| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIV MOTIVACIJE NA DELOVNEM MESTU
Marjan Žitnik, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Diplomski seminar predstavlja motivacijo, bolj natančno motivacijo na delovnem mestu in kako motivacija vpliva na zaposlene v podjetju, tako kot tudi na organizacijo in okolico. Predstavljeni so tudi dejavniki motivacije in posameznik, ki je tvorec svojih lastnosti in sposobnosti preko katerih vpliva, tako na lastno motivacijo, tako kot tudi na motivacijo ostalih v organizaciji. Največja pozornost v diplomskem seminarju je namenjena teorijam motivacije, iz katerih izhajajo nadaljnje ugotovitve in teze, kako ponovno ali znova motivirati posameznika ali skupine, da dosežemo večjo motiviranost, ki med drugim vodi tudi bo boljšega delovanja posamezne organizacije. Na splošno je motivacija na delovnem mestu eden izmed zelo pomembnih dejavnikov v vsaki organizaciji. Od nje je namreč zelo odvisno zadovoljstvo zaposlenih, ki pa je eden ključnih dejavnikov za uspešnost organizacije kot celote. Dejavniki, ki pri tem vplivajo na motivacijo pri posamezniku pa so tisti zaradi katerih posameznik postane motiviran, oziroma zaradi katerih lahko pride do situacij, v katerih posameznik ni motiviran. V diplomskem seminarju je predstavljeno tudi nagrajevanje zaposlenih, ker nagrajevanje predstavlja zaposlenemu motivacijo. Tako so poleg plače zaposlenega, ki je posameznikov osnovni dohodek, predstavljeni tudi drugi dejavniki nagrajevanja, ki motivirajo zaposlenega.
Ključne besede: motivacija, delovna motivacija, motivacijske teorije, motivacijski proces, cilji motivacije, motivacijski dejavniki, motivacija posameznika, nagrajevanje, zadovoljstvo pri delu, nagrajevanje zaposlenih
Objavljeno: 25.01.2011; Ogledov: 4303; Prenosov: 818
.pdf Celotno besedilo (362,85 KB)

2.
MOTIVACIJA ZAPOSLENIH V PODJETJU KREBE TIPPO D. O. O.
Simon Krepek, 2016, diplomsko delo

Opis: Motivacija je glavni temelj kadar govorimo o človekovi dejavnosti. Zaradi tega ker je vsak posameznik individualen ni enotnega načina, s katerim bi lahko motivirali vse zaposlene. Tukaj pa pride do izraza manager, saj mora načine motiviranja prilagoditi vsakemu zaposlenemu posebej. Zato mora vse zaposlene dobro poznati in se hkrati zavedati tistih stvari, s katerimi jih lahko navduši in spodbudi k boljšemu delu. Cilje, ki si jih ljudje zastavimo in jih poskusimo doseči pa predstavljajo motivacijski dejavniki. Odvisni so od različnih okolij in obdobij, so različno pomembni za različne ljudi in se med seboj dopolnjujejo ter nadomeščajo.
Ključne besede: motivacija, motivacijska struktura, moč in cilji motivacije, motivacijski dejavniki, tenzija, potreba, motivacija zaposlenih v podjetju Krebe Tippo
Objavljeno: 06.01.2017; Ogledov: 631; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici