| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 11
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Ciljano oglaševanje na družbenih omrežjih
Kaja Steblovnik, 2020, magistrsko delo

Opis: Ciljano oglaševanje je metoda, ki se je v zadnjem času oglaševalci v veliki meri poslužujejo. Na družbenih omrežjih, kot sta Facebook in Instagram, obstajajo orodja, ki oglaševalcem pomagajo oblikovati oglas prilagojen posebej za ciljno skupino, tako da ta doseže čim večji efekt. Facebook in Instagram, ki ju v naši nalogi podrobneje obravnavamo, za oblikovanje ciljnih skupin uporabljata podatke, ki jih uporabniki delijo na svojih profilih. Na vsebino oglasov, ki se na družbenih omrežjih prikažejo specifičnemu uporabniku, pa vpliva tudi vedenje tega uporabnika.
Ključne besede: oglaševanje, družbena omrežja, zasebnost, ciljne skupine
Objavljeno: 03.07.2020; Ogledov: 281; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

2.
Celovitejši pristop k planiranju urbanega mobilnostnega sistema na osnovi mehkega večkriterijskega odločitvenega modela
Uroš Kramar, 2019, doktorska disertacija

Opis: Urbani mobilnostni sistem (UMS) predstavlja pomemben element družbenega razvoja. Prihodnjega razvoja urbane mobilnosti se je tako potrebno lotiti na način, ki bo omogočal uravnotežen trajnostni razvoj. V doktorski disertaciji je prikazan nov in celovitejši pristop k planiranju UMS, ki ob široki vključenosti različnih deležnikov omogoča sprejemanje strateških odločitev. Na osnovi izbrane metodologije smo razvili novi model, ki je sestavljeni iz treh faz: po zbranih vhodnih podatkih se preko modificirane metode ciljnih skupin s tehniko nominalnih skupin izvede SWOT analiza in v zadnji fazi nadgradi z metodo mehki analitični hierarhični proces (FAHP). S tem se pridobijo rangirana prioritetna področja, ki posledično omogočajo razvoj scenarijev. Predlagani izvirni model tako omogoča celovitejše in poglobljeno razumevanje iskanja kompromisov, s katerimi se soočamo pri večkriterijskem odločanju in usklajevanju pogosto nasprotujočih si ciljev. Novi model planiranja UMS je bil uspešno testiran na primeru realnega urbanega okolja, kar potrjuje njegovo sposobnost zagotavljanja celovitejšega pristopa k planiranju UMS.
Ključne besede: mobilnost, urbani mobilnostni sistem, celovitejši pristop, strateško planiranje, AHP, mehka logika, FAHP, ciljne skupine, SWOT analiza
Objavljeno: 10.03.2020; Ogledov: 533; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (4,29 MB)

3.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V PODJETJU ALTERNA DISTRIBUCIJA D.O.O.
Boštjan Jurca, 2016, diplomsko delo

Opis: Pospeševanje prodaje kot pomemben instrument tržnega komuniciranja lahko odločilno prispeva k uresničevanju zastavljenih ciljev podjetja. Podjetja bi brez tega danes težko preživela. Še posebej na trgu, kjer je ponudba konkurenčnih izdelkov ogromna, povpraševanje pa se je opazno skrčilo. Kupci so dnevno soočeni s številnimi informacijami, ki jih dobivajo s strani ponudnikov. Vendar se na njih odzivajo različno. Cilj vsakega podjetja je prodati svoj izdelek in ustvariti dobiček. Poleg tega, da želi obdržati obstoječe kupce, je obenem pomembno tudi pridobivanje vedno novih kupcev. Dejstvo je, da mora podjetje ves čas aktivno razmišljati o tem, kako pritegniti pozornost svoje ciljne skupine in kako vzdrževati komunikacijo z njimi. Pravilno načrtovanje tržnega komuniciranja in v okviru tega tudi pravilna izbira metod pospeševanja prodaje lahko prineseta želene rezultate. Metode pospeševanja prodaje, ki sem jih obravnaval v diplomskem delu, so usmerjene na tri ciljne skupine: – metode pospeševanja prodaje usmerjene na porabnike – metode pospeševanja prodaje usmerjene na trgovske posrednike – metode pospeševanja prodaje usmerjene na lastno prodajno osebje Ključno pri načrtovanju pospeševanja prodaje pa je: izbira ciljne skupine, določitev ciljev pospeševanja prodaje, določitev sredstev in izbira metod za pospeševanje prodaje. Na koncu je potrebno tudi vrednotenje rezultatov, ki smo jih dosegli s pospeševanjem prodaje
Ključne besede: Tržno komuniciranje, cilji tržnega komuniciranja, pospeševanje prodaje, ciljne skupine, metode pospeševanja prodaje, konkurenca, Alterna Distribucija.
Objavljeno: 05.09.2016; Ogledov: 688; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

4.
Vključitev metode QFD v vrednostni management
Rok Kraševec, 2014, diplomsko delo

Opis: Z vsakim izdelkom ali s storitvijo, ki jo razvijemo, želimo doseči največjo vrednost izdelka v očeh kupca, s čimer ga prepričamo v nakup. Metoda QFD inženirjem omogoča predstavitev zahtev kupcev v obliki tehničnih karakteristik. Z metodo QFD dobimo vodilo skozi proces vrednostnega managementa in tako so zahteve kupcev prisotne od začetka procesa razvoja. V diplomskem delu sem izdelal hišo kakovosti s pomočjo diagrama FAST za lažjo predstavo o integraciji obeh procesov. Po opredeljenih funkcijah izdelka s pomočjo diagrama FAST preverimo ujemanje funkcij z zahtevami kupcev in njihovo pomembnost v hiši kakovosti.
Ključne besede: vrednostni management, razvoj funkcij kakovosti, hiša kakovosti, segmentacija trga, ciljne skupine, zahteve kupcev, metoda FAST
Objavljeno: 13.03.2014; Ogledov: 1441; Prenosov: 258
.pdf Celotno besedilo (3,34 MB)

5.
OGLAŠEVANJE NA SOCIALNIH OMREŽJIH
Anja Ažman, 2012, diplomsko delo

Opis: Oglaševanje je danes vse bolj pomembno za obstoj podjetja na trgu. Vsako podjetje išče prodorne načine, da bi prepričalo kupce v nakup izdelka ali storitve. Vse bolj postaja aktualno oglaševanje na socialnih omrežjih, še posebej na Facebook-u. Velika večina potrošnikov se vsak dan prijavi na socialno omrežje, kjer se druži s prijatelji, bere komentarje ter gleda slike. Zato je oglaševanje na Facebook-u v zadnjem času dobilo velik pomen. Oglasi na Facebook-u so ciljno usmerjeni glede na posameznikove interese, zato je tako oglaševanje še veliko bolj uspešno. Poleg tega pa oglaševano podjetje dobi še povratne informacije o tem, koliko ljudi si ogleda oglas, ter ciljne podatke vsakega posameznika (spol, starost, stan, lokacija, povezave …). Pri izdelavi oglasa je potrebno, da natančno opredelimo kakšni in kateri so naši cilji, koliko sredstev bomo porabili za oglas, komu se bo predvajal ter koliko časa se bo predvajal.
Ključne besede: Oglaševanje, Oglaševanje na Facebook-u, Ciljne skupine, Povratne informacije, Izdelava oglasa
Objavljeno: 14.01.2013; Ogledov: 1841; Prenosov: 374
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

6.
MARKETINŠKI NAČRT KAMP LIPA
Marko Padar, 2012, diplomsko delo

Opis: Marketinški načrt nas vodi skozi celotno poslovanje, je kot zemljevid, ki nam kaže pot kako doseči zastavljene cilje. Cilj marketinškega načrta kamp Lipa je uspešno in učinkovito trženje. Terme Lendava s tem marketinškim načrtom ni zaključilo. Vsako leto bodo dodajali nove vsebine, nadgrajevali dosedanjo ponudbo, ki bo zagotavljala dodano vrednost in dobiček. V začetnem delu diplomske naloge smo najprej predstavili samo podjetje Terme Lendava, analiziral njihove konkurente ter trg. V nadaljevanju smo predstavili njihove prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti v primerjavi s konkurenco. Pri razvoju produkta kamp sem raziskal, kateri so razlogi, da se gosti tako pogosto vračajo v kamp Lipa ter s čim so zadovoljni oziroma nezadovoljni v kampu. Da bi dobil čim boljše ter kvalitetnejše podatke, sem sestavil anketni vprašalnik in opravil anketo med gosti kampa. Rezultate raziskave sem prikazal s pomočjo grafov ter naredil analizo pridobljenih rezultatov. Po raziskavi sem opisal vlogo trženja, opredelil tržne cilje in strategije, njihove ciljne skupine ter prodajne poti. V zaključku diplomskega dela sem opredelil kritična tveganja in probleme ter način kako so se lotili zmanjševanja vpliva tveganj in reševanja morebitnih problemov.
Ključne besede: marketinški načrt, trg, konkurenca, SWOT analiza, kamp Lipa, trženje, ciljne skupine, tržišče
Objavljeno: 15.11.2012; Ogledov: 2001; Prenosov: 770
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

7.
8.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V TRGOVINSKI ORGANIZACIJI
Velda Bešić, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Z mojim diplomskim seminarjem, ki nosi naslov Pospeševanje prodaje v trgovinski organizaciji, sem predstavila značilnosti marketinškega komuniciranja. Pri tem sem poseben poudarek namenila pospeševanju prodaje, ki je eden izmed bistvenih elementov boljše prodaje in posledično boljšega poslovanja organizacij. Diplomski seminar je sestavljen iz štirih poglavij. Namen seminarja je podrobneje predstaviti in posvetiti pozornost enemu izmed instrumentov komuniciranja - pospeševanju prodaje, ki je, kot lahko vidimo, bistven v svetu marketinga, in obenem izpostaviti prednosti uporabe le-tega. Uvodno poglavje seminarja zajema opredelitev obravnavane teme, namen, cilje, omejitve in predpostavke in metode dela, ki sem jih uporabljala. V 2. Poglavju sem podrobneje opisala, kaj je marketinško komuniciranje, njegove značilnosti in instrumente. Ob tem lahko zaključimo, da je marketinško komuniciranje izredno pomemben faktor in da je tržna ponudba v večini primerov večja od povpraševanja, zato ima komuniciranje ključno vlogo pri uspešnem trženju. V 3. Poglavju sem posvetila pozornost enemu izmed instrumentov komuniciranja, in sicer pospeševanju prodaje, kar je tudi tema mojega diplomskega seminarja. V tem poglavju sem natančno opisala namen in smisel pospeševanja prodaje, njegove cilje, metode, orodja, načrtovanje, prednosti in slabosti, zakonske omejitve in tudi kodeks pospeševanja prodaje tako v tujini kot v Sloveniji. V tem poglavju pridemo do zaključka, da je pospeševanje prodaje zbirka orodij, ki jih potrebujemo za spodbujanje, zlasti kratkoročno, da izzovemo hitrejše in večje nakupe določenega izdelka oziroma storitve s strani potrošnikov ali trgovine. Pospeševanje prodaje ponudi spodbudo za nakup. Vključuje metode za pospeševanje prodaje končnim porabnikom (degustacije, vzorci, darila, …) ali pospeševanje prodaje trgovini (na primer popusti pri nabavi) in spodbude za prodajno osebje (bonusi, tekmovanja, prodajni reliji, …). Zadnje poglavje je namenjeno podjetju, ki sem si ga izbrala kot primer trgovinske organizacije, ki je v svoji zgodovini delovanja dosegala tako vzpone kot v zadnjem času tudi padce, iz katerih se ponovno vzpenja nazaj na svoje mesto. Govorim o Merkurju, ki je vsem dobro znan in ki deluje že 115 let. V tem poglavju najdemo opis podjetja, tako nekoč kot danes, ko se ponovno postavlja na noge. Predstavljene so tudi novosti, prodajni program, spremembe, njihovi cilji in tako dalje. Pomembno je pa tudi podpoglavje, ki govori o uporabi pospeševanja prodaje v Merkurju. Na koncu pridemo do ugotovitve, da ima dandanes pospeševanje prodaje velik vpliv tako na podjetja kot na kupce, zaradi katerih se podjetja tudi trudijo z vedno novimi in svežimi idejami. Idej in zamisli je na trgu že veliko, tako bolj kot manj uspešnih in le vprašanje časa je kdaj in kakšna nova ideja se bo porodila. Za konec bi poudarila, da si vsako podjetje želi uresničitve svojega najpomembnejšega cilja; pritegniti čim več zadovoljnih kupcev, ki se bodo k istemu ponudniku tudi radi vračali.
Ključne besede: pospeševanje prodaje, marketinško komuniciranje, ciljne skupine, trgovsko podjetje.
Objavljeno: 10.01.2012; Ogledov: 1365; Prenosov: 155
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

9.
MODELI V ROBOTIKI
Kristina Stojmenova, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: Razen vodenih robotov so znanstveniki razvili agenta, ki predstavlja model inteligentnega robota, ki lahko deluje avtonomno, brez človekovega nadzora. V tem delu so predstavljene lastnosti ter načela zgradbe agenta. Preko primerov je obravnavan človek kot agent ter antropomorfna zgradba robota. Predstavljena so tudi spoznanja o samem človeku, ki so rezultat te obravnave. Prav tako je vpeljana še obravnava agenta kot izdelka v poslovni funkciji marketinga ter prikazana povezava med značilnostmi ciljnih skupin in zgradbo agenta.
Ključne besede: robotika, agent, model, marketing, ciljne skupine
Objavljeno: 26.09.2011; Ogledov: 1587; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (1,57 MB)

10.
MARKETING ŠPORTNIH ORGANIZACIJ
Jure Fideršek, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem seminarju sem se najprej osredotočil na predstavitev teorije marketinga in športnih organizacij. Poleg športnega trga, menjalnega procesa v športu in ciljnih skupin športnih organizacij, sem se podrobneje osredotočil na marketinški splet v športu ter marketinško komuniciranje kot del tega. V nadaljevanju sem pridobljeno znanje uporabil še na praktičnem primeru in prikazal delovanje marketinga v rokometnem klubu Celje Pivovarna Laško. Zdravo življenje pridobiva na pomenu, z njim pa dobiva šport pomembno vlogo v družbi. Za zadovoljitev potreb po športu so nastali številni izdelki in storitve, ki nam omogočajo aktivno sodelovanje v njem. Zaradi teh potreb, pa so nastale številne nove organizacije, ki so v športu videle možnost dobrega zaslužka. Športne organizacije, kot so klubi, društva, so z željo po dobrem zaslužku razvile številne marketinške metode in tehnike. Dobro načrtovani cilji in metode jim omogočajo pridobitev različnih finančnih sredstev. Zavedajo se namreč, da bi brez njih le s težavo normalno delovale. Večino finančnih sredstev dobijo od sponzoriranja in oglaševanja drugih organizacij. Vse to, pa je odvisno od uspešnosti športne organizacije in njenih rezultatov. Ob dobri igri bodo deležni velike pozornosti gledalcev (preko televizije, s tribun) pri tem pa bo vedno več sponzorjev pripravljeno sponzorirati klub, saj želijo z oglasi pritegniti določeno ciljno skupino. Odjemalci športne organizacije (gledalci, navijači, kupci) so dandanes že zelo zahtevni in imajo različne želje. Pri tem jih je zelo težko zadovoljiti in popolno ugoditi njihovim željam, saj je na trgu prisotnih že zelo veliko različnih izdelkov in ponudb. Tako je potrebno skrbno analizirati in raziskati ciljne trge, ciljne skupine, analizirati okolje organizacije, da bomo lahko zadovoljili njihove potrebe. Odjemalci od športnih organizacij ne pričakujejo zgolj tekmo kot tekmo, ampak si želijo doživetja. Le tako se bodo radi vračali nazaj in si z veseljem ogledali tekmo. Rokometni klub Celje Pivovarna Laško je slovensko in evropsko poznan klub. Njegovi izdelki in storitve so primerljivi z ostalimi slovenskimi klubi. Z dobro igro in vzdušjem privablja na svoje tekme številne gledalce. K dodani vrednosti kluba pomembno vpliva mesto Celje, kjer se klub tudi nahaja. Poleg športnega vzdušja je pomembno regijsko, zgodovinsko, kulturno, sejemsko in izobraževalno središče. Klub ima dobro načrtovano marketinško komuniciranje, obenem pa je aktiven na vzgojno-izobraževalnem in sociokulturnem področju.
Ključne besede: Ključne besede: šport, športna organizacija, rokometni klub, sponzoriranje, oglaševanje, odnosi z javnostmi, izdelek, cena, ciljne skupine, marketing v športu, marketinško komuniciranje, marketinški splet, konkurenca, okolje, ponudba, povpraševanje.
Objavljeno: 21.12.2010; Ogledov: 2137; Prenosov: 329
.pdf Celotno besedilo (895,71 KB)

Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici