SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 40
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
REDNO LETNO VZDRŽEVANJE GLAVNIH IN REGIONALNIH CEST NA OBMOČJU OBČINE ŠENTJUR
Klavdija Mlinarič, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je prikazan potek rednega letnega vzdrževanj v občini Šentjur. V začetnem delu je navedena zakonodaja, ki ureja potek letnega vzdrževanja in katero morajo izvajalci del upoštevati. V nadaljevanju sledi potek rednega letnega vzdrževanje od izbire koncesionarja za vzdrževanje cest do postopkov in naprav kateri so potrebni za vzdrževanje. V zaključku so podani predlogi uporabe sodobnih tehnologij pri rednem letnem vzdrževanju, ki bi omogočili uporabo okolju prijaznih materialov.
Ključne besede: cesta, vzdrževanje cest, kategorizacija cest, mehanizacija, PLDP, asfalt, reciklaža
Objavljeno: 15.12.2009; Ogledov: 2307; Prenosov: 363
.pdf Celotno besedilo (7,09 MB)

7.
PRIMERJAVA VARIANTNIH REŠITEV ZA GRADNJO DRŽAVNE CESTE NA ODSEKU MMP HOLMEC - OTIŠKI VRH
Katja Prosenak, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi so predstavljene tri variante nove cestne povezave, ki poteka od Mednarodnega mejnega prehoda (MMP) Holmec ter do priključka Otiški vrh. Za variantne rešitve je izdelana primerjalna analiza po različnih kriterijih. Celotni odsek je - zaradi lažjega prikazovanja poteka variant in primerjave med posameznimi variantami - razdeljen na štiri pododseke. Pri posamezni varianti se značilnosti ceste med pododseki spreminjajo. Variante so izdelane za različne vrste ceste, z različnimi projektno-tehničnimi elementi. V zaključnem delu diplomskega dela so vse tri variante medseboj primerjane in vrednotene. Pri primerjavi in vrednotenju se izhaja iz treh kriterijev: kriterij tehničnih karakteristik, kriterij dolžine trase in kriterij potrebnih večjih objektov na trasi nove cestne povezave. Na podlagi primerjave in vrednotenja se je kot najprimernejša izkazala varianta 1. Varianti 2 in 3 sta se pokazali kot primerni, sprejemljivi.
Ključne besede: hitra cesta, glavna cesta, rekonstrukcija, varianta, podvarianta, odsek, pododsek, trasa
Objavljeno: 21.12.2009; Ogledov: 1758; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (2,03 MB)

8.
PREDLOG ZA UREDITEV EKOLOŠKE APARTMAJSKE ENOTE Z LASTNO SONČNO ELEKTRARNO
Rok Toplak, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je sestavljeno iz petih poglavij. V prvem poglavju, uvodu, smo opisali osnovni problem, namen, zelo pomembne cilje, iz katerih izhaja vsebina naloge, trditve, predpostavke ter omejitve in metode raziskovanja, ki so pripomogle k izdelavi naloge. V drugem poglavju, ki je teoretična osnova diplomskega dela, smo ugotavljali smernice sodobnega turizma in njegovega vpliva na okolje. Podrobneje smo se posvetili varovanju okolja, pridobivanju energije iz alternativnih virov, predvsem iz sončne energije, ki je po strateških načrtih za prihodnost v ospredju. Tretje poglavje se seli preko državne meje v Avstrijo, na avstrijsko vinsko cesto, kjer smo opisali ponudbo treh vzorčnih ponudnikov. Raziskali smo, kakšne bi bile možnosti sodelovanja z njimi in z ostalimi ponudniki na obravnavanem območju. V četrtem poglavju, zadnjem delu naloge, smo zajeli naše zamisli za razvoj vzorčnega EKO-apartmaja sredi neokrnjene narave. Naši načrti temeljijo na okolju prijaznem delovanju, zato smo našo enoto povezali s solarnimi sistemi in sončno elektrarno, kar pomeni, da apartma pridobiva lastno energijo iz obnovljivih virov. V tem poglavju smo naredili tudi SWOT analizo, ki nam je potrdila upravičenost zamisli za takšen projekt.
Ključne besede: Ključne besede: turizem, ekoturizem, okolje, narava, obnovljivi viri energije, sončna energija, trajnostni razvoj, fotovoltaika, okolju prijazna, destinacija, ponudnik, ponudba, Avstrija, avstrijska vinska cesta, Kozjak, Duh na Ostrem vrhu, wellness.
Objavljeno: 24.05.2010; Ogledov: 1613; Prenosov: 161
.pdf Celotno besedilo (2,04 MB)

9.
ZIMSKO VZDRŽEVANJE JAVNIH CEST NA OBMOČJU CESTNEGA PODJETJA MURSKA SOBOTA
Borut Smej, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja zimsko vzdrževanje državnih in občinskih cest na območju pomurske regije oz. na območju Cestnega podjetja Murska Sobota. Naloga izvajanja zimske službe je, da se zagotovijo stalna prevoznost cest, varnost, udobnost in ekonomičnost vožnje vseh udeležencev v prometu. Na začetku je prikazano, kaj je potrebno, in kako pristopiti k učinkovitemu izvajanju zimske službe. Sledi izvedba in organiziranost zimske službe, ki jo opravlja cestno podjetje Murska Sobota. Predstavljeno je tudi kakšne so lastnosti in prednosti različnih posipnih materialov in kako le-te vplivajo na okolje. Na koncu pa je navedeno, katera mehanizacija in tehnologija zimske službe je v današnjem času najučinkovitejša, ter predstavljajo zniževanje stroškov in varnost prometa v zimskem času..
Ključne besede: javna cesta, občinska cesta, državna cesta, kategorizacija cest, prednostni razred, vzdrževanje cest, zimska služba, pluženje, posipanje, posipni material, mehanizacija, cestno informacijski sistem
Objavljeno: 03.06.2010; Ogledov: 2938; Prenosov: 293
.pdf Celotno besedilo (5,14 MB)

10.
ANALIZA MEDNARODNEGA TRANSPORTA Z OPRTNIM VLAKOM
Tanja Ajdnik, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem predstavila oprtni transportni sistem cesta — železnica. Analizirala sem tehnološki proces oprtnega vlaka, ki ga SŽ skupaj s podjetjem Adria Kombi in avstrijskim podjetjem Ökombi izvajajo na progi Maribor-Tezno — Wels. Terminal Maribor-Tezno leži neposredno na V. Panevropskem koridorju, kar mu omogoča možnosti nadaljnjega razvoja in vključevanje v evropske transportne tokove. Oprtni oziroma t. i. »nespremljani« transportni sistem združuje prednosti cestnega in železniškega prevoza. Eden od glavnih razlogov za uveljavljanje kombiniranega transportnega sistema cesta — železnica je povečanje izkoriščenosti železniških zmogljivosti in hkrati razbremenitev v cestnem transportu. Da pa se lahko izvede takšen način prevoza, je potrebno imeti ustrezna cestna vozila, železniške vagone in terminale s pretovorno mehanizacijo. Glavne ugotovitve diplomskega dela so: - kombinirani transport je okolju prijaznejši način transporta, - v okviru transportnega sistema države EU posebej spodbujajo razvoj kombiniranega transporta cesta — železnica (tehnologija A), - največji del kombiniranega transporta predstavljajo prevozi kontejnerjev, - Panevropski transportni koridorji omogočajo učinkovite transportne povezave na območju celotne Evrope, - največji del tovornega transporta v Sloveniji predstavljajo mednarodni prevozi, - za uspešno izvajanje oprtnega transport mora Slovenija posodobiti železniško infrastrukturo.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: kombinirani transport cesta – železnica, Panevropsko transportno omrežje, oprtni transport na Slovenskih železnicah, oprtni vlak na relaciji Maribor-Tezno – Wels.
Objavljeno: 11.02.2011; Ogledov: 1975; Prenosov: 307
.pdf Celotno besedilo (1,80 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici