| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pomembnost trajnostnega poročila za hčerinsko podjetje Wolford : magistrsko delo
Brigita Sever, 2023, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo obravnavali tematiko trajnostnega razvoja in pomembnost trajnostnega poročila za tekstilno hčerinsko podjetje. Ob proučevanju tematike smo ugotovili, da se definicije in smernice razlikujejo glede na stališča avtorjev, vse pa delujejo v korist naravnega okolja in družbe. S pridobljenimi teoretičnimi spoznanji smo zbrali obstoječe informacije za trajnostno poročilo hčerinskega podjetja. Na osnovi 17 ciljev trajnostnega razvoja, predlaganih s strani Združenih narodov, smo za podjetje definirali povezave podjetja s cilji. S pomočjo pridobljenih podatkov in povezanih ovrednotenih ciljev smo oblikovali ustrezne ukrepe. Te pa smo povezali in jih razdelili na tematske sklope. S pomočjo pridobljenih podatkov smo izdelali SWOT analizo na osnovi katere lahko podjetje gradi na prednostih, odpravlja pomanjkljivosti, izkorišča priložnosti in se izogiba tveganjem. Zaenkrat takšno poročilo še ni potrebno, je pa za podjetje pomembno, da lahko sistematično vodi podatke, jih spremlja in definira ustrezne ukrepe za trajnostni razvoj podjetja.
Ključne besede: trajnostni razvoj, trajnostno poročilo, cilji trajnostnega razvoja, tekstilno podjetje, hčerinsko podjetje, družbena odgovornost
Objavljeno v DKUM: 15.02.2024; Ogledov: 47; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (2,07 MB)

2.
Smernice za podporo pri načrtovanju in izvajanju projektov za doseganje ciljev trajnostnega razvoja
Saša Strmšnik, 2023, magistrsko delo

Opis: V zadnjem desetletju je trajnostni razvoj postal globalen trend, ki v veliki meri vpliva na delovanje podjetij in je povzročil že številne spremembe na gospodarskem trgu. Vendar je družbene in okoljske razsežnosti trajnosti kljub veliki priljubljenosti težko celovito integrirati v programe in projekte. V magistrski nalogi zato proučujemo vidike trajnosti in ugotavljamo, kako jih podjetja vključujejo v svoje delovanje. Prav tako želimo opredeliti pojem korporativne družbene odgovornosti in ugotoviti, kako le-ta vpliva na delovanje podjetja in oblikovanje poslovnih strategij. Ugotoviti želimo, v kolikšni meri se podjetja zavedajo pomembnosti trajnostnega poslovanja in ali ga implementirajo tudi v svojih operativnih procesih. Delo se prav tako dotika povezave med stilom vodenja ter intenziteto in uspešnostjo vpeljevanja ciljev trajnostnega razvoja v razvojne projekte. V empiričnem delu bomo z raziskavo identificirali ključne prednosti, slabosti ter izzive implementacije ciljev trajnostnega razvoja in ugotavljali, ali lahko trajnostno poslovanje res zagotovi konkurenčno prednost. Namen magistrskega dela je razviti okvir, ki bo podjetjem pomagal prepoznati trajnostne priložnosti in bo zagotovil učinkovito implementacijo trajnostne poslovne strategije. Raziskava bo prav tako identificirala ključne smernice za podporo načrtovanju in izvajanju projektov za doseganje trajnostnega razvoja.
Ključne besede: trajnostni razvoj, cilji trajnostnega razvoja, korporacijska družbena odgovornost, projektni management, konkurenčnost, trajnostno vodenje, trajnostna strategija
Objavljeno v DKUM: 27.10.2023; Ogledov: 206; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (2,52 MB)

3.
Trajnostni razvoj v Sloveniji: analiza medijskih objav in vpliv le-teh na ozaveščenost javnosti : magistrsko delo
Gabrijela Cojzer, 2023, magistrsko delo

Opis: V zaključnem delu smo se posvetili analizi medijske pokritosti ciljev trajnostnega razvoja v Sloveniji v obdobju 2018–2022. Z metodo kvantitativne analize medijskih objav in anketiranja smo pridobili vpogled v stopnjo zavedanja javnosti glede teh ciljev. Izsledki razkrivajo, da je cilj »Partnerstvo za doseganje ciljev trajnostnega razvoja« dominiral v medijski pokritosti. Statistična analiza je razkrila korelacijo med starostjo respondentov in njihovim zavedanjem o ciljih, medtem ko izobrazba ni pokazala statistično pomembnega vpliva. Na podlagi rezultatov predlagamo diverzifikacijo medijske pokritosti ciljev in segmentirane ozaveščevalne kampanje glede na starostne skupine.
Ključne besede: Trajnostni razvoj, cilji trajnostnega razvoja, medijska objava, ozaveščenost.
Objavljeno v DKUM: 13.10.2023; Ogledov: 193; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (2,37 MB)

4.
8. Nacionalna konferenca o varnosti v lokalnih skupnostih : Cilji trajnostnega razvoja in varnost v lokalnih skupnostih
2022, zbornik

Opis: Zbornik prispevkov predstavlja recenzirane prispevke, ki so bili predstavljeni na 8. Nacionalni konferenci o varnosti v lokalnih skupnostih v Celju v decembru 2022. Glavna tema konference ostaja varnost v lokalnih skupnostih, a se tokrat povezuje s predstavitvijo in analizo ciljev trajnostnega razvoja Organizacije združenih narodov. Prispevki predstavljajo rezultat raziskovanja v okviru programske skupine Varnost v lokalnih skupnostih – primerjava ruralnih in urbanih okoljih, ki se izvaja na Fakulteti za varnostne vede Univerze v Mariboru, in sodelovanja s praktiki na področju varnosti. Prispevki v zborniku se osredotočajo na različne vidike zagotavljanja varnosti v lokalnih skupnostih v povezavi s cilji trajnostnega razvoja, povezanosti ciljev programske skupine in ciljev Agende 2030 za trajnostni razvoj ter naslavljajo izzive in predloge za prihodnje delo.
Ključne besede: lokalne skupnosti, varnost, cilji trajnostnega razvoja, programska skupina, Slovenija
Objavljeno v DKUM: 05.12.2022; Ogledov: 577; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (7,83 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Akademske skupnosti kot partnerji za doseganje ciljev trajnostnega razvoja
Nomi Hrast, 2022, diplomsko delo

Opis: Univerze so pomemben partner pri oblikovanju družbe in okolja sedanjosti ter prihodnosti. Prav zato se jih uvršča med pomembne partnerje tudi, ko gre za doseganje ciljev trajnostnega razvoja. V pisnem delu smo preučili koncept trajnosti in trajnostnega razvoja, potrebe za nastanek in razvoj ciljev trajnostnega razvoja ter njihove omejitve. Osredotočili smo se na 17. cilj trajnostnega razvoja, ki predstavlja partnerstva za doseganje ciljev trajnostnega razvoja in izmed možnih partnerjev izbrali akademske skupnosti, natančneje univerze. Slednje so pomemben partner v večdeležniških partnerstvih, ki glede na Združene Narode predstavljajo ključen korak k doseganju ciljev trajnostnega razvoja. Kot izbran primer partnerstva za doseganje ciljev trajnostnega razvoja smo izbrali univerzitetna odcepljena podjetja, ki predstavljajo primer večdeležniškega partnerstva. Osredotočili smo se na univerzitetna partnerstva in strategije za doseganje ciljev trajnostnega razvoja. V praktičnem delu smo preučili Univerzo v Mariboru kot izbrano akademsko skupnost in njeno strategijo za obdobje 2021–2030 ter podpiranje inovativnega podjetniškega okolja skozi univerzitetna odcepljena podjetja.
Ključne besede: cilji trajnostnega razvoja, akademske skupnosti, trajnostni razvoj, partnerstva
Objavljeno v DKUM: 24.11.2022; Ogledov: 628; Prenosov: 159
.pdf Celotno besedilo (897,29 KB)

6.
Trajnostni razvoj in družbena odgovornost v skupini Domel, d. d.
Darija Meolic, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu preučujemo trajnostni razvoj in družbeno odgovornost ter matriko marketinškega spleta v soodvisnosti le-teh skozi tri dimenzije trajnostnega razvoja oz. koncepta trojnega izida (angl. Triple Bottom Line). V teoretičnem delu se osredotočimo predvsem na opredelitve trajnostnega razvoja in naštejemo ter opišemo njegove globalne cilje, ki so bili sprejeti leta 2015 kot Agenda 2030. Kot pomemben del trajnostnega razvoja, predstavimo vse tri dimenzije koncepta trojnega izida. Ker sta trajnostni razvoj in družbena odgovornost povezana in enega brez drugega ni, se osredotočimo na opredelitve družbene odgovornosti, na njene koristi in konkurenčne prednosti ter opišemo na kakšne načine je lahko podjetje družbeno odgovorno v vseh treh dimenzijah koncepta trojnega izida, torej do družbe, okolja in gospodarstva. V teoretičnem delu magistrskega dela preučujemo opredelitve marketinga in marketinškega spleta 7 marketinških P-jev, katerega prikažemo tudi v obliki matrike. Teoretični del magistrskega dela nadgradimo ob primeru skupine Domel, d. d., ki je znana po tem, da stremi k trajnostnem razvoju in družbeni odgovornosti. Najpomembnejše vrednote skupine so ustvarjalnost in ambicioznost, odgovornost in gospodarnost, spoštovanje in sodelovanje, skrb za stranke in zaposlene ter pripadnost. V skupini Domel, d. d., te vrednote oživijo v vsakdanjem poslovanju in se izražajo v močni povezanosti z okolico, v skrbi za njene najšibkejše člane in v spoštovanju naravne dediščine. Poskušamo ugotoviti, na kakšne načine in s katerimi aktivnostmi skupina Domel, d. d. stremi k trajnostnemu razvoju, na kakšne načine izkazuje svojo druženo odgovornost in skrb do družbe, okolja ter gospodarstva. Oblikujemo marketinški splet 7 marketinških P-jev skupine Domel, d. d., in raziščemo kako skupina uporablja trajnostni razvoj in družbeno odgovornost kot marketinški pristop na svojem Facebook profilu. V magistrskem delu predstavimo zadrugo Mondragon kot primer dobre prakse in jo primerjamo s skupino Domel, d. d. Poskušamo ugotoviti katerim globalnim ciljem trajnostnega razvoja izbrana skupina sledi in kakšne koristi oz. konkurenčne prednosti prinaša družbena odgovornost podjetij.
Ključne besede: trajnostni razvoj, cilji trajnostnega razvoja, dimenzije trajnostnega razvoja, družbena odgovornost, marketing, marketinški splet
Objavljeno v DKUM: 26.10.2021; Ogledov: 1282; Prenosov: 316
.pdf Celotno besedilo (4,26 MB)

Iskanje izvedeno v 0.59 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici