| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj ročaja hladilnika Gorenje po meri kupca
Marko Trojner, 2012, diplomsko delo

Opis: Kupec je in bo prioriteta, zato je potrebno sistematično pristopiti h kakovosti z vidika kupca. Predmet diplomskega dela je ročaj, ki nam zaradi nastalega podtlaka v hladilnikih in zamrzovalnih omarah omogoča lažje odpiranje vrat. Zaradi oblikovne togosti trenutnega ročaja RM 70 in slabše uveljavitve na trgu, je potrebno spremeniti pristop pri dizajnu in funkcionalnosti omenjenega ročaja. Ob uporabi akumuliranih informacij iz podjetja Gorenje in teoretičnih osnov, smo z metodo razvoja funkcij kakovosti prikazali začetno fazo razvoja novega polizdelka, ki je vodila do uspešne realizacije prototipa in osnove za vpeljavo polizdelka v lastno proizvodnjo podjetja Gorenje.
Ključne besede: razvoj izdelka, TQM, glas kupca, VOC, QFD, razvoj funkcij kakovosti, Kano model, hiša kakovosti, conjoint analiza, target costing, analiza trga, statistični testi, vzorec, management, Gorenje, brizganje, HZA, patent, življenjski ciklus izdelka.
Objavljeno: 20.11.2012; Ogledov: 1518; Prenosov: 67
URL Povezava na celotno besedilo

2.
Inovativni pristop k razvoju izdelka s poudarkom na tržni funkciji
Franci Golež, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu se ukvarjamo z interdisciplinarno povezavo pri pristopu razvijanja izdelka, ki je posledica nedeljivega sodelovanja invencijsko-inovacijskega managementa, marketinga in razvoja izdelka. Predstavljamo, kako pomembni so principi celovitosti, medsebojne odvisnosti in invencijskega procesa za uspešen razvoj novega izdelka, prav tako pa poudarjamo, kako esencialen je marketinški pristop in upoštevanje faze tržnih raziskav za učinkovit proces načrtovanja in razvoja izdelka. Med pomembnejšimi metodami predstavljamo conjoint analizo, ki je kompleksna, nekoliko zahtevnejša, a zelo koristna metoda pri analiziranju izdelka kot celote med uporabniki. Ugotavljamo, kako pomembni so vsi obravnavani sektorji in elementi za uspešen razvoj novega izdelka.
Ključne besede: invencija, inovacija, razvoj izdelka, marketing novega izdelka, conjoint analiza
Objavljeno: 20.11.2012; Ogledov: 1077; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

3.
Vrednostna analiza kot integralni del razvoja držala za Smart telefone na kolesih
Marko Mavrič, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo prikazali pomen vrednostne analize in vrednostnega inženiringa na primeru razvoja novega izdelka - držala za smart telefone na kolesih. V postopek razvoja izdelka smo vključili tudi potencialne uporabnike, ter na podlagi rezultatov metode QFD in conjoint analize priredili funkcionalnost in s tem dodali k vrednosti končne variante izdelka, ki jo z njim uporabniki prejmejo. Konstrukcijsko najboljši izdelek smo stroškovno optimizirali, ter določili prodajno ceno, za katero mislimo, da je najprimernejša in po kateri bi se novi izdelek prodajal v kar največjem obsegu.
Ključne besede: vrednostna analiza, vrednostni inženiring, razvoj izdelkov, conjoint analiza, uvajanje kakovosti in funkcionalnosti, ekonomika izdelka
Objavljeno: 11.12.2012; Ogledov: 1393; Prenosov: 149
.pdf Celotno besedilo (18,22 MB)

4.
Kompleksnost produktnih skupin v podjetju Gorenje d. d.
Janž Krofel, 2017, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo opisuje proces optimizacije produktne skupine. V teoretičnem delu so opredeljeni produkti in produktne skupine. Na kratko je opisana umetna inteligenca in različni pristopi k reševanju problemov s poudarkom na optimizacijski metodi z uporabo roja delcev. Predstavljena je tudi conjoint analiza, njene značilnosti in priporočljiva izvedba. V praktičnem delu smo na realnem primeru iz podjetja Gorenje d. d. izvedli optimizacijo produktne skupine ter predstavili možne rešitve, kako doseči večji tržni delež. Najprej smo določili najpomembnejše atribute in ravni produktne skupine in z njim izvedli conjoint analizo, ter tako pridobili podatke, kako kupci vrednotijo določene atribute produktov oziroma njihovo koristnost. Dobljene podatke smo nato vstavili v algoritem optimizacijske metode ter opravili preračune.
Ključne besede: optimizacija produktne skupine, conjoint analiza, optimizacija z rojem delcev, Gorenje d. d.
Objavljeno: 11.07.2017; Ogledov: 483; Prenosov: 0

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici