| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 551
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Sponzorstvo v športu
Tamara Rozman, 2017, diplomsko delo

Opis: Diplomski projekt obravnava pojem sponzorstva. Natančneje sponzorstva v športu. Tržno naravnane organizacije pomagajo s sponzorskimi sredstvi bodisi finančno, materialno bodisi v obliki storitev z namenom doseganja določena trženjskega cilja. Sponzorstvo sestavlja trg sponzorjev in trg sponzorirancev. Sponzorirati je mogoče več različnih področij, vse od kulture, znanosti, umetnosti do športa idr. Prav športu pa pripada največji del sponzorskih sredstev. Le-ta povezuje šport z ostalimi nešportnimi dejavnostmi. Sponzorstvo se velikokrat enači z donatorstvom, oglaševanjem in mecenstvom, zato sem v tem projektu natančneje predstavila pomen vsakega posebej. Osredotočila sem se tudi na sponzorsko pogodbo, stranke, ki se v njej pojavljajo, in cilje, ki so pri sponzorstvu za sponzorja pomembni. V praktičnem delu sem izvedla intervju z dvema podjetjema in športnikom posameznikom. Z intervjujem sem proučila, kaj za podjetje pomeni sponzoriranje in kaj je njihov glavni cilj pri vlaganju sredstev v sponzorstvo. Opredelila sem tudi, kaj pomeni sponzorstvo za športnika posameznika in kakšne prednosti in tudi slabosti le-ta zanj prinaša
Ključne besede: sponzor, šport, sponzorska pogodba, cilj sponzorstva, športnik posameznik, donatorstvo, podjetje
Objavljeno: 11.08.2017; Ogledov: 1547; Prenosov: 297
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

2.
ANALIZA ORGANIZACIJSKE KULTURE V JAVNEM ZAVODU CENE ŠTUPAR
Helena Nevistić, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Spraševali smo se, kakšen pomen ima organizacijska kultura na organizacijo, ter ali je res pomembno, da se vrednote zaposlenih in organizacije med seboj ujemajo. S pomočjo vprašalnikov smo izmerili organizacijsko kulturo v Javnem zavodu Cene Štupar – CILJ in dobili rezultate, da je prevladujoča organizacijska kultura tipa klan. Ena od ugotovitev je bila tudi, da se je želeno stanje zelo ujemalo s trenutnim, kar ni zelo pogost pojav. Iz tega smo tudi izhajali, da se vrednote zaposlenih ujemajo z vrednotami podjetja. Ugotovili smo, da je v Javnem zavodu Cene Štupar – CILJ organizacijska kultura tako notranje kot tudi zunanje usmerjena ter da je organizacija zelo fleksibilna in diskretna.
Ključne besede: Organizacijska kultura, javni zavod Cene Štupar – CILJ, merjenje organizacijske kulture, OCAI, vrednote.
Objavljeno: 07.10.2016; Ogledov: 1146; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (837,99 KB)

3.
DISKRIMINACIJA PO STAROSTI V SODNI PRAKSI SODIŠČA EU
Tadej Doma, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja in analizira pomembnejše primere dosedanje sodne prakse Sodišča EU v zvezi z diskriminacijo po starosti. V delu je opredeljen pojem diskriminacije po starosti in primeri, v katerih je različno obravnavanje na podlagi starosti dopustno. Diplomsko delo se skupaj s sodno prakso Sodišča EU osredotoča na diskriminacijo po starosti pri zaposlitvi in delu. S staranjem prebivalstva je sodne prakse na tem področju vedno več. V diplomski nalogi ugotavljam, da je Sodišče EU prepoved diskriminacije po starosti izenačilo z ostalimi oblikami diskriminacije in ga zajelo v splošno načelo enakega obravnavanja. S preučevanjem sodne prakse sem prišel do zaključka, da čeprav Sodišče EU vztraja pri svoji strogi proti diskriminacijski politiki, je pripravljeno dopustiti različno obravnavanje na podlagi starosti, še posebej kadar je slednje utemeljeno z legitimnimi cilji zaposlovalne politike, delovnim trgom ali poklicnega usposabljanja in daje državam široko diskrecijsko pravico pri oblikovanju svojih nacionalnih politik na tem področju.
Ključne besede: diskriminacija, diskriminacija po starosti, različno obravnavanje na podlagi starosti, Direktiva 2000/78/ES, sodna praksa Sodišča EU, Sodišče EU, staranje prebivalstva, legitimen cilj
Objavljeno: 19.09.2016; Ogledov: 1995; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (953,77 KB)

4.
Upravljanje sprememb za prestrukturiranje poslovnih procesov v proizvodnji duroplastov s pomočjo generičnega modela
Gregor Vedenik, 2016, doktorska disertacija

Opis: Slovensko gospodarsko okolje je v zadnjih desetletjih doživelo ogromno tranzicijskih, lastniških, tržnih, političnih in tudi finančnih sprememb. Podjetja, ki teh sprememb niso pravočasno upoštevala pri oblikovanju in izvajanju strategij, so se hitro znašla v težavah oziroma sploh niso preživela. Obvladovanje sprememb je ključnega pomena za konkurenčno delovanje podjetij, organizacij. Podjetja lahko za podporo uporabljajo različne pristope, tehnike, orodja, modele, ki pa niso prilagojeni zahtevam, ki izhajajo iz strategije in okolja ter tipu podjetja, še posebej, če so ta mala in srednje velika. V disertaciji je predstavljena zasnova in na študiju primera prikazano delovanje generičnega modela za obvladovanja sprememb, ki na osnovi simulacij menedžmentu v malih in srednje velikih podjetjih nudi podporo pri zaznavanju problemov, definiranju rešitev in implementaciji nujnih sprememb v poslovnih procesih. Uporaba generičnega modela za upravljanje sprememb statično podjetje spreminja v dinamično, ki je sposobno hitrih prestrukturiranj, ko je to potrebno.
Ključne besede: change management, poslovni procesi, življenjski ciklus, patološki problemi, ekipa spremembe, cilj spremembe, merjenje spremembe, model za upravljanje s spremembami, duroplasti
Objavljeno: 27.07.2016; Ogledov: 1261; Prenosov: 152
.pdf Celotno besedilo (11,91 MB)

5.
OBLIKOVANJE TRANSFERNIH CEN V MEDNARODNI KORPORACIJI (NA PRIMERU IZBRANEGA PODJETJA)
Polona Hribar, 2016, diplomsko delo

Opis: Problematika politike transfernih cen v mednarodnih korporacijah postaja v sodobnem poslovanju strateškega pomena. Uspešnost poslovanja in usklajenost ciljev delovanja odvisnih družb ter mednarodne korporacije kot celote določajo uporabljene metode za izračunavanje transfernih cen in njihova pravilna uporaba. Določanje transfernih cen v mednarodnih podjetjih je z raznolikostjo davčnih sistemov držav, v katerih delujejo odvisne družbe, postalo bolj kompleksno. Zaradi različnih stopenj davka od dobička podjetja prenašajo dobičke iz držav z visokimi davčnimi stopnjami v države z nižjimi davčnimi stopnjami. V pomoč pri določanju transfernih cen mednarodnim podjetjem je organizacija OECD sprejela Smernice za določanje transfernih cen in metodologije izračunavanja in primerjalnih analiz. Smernice so vodilo tudi davčnim organom držav članic, ko presojajo ustreznost ugotovljenih davčnih obveznosti posameznih davčnih zavezancev. Primerno oblikovane transferne cene v mednarodnih korporacijah služijo tudi za ocenjevanje uspešnosti delovanja posameznih odvisnih družb. Prav tako pa jih korporacije uporabljajo pri odločanju o nadaljnjem razvoju, opustitvi določenih proizvodnih programov, prestrukturiranju organizacije in podobno.
Ključne besede: mednarodno podjetje, transferne cene, metode oblikovanja transfernih cen, poslovni cilj
Objavljeno: 26.07.2016; Ogledov: 786; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (772,43 KB)

6.
RAZMERJE MED MANAGEMENTOM IN VODENJEM
Martina Šijanec, 2015, diplomsko delo

Opis: Management je skupek funkcij planiranja, organiziranja, kadrovanja, vodenja in kontroliranja, ki na uspešen in učinkovit način dosega planirane cilje organizacije; je proces oblikovanja in vzdrževanja okolja, v katerem posamezniki (zaposleni), delujoči v skupinah, opravljajo naloge in aktivnosti za doseganje ciljev opredeljenih s poslanstvom in z vizijo podjetja. Pomemben je manager, ki z združevanjem dela drugih ljudi poskrbi, da so stvari opravljene, in sicer tako, da sprejema odločitve, razporeja sredstva in usmerja delovanje drugih z namenom doseganja ciljev. Tako delovanje doseže z ustreznim motiviranjem, komuniciranjem ter z ustreznimi lastnostmi in načinom vodenja. Vodenje je najvišja sestavina managementa in managementskega procesa in ga ne nadomešča, dopolnjuje ali prekriva. Z vodenjem postanejo zamisli managerjev žive, uresničene; poskrbi, da se plan managementa začne izvajati s strani zaposlenih; je sprožitev in izvajanje planirane organizacije. Vodenje management olajša, oživi in ga naredi bolj učinkovitega. Vodenje je funkcija managementa, kjer so vodje in managerji isti ljudje.
Ključne besede: planiranje, organiziranje, kadrovanje, vodenje, kontroliranje, organizacija, manager, management, motivacija, komunikacija, cilj, upravljanje.
Objavljeno: 19.10.2015; Ogledov: 766; Prenosov: 220
.pdf Celotno besedilo (562,64 KB)

7.
8.
Družbena odgovornost kot dejavnik korporacijskega upravljanja podjetij v Sloveniji
Matej Lahovnik, 2008, pregledni znanstveni članek

Opis: Prispevek utemeljuje potrebo po tem, da menedžerji sprejemajo odločitve, ki niso le v interesu lastnikov, temveč so tudi v interesu drugih udeležencev. Pravzaprav je družbeno odgovorno ravnanje pomembno za interese podjetja. Treba je namreč upoštevati, da mnogi institucionalni investitorji namenjajo posebno pozornost družbeno odgovornemu ravnanju podjetij, ki tako vpliva na ceno delnic. V prispevku navajamo tudi nekatere empirične rezultate raziskav o obnašanju menedžerjev v Sloveniji, ki smo jih izvedli v zadnjih letih. Rezultati kažejo, da imajo menedžerji v Sloveniji relativno stabilne vrednote, ki se odražajo tudi v strateških ciljih podjetij. Najpomembnejša vrednota je še vedno rast in razvoj podjetja.
Ključne besede: družbena odgovornost, strategija, vrednote, cilj, podjetje, Slovenija, upravljanje
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1158; Prenosov: 72
URL Povezava na celotno besedilo

9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici