| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pojav anglicizmov na različnih tematskih področjih časopisnih člankov
Damir Budimir, 2009, diplomsko delo

Opis: Cilj te diplomske naloge je bila obravnava pojava anglicizmov v nemškem jeziku. Najprej so bile predstavljene definicije anglicizmov kot tudi njihov razvoj v nemškem jeziku. Temu je sledila obravnava vrst integracije tujk. Predstavljeno je bilo tudi društvo za nemški jezik VDS, kot društvo za ohranitev jezika ter njihove dejavnosti. Pred analizo so bili prikazani primeri in razlogi za uporabo anglicizmov, kar je vodilo pri analizi tekstov posebej do vprašanja stilistične funkcije. Podal sem si vprašanje, zakaj, s katerim namenom in za katero ciljno skupino se uporabljajo različni anglicizmi. Časopisni teksti izhajajo iz 5 petih področij ( moda, avtomobilizem, računalništvo, telekomunikacije, gospodarstvo ), kjer je bilo pričakovano večje število anglicizmov. Pri kvalitativni analizi je bilo ugotovljeno, kako pogosto se anglicizmi uporabljajo, na katerem področju so bili najbolj prisotni in katero stilistično funkcijo so izpolnjevali glede na nagovor ciljne skupine.
Ključne besede: - Anglicizem - Tujka - Izposojenka - Jezikovno spreminjanje - Integracija - Ciljna skupina
Objavljeno: 09.06.2009; Ogledov: 1997; Prenosov: 230
.pdf Celotno besedilo (6,18 MB)

2.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V DELAVSKI HRANILNICI D.D.
Daliborka Mijić, 2009, diplomsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje je povezava med organizacijo in zunanjim svetom, še posebej s kupci izdelkov oziroma storitev, in vključuje vse marketinške aktivnosti. Marketinško komuniciranje ima odločilen pomen pri oblikovanju pozitivne podobe o blagovni znamki in o podjetju, pri ustvarjanju zavesti o obstoju izdelka ali storitve in pri pospeševanju prodaje. Deli se na štiri področja : oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja in odnosi z javnostjo.Določitev ciljnega občinstva, opredelitev ciljev komunikacije, oblikovanje sporočila, izbira komunikacijskih kanalov, določitev celotnega proračuna za promocijo, izbira promocijskega spleta, merjenje učinkovitosti promocije so poglavitni koraki pri načrtovanju in izvajanju marketinškega komuniciranja.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, komunikacijski splet, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi, ciljna skupina, oglasno sporočilo, proračun.
Objavljeno: 15.07.2009; Ogledov: 2507; Prenosov: 347
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

3.
KOMUNICIRANJE V PROCESU LANSIRANJA KOZMETIČNIH PROIZVODOV NA SLOVENSKI TRG V PODJETJU BOMERX D.O.O.
Sandra Slijepčević, 2010, diplomsko delo

Opis: Uvajanje novih izdelkov na slovenski trg zahteva vedno več znanja in izkušenj za prodor na trg. Najpomembnejši dejavnik v samem procesu uvajanja pa je ravno pravilno izbrana strategija komuniciranja, kar si bomo podrobneje ogledali v sami nalogi. Namen diplomske naloge je prikazati pomembnost strokovne in načrtovane strategije komuniciranja pri uvajanju novih izdelkov na slovenski trg. Predhodno narejena analiza trenutnih potreb - povpraševanja na trgu in izbor pravih metod komuniciranja s trgom, gledano širše strategije trženja, lahko močno znižajo stroške, skrajšajo čas uvedbe ter povečajo končni tržni uspeh. Kot rezultat mojega raziskovanja želim podati smernice v procesu uvajanja novih izdelkov pri podjetju Bomerx d.o.o., z namenom doseganja večje in predvsem dolgoročne tržne uspešnosti. Proučiti želim dejavnike, ki vplivajo na ta proces, predstaviti kateri so tisti, ki jih je potrebno upoštevati ter katere odločitve je potrebno sprejeti, da bi bila pot lansiranja novih izdelkov kar najbolj uspešna. Z raziskavo, katere metoda raziskovanja je intervju, smo želeli, da še pred plasiranjem novega izdelka na trg ugotovimo dejanske potrebe le-tega, obstoječe stanje, kako bi bilo treba oblikovati svojo ponudbo, kako pripraviti trženje in kako si bo mogoče zagotoviti ustrezen položaj na trgu v zaostrenih konkurenčnih razmerah ter kakšen bo odziv potencialnih konkurentov in uporabnikov, ki ga bomo sprožili z vstopom v določeno poslovno okolje. Raziskava je podala pomembne informacije o tem, kako pomemben je pretok informacij, zadovoljivo izdelan informacijski sistem, predhodno narejene raziskave, izobraženost oziroma informiranost zaposlenih ter o tem, kako vpliva število zaposlenih na sam proces lansiranja. Ugotovitve so pokazale, da je najpomemnejša izobraženost zaposlenih in dobro zastavljen informacijski sistem. Podrobnosti o ugotovitah smo navedli v poglavju Ugotovitve.
Ključne besede: Lansiranje, tržno komuniciranje, ciljna skupina, promocija.
Objavljeno: 20.08.2010; Ogledov: 1678; Prenosov: 180
.pdf Celotno besedilo (699,26 KB)

4.
UPORABA VEČKRITERIJSKIH METOD PRI IZBIRI TISKANIH MEDIJEV
Mihaela Švajger, 2009, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Glavni problem, ki smo ga izpostavili v diplomskem seminarju, se nanaša na izbiro najugodnejšega tiskanega medija za blagovno znamko, ki jo trži podjetje Herz d.d. Namen dela diplomskega seminarja je bil rešiti problem z uporabo večkriterijskih metod in računalniškim programom Web — HIPRE. V prvem delu diplomskega seminarja smo predstavili teoretične vidike oglaševanja, podrobneje tiskane medije in cilje oglaševanja. Na kratko smo predstavili podjetje Herz d.d., njihov namen in cilje oglaševanja ter predviden letni plan oglaševanja. Analizirali smo tiskane medije: Eges, Varčujemo z energijo, Moj dom, Instalater in Vaš Profit na podlagi strokovnosti revije, ciljne skupine ki jo dosegajo, izhajanja in naklada revije, področja kjer izhaja revija, ter cene oglasnega prostora A4 formata v reviji. Teoretično smo podali postopek metode za večkriterijsko odločanje in uporabili tehniko šestih vprašanj za ustvarjalno definiranje problema. V praktičnem delu diplomskega seminarja smo ocenili in presodili tiskane medije z računalniškim programom Web — HIPRE. Na podlagi merljivih kriterijev, ki smo jih analizirali v večkriteriski analizi tiskanih medijev, smo s pomočjo programa prišli do ugotovitev, kateri tiskani mediji so za podjetje Herz d.d. najprimernejši.
Ključne besede: Večkriterijsko odločanje, Web-HIPRE, AHP, strukturiranje problema, atribut, SMART, SMARTER, SWING, kriterij, analiza občutljivosti, določanje uteži, ciljna skupina, tiskani mediji, tehnika šestih vprašanj, oglaševanje.
Objavljeno: 13.09.2010; Ogledov: 1967; Prenosov: 203
.pdf Celotno besedilo (544,98 KB)

5.
RAZISKAVA CILJNIH SKUPIN GLASBENIH SKUPIN
Anja Baš, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo raziskovali ciljne skupine glasbenih skupin. Raziskovali smo trenutno stanje na slovenskem glasbenem trgu. Zanimalo nas je, kdo so najpogostejši kupci posnete glasbe (CD, kasete z glasbo, LP, single, glasbeni video), kakšen je trend prodaje glasbenih izdelkov, prodajo smo tudi primerjali po glasbenih zvrsteh. Opravili smo anketo, v kateri smo ugotavljali, kako starost, spol, izobrazba, družinski status in plača vplivajo na pogostost poslušanja glasbe, pogostost nakupa posnete glasbe, medij poslušanja (televizija, radio, posneta glasba, internet), zvrst poslušane glasbe in udeležbo na koncertih. Iz pridobljenih podatkov iz ankete smo želeli razbrati, kateri del populacije je naša ciljna skupina, kateri bomo prodajali svojo glasbo. Na osnovi podatkov, pridobljenih iz ankete, smo izdelali ustrezen marketinški plan in načrt za odnose z javnostmi (v nadaljevanju P.R. — public relations — plan). Ugotavljali smo tudi, kateri medij oglaševanja je za nas v smislu dosega in stroškov najprimernejši. Ugotovili smo ciljno skupino, na katero lahko ciljamo s prodajo svoje glasbe, in sicer so to mladi do 30, največ 35 let, od katerih je večina žensk, manj ali slabše izobraženih ter srednje dobro ali bolje situiranih. Ugotovili smo tudi, da na koncertih lahko pričakujemo mlade do 30, največ 35 let, tako moške kot ženske, slabše izobražene in prav tako tudi slabše situirane. V nadaljevanju smo ugotovili tudi, da je stanje na slovenskem glasbenem trgu podobno kot drugod po svetu, in sicer prodaja posnete glasbe pada, v razmahu sta digitalizacija in downloading, s tem pa tudi rast piratstva, založbe poslujejo vedno slabše - v splošnem je glasbena industrija v krizi. Edino rešilno bilko industriji predstavlja prodaja digitalne glasbe, ki počasi narašča. Glede na rezultate ankete se za nakup posnete glasbe pogosteje odločajo starejši in bolje situirani ljudje. Dobro se prodajajo CD-ji in DVD-ji, upada pa prodaja LP-jev in kaset. Vse bolj se veča število kupljenih glasbenih singlov, katere kupujejo predvsem mladi. Zvrst, ki jo anketiranci poslušajo zelo pogosto, je rock, srednje pogosto poslušajo pop in dance, zelo redko pa poslušajo metal, jazz, rap/hip-hop, narodno-zabavno, klasično, house/komercialno, Cro/Yu, etno in drugo glasbo. Trend prodaje glasbenih izdelkov je različen: zmanjšuje se prodaja fizičnih albumov, veča pa se prodaja digitalne glasbe. Slovenski založniki so različnih mnenj, na eni strani se osredotočajo le še na izdelke, ki bodo šli zagotovo v prodajo (Menart Records), na drugi strani so mnenja, da izdelek lahko proda, če je dovolj komercialen in hkrati njim všečen (Nika Records). Ugotovili smo tudi, da je za nas najbolj primeren medij za oglaševanje internet in deloma tiskani mediji, zato smo celoten PR-plan osredotočili na oglaševanje preko teh dveh medijev.
Ključne besede: ciljna skupina, glasbena skupina, P.R. plan, marketinški plan, oglaševanje
Objavljeno: 05.08.2011; Ogledov: 1491; Prenosov: 162
.pdf Celotno besedilo (710,10 KB)

6.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE PICERIJE PRI SINIČEVEM MLINU
Branka Gorjup, 2014, diplomsko delo

Opis: Visoka konkurenčnost in upadanje kupne moči prebivalstva, sta glavna izziva, s katerimi se soočajo mnoga podjetja v prehranjevalni industriji, tudi picerije. Na območju Maribora z okolico sta tovrstna problema še izraziteje prisotna, zato je za preživetje in obstoj picerije ključno dobro marketinško komuniciranje s ciljno skupino ljudi ob danih finančnih zmožnosti. Picerije se soočajo na eni strani s konstantnimi (ali naraščajočimi) stroški, na drugi strani pa z upadanjem prihodkov. Na odhodkovni strani picerije nimajo veliko prostora za stroškovno učinkovitost, saj je veliko stroškov fiksnih, na katere ni mogoče vplivati v večjem obsegu. Zato je glavni fokus na prihodkovni strani, s premišljeno strategijo marketinškega komuniciranja, ki je usmerjena v privabljanje novih strank in povečanje zadovoljstva obstoječih. V preučevani Piceriji pri Siničevem mlinu v Hočah, se omenjenih problemov zavedajo in jim posvečajo veliko pozornosti. Po besedah lastnika picerije, so glavna ciljna skupina lokalni prebivalci (predvsem otroki), poslovne ženske in športni navdušenci zaradi bližine Pohorja. Velik del aktivnosti usmerjen k doseganju zadovoljstva, so dodatne storitve, ki so na voljo ob obisku picerije. Te so predvsem namenjene otrokom v obliki otroških igral in pokritega nogometnega igrišča. Prav tako se picerija nahaja na območju neokrnjene narave, ki omogoča lep razgled. Do sedaj so bile marketinške aktivnosti izvedene v manjšem obsegu, predvsem z letaki razdeljenim lokalnim prebivalcem, sodelovanje z marketinškimi agencijami, katerih namen je pospeševanje prodaje in sodelovanje in organiziranje različnih dogodkov. Kljub finančnim omejitvam, so na voljo še nekatere neizkoriščene priložnosti picerije, kot je predvsem bolj aktivno oglaševanje na družbenih omrežjih (Facebook in Twitter), kot tudi posodobitev in ažurnost spletne strani. Prav tako picerija še ni izkoristila nekaterih cenovno ugodnejših načinov oglaševanja, kot so npr. Google Ads.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, picerija pri Siničevem mlinu, oglaševanje, pospeševanje prodaje, ciljna skupina, SWOT analiza
Objavljeno: 22.06.2015; Ogledov: 628; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (370,37 KB)

7.
ANKETA KOT RAZISKOVALNI INSTRUMENT V GERMANISTIČNEM ŠTUDIJU - IZDELAVA, PREDELAVA IN INTERPRETACIJA
Nataša Vidovič, 2014, diplomsko delo

Opis: Anketiranja oziroma raziskovanja s pomočjo anketnih vprašalnikov se iz različnih razlogov poslužuje praktično vsako negospodarsko in gospodarsko, zasebno in poklicno področje z namenom pridobitve, predelave ter na koncu tudi interpretacije zbranih podatkov. Na začetku se seveda postavi vprašanje ali domneva, ki jo želimo z anketiranjem bodisi potrditi ali ovreči. Področje germanistike zavzema z vidika anketiranja zelo ozko področje, saj na začetku določa nekatere predpostavke, ki jih morajo tako izvajalci ankete, kakor tudi sami anketiranci izpolnjevati (t.j. znanje nemščine). V diplomski nalogi se je avtorica v prvem delu posvetila vrstam, zgradbi in postopku izdelave anket ter zbiranju informacij, predelavi zbranih informacij in interpretaciji rezultatov. V drugem delu se je avtorica posvetila posebnemu področju anketiranja, in sicer področju germanistike (namen, posebnosti) ter tudi sama izdelala in izvedla konkretno anketo med bodočimi germanisti. Rezultati ankete so prav tako del predložene diplomske naloge.
Ključne besede: anketa, anketiranje, vrste anket, ciljna skupina, germanistika
Objavljeno: 09.10.2014; Ogledov: 1300; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

8.
AKTIVNO DOŽIVETJE PROSTORA OD POHORJA DO BOHORJA
Aljana Košir, 2015, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga »Aktivno doživetje prostora od Pohorja do Bohorja« je razdeljena na pet poglavij. V uvodu smo opisali področje in problem raziskovanja ter opredelili osnovne trditve in cilje. V nadaljevanju pa smo navedli predpostavke, omejitve in uporabljene metode raziskave (polstrukturirani intervjuji in anketiranje). Drugo poglavje zajema osnove pripravljanja potovanja. S pomočjo različnih pogledov avtorjev, ki so pisali na to temo, smo podrobneje spoznali organiziranje potovanj, segmentiranje in tržno komuniciranje. V tretjem poglavju najprej na kratko predstavimo območje od Pohorja do Bohorja, ki zajema sedem občin. Podani so rezultati intervjujev prve ciljne skupine in anket druge ciljne skupine. Na podlagi analize smo pripravili dva vzorčna itinerarija za omenjeni ciljni skupini. Zadnji dve poglavji, četrto in sklepno, sta namenjeni zaključku, priporočilom in ugotovitvam. V četrtem poglavju smo pripravili petdnevni itinerarij in kalkulacijo za dve potencialni ciljni skupini ter podali predlog promocije. V sklepnem delu pa smo strnili misli ter ovrgli oziroma sprejeli zastavljene trditve iz uvodnega dela diplomske naloge.
Ključne besede: segmentacija, organiziranje potovanja, intervju, anketa, ciljna skupina, itinerarij, promocija
Objavljeno: 04.04.2016; Ogledov: 438; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (1,71 MB)

9.
IZDELAVA CILJNI SKUPINI PRILAGOJENE PREDSTAVITVE PODJETJA ENERGIJARAZVOJ
Manica Bohar, 2016, diplomsko delo

Opis: Podjetje EnergijaRazvoj že od leta 2005 svojo poslovno zgodbo gradi na treh, lastno razvitih, storitvah. Kljub stabilnemu obsegu stalnih strank (iz ciljne skupine »posamezniki«) je v poslovnem okolju podjetja možno zaznati dovolj signalov, ki opozarjajo na to, da je sedaj pravi trenutek, da se podjetje načrtno loti pridobivanja novih strank v ciljni skupini »podjetij«, ki iščejo napredne storitve za razvoj in večjo učinkovitost svojih zaposlenih. Storitve podjetja EnergijaRazvoj spadajo po svoji vsebini na področje »pridobivanja in krepitve mehkih večin« kar predstavlja dvojni izziv. Prvi je poslovni nivo priprave in izvedbe predstavitve, ki mora biti primerljiv z nivojem večjih in ustaljenih izobraževalnih podjetij, ki prav tako tržijo svoje storitve pri istih ciljnih podjetjih. Drugi se nanaša na uporabo primernega izrazoslovja, ki za tovrstne vsebine v poslovnem jeziku še ni ustaljen. Kot samostojni podjetnik, nastopam tako v vlogi izvajalca marketinških aktivnosti in komuniciranja s strankami, kot tudi v vlogi neposrednega izvajalca storitev. Predstavitve morajo zato podjetja navdušiti na treh področjih istočasno: rezultati storitev, način dela, kot tudi strokovnost in osebnost mene kot učiteljice. Neposredno naslavljamo odločevalce v podjetjih, zato bo moralo biti sporočilo, ki ga želimo posredovati usmerjeno in omejeno na informacije, ki so za njih najbolj pomembne. Teorija področja poslovnih predstavitev pokriva zelo dobro in večina podjetij se danes že zaveda pomena predstavitev kot orodja komuniciranja v poslovnem okolju. Z upoštevanjem vseh korakov in pravil predstavitve se vzbudi pri poslušalcu občutek profesionalnosti in strokovnosti, navduši pa ga naša osebnost in vsebina, ki prinaša rešitve za njegove probleme. Med lastnosti, oziroma vrednote, ki za potrebe podjetja EnergijaRazvoj, definirajo ciljno skupino spadajo : načrtnost razvoja lastnih kadrov, želja po razvoju mehkih kompetenc, skrb za počutje in zadovoljstvo zaposlenih, pomembnost dobrih medosebnih odnosov na delovnem mestu in s strankami, večji delež žensk na odgovornih delovnih mestih ter razvoj sodobnih podjetniških veščin. Tako definirani ciljni skupini pa se potem doda še delitev glede na probleme kot so npr. izčrpanost, težave v odnosih in pomanjkanje znanja o vodenju sebe in drugih. Poslovna odličnost predstavitev se odraža tudi v prilagojenem CGP-ju podjetja in novi spletni strani. Usklajenost PowerPoint predlog, gradiv in spletne strani predstavlja eno od vrednot podjetja EnergijaRazvoj ter istočasno pomeni načrtno ustvarjanje prepoznavnosti storitev podjetja. Praktična primera predstavitev se osredotočata na že znane obstoječe stranke, kjer vsaj delno poznam njihova zanimanja in probleme. Pripravila sem predstavitev dveh novosti v manjši skupini. Opisani so vsi koraki od načrtovanja, priprave do izvedbe, pri čemer je ves čas v ospredju zavedanje za kakšno ciljno skupino gre in kakšni so prepoznani problemi s katerimi se soočata.
Ključne besede: Predstavitev, ciljna skupina, udeleženci predstavitve, prilagoditev ciljni skupini, predstavitev storitev.
Objavljeno: 18.07.2016; Ogledov: 303; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (3,93 MB)

10.
Pozicioniranje blagovnih znamk osebnih avtomobilov
Lea Ul, 2018, magistrsko delo

Opis: Nakup osebnega avtomobila je ena izmed bolj pomembnih investicij v življenju. Pričakovanja odjemalcev so vedno večja, proizvajalci avtomobilov pa prisiljeni ta pričakovanja izpolnjevati. Zato se morajo tržniki usmerjati v diferenciacijo svojih izdelkov, saj je to ključno za uspeh. Odjemalčevo zaznavanje oblikuje pozicijo, ki jo dosega posamezna blagovna znamka v njegovi predstavi. Proizvajalci avtomobilov imajo zastavljene svoje vizije in poslanstva, svojo miselnost in sporočilo, ki ga želijo posredovati svojim ciljnim skupinam. V magistrski nalogi smo ugotavljali, kakšne so pozicije blagovnih znank BMW-ja, Volva in Volkswagna glede na mnenje odjemalcev. Med seboj smo jih primerjali po različnih kriterijih in ugotovili, da odjemalci zaznavajo blagovno znamko BMW v primerjavi z blagovnima znamkama Volvo in Volkswagen, kot najboljšo. Blagovna znamka Volvo je najbolje ocenjena pri kriteriju visoka stopnja varnosti. Pri blagovni znamki Volkswagen pa so odjemalci najbolje ocenili kriterij kakovost izdelave.
Ključne besede: blagovna znamka, pozicioniranje, ciljna skupina, osebni avtomobil, odjemalec.
Objavljeno: 22.10.2018; Ogledov: 341; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (1,67 MB)

Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici