| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
NEVARNI CESTNI ODSEKI PO MNENJU MOTORISTOV
Simona Kirar, 2010, diplomsko delo

Opis: Povzetek Vozniki enoslednih vozil so v prometu ena izmed najbolj izpostavljenih in ranljivih skupin udeležencev v cestnem prometu. Predvsem zaskrbljujoč je podatek, da je stopnja težavnosti prometnih nesreč, v katerih so udeleženi motoristi, zelo visoka. Stopnja tveganja prometne nesreče s smrtnim izidom pri motoristih je 18 krat večja kot pri voznikih avtomobilov. Različne raziskave kažejo, da se stopnja tveganja z leti povečuje. Do leta 1996 so motoristi predstavljali 9,5% vseh smrtnih žrtev prometnih nesreč, leta 2006 je v prometnih nesrečah v državah EU umrlo 6200 voznikov motorjev, kar predstavlja že 16% vseh smrtnih žrtev prometnih nesreč, pri čemer je bilo opravljenega le 2% vsega prometnega dela. Namen naloge je ugotoviti lokacije in resnične vzroke za nastanek prometnih nesreč voznikov koles z motorjem in motornih koles na državnih cestah, ki izhajajo iz voznika, vozila in okolja oz. ceste. Ugotoviti je potrebno lokacije mest zgostitev prometnih nesreč motoristov na državnih cestah in izvir vzrokov za nastanek prometnih nesreč ter predlagati ukrepe za eliminiranje tistih vzrokov, ki izhajajo iz ceste oz. njenega projektiranja, gradnje in vzdrževanja. Cilja naloge sta dva: • zmanjšanje števila prometnih nesreč med vozniki enoslednih motornih vozil in • zmanjšanje deleža umrlih voznikov enoslednih motornih vozil v prometnih nesrečah
Ključne besede: motorno kolo, nevaren cestni odsek, anketno delo, prometna nesreča
Objavljeno: 06.12.2010; Ogledov: 2315; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (2,23 MB)

2.
Prometno-varnostna analiza cestnega odseka Dravograd-Maribor
Mateja Knežar, 2018, magistrsko delo

Opis: Naloga se nanaša na prometno-varnostno analizo glavne ceste G1-1 Dravograd-Maribor. V nalogi ni obravnava celotna dolžina glavne ceste G1-1 Dravograd–Maribor, ampak samo del cestnega odseka, in sicer G1-1 Radlje–Selnica, v dolžini 24,907 km. Začetek le-tega je v začetni stacionaži cestnega odseka G1-1 0243 Radlje–Brezno v občini Radlje ob Dravi, konča pa se pri dolžini 6,211 tekočega km cestnega odseka G1-1 0245 Ruta–Selnica v občini Selnica ob Dravi. Prometno-varnostna analiza je narejena na podlagi podatkov o prometnih nesrečah, ki so se pripetile na cestnem odseku G1-1 Radlje–Selnica v obdobju 10 let, tj. med leti 2008–2017. Analiza prometnih nesreč je sestavljena iz dveh delov. V prvem delu so analizirane prometne nesreče, nastale v in izven naselij na cestnem odseku G1-1 Radlje–Selnica in po krajših cestnih odsekih G1-1 0243 Radlje–Brezno, G1-1 0244 Brezno–Ruta ter G1-1 0245 Ruta–Selnica, saj le-ti trije krajši cestni odseki sestavljajo cestni odsek G1-1 Radlje–Selnica. V drugem delu analize pa je v krajši obliki podana analiza podatkov prometnih nesreč, ki so se pripetile v naseljih Vas, Brezno in Ožbalt skupaj. Na podlagi podatkov o (stacionažah in posledicah) prometnih nesrečah je uporabljena metoda za določanje nevarnih cestnih odsekov. Le-ta upošteva tri prometno-varnostne kriterije, na osnovi katerih so določeni nevarni cestni pododseki v in izven naselij, ki se zaradi različnih omejitev hitrosti v metodi določajo ločeno. Pregled varnosti v cestnem prometu (RSI) smo izvedli na območju dveh nevarnih cestnih pododsekov izven naselja, ki sta locirana na cestnem odseku G1-1 0243 Radlje–Brezno in na cestnem odseku G1-1 0245 Ruta–Selnica, ter na enem nevarnem cestnem pododseku v naselju Brezno. Na podlagi RSI so podani morebitni ukrepi z namenom izboljšanja prometne varnosti na nevarnih cestnih pododsekih.
Ključne besede: prometno-varnostna analiza, glavna cesta, prometne nesreče, cestni odsek, nevarni pododseki, pregled varnosti v cestnem prometu – road safety inspecton (RSI)
Objavljeno: 06.07.2018; Ogledov: 354; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (4,70 MB)

3.
Umirjanje prometa v naselju Spuhlja
Matjaž Golob, 2018, diplomsko delo

Opis: Z uvedbo ukrepov za umirjanje prometa je v diplomskem delu podan predlog za zmanjšanje voznih hitrosti motoriziranega prometa, ne da bi s tem občutno povečali raven hrupa, vibracij in drugih emisij, ki bi za stanovalce lahko bile moteče. Diplomsko delo zajema obravnavano zakonodajo, predstavljeno zgodovino naprav in ukrepov za umirjanje prometa tako pri nas kot v tujini ter opis naprav in ukrepov, ki jih uporabljamo v današnjem času. Pri tem je izvedena analiza konkretnega odseka ceste v naselju Spuhlja (štetje prometa, ugotovitev tranzita, meritve voznih hitrosti) in podan predlog ukrepa za umirjanje hitrosti.
Ključne besede: umirjanje prometa, vozna hitrost, tranzit, ukrepi, cestni odsek
Objavljeno: 07.11.2018; Ogledov: 159; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (3,15 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici