SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 169
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
Strokovno delo vzgojiteljev z vedenjsko težavnejšimi otroki/mladostniki v Mladinskem domu Maribor in Mladinskem domu Malči Beličeve Ljubljana
Sandra čižič, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Strokovno delo vzgojiteljev z vedenjsko težavnejšimi otroki/mladostniki v Mladinskem domu Maribor in Mladinskem domu Malči Beličeve Ljubljana je sestavljeno iz dveh delov, in sicer iz teoretičnega in empiričnega dela. Teoretični del natančneje opredeljuje namen in funkcijo vzgojnih ustanov (vzgojnih zavodov, mladinskih domov, stanovanjskih skupin in prevzgojnih domov) in njihovih strokovnih delavcev, ki otrokom/mladostnikom s posebnimi potrebami (v diplomski nalogi so iz
Ključne besede: Vzgojni zavod, mladinski dom, stanovanjska skupina, otroci/mladostniki z vedenjskimi in čustvenimi težavami, cilji, naloge, načela, vzgojni programi, vzgojitelj, učitelj, supervizija.
Objavljeno: 18.02.2009; Ogledov: 3158; Prenosov: 579
.pdf Celotno besedilo (1,57 MB)

5.
6.
7.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA VINOGRADNIŠTVA RAMŠAK
Tomaž Ramšak, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem se lotil teme celostne grafične podobe organizacije v teoriji in praksi. Tako je nastal izdelek, ki ga bomo v Vinogradništvu Ramšak uporabljali kot smerokaz v komuniciranju z javnostmi. S pomočjo prijatelja, grafičnega oblikovalca in art direktorja pri oglaševalski agenciji Pristop, Nenada Cizla je nastal nov logotip, simbol, barvna zasnova in tipografija. Izdelala sva etiketo za steklenice, vizitke, dopisni papir, kuverte, označevalne table, cenik, nalepke za avte, majice in ostali promocijski material. Sam sem med tem določil tudi politiko podjetja, filozofijo, cilje in vizijo Vinogradništva Ramšak. Prepričan sem, da bomo ob doslednem uporabljanju elementov na trgu uspešnejši in bolj prepoznavni. Logotip se mi zdi enostaven, lahko zapomljiv in berljiv, hkrati pa vsebuje tudi vse elemente, ki smo jih želeli vnesti. Tako simbol predstavlja domačijo, mogočno hišo pod vinogradi, ki nam bo pomagala graditi imidž Vinogradništva Ramšak kot velikekga, močnega predstavnika vrhunskih vin doma in v tujini.
Ključne besede: celostna grafična podoba, realna identiteta organizacije, imidž organizacije, simbolni identitetni sistem, poslanstvo, vizija, cilji, politika organizacije, blagovna znamka, slogan, javnosti, komunikacijski sistem, simbol in logotip, barve, črkopis, priročnik celostne grafične podobe.
Objavljeno: 08.07.2009; Ogledov: 3515; Prenosov: 724
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

8.
Kritična ocena osebne prodaje zavarovanj v podjetju Agencija Mori d.o.o.
Vitja Sikošek, 2009, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je bil, da naredimo kritično oceno osebne prodaje v podjetju Agencija Mori. Osebna prodaja predstavlja zelo pomemben in učinkovit način marketinškega komuniciranja za doseganje ugodnih prodajnih rezultatov. V bistvu je na našem primeru najbolj pomembna oblika le tega. Naloga je razdeljena na tri dele; prvi del je splošen in predstavlja uvod v določeno tematiko. Drugi del je teoretičen in opisuje marketinško komuniciranje podjetij z okolico, podrobneje osebno prodajo. V tretjem in zadnjem delu sledi praktična primerjava in kritična ocena osebne prodaje kot oblike marketinškega komuniciranja s teorijo. Ugotovili smo, da je podjetje na področju osebne prodaje zelo dobro organizirano in ima le nekaj pomanjkljivosti, ki so odpravljive. Ugotovili smo tudi, da ima največji pomen pri osebni prodaji človek, torej oseba, ki izvaja delo na terenu. Zato je potrebno, da podjetje vlaga veliko znanja v svoje sodelavce in tako gradi temelje za bolj kakovostno in dolgoročno prihodnost.
Ključne besede: zavarovalnica, zavarovalno zastopniška družba, zavarovalni zastopnik, zavarovanje, osebna prodaja, marketinško komuniciranje, konkurenti, odjemalci, prednosti, slabosti, cilji, strategije, izobraževanje, motiviranje, organiziranje, vodenje, nadziranje.
Objavljeno: 24.06.2009; Ogledov: 3072; Prenosov: 263
.pdf Celotno besedilo (381,81 KB)

9.
PRIKAZ MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA PRI UVEDBI STORITVE TUŠMOBIL
Aneta Tuš, 2009, diplomsko delo

Opis: Eno od štirih temeljnih prvin trženjskega spleta podjetja je marketinško komuniciranje. Če želi tržnik sporočiti ciljnim odjemalcem, da obstaja nek izdelek, mora obvladati oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnose z javnostmi in osebno prodajo. Z marketinškim komuniciranjem se prenašajo informacije in značilnosti nekega izdelka ali storitve k porabniku, da bi se le-ta lažje odločil za nakup. Da bi bilo komuniciranje uspešno mora biti sporočilo zanimivo za porabnika. Izdelek ali storitev, ki ga podjetje ponuja mora porabnika pritegniti in vzbuditi potrebo po njem. Za proces, ki poteka od vira do cilja in iz prejemnika izvabi želeni odgovor oziroma reakcijo, lahko trdimo, da je uspešen. Model poudarja ključne dejavnike za učinkovito komunikacijo. Oddajnik mora vedeti, katerega naslovnika želi doseči. Pri kodiranju sporočila upošteva kako ciljno občinstvo dekodira sporočila. Komunikacijski kanal mora izbrati tako, da bo z njim dosegel ciljno občinstvo. Omogočiti mora tudi povratno zvezo, da bo lahko sprejemal odzive občinstva na svoja sporočila (Kotler 1996, 597). Marketinško komuniciranje v Tušmobilu je bilo pri uvedbi storitve dobro opravljeno. Ciljna skupina je bila dosežena, kar kažejo tudi rezultati. Z zanimivimi kreativami in previdno izbranimi instrumenti marketinškega komuniciranja so dosegli veliko število ljudi in dober image podjetja. Za tega se trudijo še danes. Ampak zaradi konkurence in kakšne slabe objave glede omrežja včasih podoba podjetja nekoliko pade. Kar se tiče drugih storitev podjetje nima težav. Vse tehnične težave se vsak dan sproti odpravljajo, ponujati poskušajo čim sodobnejše in kvalitetnejše storitve. Večji poudarek je podjetje dalo na neosebne komunikacijske kanale. Gre za tiskane oglase v revijah, časopisih, vloženke, billboard plakate, TV oglase, radijske oglase, letake Tuš, internet, WC oglase, plakate v trgovinah Tuš (nad blagajnami), telope v kino dvoranah pred predstavami … . Za pospeševanje prodaje uporablja podjetje Tušmobil paketno ponudbo in telefonski aparat za 1€, prodajo predplačniških paketov v trgovinah Tuš ter pomembno sodelovanje s trgovinami Tuš preko programa Zbirajmo minute. Ta je namenjen članom Tuš kluba, ki je eden izmed največjih programov zvestobe v Sloveniji. Novi cilji za leto 2009 so že zastavljeni in kot zaposlena v Tušmobilu si želim, da bi jih tudi dosegli.
Ključne besede: Marketinško komuniciranje, oglaševanje, odnosi z javnostmi, pospeševanje prodaje, komunikacijski kanali, marketinški cilji, uvajanje storitve Tušmobil.
Objavljeno: 19.06.2009; Ogledov: 2854; Prenosov: 562
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

10.
Letni razgovori v podjetju Novartis : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Karmen Malovrh, 2008, diplomsko delo

Ključne besede: letni razgovor, izvedba, cilji
Objavljeno: 07.05.2009; Ogledov: 1754; Prenosov: 0

Iskanje izvedeno v 0.31 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici