| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 11
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
VARNI GOVORNI KLICI PREKO OMREŽIJ IP
Uroš Bandelj, 2009, diplomsko delo

Opis: IP-telefonija omogoča cenovno ugodno in ustrezno kakovostno komunikacijo preko podatkovnih omrežij z uporabo medmrežnega protokola (IP). Tema te diplomske naloge je varen prenos govora preko podatkovnih omrežij z uporabo tega protokola. To dosežemo z uporabo varnostnih protokolov, ki ne povzročajo nepotrebnega dodatnega prometa, in s hitrimi algoritmi za šifriranje. Na začetku diplomske naloge je opisan osnovni koncept IP-telefonije. V nadaljevanju so opisane varnostne tehnologije, uporabljene v IP-telefoniji. Poseben poudarek je na varnostnih protokolih, ki so uporabljeni v testnem primeru na koncu diplomske naloge.
Ključne besede: IP-telefonija, zaupnost, celovitost, varnostni protokol, šifriranje, overjanje
Objavljeno: 30.11.2009; Ogledov: 1798; Prenosov: 148
.pdf Celotno besedilo (2,29 MB)

4.
VPLIV PSIHIČNEGA DOBREGA POČUTJA NA TEMELJU ZADOSTNE IN POTREBNE OSEBNE CELOVITOSTI ZAPOSLENEGA NA USPEŠNOST ORGANIZACIJE (rok za oddajo izdelane dok. dis. je 20. 6. 2014)
Simona Šarotar Žižek, 2012, doktorska disertacija

Opis: Osrednji namen raziskave, ki je podlaga pričujočega dela, je razviti, predstaviti in preveriti inovativen model, ki temelji na posamezniku kot zaposlenega, njegovem psihičnem dobrem počutju (PDP) kakor tudi njegovi zadostni in potrebni celovitosti (ZIPOC), ki (posredno) pozitivno vpliva na uspešnost organizacij. Omenjen model temelji na dejstvuda človek poseduje sposobnosti, znanja, spretnosti in osebnostne lastnosti, obenem pa ga zaznamuje motiviranost, volja, vrednote in druga čustva. Na osnovi teh človek skuša uresničevati življenjski smisel med drugim tudi v vlogi zaposlenega. Čeprav delo človeku daje identiteto, samospoštovanje, socialno podporo in materialne nagrade, to ni edina vloga posameznika v življenju; vpet je v več vlog od partnerske, starševske do različnih sorodstvenih, prijateljskih, sosedskih in drugih. Vsaka od teh mu prinaša tudi obveznosti, ki naj bi jih v skladu z uveljavljenimi družbenimi normami uresničeval karseda optimalno. Posameznik, ki predano uresničuje različne življenjske vloge, mora biti kar najbolj celovit - v največji možni meri mora upoštevati vse važno. Da bi bil tega sposoben, mora krepiti svojo ZIPOC s prakso in zavedanjem samega sebe, najprej kot telesnega oz. biološkega/naravnega bitja, ki to uresničuje z aktivnim izvajanjem tehnik za zagotavljanje telesnega ravnovesja (zdrava prehrana, ajurveda, masaža in aromaterapija, sproščanje, tehnike dihanja, fizična aktivnost, upoštevanje biološkega ritma, dopolnilne oblike zdravljenja in drugo). Človek se mora zavedati tudi tega, da je duševno bitje, ki plemeniti čustvovanje, zaznavanje, mišljenje in voljo s tehnikami umetnosti življenja (čustvena inteligenca, življenje v sedanjem trenutku, ne da pozablja na bodočnost, pozitivno mišljenje in drugo). Človek je tudi družbeno bitje, ki kakovostne povezave s soljudmi izgrajuje s tehnikami strokovnega in delovnega razvoja ter družbene integriranosti (vzgoja, izobraževanje, usposabljanje, pridobivanje delovnih izkušenj v okviru delovne kariere in drugo). V sodobnem času prihaja vedno bolj do izraza, da je človek duhovno bitje, ki hrepeni po samo-aktualizaciji in po življenjskem smislu, kar uresničuje s pomočjo tehnik duhovnega razvoja (duhovna inteligenca, meditacija, mantre, joga, logoterapija, praktični budistični principi za vzpostavitev ravnovesja in drugo). Prav tako se v času, ko čutimo posledice globalne ekonomske krize, v ospredje postavlja tudi dejstvo, da je človek ekonomsko bitje, ki ima občutek, da zadovoljuje svoje materialne potrebe kot oseba, družinski član, sodelavec in pripadnik neke širše skupnosti, ki to uresničuje s tehnikami ekonomske stabilnosti (ustvarjalna in delovna vloga v različnih organizacijah) ipd. Ker človeku za približevanje k zadostni in potrebni celovitosti pogosto zmanjkuje časa, znanje, vednosti in moči, se sooča s stresom, duhovno naveličanostjo, čustveno in psihično praznino,… To pa se posledično odraža v nizkem psihičnem dobrem počutju (PDP), katerega model združuje tri psihološke modele. Nizko psihično dobro počutje posameznikov v vlogi zaposlenih pa negativno vpliva na uspešnost organizacij. Temeljno raziskovalno vprašanje te disertacije je, ali je mogoče oblikovati model za krepitev celovitosti posameznika - zaposlenega, ki bi povečeval njegovo psihično dobro počutje in s tem pozitivno vplival na uspešnost organizacij. Namen doktorske disertacije je bil na osnovi raziskave, kako na povečevanje uspešnosti organizacij vpliva porast psihičnega dobrega počutja, ki izvira iz posameznikove zadostne in potrebne celovitosti, oblikovati model psihičnega dobrega počutja na temelju zadostne in potrebne celovitosti posameznikov. 17 Raziskovalni model je v empiričnem delu raziskave temeljil na več glavnih determinantah, v ozadju katerih pa je vedno človek. Gre za naslednje determinante, ki so obenem tudi naši ključni raziskovalni konstrukti: (i) zadostna in potrebna osebna celovitost (ZIPOC), (ii) psihično dobro počutje (PDP), (iii) samospoštovanje, (iv) man
Ključne besede: Osrednji namen raziskave, ki je podlaga pričujočega dela, je razviti in podati inovativen pogled na človeka, njegovo psihično dobro počutje (PDP) kakor tudi njegovo zadostno in potrebno celovitost (ZIPOC), ki (posredno) pozitivno vpliva na uspešnost organizacij. To spoznanje iz raziskave ne preseneča, saj človek poseduje sposobnosti, znanja, spretnosti in osebnostne lastnosti, obenem pa ga zaznamuje motiviranost, volja, vrednote in druga čustva. Na osnovi teh človek skuša uresničevati življenjs
Objavljeno: 08.03.2013; Ogledov: 3022; Prenosov: 699
.pdf Celotno besedilo (5,73 MB)

5.
6.
Vpliv kaizna na proizvodno linijo podjetja TPV d.d.
Nina Gramc, 2013, diplomsko delo

Opis: Domnevamo lahko, da je filozofija Kaizen eden od vzrokov in hkrati motivator za dolgoročno konkurenčno prednost podjetja. Koncept je definiran kot obsežen organizacijski proces, osredotočen na kontinuiteto izboljšav in načrtno vključevanje vsakega posameznika v organizaciji v iskanje izboljšav. Zato je lahko prav Kaizen eden ključnih pokazateljev, ki loči med uspehom enih in odpovedjo oziroma propadom drugih podjetij. Razmere, ki jih dandanes srečujemo v podjetju (razne napake, strojelomi, pomanjkanje delov, začasno skladiščenje, prestavljanje itd.), so vidne napake, katerih posledice so veliki problemi, ki kažejo stanje prikritih problemov. Ti so: dolge transportne poti, pomanjkanje komunikacij, slabo planiranje, neusklajenost linij, dolgi pripravljalni časi in še bi lahko naštevali. S takim stanjem ne moremo pričakovati učinkovitega obvladovanja procesov in poslovanja, še manj pa obvladovanja stroškov, kar je vzrok za konkurenčno nesposobnost podjetja. Dandanes, ko je trg prenasičen, ker ponudba presega povpraševanje, je zato še težje konkurirati na trgu ali izboljševati poslovne rezultate z večanjem proizvodnje. Zato podjetja izrabljajo druge možnosti, največkrat zmanjševanje stroškov, s spremembami znotraj organizacije. Pri tem se pojavi vprašanje, kateri so tisti viri, ki omogočajo preboj od nastalih težav do cilja. Težav ne moremo reševati z enakim znanjem, kot smo ga imeli pri njihovem ustvarjanju, zato so neprestane izboljšave vseh procesov in sistemov nujne. Moramo jih podrobno proučevati, analizirati ter v skladu s tem spreminjati. Prav tako pa je nujno vlagati v znanje, razvoj in zadovoljstvo zaposlenih, da v organizaciji ustvarimo klimo, ki zaposlene vzpodbuja k nenehnemu razmišljanju o izboljšavah ter uresničevanju le-teh v skladu z zastavljenimi cilji. Diplomsko delo bazira na primeru brežiškega podjetja TPV, d. d. Obdelani so njihovi problemi, prikazan je organizacijski pristop in uporabljene metode. V zaključku so podani rezultati implemantacije Kaizna.
Ključne besede: izboljšave, kontinuiteta, celovitost, organizacija, metoda
Objavljeno: 16.08.2013; Ogledov: 1219; Prenosov: 248
.pdf Celotno besedilo (9,96 MB)

7.
OD INOVATIVNE IDEJE DO URESNIČENE INOVACIJE NA PRIMERU PODJETJA KOVIS D.O.O.
Sandi Savnik, 2014, magistrsko delo

Opis: Od inovativne ideje do uresničene inovacije na primeru podjetja Kovis d. o. o. Znotraj ustvarjalnega okolja sta dobra ustvarjalnost kot tudi ugodna ustvarjalna klima ključni za inovativno usmerjena podjetja. Da se ustvarjalnost začne, potrebujemo ustvarjalno osebo kot tudi ustvarjalno razmišljanje ter ustvarjalni proces. Pojma se med seboj povezujeta, saj je ustvarjalnost pogoj, da se lahko začne udejanjati ugodna ustvarjalna klima. Ustvarjalni posamezniki so tisti, ki ustvarjajo ter tako prispevajo k dosegu ugodne ustvarjalne klime. Da pa bodo k temu prispevali, je potrebno motiviranje ter ustrezno nagrajevanje. Podjetja, ki ne poznajo oziroma nimajo ustvarjalnega managementa, dolgoročno ne preživijo. Bistvo ustvarjalnega managementa je uspešen, učinkovit in inovativen manager. Le-ta lahko s svojimi prirojenimi sposobnostmi uspešno, učinkovito ter inovativno upravlja inovativno usmerjeno podjetje. Takšno podjetje ne preživi le dolgoročno, ampak tudi ustvarja ugodne finančne rezultate. Eno izmed teh inovativno usmerjenih podjetij je tudi podjetje Google. Da podjetje želi priti do inovacije, katera mu bo dajala večji ugled kot tudi prinašala denarne prilive, potrebuje najprej inovativno idejo, iz katere se razvije invencija in šele po tej, ne tako kratki poti, lahko pride do uresničene inovacije. Velik pomen pa podjetje daje tudi celovitosti. Ideja, ustvarjalno okolje ter inovativni predlogi so tisti dejavniki, skozi katere sem podrobneje spoznal podjetje Pipistrel, Krka d. d. ter Kovis d. o. o. Po teh podjetjih se lahko zgledujejo ne samo slovenska podjetja, ampak iz inovativnega pogleda tudi nekatera podjetja izven domovine. V empiričnem delu magistrskega dela sem skozi predstavitev ideje A (gre za osni zavorni disk z NET-sistemom hlajenja) ter ideje B (gre za kolesni zavorni disk, tako imenovani Z-TIP diska) prišel do spoznanj, kako je podjetje Kovis d. o. o. skozi inovativni ideji doseglo pomembni inovaciji. S tema inovacijama so prišli do izboljšanih karakteristik tako osnega kot tudi kolesnega diska. Seznanil sem se z razvojnimi aktivnostmi obeh inovativnih idej. Zanimivo je bilo spoznati tudi to, kako se ideji A in B kažeta skozi realnost. Da pa podjetje Kovis d. o. o. lahko dosega uspehe, je bistvenega pomena tudi širjenje novosti tega podjetja. Tako sem skozi novost, komunikacijo, čas in družbeni sistem to pobliže spoznal.
Ključne besede: ustvarjalnost, ustvarjalna oseba, ustvarjalno razmišljanje, ustvarjalni proces, ustvarjalna klima, motiviranje, nagrajevanje, ustvarjalni management, (uspešen, učinkovit, inovativen manager), ideja, invencija, inovacija, celovitost, ustvarjalno okolje, inovativni predlogi, razvojne aktivnosti idej, aplikacije idej v realnosti, širjenje novosti, novost, komunikacija, čas, družbeni sistem
Objavljeno: 24.07.2014; Ogledov: 1141; Prenosov: 379
.pdf Celotno besedilo (10,58 MB)

8.
TESTIRANJE SPLETNIH APLIKACIJ S POUDARKOM NA PODATKIH
Simon Ugovšek, 2016, diplomsko delo

Opis: Ker je testiranje posameznih komponent spletnih aplikacij pogosto izpušˇceno, se kom- pleksnejše aplikacije lahko sooˇcajo z delnimi ali popolnimi izpadi, nedelujoˇcimi kompo- nentami ali storitvami ter izgubo podatkov. Aplikacije brez testov so podvržene napakam ˇ se želimo prepriˇcati, da pri prejemanju, obdelavi, shranjevanju in streženju podatkov. Ce je podatkovni vidik spletne aplikacije neoporeˇcen, jo je potrebno testirati v c ˇ imbolj pristnem okolju, da karseda posnemamo prave uporabnike. Obvešˇcenost o primerih izgube, okvare ali nepravilnega prikaza podatkov je zato kljuˇcnega pomena, saj s tem prepreˇcujemo nadaljnjo poslovno in morebitno drugo škodo. V diplomskem delu želimo predstaviti problem napak pri obdelavi, shranjevanju in prikazu podatkov v spletnih aplikacijah ter poiskati primerne rešitve za uˇcinkovito preverjanje in obvešˇcanje ob tovrstnih dogodkih.
Ključne besede: splet, aplikacije, storitve, podatki, celovitost
Objavljeno: 23.09.2016; Ogledov: 425; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (260,00 KB)

9.
Ustvarjalno razmišljanje in raba USOMID metode in Metode šestih klobukov v izbranem podjetju
Patricija Celcer, 2018, magistrsko delo

Opis: Ustvarjalno razmišljanje je v današnjem razvitem svetu vedno bolj potrebno za podjetja, ki želijo preživeti na tujem, kot tudi na domačem trgu rivalstva podjetij. Ustvarjalno razmišljanje spodbudi zaposlene k uvajanju novosti. V naši magistrski nalogi smo proučevali podjetje Uliks. S pisanjem tega dela želimo pomagati preučiti uspešnost in učinkovitost vključevanja ustvarjalnega razmišljanja v poslovanje podjetij. Z analizo literature in preučevanjem delovanja podjetja o ustvarjalnem razmišljanju hočemo dokazati, da le to prinaša koristi oziroma pozitivne rezultate in pomoč pri večji produktivnosti in sodelovanju med zaposlenimi. Tako bi se podjetje odločilo za uvajanje metod ustvarjalnega razmišljanja. Seveda pa je potrebno vedeti, da mora biti podjetje pri sprejemanju teh metod dobro strokovno izpopolnjeno in zelo vztrajno. Z magistrsko nalogo želimo doprinesti podjetjem z znanjem o ustvarjalnem razmišljanju in jim s tem pomagati še k boljšemu poslovanju v današnjih in v še bolj zahtevnih prihajajočih časih. V teoretičnem delu smo orisali glavne pojme za obravnavano temo, medtem ko smo v empiričnem delu podkrepili s strukturiranimi intervjuji treh zaposlenih v družbi Uliks. Ugotavljali smo kako zaposleni vključujejo ustvarjalno razmišljanje v sodelovanje s sodelavci in delovanje podjetja. Rezultati empirične raziskave so potrdili teoretične ugotovitve oziroma rezultate, da ustvarjalno razmišljanje v podjetju daje pozitivne učinke na poslovanje podjetja in sodelovanje med zaposlenimi. Glede na našo celotno raziskavo sklepamo, da ima podjetje, ki smo ga proučevali viden potencial za uvajanje novih metod ustvarjalnega razmišljanja.
Ključne besede: Celovitost, ustvarjalnost, ustvarjalno razmišljanje, USOMID metoda, Metoda šestih klobukov.
Objavljeno: 19.07.2018; Ogledov: 344; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (1,72 MB)

10.
Spletna platforma za vizualizacijo kriptografskega koncepta celovitosti
Sašo Marković, 2018, magistrsko delo

Opis: Področje kriptografije ima močne teoretične temelje, kljub temu pa se v praksi pogosto pojavljajo težave. Te nastopijo, če rešitve ne implementira strokovnjak, ampak nekdo brez izkušenj, kar je danes za številne kriptografske sisteme pogost pojav. Da bi inženirji v izdelkih ustrezno uporabili kriptografske koncepte, morajo natančno poznati delovanje, zasnovo in razloge posameznih mehanizmov. V magistrskem delu smo se osredotočili na kriptografski koncept celovitosti in za lažje razumevanje koncepta izdelali spletno platformo z dinamično vizualno učno vsebino.
Ključne besede: celovitost, vizualizacija, kriptografija, animacija, platforma
Objavljeno: 01.06.2018; Ogledov: 363; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici