| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V PODJETJU SCHIEDEL D.O.O., PREBOLD
Nataša Vogrinc, 2009, diplomsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje je del marketinškega spleta, ki je v današnjih časih postaja vse bolj pomembno. Poleg odločitev o cenah, kvaliteti izdelkov in dosegljivosti izdelkov kupcu je potrebno razmisliti, kako te izdelke promovirati na čim bolj optimalen način. Tudi segment dimniških sistemov ne izostaja od tega, saj konkurenca postaja vse močnejša in kupci zahtevnejši. Potreben je učinkovit program marketinškega komuniciranja s ciljno javnostjo. V podjetju Schiedel d.o.o., Prebold se dobro zavedajo pomena marketinškega komuniciranja in v te namene skrbno načrtujejo svoje aktivnosti marketinškega komuniciranja ter se trudijo ohranjati dober odnos s ciljnimi javnostmi. Pretežen del marketinških aktivnosti namenjajo osebni prodaji, to kot najpomembnejši. V zadnjem času skrbijo tudi za povečano pospeševanje prodaje svojih izdelkov. S tem je usklajen tudi proračun, ki ga namenjajo osebni prodaji. Kar dve tretjini celotnega proračuna je namenjenega temu. Posebej pozorno gradijo in usposabljajo svojo prodajno ekipo. Prodajni zastopniki so stimulativno nagrajevani in izjemno motivirani za delo, ki ga opravljajo. Podoba podjetja v javnosti je na visokem nivoju in blagovna znamka Schiedel dobro prepoznavna, tudi na račun oglaševanja, ki je v podjetju prav tako zelo pomembno. Največ rezerv ima podjetje v neposrednem trženju, ki bi ga bilo v prihodnosti vredno bolje izkoristiti.
Ključne besede: Komuniciranje, marketinško komuniciranje, ciljno občinstvo, cilji marketinškega komuniciranja, proračun, mediji, inštrumenti marketinškega komuniciranja, osebna prodaja, prodajno osebje, oglaševanje, odnosi z javnostmi, pospeševanje prodaje, neposredno trženje, merjenje učinkovitosti marketinškega komuniciranja, dimniki, podjetje Schiedel d.o.o., Prebold, koncern Schiedel.
Objavljeno: 14.10.2009; Ogledov: 2399; Prenosov: 448
.pdf Celotno besedilo (4,50 MB)

2.
OBLIKOVANJE STRATEGIJE MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA ZA BLAGOVNO ZNAMKO KRUH PECIVO
Mateja Dajčman, 2010, diplomsko delo

Opis: Komuniciranje je proces, ki se vzpostavlja med ljudmi za zadovoljitev njihovih želja in potreb. Podjetja se poslužujejo komunikacijskih aktivnosti za obveščanje kupcev in prepričevanje v nakup. Na ta način si olajšujejo menjavo dobrin. Temu pravimo marketinško komuniciranje, ki je vodstveni proces, saj podjetja skozi njega vstopijo v dialog z različnimi ciljnimi javnostmi. Z dobro marketinško strategijo lahko podjetja oblikujejo kvaliteten marketinško oglaševalski načrt podjetja. Tako bodo lahko odgovorili na vprašanja, katere so prave stvari, ki jih podjetje mora početi, da bo dosegala želeni cilj. Za dobro oblikovano marketinško strategijo je potrebno dobro poznati kupca in z njim njegove želje ter potrebe. Za tem pa stoji širok spekter teoretičnih znanj in informacij, ki so jim skupne uspešno izpeljane oblikovane strategije marketinškega komuniciranja, kot je prikazano tudi v naši diplomski nalogi za blagovno znamko Kruh pecivo.
Ključne besede: Marketinško komuniciranje, sestavine marketing- mixa, ciljno občinstvo, cilji komunikacije, oblikovanje sporočila, komunikacijski kanali, proračun za promocijo, promocijski splet, oglaševanje, neposredne oblike komuniciranja, osebna prodaja, stiki z javnostmi, pospeševanje prodaje, interno komuniciranje, motivacija zaposlenih.
Objavljeno: 21.02.2011; Ogledov: 2197; Prenosov: 294
.pdf Celotno besedilo (6,83 MB)

3.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V PODJETJU HENKEL
Tamara Furjan, 2014, magistrsko delo

Opis: Dandanes je največji izziv za novodobna podjetja imeti dobro marketinško komuniciranje. Vsako podjetje se zaveda, da bo na konkurenčnem trgu uspešno le, če mu bo uspelo zadovoljiti potrebe kupcev in doseči čim večji dobiček. Potrebno je približati izdelke potrošnikom, jih prepričati v najboljšo kvaliteto in korist izdelka na trgu ter jih spodbuditi k samemu nakupu. V magistrski nalogi smo se osredotočili na marketinško komuniciranje v podjetju Henkel. Danes ni več le oglaševanje tisto, ki bi prinašalo informacije za porabnike, saj se sami odločajo o nakupu izdelka. Zato je še posebej pomembno, da podjetje sestavi dober načrt marketinškega komuniciranja, saj bo le tako lahko uspešno komuniciralo z ciljnim občinstvom in pridobilo lojalnost porabnikov.
Ključne besede: komuniciranje, marketinško komuniciranje, komunikacijski program, ciljno občinstvo, komunikacijski kanal, določitev marketinškega proračuna, mediji, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, neposredno trženje, promocijski splet, podjetje Henkel
Objavljeno: 08.10.2014; Ogledov: 953; Prenosov: 276
.pdf Celotno besedilo (2,02 MB)

4.
OGLAŠEVANJE V DRUŽBENIH MEDIJIH NA PRIMERU YOUTUBE
Aljaž Uršič, 2016, diplomsko delo

Opis: Tehnološki napredek in razvoj spleta 2.0 je bi povod za začetek obdobja družbenih medijev. Ti so postali nedeljiv del vsakdana mnogih ljudi sodobnega sveta, v katerem si nekateri brez njih ne bi mogli predstavljati življenja. Omogočajo nam deljenje idej, učenje, komunikacijo in zabavo. Živimo v svetu demokracije, kar se odraža tudi v družbenih medijih, kjer želimo izražati to svobodo. Družbeni mediji niso uporabni samo s strani uporabnikov, ampak tudi oglaševalcev, ki jih uporabljajo za oglaševalske namene. Pri tem lahko uporabljajo različne strategije oglaševanja, med katerimi sta bistveni plačana in brezplačna strategija. Oglaševalci lahko uporabijo tudi obe. Družbeni mediji so postali prostor, kjer blagovne znamke lahko dvo- ali večsmerno komunicirajo s ciljnim občinstvom. Youtube je odlična platforma za oglaševanje, saj ponuja oglaševalcem širok asortiment oglaševalskih orodij. Bistvo te platforme je za oglaševalce interakcija med njimi in gledalci, ki jo youtube ponuja na unikaten način.
Ključne besede: družbeni mediji, oglaševanje, YouTube, ciljno občinstvo, TrueView
Objavljeno: 21.11.2016; Ogledov: 741; Prenosov: 81
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici