1.
POVPRAŠEVANJE IN NAKUPNO VEDENJE KUPCEV EKOLOŠKO PREHRAMBENIH IZDELKOVMaša Zupan, 2012, diplomsko delo
Opis: V diplomski nalogi proučujemo vedenje potrošnikov oziroma kupcev ekoloških prehrambenih in drugih izdelkov. Zanima nas, kako pogosto potrošniki kupujejo določene skupine ekoloških izdelkov in kateri so glavni dejavniki za nakup. Ali je nakupovanje ekoloških izdelkov zgolj modna muha ali kaj več? Obstaja veliko ponudnikov ekoloških živil in ostalih izdelkov – od ekoloških kmetij in tržnic do obsežne ponudbe spletnih trgovin. Zanima nas, kje potrošniki največ kupujejo in pa kateremu od ponudnikov najbolj zaupajo, da je izdelek res ekološki. V teoretičnem delu predstavljamo nekaj osnov povpraševanja in nakupnega vedenja potrošnikov ter stanje ponudbe in povpraševanja po ekoloških izdelkih v Sloveniji. V nadaljevanju predstavljamo značilnosti ekoloških izdelkov – katere izdelke poznamo, ter katero zakonodajo in certifikate morajo poznati potrošniki. Opravili smo raziskavo, s katero proučujemo vedenje kupcev ekoloških živil in skušamo ugotoviti predvsem, kje kupci najbolj pogosto kupujejo ekološke izdelke, kako dobro poznajo certifikate in oznake in ali obstajajo razlike pri pogostosti nakupovanja glede na spol.
Ključne besede: Ekološki izdelki, nakupno vedenje, povpraševanje, certifikati in oznake, ekološke kmetije
Objavljeno v DKUM: 17.08.2012; Ogledov: 2382; Prenosov: 535
Celotno besedilo (2,78 MB)