSTRUMENT OPTIMIZACIJE DOBAVNE VERIGE
Mario Malačič, 2009, diplomsko delo

Opis: V raziskovalnem delu smo predstavili edinstveno tehnologijo RFID (ang. Rario- Frequency Identification) in s pomočjo osnovnih strategij SCM (ang. Supply Chain Management) prikazali možne optimizacijske nastavke na nivoju celotne dobavne verige. RFID je splošen izraz, ki se uporablja za opis sistema, ki brezkontaktno, preko radijskih valov, transmitira identiteto objekta zapisano v obliki unikatne serijske številke. Koncept sistema RFID je zelo preprost. Sestavljata ga RFDI bralnik z anteno in RFID priponka (ang. TAG) z anteno, prenosni medij med čitalnikom in priponko pa so radijski valovi nizke moči. Omrežje EPC pomaga implementirati tehnologijo RFID v odprte sisteme in na ta način doseči integracijo celotne dobavne verige v enoten sistem. S pomočjo online povezave želimo na nivoju posameznega izdelka, označenega z RFID odzivniki, doseči tako imenovani »internet stvari«. Virtualni prostor, v katerem bodo imeli predmeti določeno umetno inteligenco, kar bo omogočalo komunikacijo med predmeti, predmeti in stroji, stroji in ljudmi ter predmeti in ljudmi. Področja uporabe RFID so praktično neomejena. Trenutno se RFID uporablja za označevanje in sledenje živali, prepoznavanje izdelkov v trgovinah, identificiranje ladijskih kontejnerjev, plačilo cestnine, spremljanje pošiljk v logistiki, pri izposoji knjig v knjižnicah, na parkiriščih in v garažah, za kodiranje ključev itn. Tehnologija RFID v primerjavi s črtno kodo omogoča hitrejše in natančnejše logistične procese, kar bo imelo za posledico, da RFID čez čas izpodrine uporabo črtne kode. Zelo pomembna tema pri tehnologiji RFID je standardizacija, kajti ta zagotavlja globalno povezljivost komponent sistemov RFID, ki bodo v skladu s svetovnimi regulacijami, kar je izrednega pomena pri uporabi v globalnih dobavnih verigah. V nadaljevanju smo predstavili šest osnovnih strategij SCM, ki lahko v sinergiji s tehnologijo RFID na nivoju celotne dobavne verige dosega optimizacijske potenciale. Tako smo celotno dobavno verigo razdelili na štiri sklope, kjer smo za vsak posamezni odsek preučili kake prednosti prinaša implementacija nove tehnologije. Z uvedbo nove tehnologije so povezani določeni riziki. Varstvo podatkov predstavlja poglavitnega, ki skuša obvarovati posameznega potrošnika pred zlorabo njegovih podatkov. Veliki trgovski giganti, kot so Metro, Wall Mart in Tesco uporabljajo RFID že nekaj let. Oni predstavljajo gonilno silo pri širjenju uporabe tehnologije in posredno pri zniževanju cen odzivnikov, strojne ter programske opreme. Tehnologija je trenutno predraga za majhna in srednje velika podjetja, ki pa bodo morala v prihodnosti začeti razmišljati o njeni implementaciji, kajti konkurenca z dneva v dan postaja močnejša.
Ključne besede: RFID, črtna koda, Efficient Consumer Response, Supply Chain Management, Cross Docking, Efficient Administration, Efficient Unit Loads, Vendor Managed Inventory, Computer Assisted Ordering, Efficient Replenishment.
Objavljeno: 24.09.2009; Ogledov: 1756; Prenosov: 215
.pdf Celotno besedilo (850,80 KB)

2.
ANALIZA OBJAV V ZADNJIH 5 LETIH V REVIJI JOURNAL OF CONSUMER RESEARCH
Nina Vrbanec, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Revija Journal of consumer Research je ena najstarejših revij, ki združuje psihologijo in vedenje uporabnikov na trgu. Članki v reviji so namenjeni proučevanju odjemalcev ter kako oni dojemajo, sprejemajo in se vedejo na trgu. Prva revija je izšla leta 1974, v kateri je objavil svoj članek tudi eden prvih strokovnjakov na področju psihologije v marketingu, George Katona. V diplomski nalogi smo se pri analizi revije omejili na zadnjih pet let. Revija je izšla od junija 2004 do marca 2007 štirikrat na leto, in od 2007 leta do 2009 šestkrat, kar pomeni, da smo analizirali 24 revij. Bibliometrija je raziskovanje kvantitativnih vidikov produkcije in diseminacije uporabe zapisanih informacij. Z bibliometrijo pridobimo podatke o avtorjih na področju, ki ga raziskujemo. Prav tako pa dobimo vpogled o razvoju tem na tem področju, kar pomeni tudi razvoj določene znanosti. Članke smo analizirali glede števila člankov v eni izdaji, dolžine člankov, števila člankov z grafi. Prav tako smo naredili analizo avtorjev po spolu, ter na koncu analizirali prvi objavljen članek v prvem izvodu revije Journal of Consumer Research.
Ključne besede: Journal of Consumer Research, George Katona, bibliometrija, analiza člankov, število avtorjev v reviji Journal of Consumer research, University of Pennsylvaniy, Chernev Aleksander, psihologija in vedenje porabnikov
Objavljeno: 28.01.2011; Ogledov: 1412; Prenosov: 111
.pdf Celotno besedilo (1,66 MB)

3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.29 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici