1. POSPEŠEVANJE PRODAJE V PODJETJU ALTERNA DISTRIBUCIJA D.O.O.Boštjan Jurca, 2016, diplomsko delo Opis: Pospeševanje prodaje kot pomemben instrument tržnega komuniciranja lahko odločilno prispeva k uresničevanju zastavljenih ciljev podjetja. Podjetja bi brez tega danes težko preživela. Še posebej na trgu, kjer je ponudba konkurenčnih izdelkov ogromna, povpraševanje pa se je opazno skrčilo. Kupci so dnevno soočeni s številnimi informacijami, ki jih dobivajo s strani ponudnikov. Vendar se na njih odzivajo različno. Cilj vsakega podjetja je prodati svoj izdelek in ustvariti dobiček. Poleg tega, da želi obdržati obstoječe kupce, je obenem pomembno tudi pridobivanje vedno novih kupcev.
Dejstvo je, da mora podjetje ves čas aktivno razmišljati o tem, kako pritegniti pozornost svoje ciljne skupine in kako vzdrževati komunikacijo z njimi. Pravilno načrtovanje tržnega komuniciranja in v okviru tega tudi pravilna izbira metod pospeševanja prodaje lahko prineseta želene rezultate.
Metode pospeševanja prodaje, ki sem jih obravnaval v diplomskem delu, so usmerjene na tri ciljne skupine:
– metode pospeševanja prodaje usmerjene na porabnike
– metode pospeševanja prodaje usmerjene na trgovske posrednike
– metode pospeševanja prodaje usmerjene na lastno prodajno osebje
Ključno pri načrtovanju pospeševanja prodaje pa je: izbira ciljne skupine, določitev ciljev pospeševanja prodaje, določitev sredstev in izbira metod za pospeševanje prodaje. Na koncu je potrebno tudi vrednotenje rezultatov, ki smo jih dosegli s pospeševanjem prodaje Ključne besede: Tržno komuniciranje, cilji tržnega komuniciranja, pospeševanje prodaje, ciljne skupine, metode pospeševanja prodaje, konkurenca, Alterna Distribucija. Objavljeno v DKUM: 05.09.2016; Ogledov: 1452; Prenosov: 148 Celotno besedilo (1,06 MB) |
2. METODE POSPEŠEVANJA PRODAJEMeta Vidovič, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga Opis: Podjetja morajo danes, zaradi neprestanega boja s konkurenco, izbrati najbolj optimalen način tržnega komuniciranja. Pri izbiri morajo upoštevati izdelek, ceno in prodajne poti. Vse večjo pomembnost izbiri tržnega komuniciranja, podjetja pripisujejo zato, ker je tržno komuniciranje v zadnjem času postalo za preživetje podjetja prava nujnost.
S tem, ko se je povečal pomen tržnega komuniciranja, pa se je povečal tudi pomen pospeševanja prodaje. Gre za temeljni instrument tržnega komuniciranja, zato si danes težko predstavljamo podjetje, ki tega instrumenta ne bi uporabljalo in poslovalo uspešno.
Namen pospeševanja prodaje je posredno ali neposredno vplivati na večjo prodajo, kar dosežemo s pozitivnim vplivanjem na kupčevo mnenje. S povečanjem prodaje podjetje doseže prodajne cilje, ki si jih določi pred samimi akcijami pospeševanja prodaje. Ključne besede: tržno komuniciranje, cilji tržnega komuniciranja, pospeševanje prodaje, cilji pospeševanja prodaje, podjetje, prodaja Objavljeno v DKUM: 07.11.2011; Ogledov: 4225; Prenosov: 574 Celotno besedilo (277,93 KB) |
3. OGLAŠEVANJE NA KOROŠKEM RADIUJasmina Pečnik, 2009, diplomsko delo Opis: Danes se vedno več soočamo in spopadamo s konkurenco, ki nas spremlja na vsakem koraku. Če želimo biti konkurenčni, moramo svoje izdelke ali storitve znati tržiti in jih predstaviti strankam. Pri tem ima pomembno vlogo prav oglaševanje, saj lahko dober oglas potencialnega kupca prepriča v nakup.
Posameznik mora oglas zaznati in si ga vtisniti v spomin, kar pa je bistveno lažje če je oglas zabaven in očarljiv, saj veliko prej vzbudi posameznikovo pozornost in zanimanje.
Diplomska naloga obravnava oglaševanje na Koroškem radiu. Radio je kot množični oglaševalski medij cenjen zaradi hitre priprave in ponavljanja oglasov, ter sorazmerno nizkih cen. Ker so mediji tisti, ki oglasno sporočilo posredujejo ciljnemu občinstvu, sem jih podrobneje opisala v četrtem poglavju.
Teoretično sem opredelila tudi tržno komuniciranje in oglaševanje. V praktičnem primeru oglaševanja na radiu pa sem izbrala že imenovani Koroški radio.
Predstavila in grafično ponazorila sem tudi analizo poslušanosti, ki je pokazala, da se je doseg poslušalcev Koroškega radia glede na preteklo leto povečal. Ključne besede: • tržno komuniciranje
• sestavine tržnega komuniciranja
• oglaševanje
• cilji oglaševanja
• mediji
• radijski oglas
• analiza poslušnosti Objavljeno v DKUM: 04.12.2009; Ogledov: 2682; Prenosov: 191 Celotno besedilo (909,10 KB) |