| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
OBLIKOVANJE STRATEGIJE MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA ZA BLAGOVNO ZNAMKO KRUH PECIVO
Mateja Dajčman, 2010, diplomsko delo

Opis: Komuniciranje je proces, ki se vzpostavlja med ljudmi za zadovoljitev njihovih želja in potreb. Podjetja se poslužujejo komunikacijskih aktivnosti za obveščanje kupcev in prepričevanje v nakup. Na ta način si olajšujejo menjavo dobrin. Temu pravimo marketinško komuniciranje, ki je vodstveni proces, saj podjetja skozi njega vstopijo v dialog z različnimi ciljnimi javnostmi. Z dobro marketinško strategijo lahko podjetja oblikujejo kvaliteten marketinško oglaševalski načrt podjetja. Tako bodo lahko odgovorili na vprašanja, katere so prave stvari, ki jih podjetje mora početi, da bo dosegala želeni cilj. Za dobro oblikovano marketinško strategijo je potrebno dobro poznati kupca in z njim njegove želje ter potrebe. Za tem pa stoji širok spekter teoretičnih znanj in informacij, ki so jim skupne uspešno izpeljane oblikovane strategije marketinškega komuniciranja, kot je prikazano tudi v naši diplomski nalogi za blagovno znamko Kruh pecivo.
Ključne besede: Marketinško komuniciranje, sestavine marketing- mixa, ciljno občinstvo, cilji komunikacije, oblikovanje sporočila, komunikacijski kanali, proračun za promocijo, promocijski splet, oglaševanje, neposredne oblike komuniciranja, osebna prodaja, stiki z javnostmi, pospeševanje prodaje, interno komuniciranje, motivacija zaposlenih.
Objavljeno: 21.02.2011; Ogledov: 2275; Prenosov: 301
.pdf Celotno besedilo (6,83 MB)

2.
TRIRAZSEŽNO MODELIRANJE CILJNO ZASNOVANIH KOLEKCIJ NAKITA
Klavdija Karlovčec, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje vključevanje slovenske etnološke dediščine in narodne motivike v oblikovanje kolekcij nakita, ki so hkrati zasnovane tako, da ustrezajo ciljnim skupinam. Obdelana je zgodovina kitenja, materiali, strokovni izrazi in slogani,. Na podlagi tega so oblikovane tri kolekcije, ena do prototipne faze, slogan, logotip in promocijski material. Opisane so osnove modeliranja in grafičnega oblikovanja ter razlika med klasično in sodobno izdelavo prototipa. Rezultat je kolekcija in podoba, ki naj zvišuje nacionalno zavest, poleg tega pa se kažejo nove možnosti na področju oblikovanja protokolarnih daril.
Ključne besede: nakit, materiali, kolekcija, ciljno oblikovanje, modelirniki.
Objavljeno: 13.10.2011; Ogledov: 1084; Prenosov: 185
.pdf Celotno besedilo (4,26 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici